Oral-B Oral-B Smart Sensitive Elektrische Tandenborstel Ontworpen Door Braun - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Smart Sensitive Elektrische Tandenborstel Ontworpen Door Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r************@h********** 13-09-2021

Top product

Sinds mijn tienerjaren heb ik al gevoelige tanden. Dit komt omdat ze door een ongeval opnieuw opgebouwd dienden te worden. Ik dien dus extra voorzichtig te zijn bij het poetsen. Een tandenborstel met verschillende standen is dus echt een musthave. Tijdens het testen van dit product blijkt dat ik heel gemakkelijk kan switchen. Wel zijn er heel wat standen maar door het zachter draaien of net harder herken je de juiste stand wel. Daarnaast is hij ook heel licht, doch wat groter in diameter dan mijn vorige oral b. Hij gaat opgeladen best wel een week lang mee! Handig!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Verschillende standen

Minpunten

• Duur

JoyceWdh 12-09-2021

Handig en effectief!

Ik ben erg tevreden van deze tandenborstel. Hij oogt heel mooi en de Bluetooth koppeling is een toffe extra. Je kan kiezen uit verschillende programma's en zo focussen op wat jij belangrijk vindt tijdens het poetsen. Ik heb hem nu enkele weken uitgetest en de batterij gaat goed mee. In de verpakking zat ook een doosje waarin je het toestel kan opbergen alsook reserve borsteltjes. Van het poetsen zelf ben ik ook zeer tevreden. De tandenborstel is zeker geschikt voor mensen met gevoelig tandvlees. Ik zou hem aanraden!

v**********@o********* 12-09-2021
Ik mocht de nieuwe tandenborstel smart sensitive van oral b testen. Wat een toestel !!! De tandenborstel is zeer eenvoudig te gebruiken met een stralende glimlach en zuiver gebit als resultaat . Een absolute aanrader voor iedereen die zijn gebit levenslang gezond wil houden . Speciaal voor mensen met gevoelige tanden en tandvlees

f*********@h********** 12-09-2021

Hele goede tandenborstel!

Na een jaartje een goedkopere Oral-B elektrische tandenborstel te gebruiken heb ik deze verwisseld voor een nieuwer en een beetje meer geavanceerd apparaat. De verschillen zijn heel groot. De verschillende poetsstanden zijn zeer geschikt voor als je een bepaald probleem wil aanpakken. De batterij levensduur is zeer goed. En je mond voelt écht proper.

Pluspunten

• Accuduur
  • Verschillende poetsstanden
  • Connectiviteit met app

lvg 11-09-2021

Top!

De Oral-B Smart Sensitive elektrische tandenborstel is een tóp tandenborstel, en zeker in het geval van gevoelige tanden en tandvlees. Je hebt met deze tandenborstel de optie om verschillende standen te kiezen, waardoor je ook de optie kan aanduiden voor verhoogde gevoeligheid. Wat ook heel handig is , is de druksensor, die je verwittigd wanneer je te fel duwt op je tanden. Samenvattend gezegd heb je dus verschillende tools om je gevoelige tanden op een goede manier te beschermen. Top aanwinst!

Pluspunten

• Druksensor
  • Verschillende standen

Valeria 11-09-2021

Uitstekende tandenborstel

Ik heb altijd een manuele tandenborstel gebruikt, maar ik heb nu eindelijk een elektrische tandenborstel kunnen testen. Het grootste verschil dat ik voel is de properheid van mijn tanden, met een elektrische tandenborstel voelen mijn tanden veel schoner. Ik had schrik dat ik gevoelig tandvlees of tanden zou krijgen, maar dit is niet het geval. Ook is het fijn dat de batterij van de tandenborstel zo lang meegaat, dit is echt een gemak, zeker op reis. Ik ben blij dat ik ben overgestapt naar een elektrische tandenborstel.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Batterij
  • Proper

Minpunten

• Lawaaierig

Katrien E. 10-09-2021

Aanrader!

Ik ben heel erg tevreden met deze Oral b smart sensitive tandenborstel. Het is een krachtige tandenborstel. De Oral b opzetborstels zitten goed vast. De batterij gaat lang mee en je hebt verschillende standen. Tijdens het testen heb ik ook de app gedownload op de smartphone. Wel leuk, maar zeker geen vereiste. Een minpuntje is dat de standen allemaal maar 2 minuten zijn. Ik had ook graag ééntje van 3 minuten gehad. Maar dan poets ik gewoon wat langer, op zich geen probleem. Een handig gadget is ook de reisetui. Kortom, super toestel, een echte aanrader !

Pluspunten

• Batterij
  • Programma's

Minpunten

• Enkel programma's 2 minuten

d*************@g******** 09-09-2021
Toen ik de borstel testte merkte ik de gebruiksvriendelijkheid op, er zit een aparte knop op waarbij ik de standen kan aanpassen. Zelf gebruik ik enkel de eerste stand, hiermee heb ik het meeste resultaat.
De batterij gaat erg lang mee wat een verademing is tegenover mijn vorige (oudere) versie van Braun.
Ik kan deze ook connecteren met bluetooth maar daar heb ik nog niet de tijd voor genomen, ook geen must voor mij.

g**************@h********** 08-09-2021

Zeker een aanrader!

Ik ben uiterst tevreden over deze OralB sensitive. Momenteel ben ik deze elektrische tandenborstel al een maand of 2 aan het testen en heb alleen maar positieve feedback. Hij ligt zeer goed in de hand en je hebt 5 verschillende standen waaruit je kan kiezen. De Oralb laadt snel op en met een volle batterij kan je gemakkelijk 1 volle week je tanden poetsen. Hij reinigt de tanden zeer netjes en is ook beter voor het tandvlees. Ook nog iets leuk is de applicatie die je kan gebruiken op je smartphone. Daarop kan je kijken en volgen waar je overal al hebt gepoetst. Ik heb dit eens getest, is zeker handig maar gebruik dit amper. Deze tandenborstel is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Batterij
  • 5 standen
  • Borsteltjes gemakkelijk te vervangen

JH 08-09-2021

Goede tandenborstel met druksensor

Ik ben uiterst tevreden over deze elektrische tandenborstel, na 'm enkele weken te hebben kunnen testen. Mijn vorige elektrische tandenborstel was een erg basic model, die enkel poetste zonder meer. Hoewel mijn tanden in een erg goede staat zijn, was één van m'n tanden toch licht beschadigd door te hard te poetsen. Dankzij de drukindicator op deze tandenborstel is dit verleden tijd. Het lichtje verandert duidelijk van wit naar rood wanneer je te hard aan het poetsen bent. Zéér handig! De bluetooth connectiviteit is een mooi extraatje voor wie hier interesse in heeft (o.a. met challenges en dergelijke om op te volgen via je smartphone), maar voor mij persoonlijk is het wat overbodig. Over het algemeen ben ik zeer blij met deze nieuwe tandenborstel.

Pluspunten

• Prijs
  • Druksensor

h************@h********** 08-09-2021

Oral B Smart Sensitive

Ik ben de Oral B Smart Sensitive tandenborstel nu al enkele weken aan het testen en kan met zekerheid zeggen dat hij veel beter werkt dan mijn vorige elektrische tandenborstel van Oral B die slechts 20€ koste! Amai wat een verbetering ...
De tandenborstel heeft 5 verschillende standen die elk een andere functie hebben, dus iedereen kan zijn poetsbeurt op maat instellen. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om de tandenborstel te koppelen via Bluetooth aan de Oral-B app. De app heeft meerdere functies: je kunt een doel instellen zoals bvb. wittere tanden krijgen, het laat zien waar je nog moet poetsen en of je te hard poetst en het geeft aan wanneer je een nieuw borsteltje moet gebruiken. De app is dus echt een meerwaarde en maakt het poetsen veel leuker. De tandenborstel gaat ook ongeveer een dikke week mee zonder opladen, dit is echt een enorme verbetering tov mijn oude tandenborstel. Tenslotte heeft deze tandenborstel een mooi en gemakkelijk design. Ik kan deze tandenborstel dus zeker met volle tevredenheid aanbevelen.

ESmet 07-09-2021

Aanrader!

De tandenborstel ligt goed in de hand door de antislip laag. Tijdens het testen vond ik meerdere standen maar dat is persoonlijk, voor mezelf gebruik ik enkel de eerste stand (continu vibreren).
Wat ik een verademing vind tegenover het oudere model is dat de batterij heel lang meegaat!
Wij gebruiken deze met 2 personen en kunnen een dikke week verder zonder bij te laden. handig voor op reis.
De reisetui die erbij geleverd wordt hebben wij al veel gebruikt, heeft ook plaats voor 2 opzetborstels.
Een aanrader deze!

Review 10-09 2021
de charcoal borstels verslijten precies iets vlugger dan de gewone borstels, ik heb hier niet meer baat bij dus deze komen hier niet meer in huis.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Lange batterij duur
  • Meerdere standen

Soufia 07-09-2021

Aanrader

Ik gebruik de Oral-B Smart Sensitive elektrische tandenborstel nu al een aantal weken en ik ben er nog steeds zeer tevreden over. Het apparaat is krachtig, maar door de borstels toch nog zacht voor de tanden en het tandvlees. De batterij gaat ook vrij lang mee, ongeveer een week als die volgeladen is. Na uitgebreid testen van alle functies kan ik het alleen maar aanraden!

Pluspunten

• Krachtig
  • Travel case
  • App

Minpunten

• Je ziet de functies niet, alleen via de app.

Sofie 06-09-2021

Veel verbetering!

Ik gebruik de oral-B smart sensitive nu reeds een lange periode en ben er nog steeds erg tevreden van! Deze mooie tandenborstel gebruik ik 2 maal per dag en toch moet ik de batterij zelden opladen! Sinds het testen merk ik dat mijn tandvlees minder snel bloedt tijdens het poetsen. Ook mijn tandgevoeligheid is verminderd, onder andere dankzij de lichtgevende ring die me erop wijst wanneer ik te hard druk. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Ideaal voor gevoelige tanden

Maarten 06-09-2021

Grondige poestbeurt

We zijn al jaren trouwe oral-b gebruikers, toen m’n oudetandenborstel aan vernieuwing toe was hebben we dan ook geen enkel momentgetwijfeld om opnieuw voor een nieuwe oral-b tandenborstel te gaan. Deze tandenborstelheeft een handige poetsindicatie, een lange batterij duur en via een app kan jede poetsbeurten opvolgen. Momenteel draag ik een beugel, door deze tandenborstelkan ik m’n tandvlees extra goed beschermen en m’n tanden toch goed blijven poetsen.Ook onze kinderen gebruiken mama’s en papa’s tandenborstel en zijn er laaiendenthousiast over! Ook dit oral-b is een aanrader, voor jong en oud!

Pluspunten

• Intuitief
  • Handig in gebruik

Sigridp 06-09-2021

Zeer makkelijk te reinigen

Ik gebruik deze elektrische tandenborstel inmiddels al enkele weken. De tandenborstel is intuïtief in gebruik, ik kon hem meteen gebruiken zonder dat ik me diende aan te melden op een app en zonder dat ik de tandenborstel moest connecteren met bluetooth. Ik heb het toestel enkele dagen op deze manier gebruikt; zonder de app. De tandenborstel trilt even wat harder wanneer 30 seconden gepasseerd zijn en zo weet je makkelijk dat je je tanden lang genoeg aan het poesten bent. Na enkele dagen heb ik toch de app geïnstalleerd echter de grote meerwaarde van deze digitaliseren zie ikzelf niet onmiddellijk in. Mijn app toont enkel een aftelklok wanneer ik mijn tanden poets en de app geeft nadien ook medailles voor tandenpoetsprestaties. Mogelijks kan dit wel interessant zijn voor kleinere kinderen als doelstelling of beloning voor het poetsen van hun tandjes.
Zelf ben ik binnen een termijn van 1 week dan ook gestopt met het gebruiken van de app. Ik gebruik de tandenborstel gewoon op zichzelf en ben er wel tevreden mee. De batterijduur betrof ongeveer 2 weken. De opzetborstel is makkelijk te verwijderen en het toestel is makkelijk te reinigen. Het toestel heeft geen onnodige randjes en kantjes waardoor het makkelijk proper te houden is. Over het algemeen ben ik zeker tevreden.

h************@h********** 02-09-2021

Fijne elektrische tandenborstel

Ik heb deze elektrische tandenborstel nu al enkele maanden  in mijn bezit en ik ben nog steeds fan. De tandenborstel heeft een mooie uitstraling en is handig op te laden. Hij werkt niet op batterijen, wat ik persoonlijk een heel grote meerwaarde vind. Er is een zeer praktische opbergdoos meegeleverd om de tandenborstel te vervoeren, aangezien ik graag reis ga is dit echt een meerwaarde! De tandenborstel geeft heel goed aan wanneer je te hard poetst. Ik heb veel minder last van bloedend tandvlees. Na het tanden poetsen heb ik steeds een fris en verzorgd gevoel, ik had verwacht dat dit misschien na de eerste weken zou minderen, maar dit is zeker niet het geval. De app van orale b is een leuke extra tool om te gebruiken, ook hier had ik eigenlijk verwacht dat ik dit zou verwateren, maar ik gebruik hem nog steeds met veel plezier. Ik kan dus met zekerheid zeggen dat ik na het testen van deze tandenborstel een enorm tevreden klant ben!

Tom 01-09-2021

Heel tevreden met het resultaat!

Heel goed toestel!

Deze tandenborstel biedt alles wat je nodig hebt. Na enkele weken testen ben ik erg enthousiast over dit toestel.

De druksensor geeft goede aanwijzingen over de manier waarop je poetst. De indicatie van het batterij-niveau zorgt er ook voor dat je het toestel steeds tijdig oplaadt.

De bijhorende app is een leuke extra.

Marijke S 01-09-2021

Motiverend poetsen

Deze smart tandenborstel is een goed product voor wie zijn mondhygiëne op de voet wil volgen. Via de app die je met bluetooth verbind volg je mooi de te poetsen zones zodat je volledige gebit goed gepoetst is. Ook de challenges werken motiverend om goed en dagelijks te blijven poetsen. Het toestel ligt fijn in de hand, de batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Aangenaam poetsen
  • Leuke challenges
  • Verschillende standen
  • Batterij gaat lang mee

a***@t********* 01-09-2021

Perfecte tandenborstel

ik maak reeds jaren gebruik van een elektrische tandenborstel en was nu op zoek naar een vervanging voor mijn huidige elektrische tandenborstel die rekening houdt met mijn gevoelige tanden. Ik denk die gevonden te hebben met de Oral-B Smart Series 6 sensitive, ik heb die nu al een aantal keer gebruikt en voel verschil, ik heb geen pijn na het poetsen en mijn tanden zijn goed gereinigd.

Emma 31-08-2021

Topproduct

Na al jaren Oral-B te gebruiken, ben ik nog steeds een grote fan! Mijn nieuwe elektrische tandenborstel is weer super. Voor gevoelig tandvlees is het zeker een aanrader. Daarnaast ben ik ook verkocht aan de het mooie design. Een aanrader voor mensen die niet te veel geld willen uitgeven, maar toch de Oral-B experience willen.