De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Pro 3 - 3000 - Blauwe Elektrische Tandenborstel Ontworpen Door Braun blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

m**********@s************* 14-09-2021
Ik heb dit product mogen testen en tijdens het gebruik van het product ben ik positief verrast.

Het is een fijne tandenborstel, niet al te zwaar en maakt minder geluid dan de andere tandenborstels die ik ken.
De zwarte kleur is natuurlijk ook een pluspunt.

Ik zou deze tandenborstel daarom aanraden!

Lies 12-09-2021

Goed schoon gevoel

Ik heb deze tandenborstel nu een paar maanden en merk dat mijn tanden schoner voelen dan toen ik nog met een gewone tandenborstel poetste. Nu ik deze tandenborstel een tijdje heb mogen testen, denk ik dat ik wel echt permanent verkocht ben en niet terug wil naar een gewone tandenborstel. Ik vind het heel handig dat de tandenborstel piepjes heeft die je helpen met welk kwadrant van je gebit je nu moet poetsen. Wat ik iets minder handig vind is dat je, om hem uit te zetten, een paar keer op de knop moet drukken omdat hij dan eerst langs alle standen gaat. Ook vind ik de batterijduur aan de korte kant.

c***************@g******** 12-09-2021

Op zich goed met een paar min punten

Het testen van deze tandenborstel is mij wisselend bevallen, maar overall ben ik wel tevreden over deze borstel. In het begin vond ik de snelheid te hoog waardoor ik ‘m altijd op de lagere snelheid gebruikte maar inmiddels ben ik daar aan gewend. Ik vind de zwarte uitvoering wel echt mooi en een luxe uitstraling hebben.
Het aan/uit knopje vind ik te diep liggen waardoor ik deze niet altijd makkelijk ingedrukt krijg. Ook met natte handen tijdens het poetsen is het knopje soms lastig te vinden.
De batterij gaat lang mee. In mijn geval zelfs een vakantie van 12 dagen en 3x per dag poetsen.

Pluspunten

• Wisselende snelheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• Knopje lastig in te drukken

Renate 12-09-2021

Simpel en doeltreffend

Heerlijke en simpele elektrische tandenborstel die doet wat hij moet doen. Nu drie maanden als tester in gebruik en geen poespas of zoeken naar uitleg, gewoon lekker poetsen. Heerlijk. Het witte borsteltje en de zwarte body, blijf ik apart vinden. Kan ik deze in het zwart bijbestellen? De accu gaat ongeveer 2 weken mee, en we hebben de borsteltjes nog niet hoeven te vervangen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kleurverschil tussen body en borstel

e*************@g******** 12-09-2021
Ik heb de afgelopen maanden deze fijne tandenborstel kunnen testen. De tandenborstel doet wat Oral-B beloofd. Het is een prettige tandenborstel die gerust twee weken meegaat op 1 keer opladen. En sinds ik met deze tandenborstel poets heb ik veel minder last van mijn tandvlees. Wat mij betreft een aanrader!

S Korthout 12-09-2021

Krachtige borstel

Tijdens het eerste gebruik merkte ik al snel dat de borstel krachtiger was als zijn voorganger. Hierdoor was de eerste indruk over deze borstel heel erg positief! Nadat ik hem langer heb getest ben ik erg positief gebleven over de kracht van deze tandenborstel, echter vallen mij wel een paar dingen op. Alle beschikbare poetsstanden op deze borstel worden bediend met de aan en uit knop, doordat je niet kan zien in welke stand je zit moet je altijd aanvoelen welke beweging de borstel maakt om achter de stand te komen. Om de borstel uit te zetten moet je hierom de knop ook ingedrukt houden en niet 1 keer aanklikken. Doordat er aan de achterkant van het apparaat geen rubber o.i.d. zit kan hij wat glad worden als de borstel vochtig wordt bijvoorbeeld onder de douche, hierdoor glijdt de borstel langzaam weg uit je hand. Al met al is dit een goede borstel voor standaard gebruik en zal de gemiddelde mens zeker een goede poetservaring hebben in het gebruik van dit apparaat.

a**************@g******** 11-09-2021

Een elektrische tandenborstel met een smal design in een zwarte uitvoering.
De tandenborstel beschikt over 3 standen en geeft een waarschuwingslampje als je te hard poetst.

Tijdens het testen van het product merk ik dat de oral B pro 3000 Black een stuk lichter is dan mijn huidige model (3 jaar oud), het is even wennen maar hij ligt fijn in de hand.
De uitvoering in het zwart geeft een chiquere uitstraling dan mijn oudere model in het wit.

De Oral B pro 3 3000 Black eb60 is blijvertje, geschikt voor gebruik door jong en oud!

j***********@h********** 11-09-2021
Wat een fijne tandenborstel. Ik heb dit product een paar maanden in gebruik en ben er heel tevreden over. De tandenborstel is makkelijk in gebruik en gaat na ‘ opladen lang mee. Heel handig is de poetsindicator, want ik heb nog wel eens de neiging te hard te poetsen. Dat gebeurt nu niet meer zo snel. Al met al een aanrader.

c******@h********** 10-09-2021

Fijn product

wat een fijn product. tijdens het testen kwam ik erachter dat ik dit niet eerder heb meegemaakt. mijn tanden voelen glad aan. het is eenvoudig en handzaam. ik was geen voorstander voor elektrisch tandenpoetsen, maar ik ben zeker om. ik kan dit product echt aan mensen aanraden om te gebruiken. en opladen gaat ook goed en gaat een paar dagen mee. ideaal dus.

Pluspunten

• Schoon
  • Snel

d*********@h********** 10-09-2021

Fijn!

Ik heb dit product mogen testen en toen ik het ontving was ik aangenaam verrast. De tandenborstel poetst fijn, heeft een lange accuduur en heeft een mooi uiterlijk. Het enige nadeel is dat als je de tandenborstel gebruikt onder de douche dat hij erg glad wordt. Bij mij viel hij uit mijn handen. Als dit het enige minpunt is…. Verder vind ik de tandenborstel heel erg prettig!

f*******@h********** 10-09-2021

Een hele fijne tandenborstel. Ik heb m een aantal weken mogen testen en wat vooral opvalt is de lange batterijduur. Erg prettig dat hij niet steeds op de lader hoeft en handig dat hij dus ook een week mee kan op vakantie. Mijn tanden voelden een stuk schoner aan nadat ik deze tandenborstel een paar weken had gebruikt. Ik vind het zeker een aanrader!

Pluspunten

• batterijduur
  • schoonheid tanden

a*********@h********** 10-09-2021

Ik heb deze tandenborstel nu een paar maanden in gebruik en ben er erg tevreden over. Ik vind het een basismodel, hij heeft niet teveel technische stufjes. Wel heeft hij een poetsdrukindicator en dat is voor mij een van de belangrijkste opties op een elecktrische tandenborstel. Mijn tanden voelen na het poetsen schoon aan en ook de tandarts was tevreden over hoe mijn gebit eruit zag. In de tijd dat ik dit product heb mogen testen, heb ik geen minpunten kunnen ontdekken.

Alex 10-09-2021

Degelijk en makkelijk

De zwarte body en witte opzetborstel went qua uiterlijk, maar toch zou ik het mooi gevonden hebben, als het borsteltje zwart was. We testen deze tandenborstel nu 3 maanden en hij bevalt prima. In mijn ogen gaat de batterij erg lang mee en hoeft er maar 1x in de 2 weken bijgeladen te worden. Lekker simpel ontwerp en poets de tanden goed schoon.

Pluspunten

• Accu gaat 2 wk mee

Minpunten

• Zwarte body en wit borsteltje

a**************@h********** 09-09-2021

Fijne tandenborstel

Deze tandenborstel van Oral-B heb ik nu enkele maanden in gebruik. Met zijn zwarte design ziet hij er mooi uit. Het poetsresultaat is uitstekend. Na het tandenpoetsen voelen mijn tanden schoon en glad aan. Ik ben zeer tevreden met deze tandenborstel die ik heb mogen testen. Ik blijf deze tandenborstel dan ook zeker gebruiken. Het enige minpuntje is dat de aan en uit knop ook zwart is, waardoor het moeilijk is om hem uit te zetten na het poetsen. Deze knop zou eigenlijk een opvallender kleur moeten hebben.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed poetsresultaat

Minpunten

• Onhandige aan en uit knop

t************@o********** 09-09-2021

Oral B Pro 3 3000 black E60

OralB Pro3 3000 Black E60
Deze elektrische tandenborstel bevalt prima! Zoals ik van Oral-B gewend ben heeft deze tandenborstel een fraai design en ligt lekker in de hand. De prijs/kwaliteit verhouding is prima en in de basis is dit een prima tandenborstel. Nadat ik dit product enkele weken heb mogen testen kan ik aanraden dit product aan te schaffen!

n**************@l****** 07-09-2021
De Oral B tandenborstel is erg fijn in gebruik. Hij heeft een fijne timer die aangeeft als je 2 minuten bezig bent. Daarnaast is de zwarte uitstraling erg mooi. Ook kan je op verschillende standen poetsen (zoals whitening en dagelijks poetsen) en kan je diverse opzetborstels kopen. De borstel ligt fijn in de hand.

Tm99 07-09-2021

Fijn

Ik test dit product inmiddels 3 maanden en ben erg blij met dit product. De batterij gaat lang mee, zo'n 2-3 weken en er gaat een lampje branden als hij opgeladen moet worden. De timer is top en de druksensor vind ik erg handig. Er zitten 3 verschillende poetsstanden op, het nadeel hiervan vind ik dat je niet weet welke poetstand wat is en als je in poetsstand 1 poetst je 3x moet klikken voordat de tandenborstel uitgaat.

Pluspunten

• Druksensor
  • Timer
  • Batterij

Minpunten

• Poetsstanden

s***************@g******** 04-09-2021
Wat een geweldig product. Het maakt je tanden zo mooi schoon. Zelfs de trilfunctie zorgt ervoor dat je geen last hebt van pijn bij het poetsen van gevoelige tanden. Helaas gaat de tandenborstel wel wat sneller leeg dan gemiddeld andere tandenborstels. De borstel is ook van prima kwaliteit. ik ben dus erg blij dat ik het product heb mogen testen

Melvin 04-09-2021

Top product

Prima tandenborstel voor een goede prijs! Ik ben erg enthousiast over het product die ik mocht testen! De tandenborstel kan net iets meer dan een normale tandenborstel maar is gelukkig ook nog goed in de prijs. Met 3 poest standen heb je keus genoeg wat voor jou het beste poets kwaliteit geeft. Na het poetsen voelen mijn tanden erg schoon aan. Ook kan de batterij lang mee, gelukkig hoef je hem niet dagelijks op te laden. Een prima tandenborstel voor een goede prijs! Echt een aanrader!

v*******@l****** 01-09-2021

Fijne tandenborstel

De Oral-B PRO 3 sensitive zit in een mooie doos en is zwart van kleur, ligt fijn in de hand en is vrij licht van gewicht. De opzetborstel is wit van kleur. Hij heeft een 2 minuten timer die na elke 30 seconde een lichte trilling geeft en bij te hard poetsen licht er een rode ring op. Ook heeft hij diverse standen, zoals whitening dagelijkse reiniging en sensitive. Ik gebruik hem nu een aantal weken en na 1x opladen doet hij het ongeveer 12 dagen.
Het was fijn om deze tandenborstel te mogen testen en over het resultaat ben ik heel tevreden, mijn tanden voelen verzorgd, schoon en fris aan.

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Uit-knop vind ik lastig

Jerr 30-08-2021

Super product

Sinds een tijd gebruik ik deze borstel. De borstel is erg prettig. Het apparaat ligt lekker in de hand. Dit merk je vooral dat je prettig bij de tanden kunt. Ook viel mij op tijdens het testen dat het apparaat, de accu, erg lang mee gaat. Het verliest ook geen kracht!