Oral-B Oral-B Genius X Witte Elektrische Tandenborstel Ontworpen Door Braun - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Genius X Witte Elektrische Tandenborstel Ontworpen Door Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Liz52 12-09-2021

Mooi product

Sinds een aantal maanden test ik de Oral-B-x Midnight black.
Tijdens het gebruik erd ik erg enthousiast, de resultaten mogen er zijn. Vooral ook tijdens het poetsen gebruikt maken van de app is een aanbeveling.

Sacha 12-09-2021

Een fijne tandenborstel met een goede batterij

Dit is een erg fijne elektrische tandenborstel.
Ik heb hem nu een paar maanden kunnen testen en ik merk zeker een verschil vergeleken met voorheen dat ik een gewone tandenborstel gebruikte.
Het heeft verschillende standen te gebruiken buiten het gewone poetsen bijvoorbeeld voor polijsten of zelf je tong schoon te maken.
Hij is ook niet zwaar en heeft een langdurige batterij dus je hoeft niet bang te zijn dat hij leeg is net als je hem juist wilt gebruiken.
Al met al een goed apparaat voor een mooie prijs..

Pluspunten

• Vsexchillende standen
  • Goede batterij
  • Degelijke prijs.

k***********@h********** 12-09-2021

Geweldige tandenborstel

Deze tandenborstel is de beste die ik tot nu toe heb gebruikt, Doormiddel van de oral-b app op je telefoon zie je precies wel deel van je gebit aan het poetsen bent waardoor je er van bewust wordt dat je ongemerkt de ene helft meer poetst dan de andere. Door de 6 verschillende standen poets je op juiste manier op de juiste plaats. Product nu 8 weken in bezit en zeer schone frisse mond en tanden, ik kan iedereen aanraden om dit te gebruiken. Ik heb dit product mogen testen.

s*************@h********** 11-09-2021

Dikke aanrader!

Naar jaren lang gezworen te hebben bij een handtandenborstel ben ik nu toch ook om, want je tanden voelen na gebruik van deze elektrische tandenborstel echt daadwerkelijk schoner aan. De tandenborstel voldoet dan ook aan al mijn verwachtingen, zo gaat de batterij bij 2 maal daags poetsen makkelijk een week mee & is het kunnen schakelen tussen verschillende poetsstanden erg prettig. Verder ligt de tandenborstel goed in de hand en ziet hij er mede door zijn mooie verlichting erg premium uit. Wanneer je je tandenborstel met de Oral-B app op je smartphone koppelt krijg je een aantal extra functies tot je beschikking, zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om na elke poetsbeurt uitgebreid verslag te krijgen of zelfs poetsondersteuning te krijgen tijdens het poetsen. Op deze manier krijg je dus echt doelgericht advies om je poetsgedrag te verbeteren. Ook is het in de app mogelijk om de kleur van de Smart Ring te naar wens te veranderen. Verder zit in de doos ook nog een oplader & en een opzetstukje zodat je meteen kunt beginnen met poetsen.
Ik ben blij dat ik de tandenborstel heb mogen uitproberen en kan hem op basis van mijn bevindingen iedereen alleen maar aanraden. Deze tandenborstel voldoet aan alles wat je van een tandenborstel in deze prijscategorie mag verwachten.

l**********@g******** 10-09-2021

Erg tevreden!

Ik ben erg tevreden over deze elektrische tandenborstel. Ik was een vrij "simpele" elektrische tandenborstel gewend. Maar de tandenborstel die ik nu gebruik is echt een verschil. De verschillende standen zijn prettig en ook de app maakt het makkelijk om overal voldoende lang en goed te poetsen. Wat mij betreft is de test met een uitgebreidere versie meer dan geslaagd.

Pluspunten

• De verschillende standen
  • De bijbehorende app

Larissa 10-09-2021

Fijne tandenborstel!

Yes, wat ben ik blij met deze tandenborstel! Hij poetst zoveel beter dan mijn oude oral b tandenborstel. Het is fijn dat je verschillende standen in kan stellen en via de app nog wat dingen kan personaliseren. Helaas heeft die de instelling wel eens vergeten, maar is weer makkelijk opnieuw in te stellen! Ik ben erg tevreden na deze tandenborstel al een paar maanden getest te hebben en zou hem zeker aanbevelen!

Maritat 10-09-2021

Een hele fijne tandenborstel, ik heb hem nu al een tijdje in huis om te testen. Ik wil niet meer anders, de tandenborstel poets heel fijn door de meerdere standen kan je gemakkelijk kiezen, ook gaat de batterij erg lang mee en ziet hij er ook nog eens erg fraai uit.

l************@h********** 10-09-2021

Aanwinst voor je gebit!

Ik ben zo verrast door dit product. Tijdens het testen van dit product merkte ik na een aantal weken zoveel verschil. Ik heb altijd last gehad van gevoelige tanden en nu is dat vrijwel verdwenen. Door de bijbehorende app krijg je een goede inzicht van je poetsgebruik. Ook kan je aangeven of je last hebt van bloedend tandvlees en aangeven waarop je de focus wilt leggen (bijvoorbeeld whitening). Nu ik het product zo een aantal maanden heb gebruikt, kan ik niet meer zonder. Elektrisch poetsen met de app is absoluut een aanwinst en zorgt voor mooie gezonde tanden. Ik wil niet meer zonder!

h********@g******** 10-09-2021

perfecte tandenborstel

Deze tandenborstel is de beste die ik tot nu toe heb gebruikt, middels de oral-b app op je telefoon zie je precies welk deel van je gebit aan het poetsen bent waardoor je er van bewust wordt dat je ongemerkt de ene helft meer poetst dan de andere. Door de 6 verschillende standen poets je op juiste manier op de juiste plaats. Produkt nu ruim 8weken in bezit en zeer schone frisse mond en tanden, ik kan iedereen aanraden om dit apparaat te gebruiken. Ik heb deze tandenborstel ontvangen om te testen.

w***********@h********** 10-09-2021

Erg fijne tandenborstel!

Ik gebruik deze tandenborstel nu al een tijdje en ik kan niet anders zeggen dat dit een heel fijn apparaat is.
Tijdens het testen van de tandenborstel en de bijbehorende app, kwam ik er al snel achter dat ik mijn tanden lang niet zo goed poetste als ik altijd dacht. Doordat de app laat zien of je alle tanden goed gepoetst hebt, blijkt dat ik niet altijd genoeg heb aan 2 minuten en dat ik sommige delen van mijn mond wat meer aandacht moest geven.
Het is fijn dat de tandenborstel meerdere standen kent, waardoor de altijd kunt poetsen op de manier die bij jou past. In de app kun je aangeven welke standen je wilt gebruiken, dit neemt de tandenborstel dan over.
Ook ben ik zeer te spreken over de accuduur. De tandenborstel kan meerdere dagen, tot wel 2 weken met één lading en dat is fijn als je een paar dagen weg wilt bijvoorbeeld.
Mijn tanden zijn nog nooit zo schoon geweest en ik vind deze tandenborstel dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Fijne app
  • Inzicht in poetsgedrag
  • Accuduur

Erwin 10-09-2021

Super tandenborstel

Ik heb deze tandenborstel nu een tijdje in gebruik en hij bevalt mij zeer goed. Hij poetst echt fijn heb echt het gevoel dat mijn tanden schoner worden. In combinatie met de app is het heel fijn. De app laat mij precies zien waar ik beter moet poetsen. Ook vind ik het design erg mooi en ligt lekker in de hand

Pluspunten

• App
  • Verschillende poets standen

e*************@g******** 09-09-2021

Stijlvolle elektrische tandenborstel met veel functies

Ik gebruik nu al een tijdje deze zwarte stijlvolle Oral-B elektrische tandenborstel. Ook het opzetborsteltje is zwart. De tandenborstel heeft zeer veel functies en poetst aangenaam. Ik wissel regelmatig tussen de verschillende functies. Ook is het handig dat je de borstel via Bluetooth kunt connecten met de Oral-B app om zo nog secuurder te kunnen poetsen. De gekleurde/lichtgevende ring kun je aanpassen van kleur, zo is de tandenborstel echt gepersonaliseerd. Ik ben blij dat ik dit product mocht testen en ik hoop er nog lang mee te kunnen poetsen.

Pluspunten

• Veel functies
  • Tongreiniging
  • Lange batterijduur
  • Goede kwaliteit

s********@g******** 07-09-2021
Ik heb de tandenborstel nu al een tijdje en hij bevalt me nog steeds erg goed. De kracht van de tandenborstel blijft sterk en borsteltjes verwisselen gaan gemakkelijk. Wel heb ik gemerkt dat hij soms niet aan wilt, dan moet hij op de oplader en dan doet hij het, maar misschien was hij ook niet goed geladen. Tijdens het testen van de tandenborstel merk ik nog steeds dat hij voor de rest erg goed werkt. Na het tandenpoetsen heb ik een schoon en fris gevoel wat erg prettig is. Ik zou deze tandenborstel aan iedereen aaanraden.

Manon J 07-09-2021

Top apparaat

Al jaren OralB fan maar mijn huidige exemplaar had het na jarenlange trouwe dienst begeven. Tijd om wat nieuws te proberen. Ik besloot te gaan voor de OralB Genius X en dan kleur midnight black. Weet tenminste het hele gezin met witte oralB tandenborstels, dat deze van mij is! En het is er niet zo maar een, hij is zelf lerend. Wat wil zeggen dat je hem kunt koppelen aan een app die je leert om beter te poetsen. Echt heel bijzonder! Mijn tanden voelen super schoon en glad aan, beter dan bij mijn vorige oral B tandenborstel. Je kunt ook kiezen uit de verschillende standen, harder, zachter pulserender poetsen, het kan allemaal. Ook lekker op je tandvlees hiermee te verzorgen. De 2 minuten stand is handig maar ik ben klaar als ik al mijn tanden goed heb aangeraakt, soms is dat minder en soms is dat langer dan 2 minuten. Voor mij niet relevant dus. Verder een top apparaat met een mooi kleurtje!

Pluspunten

• Mooi design en kleur
  • Innovatief

Minpunten

• Prijzig maar wel kwaliteit

d**************@i********* 06-09-2021

Fijne tandenborstel

De oral b genius x midnight black, heb ik nual een langere tijd. En dus al vaak gebruikt. De werking vind ik nog steeds fijn. Wel gebruik ik de app niet meer echt omdat ik daar niet echt tijd voor heb. De standen vind ik ook nog steeds fijn. Want er zitten verschillende standen op. Ook vind ik de tril die erop zit ook nog fijn wanneer je moet wisselen zoweetje hoelang je al poetst.

Pluspunten

• Meerdere standen
  • App

Carlijn15 06-09-2021

Fijne tandenborstel met veel opties

Nu enkele weken deze tandenborstel in gebruik. Naast dat de tandenborstel er erg mooi uit ziet, heeft hij ook vele opties en poetst hij erg fijn. Via een app kan je bijhouden hoe je poetst, maar zonder gaat dit ook erg goed. als je te hard drukt gaat de het randje op de borstel verkleuren en krijg je zo het seintje. ook gaat de batterij erg lang mee. Ik heb de tandenborstel mogen testen en ben er erg tevreden over, kan hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Batterij duur

Minpunten

• Geen reisetui

Esmee VL 06-09-2021

Fantastisch lichte tandenborstel

De Genius X Midnight Black elektrische tandenborstel is makkelijk in gebruikt. De tandenborstel is super licht dus ligt fijn in de handen. De verpakking en het design zien er mooi uit. In combinatie met de Oral B App kan de tandenborstel gebruikt worden, waardoor je veel meer inzichten krijgt in het poetsgebruik. Ik heb het product mogen testen en ben er zeer tevreden over. De tandenborstel heeft verschillende poetstanden zoals een whitening, tandvleesverzorging, dagelijkse reiniging, tongreiniging, maar ook een stand voor de gevoelige tanden. Het enige nadeel van de tandenborstel is de kleur zwart, wat in het begin echt super mooi oogt, maar helaas zie je hier alles op. Verder is het echt een super tandenborstel en raad ik deze ook zeker aan!

Pluspunten

• Verschillende poetstanden
  • Licht

Minpunten

• Kleur

j*************@h********** 06-09-2021

Fijne tandenborstel. Ik gebruik hem nu al een tijdje en hij bevalt uitstekend. Aan het begin van het testen was ik al aangenaam verrast door de zogeheten ‘coaching’, die je helpt lang genoeg en gelijkmatig te poetsen, maar nu merkt zelfs de tandarts dat mijn gebit schoner is en minder tandplak/-steen heeft.

I*******@o********** 05-09-2021
Ik vind de tandenborstel erg fijn om mee te poetsen. Tijdens het testen kwam ik erachter dat mijn tanden echt schoner zijn dan normaal. Ik zou het echter wel fijner vinden als de hals van het borsteltje wat dunner zou zijn, omdat je al snel gaat lekken. De lampjes op de borstel geven aan wanneer je te hard of te zacht poetst, dat vind ik erg fijn. Ook de oral B app is een fijne aanvulling op het tandenpoetsen.

s***********@h********** 05-09-2021

Super tandenborstel!

Wat een super fijne tandenborstel! Meerdere standen, krachtig, app. Maar wat hem voor mij vooral zo goed maakt is de batterij, hij gaat heel erg lang mee en hij heeft lampjes aangeven hoe vol de batterij nog is.
na een aantal weken testen merk ik wel dat ik de app minder gebruik. Maar toch leuk dat de optie er is, als je een keer echt schone tanden wel pak je hem er gewoon bij. Ik raad hem echt aan iedereen aan

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Krachtig

r************@g******** 05-09-2021

Krachtige tandenborstel

Ik gebruik deze tandenborstel nu een tijdje en wil nooit meer een andere. Hij heeft allerlei verschillende standen die je ook via de app kunt instellen. Ik vind het vooral prettig dat je een trilsignaal krijgt als je te hard drukt. Na het poetsen voelt mijn gebit erg schoon aan, en ik heb geen last meer van bloedend tandvlees. De batterij gaat veel langer mee dan mijn oude borstel, echt een luxe tandenborstel! Grappig detail dat je een kleur verlichting kunt kiezen.

Saban 04-09-2021

makkelijk poetsen!

Ik gebruik deze tandenborstel voor mijn dochtertje op aanraden van de tandarts. Zo poets ik sneller en efficiënter dan een normale tandenborstel. We zijn er zeer tevreden over. Het produceert niet al te veel geluid en is daardoor geschikt voor kinderen. De app is ook erg fijn in gebruik: zo zie je gauw welke tanden je al hebt gehad en waar je nog moet poetsen. Tijdens het testen heb ik geen minpunten ervaren. Ik vind het een aanrader!

d***********@g******** 03-09-2021

Leerzame tandenborstel

Inmiddels heb ik de Oral-B Genius X nu 3 maanden in gebruik, en eerlijkheidshalve gebruik ik de app niet dagelijks. In het begin wel, waardoor ik al snel leerde wat mijn zwakke punten in het poetsen waren. Inmiddels kijk ik iedere 1,5e week even of mijn poetsskills nog oké zijn.
De verdere functies gebruik ik ook zo nu en dan, maar toch regelmatiger dan ik had bedacht voordat ik de tandenborstel ging uitproberen.
Ik blijf enorm tevreden!

h****************@h********** 03-09-2021

Fijne en krachtige borstel

Allereerst wat een fijne tandenborstel! Tijdens het testen van de Oral-B Genius X Midnight Black kwam ik er al snel achter dat dit mijn fijnste tandenborstel is die ik heb gehad. De vele opties die erop zitten spreken mij aan, en vooral dat je kan instellen hoe hard de borstel ronddraait. Wat ik als groot pluspunt ervaar is dat e borstel doormiddel van een rood lampje aangeeft dat ik te hard druk, waardoor mijn tandvlees een stuk minder gevoelig is. En 1x in de week opladen is ruimschoots voldoende.

Joan V. 02-09-2021

Super fijne tandenborstel

Een hele fijne tandenborstel, ligt lekker in de hand en heeft genoeg standen die voor elk wat wils geeft. Tijdens het testen merkte ik dat hij ook een sensor had tegen te hard drukken, het lampje wordt dan rood. De extra krachtige reiniging is ideaal voor je kiezen achterin, vaak worden die toch wat minder goed gepoetst. Mijn mondhygiënist was in ieder geval erg te spreken over m'n gebit, zag er beter uit dan half jaar ervoor.

Pluspunten

• Meerdere standen
  • Aan- uitknop apart van de standen

Minpunten

• Weet beter hoe ik moet poetsen dan ikzelf