Oral-B iO - 9s - Elektrische Tandenborstel Roze Powered By Braun - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Test panel 8.9 jul 2020
Bekijk 5 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Kim Feys 22-07-2020

Perfecte tandenborstel

Ik poets nu al jaren elektrisch. Maar deze tandenborstel is toch een hele andere ervaring. Hij werkt echt motiverend. Ik poetst nu al een paar dagen met deze tandenborstel en al iedere keer de app erbij gebruikt, waardoor ik beter kan zien hoelang ik poets en hoelang ik al op een bepaalde plaats poets.
De tandenborstel heeft ook een mooi design, dat is nu niet het belangrijkste, maar dit is wel mooi meegenomen.
Ook handig is de bijgeleverde oplaadbare case, waardoor je deze makkelijk kan meenemen en er toch niets zal aankomen.
De oplaad tijd gaat ook snel. Hij was volledig opgeladen en na een week gebruik, iedere dag 2 maal, heeft de tandenborstel nog 60%.
Kortom het is een perfecte tandenborstel, het nadeel is wel hij is prijzig.

Pluspunten

• Motiverend
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijzig

Ferry 21-07-2020

Luxe tandenborstel met de nieuwste technologie

Deze luxe tandenborstel is uitgevoerd met 3d tracking, 7 poetsstanden, interactief led display.

De tandenborstel is binnen 3 uur volledig opgeladen. Dit kun je op 2 manieren doen.
Via de magnetische oplader en via het reisetui.
Ideaal natuurlijk als je op vakantie gaat of vaak onderweg bent.
In dit reisetui kun je veilig je tandenborstel met 1 borstel opbergen zonder dat hij beschadigd raakt onderweg.
Met 1 lading kun je ongeveer 2 weken poetsen.

Deze luxe tandenborstel is uitgevoerd met een Smart poetsdruksensor.
Deze sensor geeft via kleuren aan of je met de aanbevolen druk poetst ja of nee.
Als de LED groen aan geeft ben je met de juiste druk aan het poetsen.
Mocht hij rood aangeven dan poets je met teveel druk.
Zo kun je precies zien hoe goed je aan het poetsen bent.
De tandenborstel is voorzien van 7 poetsstanden waar je uit kunt kiezen. Deze kun je selecteren via het interactieve display waarvan je ook nog de optie hebt om deze te personaliseren.
Aan het einde van je poetsbeurt geeft hij via Smileys aan hoe succesvol je poetsbeurt was.

Tevens kun je de tandenborstel verbinden via bluetooth met je telefoon om zo gebruik te maken via de App die je kunt installeren.
Zo’n app had ik nog nooit gebruikt maar ik wil eigenlijk niet meer anders.
Via de app kun je live zien welke zone je poetst en hoeveel je in die zone nog moet poetsen.
Hiermee maakt hij gebruik van de 3d tracking wat zich weer vertaald in een animatie van je gebit in de app.
Zo weet je waar je hebt gepoetst en dat je eigenlijk dat je niets bent vergeten te poetsen.
Deze app houdt ook bij hoe vaak je gepoetst hebt en wanneer je opzetborstel aan vervanging toe is.
Ik poets eigenlijk niet meer zonder de poetscoach via de Oral-B app.
Mocht je de app niet gebruiken dan geeft hij om de 30 signalen een trilsignaal zodat je weet dat je verder moet gaan naar een andere zone van je gebit.

Met behulp van deze luxe tandenborstel in combinatie met de App merk ik dat ik beter ben gaan poetsen en dat mijn tanden schoner zijn en langer schoon aanvoelen!
Kortom een zeer luxe tandenborstel met veel opties!

Pluspunten

• Diverse Poetsstanden
  • Interactief Display
  • Mogelijkheid om een App te gebruiken
  • Snelle oplaadtijd

xanderle 21-07-2020

Top product

Ik was enorm onder de indruk toen ik dit product voor de eerste keer gebruikte. Het sprookje begint al wanneer je de doos opent. In de doos zat bovenaan een papier met prachtige foto’s van de tandenborstel in verschillende moderne badkamers. Ik had nog nooit eerder een tandenborstel gezien met zulk evolutionair uiterlijk. De tandenborstel is helemaal zwart en super strak. Naast de tandenborstel krijg je ook een premium reisetui, een magnetische oplader. Op de tandenborstel staat een OLED-kleurdisplay. Na amper 3 uur is de tandenborstel volledig opgeladen. Bij mijn vorige tandenborstel moest ik soms wel een halve dag wachten. Daarnaast heb je 7 verschillende standen voor het poetsen. Zo heb je bijvoorbeeld ‘de gevoelige tanden stand’, ‘de whitening stand’ en nog vele anderen. De tandenborstel wordt ondersteund samen met de Oral-B app. Tijdens het poetsen is de app superhandig. Je krijgt een beeld van welke tanden je reeds al goed hebt gepoetst en welke je nog beter moet poetsen. Als je de tanden goed poetst krijg je bepaalde medailles en feedback. Tenslotte is er ook een herinnering wanneer je de opzetborstel moet vervangen. Persoonlijk vind ik dit een enorme meerwaarde. Na het poetsen ben je er steeds zeker van dat je goed gepoetst hebt. Ik ben een grote fan van deze tandenborstel en ik geloof erin dat dit een tandenborstel is die wel degelijk bijdraagt tot een betere poetservaring.

Pluspunten

• Druksensor
  • 7 standen

Olivier db 20-07-2020

Zalige tandenborstel

De tandenborstel is super krachtig. Het is goed dat er een timer bijstaat voor het poetsen van de tanden. Zo poets je toch al sneller 2 minuten. De tandenborstel ziet er mooi uit. De batterij laat snel op en gaat ook lang mee. Ook de verschillende toepassingen die via de app van oral b kan gebruiken zijn ook wel tof. Het enige minpuntje is dat op tandenborstel geen andere borstels kunnen gezet worden.

jeroenSCH 20-07-2020

Topper!

Knap toestel in al zijn aspecten. Ik poets al enkele jaren elektrisch en schaftte mij recent dit toestel aan. In elk opzicht is de kwaliteit on-evenaardbaar .
Wat onmiddellijk opvalt is het knappe design en de elegante stijl van deze tandenborstel. Zeker de bij de zwarte versie! Oogt heel stijlvol op je badkamermeubel.
De kracht en precisie van deze borstel is superieur aan alle andere manuele en elektrische borstels en komt sterk in de beurt van een 'na tandarts bezoek fris gevoel' in de mond.
Ik raad dit toestel aan iedereen met oog voor kwaliteit aan ;)

Pluspunten

• design
  • kwaliteit en precisie

Minpunten

• prijs

Kristien 20-07-2020

Fantastische ervaring

Wat een toestel is dit! Naast een erg mooi zwart en strak design heeft deze tandenborstel enkele zeer handige functionaliteiten.

De borstel heeft een scherm waarop de standen weergegeven worden en de tijd dat je aan het poetsen bent. Net onder de borstel is een ring die van kleur kan veranderen. Rood als je te hard poetst, groen is te zacht. Er zijn zeven verschillende poetsstanden: oa. de normale poetsstand, een poetsstand voor gevoelige tanden, voor extra witte tanden, om je tong te poetsen en een stand om je tandvlees beter te verzorgen.

De opzetborstels volgen de vorm van het toestel, het oogt als een mooi geheel. Nadeel is dat de oudere opzetborstels niet op dit toestel te gebruiken zijn.

Nog 2 toffe zaken: de oplader is een stijlvolle, zwarte magnetische oplader. De borstel wordt in drie uur volledig opgeladen, waarmee de borstel volgens Oral B twee weken mee kan. Er werd eveneens een reisetui meegeleverd en er zit zelfs een accu in de reisetui waarmee je de tandenborstel op kunt laden.

Ik heb het gevoel dat je de trilling in de hand minder hard voelt en hij maakt ook veel minder geluid.

Ook heb ik de app gedownload. Tijdens het poetsen kan je in de app de verschillende zones in je mond zien en waar je nog (extra) moet poetsen. De app vraagt na een poetsbeurt of je last hebt gehad van bloedend tandvlees. De app kan op basis daarvan het advies geven om een afspraak met je tandarts te maken. Het is ook mogelijk om badges te winnen op basis van je poetsgedrag. De app lijkt me een ideaal hulpmiddel voor (kleine) kinderen, er zijn nog enorm veel uitbreidingen mogelijk.

• App
  • Trilling minimaal
  • Geluid minimaal
  • 2 opladers

Minpunten

• Nieuwe opzetborstels

Joyce 20-07-2020

Grondig poetsen

De Oral-B iO Series 9N zwart is mij in de afgelopen periode erg goed bevallen.
Tijdens het openmaken van de doos zag ik het mooie zwarte design. De tandenborstel is simpel in gebruik, dit spreekt voor zich. Wil je het toch nalezen zit er een gebruiksaanwijzing in de doos. De Tandenborstel is licht gewicht en ligt fijn in de hand. In de doos wordt 1 opzet borstel geleverd. Wel staan er 2 op de doos afgedrukt, dit kan wel voor verwarring zorgen.

De koppeling met de app is snel gemaakt. Echter de app zelf maakt dat deze tandenborstel geen 10 van mij krijgt. Er zijn echt pluspunten aan de app, maar het feit dat er een spelfout in staat en de app na een week niet meer opende maakten dat ik daar geen extra punten voor geeft. Ook het life poetsen blijkt dat de app soms denkt dat je rechts voor aan het poetsen bent terwijl je links achter aan het poetsen bent. Dit is echter niet constant en over het algemeen poetst hij goed mee. Voordelen wat de app wel bied is het voorstellen van verschillende tandverzorgingsroutines. Als je deze volgt krijg je een advies wat je eventueel in de ochtend en avond moet doen om bijvoorbeeld wittere tanden te krijgen. Ook krijg je een advies in producten die je daarvoor kan gebruiken.

Wat voor mij een meerwaarde is aan deze tandenborstel in vergelijking met andere elektrische tandenborstels die ik gebruikt heb in het verleden zijn de verschillende poetsprogrammas, maar ook de poetsdruk sensor. Je ziet een groen lichtje op je tandenborstel bij de juiste poetsdruk, deze is rood wanneer je te hard drukt en paars als je te weinig druk zet. Ook over de accuduur ben ik goed te spreken. Ik hoef de tandenborstel niet wekelijks opladen. Ook heb je 2 mogelijkheden met betrekking tot het opladen, dit kan op de standaard maar ook met het reisetui als je bijvoorbeeld op reis gaat.

Al met al ben ik heel erg tevreden over deze tandenborstel en het resultaat wat de poetssessies mij bieden.

Pluspunten

• mooi design
  • goede poetsresultaten
  • live poetsbegeleiding met app
  • goede accuduur
  • keuze in poetsprogrammas

Minpunten

• app werkt niet altijd naar behoren
  • maar 1 opzet borstel bijgeleverd.

pauline 20-07-2020

elke dag een tandarts schoongevoel!

Bij het uitpakken valt direct op dat het een mooi strak design heeft. Eerst goed de gebruiksaanwijzing gelezen en daarna meteen aan de slag. De tandenborstel heeft zeer verschillende standen en dit merk je goed. Ik gebruik 'm nu 2 weken en vooral de standen sensitive en whitening vind ik erg prettig. Bij 2 x poetsen per dag gaat de accu bijna 2 weken mee. Inhoud van accu word na poetsen dmv percentage duidelijk aangegeven.Handig is ook dat de reiscase de mogelijkheid heeft om daarin de borstel op te laden. Ook de app is zeer gebruiksvriendelijk en geeft duidelijk aan waar je beter moet poetsen en of je te hard druk. Zal dit niet iedere dag gebruiken maar handig is het wel. Aanbevolen word om 2m 30 sec te poetsen maar het voelt zo fijn dat ik moet op passen om niet te lang te poetsen. Dagelijkse tip in de app zei me dat te lang poesten niet goed is!

Pluspunten

• lange accuduur
  • tandarts schoon gevoel
  • batterij indicatie

Minpunten

• best duur

Joyce W 20-07-2020

Zeer goede en innovatieve tandenborstel!

Na jaren steevast elektrisch te poesten, ben ik van deze tandenborstel toch erg onder de indruk. Je merkt meteen dat dit toestel heel innovatief is. De tandenborstel zelf is mooi van design en de extra gadgets (opbergbox met lader, doosje voor extra borsteltjes, aparte lader,..) zijn ook absoluut de moeite waard. Om het toestel uit te testé installeerde ik de Oral B app, zo stelde ik het ook meteen naar mijn wensen in. Dit hoeft niet noodzakelijk maar is wel interessant. Je kan dan kiezen uit verschillende programma's (gevoelig tandvlees, frisse mond,..). Het display op het apparaat zelf vind ik ook een handige meerwaarde, enerzijds omdat het aangeeft welk programma je gebruikt (hier tussen kan je gemakkelijk switchen), hoeveel batterij er nog rest en hoelang je aan het poetsen bent. Voorlopig heb ik het toestel nog niet moeten opladen, hij gaat goed mee en beloofd erg snel op te laden. Naast alle extra tools ben ik, en dat is natuurlijk het belangrijkste, ook onder de indruk van het poetsen. Ik moest even wennen omdat hij erg krachtig poetst, maar na enkele dagen ben je volledig gewoon aan het toestel en het borsteltje en merkte ik echt het verschil met mijn oude tandenborstel. Door de app ben ik extra gemotiveerd om nog even extra door te poetsen. Naar mijn mening een super tandenborstel, ik ben 100% overtuigd en ga met veel plezier alle programma's verder ontdekken!

• Krachtigheid
  • Applicatie

LinaK 19-07-2020

Ongelooflijke tandenborstel!

Allereerst ziet de elektrische tandenborstel er echt heel mooi uit in dit matte zwart. Buiten deze tandenborstel omvat de verpakking ook een opzetborstel, een doosje voor twee opzetstukjes in te zetten, een magnetische oplader, een reishoes én een oplader die je kan aansluiten op je reishoes zodat de tandenborstel ook op deze manier kan opgeladen worden. Ik vind de reishoes echt super! Bij mijn oude elektrische tandenborstel had ik dit niet, waardoor ik altijd een gewone tandenborstel mee nam op verlof en bij weekendjes weg. Nu is het dus zeer makkelijk om gewoon mijn elektrische tandenborstel overal mee te nemen. Ik kan ongeveer 2-3 dagen verder alvorens ik de tandenborstel opnieuw moet opladen. Het duurt ongeveer drie uur alvorens de batterij weer volledig opgeladen is.

Naast het feit dat deze tandenborstel er ontzettend mooi uitziet, biedt het ook verschillende snufjes. Zo kan je met behulp van de twee knoppen en het display een programma kiezen, zoals dagelijks gebruik, aandacht voor tandvlees, gevoelige tanden, enz. Na het testen van deze elektrische tandenborstel vind ik dat het grootste voordeel is dat je hem heel makkelijk via bluetooth kan verbinden met je gsm nadat je de app van Oral-B hebt geïnstalleerd. Ik was ontzettend verbaasd toen ik zag wat je allemaal met de app kan doen. Deze houdt enerzijds je geschiedenis bij en je krijgt medailles voor volhouding, als je ook poetst na de lunch, enz. Waarvan ik echter het meeste van onder de indruk was, is als je de app gebruikt tijdens je poetsbeurt. Er verschijnt dan een donkerblauw gebit op de app. Na wat seconden poetsen, kleuren sommige delen van het gebit lichtblauw, sommige wit en sommige blijven donkerblauw. Het geeft dus exact weer waar je goed poetst en welke plaatsen je meer aandacht moet geven. Echt ongelofelijk! Ik merk dat ik hierdoor vaak langer en aandachtiger poets dan met mijn oude elektrische tandenborstel, doordat je op de app ziet welke plaatsen je nog meer moet poetsen. De tandenborstel is wel wat prijzig, maar ik moet geen andere tandenborstel meer hebben. Ik ben er echt helemaal weg van!

Stijn verschelde 19-07-2020

De tandenborstel van de toekomst

Het poetsen met deze tandenborstel zorgt er niet alleen voor dat je elke tand optimaal reinigt, de app welke via Bluetooth gecontracteerd kan worden met de tandenborstel bezorgt je een schitterend overzicht over hoe je het optimale poetsregime kan aanleren. Het reinigen voelt alsof je bij de tandarts zit, en dit helemaal aangenaam en zonder enige pijn. Het toestel laad bovendien erg snel op, de batterijduur is meerdere dagen. Qua design is rede door het kleine ingebouwde display gewoonweg uniek. Deze borstel zorgt ervoor dat je er gewoonweg naar uitkijkt om je tanden te poetsen! De app zorgt ervoor voor dat je gemotiveerd zal worden dit te doen.

• Applicatie
  • Snel laden
  • Motiverend

Gauthierc 19-07-2020

Prima tandenborstel

Ik heb dit product nu reeds 2 weken in mijn bezit en ben nog steeds erg tevreden over deze tandenborstel. Daar dit vroeger enkel een aan en uit knop had, is het nu mogelijk om verschillende standen in te stellen (intense, super sensitive, tongue clean, daily clean, sensitive, whiten, gum care). Het zwarte design is ook heel mooi. Een ander voordeel is de opbergcase. Deze kan ook opgeladen worden. Enige minpunt aan deze tandenborstel is dat de opzetstukken niet compatibel zijn met voorgaande modellen.

• Oplaadbare case
  • Verschillende standen

Minpunten

• Andere opzetstukken

Afnan Sarwar 19-07-2020

Zeer praktisch tandenborstel

Één ideaal tandenborstel, ik poets al 7 jaar me een elektrische tandenborstel maar deze heeft geeft helemaal andere positief resultaat, keus tussen verschillende standen, mooi display, opvolging via de app, batterij indicatie en snel oplader. Dit zijn de features die deze mooi tandenborstel omvat. Ik heb deze tandenborstel mogen testen. Het geeft mooi eind resultaat en gevoel dat je net van de tandarts bent terug gekomen.

Pluspunten

• Mooi display en design
  • Snel opladen
  • Opvolging via de app
  • Batterij indicatie
  • Verschillende standen

Audrey 18-07-2020

Strak design, superveel standen en lichtgewicht

Deze tandenborstel van Oral-b heeft me helemaal weten te bekoren! Poets al jaren elektrisch en door de tandarts werd me dit model aangeraden. Ik geloofde er eerst niet in want een elektrische tandenborstel, die zijn toch allemaal gelijk dacht ik.
Tot wanneer ik deze uitprobeerde, de verschillende standen, de borstelkop en het strak design konden me helemaal bekoren.
Mijn tanden zijn er helemaal blij mee dat ik deze mocht testen.
Niet alleen het strak design is een pareltje voor het oog. Voor iedereen zit er wel een stand in, de sensitive tot intensieve reiniging. Allemaal te kiezen op het scherm en dan nog de led kleur kan je ook wijzigen dus op alles is gedacht.
Ook de gemakkelijke doos om hem mee te nemen is super!

Pluspunten

• strak design
  • veel standen
  • licht in gebruik
  • led verlichting
  • scherm

I@mBrie 18-07-2020

Zeer Fijne poetservaring!

Gedurende een kleine 2 weken ben ik in het bezit van de Oral B IO elektrische tandenborstel in de kleur zwart.
Met zijn prachtige design is deze vernieuwde borstel een pareltje in je badkamer! De borstel heeft zeer veel voordelen ten opzichte van zijn voorgaande model. Door zijn vormgeving en lichtgewicht ligt hij zeer prettig in de hand. Geen uitstekende knopjes of ribbeltjes maken dat de borstel zeer gemakkelijk schoon te maken is gelijk na gebruik. Voor mij persoonlijk is dat een must want als ik mij ergens aan kan ergeren is dat er een vieze borstel op de wastafel staat.
Als accessoire bij deze tandenborstel zat uiteraard een oplader maar ook een reisetui ( hardcase) met ook daarbij een aparte lader om de borstel dus ook via de reisetui op te kunnen laden.
Ook zat er een kleine afsluitbare meeneem houder bij voor twee extra opzetborsteltjes. Handig als er meerdere leden uit één gezin gebruik maken van de houder.
Het borstelkopje is ook in een sensitive variant verkrijgbaar maar bij aanschaf zit er alleen het standaard opzetborsteltje bij. Dit vind ik persoonlijk erg jammer omdat ik gewend was om met een sensitive borstelkopje te poetsen. Het feit dat er maar één opzetborsteltje bij zit vind ik sowieso erg karig. Let erop dat er op deze borstel geen regulier Oral B opzetkopje past. Deze zijn helemaal veranderd. Je kunt dus niet je voorraad opzetborsteltjes van je oude borstel meer gebruiken op deze nieuwe borstel.
Wel maakt de poetssensatie met deze borstel alles goed. Wat een heerlijk schoon gevoel en een heel groot pluspunt is het geluid. Eindelijk een stille borstel, wat een genot!
Het display op de borstel geeft aan wanneer je door kunt naar het volgende kwadrant en ook precies de tijd die je al hebt gepoetst. Erg fijn is dat hij niet automatisch stopt na 2 minuten poetsen maar hiervoor wel een trilling geeft en een gezellige digitale smiley als je het goed hebt gedaan. Poets je korter dan 2 minuten dan kijkt de smiley een beetje teleurgesteld….
Je hebt de mogelijkheid gebruik te maken van verschillende poets standen waaronder:
- Daily clean
- Sensitive
- Whiten
- Gum Care
- Intense
- Super Sensitive
- Tongue Clean
Ikzelf gebruik voornamelijk de Daily Clean maar mocht ik wat last hebben van gevoelig tandvlees vind ik het fijn om gebruik te kunnen maken van de verschillende opties.
Als laatste kan ik vermelden dat de accuduur van deze borstel ongeveer anderhalve week meegaat maar dit is volgens mij ook afhankelijk van het gebruik. Ik heb zelf wel vaker 3 keer per dag mijn tanden gepoetst. Ik denk dat bij het poetsen van 2 keer per dag de accu wel iets langer meegaat.
Al met al ben ik zeer tevreden over deze elektrische tandenborstel!

Pluspunten

• Geluidsstil
  • Vormgeving
  • magnetische lader
  • Handige app
  • Verschillende poetsstanden

Minpunten

• maar 1 opzetborsteltje bijgevoegd
  • Geen extreem lange accuduur

Len dj 17-07-2020

Fantastisch apparaat!

Kritisch als ik ben dacht ik dat een nieuwe tandenborstel niet zo’n groot verschil zou zijn. Wat alle elektrische tandenborstel werken toch volgens hetzelfde principe? Was ik even fout. Deze tandenborstel is echt van een hoger niveau. De manier waarop de borstel over je tanden glijdt is onbeschrijfbaar. Ook de vele opties die je kan kiezen voor het poetsen van je tanden zijn een groot pluspunt. En dan zwijg ik nog van het strakke design met led scherm. Kortom, niet twijfelen over deze tandenborstel als je na elke poetsbeurt het gevoel wilt hebben dat je net van bij de tandarts komt. Getest en 200% goedgekeurd!

Pluspunten

• Strak design
  • Veel poetsopties
  • Led scherm

Sofie 17-07-2020

Een pareltje!

Een pronkstuk in de badkamer! Deze tandenborstel is mat zwart van kleur en heeft een heel mooie magnetische oplader! Ik dacht dat deze borstel niet veel anders ging aanvoelen of een andere elektrische oral B tandenborstel. Maar niets is minder waar! Na het poetsen heb ik hetzelfde gevoel als dat ik van de tandarts kom. Zowel mijn tanden als tandvlees voelen proper en glad aan. Toen ik dit apparaat testte had ik de eerste 2 keer last van bloedend tandvlees, daarna niet meer. Perfect normaal volgens de handleiding! De trillingen zijn erg sterk, maar zeker niet pijnlijk. Er zijn 2 soorten borsteltjes, de gewone en de 'gentle care' voor de extra gevoelige tanden (kan je in combinatie met de poetsstanden 'gevoelig' en 'supergevoelig' gebruiken). De kleur van de lichtring rond de borstel kan je zelf kiezen en tijdens het poetsen kleurt deze groen bij de perfecte druk en rood bij te harde druk. Zo weet je dat je goed bezig bent! Zeker wanneer je ook de bijhorende app gebruikt! Deze brengt je gebit volledig in kaart en toont welke tanden je al perfect gepoetst hebt. Gebruik je de app niet, dan trilt hij om de 30 seconden, zodat je weet dat je het volgende kwadrant kan poetsen en zo dus 2 minuten poetst. Met een batterijduur van meer dan een week is opladen op reis amper nodig, maar toch zit er een handige oplaadbare reisetui bij en aparte lader zodat je de borstel in de etui kan opladen! Thuis zet ik deze na ieder gebruik gewoon op de lader aangezien er een beveiling op zit tegen overladen. Stel dat hij volledig plat is, duurt het ongeveer 3 uur om dit pareltje volledig op te laden.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Lange batterijduur
  • Tanden voelen echt schoner aan!

Gert19 17-07-2020

Super ervaring en toptoestel

Ik ben helemaal weg van deze nieuwe technologie. Dit is een hele verbetering en vernieuwing tegenover mijn oude elektrische tandenborstel. Tijdens het testen van dit product had ik niets anders dan positieve opmerkingen. Micro-trillingen die je amper voelt in de hand. Zeer zachte reiniging. Zeer lange batterijduur. Opgeladen in amper 3u tijd. Een zeer mooi design. Een digitale display. En dan nog een applicatie op de smartphone waarmee je alles kan volgen in 3D. Deze is echt een aanrader en hele verbetering.

Pluspunten

• Nieuwe technologie
  • Oplaadtijd
  • Microtrillingen

Rien Segers 17-07-2020

Prima toestel!

Dit is een heel uniek en bijzonder toestel dat zijn prijs en faam zeker waardig is. Het toestel is van heel hoge kwaliteit en dat is meteen na enkele poetsbeurten meteen voelbaar. Het voelt en draait krachtig en desondanks gaat de batterij bijzonder lang mee. Ook is de batterij, dankzij de leuke magnetische lader, heel snel in ongeveer drie uur opgeladen. Het toestel, samen met de opzetborstels, oogt niet alleen heel mooi, het is een waar plezier om te gebruiken in combinatie met de app. Die laat in realtime zien welke plaatsen specifiek meer aandacht nodig hebben. De app maakt je ook makkelijk wegwijs in de vele programma’s die dit toestel rijk is. Tijdens het testen is het verschil tussen de programma’s en het nut van ieder programma me positief bevallen. Kort samengevat is dit een heel hoogwaardig en kwalitatief toestel dat ik iedereen kan aanraden.

Pluspunten

• De app
  • Goede kwaliteit

Newuser 17-07-2020

Nieuwe manier van tanden poetsen!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe tandenborstel. Zijn design is nieuw en revolutionair. Hij heeft een interactief display die aangeeft hoe lang ik mijn tanden heb gepoetst en me toelaat de beste modus te kiezen voor mijn tanden te poetsen. Hij heeft zelf een modus om je tong te poetsen. Ik vind de applicatie voor de smartphone echt de max zo kan ik opvolgen of ik mijn tanden wel goed poets en krijg ik herinneringen. Je kan dit zelf koppelen met andere apps. Deze tandenborstel laadt magnetisch op waardoor hij zeer snel opgeladen is. De batterij gaat zeer lang mee. Verder voelen mijn tanden echt proper aan en zijn ze zeer grondig gereinigd. Bij het testen van dit product merkte ik dat deze tandenborstel aan al mijn eisen voldeed.

Pluspunten

• Interactief display
  • Laadt snel op
  • Grondige reiniging
  • Handige app voor smartphone

Minpunten

• Koppen nog niet overal beschikbaar

Veronique Hermans 17-07-2020

Perfect

Deze week gebruik gemaakt van de oral b io 9s tandenborstel. Bij het uitpakken van deze tandenborstel weet je al dat je niet zomaar een elektrische tandenborstel in de hand hebt. Het design is zeer mooi en ligt vlot in de hand. Na ongeveer drie uur was deze volledig opgeladen. De keuze uit de verschillende poetstanden geeft een luxe gevoel. Na het gebruik van de daily clean functie en de tongreiniging.was er ongeveer 10 % van de batterij gebruikt. Met de bijhorende app kan je perfect zien waar en hoe je je tanden nog beter kan reinigen. Kortom met deze elektrische tandenborstel heb je de perfecte ondersteuning voor een perfect onderhouden gebit.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Perfecte reiniging

Brpr 17-07-2020

Top schoon resultaat

Als voormalig gebruiker van de niet elektrische tandenborstel, was ik verbaasd van het resultaat van de oral b io9s. Mijn tanden voelen veel properder aan na gebruik.
Ook de app werkt zeer goed, deze neemt steeds een 3d print van je gebid. Er kunnen ook routines gestart worden via de app voor bijvoorbeeld wittere tanden.
De tandenborstel heeft een zeer mooi design.
Alsook het meegeleverd doosje, hierin kan ook de tandenborstel opgeladen worden. Het oplaadpunt is magnetisch en dus zeer gemakkelijk in gebruik.
Ik kan dit apparaat alleen maar aanraden.

• Schonere tanden
  • Goedwerkende app

SofieV88 16-07-2020

Tandartsschoongevoel door deze design tandenborstel

Vanaf de eerste poetsbeurt een prettig tandartsschoongevoel, zalig! Makkelijk en snel op te laden via de magnetische houder en je kan het batterijniveau bekijken op het kleurendisplay. De batterij houdt het zeer lang vol, zelfs bij intensief gebruik: 2x/dag en meerdere standen. Tijdens het testen maakte ik gebruik van de Oral-b app en leerde hieruit dat ik te hard druk bij het poetsen, zeer handig! Van de 7 standen gebruik ik het vaakst de standen "dagelijks gebruik" en "tongreiniging". En zeker het vermelden waard: het design is super mooi, past perfect in elke badkamer. Ook is er een hemelsbreed verschil tussen mijn oude Oral-b Vitality en dit model, dit is luxe!

Pluspunten

• tandartsschoongevoel
  • design
  • snel opgeladen
  • batterijduur
  • verschillende standen

Minpunten

• meer standen dan nodig

JonathanV 16-07-2020

Een hele nieuwe ervaring

Ik was reeds gewend aan het elektrisch poesten alvorens ik deze tandenborst kon testen maar wat een verschil! Niet alleen het design maar ook het oneindig veel aantal mogelijkheden waren fantastisch. Een tandenborstel die je kan verbinden met een app, past dan ook helemaal in mijn digitale wereld. Echter was ik aangenaam verrast door de verschillende poetstanden en de manier waarop de app mij leert hoe ik beter en grondiger kan poetsen. Vervolgens is het toestel na gebruik snel opgeladen en in combinatie met de reisetui perfect om mee te nemen op vakantie.

• Batterijduur
  • Zeer propere tanden
  • Veel verschillende poetsstanden

Jokevh 16-07-2020

Geweldige tandenborstel, een echte vooruitgang

Deze Oral B IO series 9s tandenborstel is gewoonweg een super apparaat. Tijdens het testen van het apparaat was ik meteen aangenaam verrast. Het design van de tandenborstel is zeer modern en ziet er mooi uit. De tandenborstel heeft ook een schermpje waarop je de tijd kan zien dat je hebt gepoetst en kan je de modus kiezen. Ik vind de "sensitive" modus zeer aangenaam. Ik heb altijd al gevoelige tanden gehad en de tandenborstel poetst zacht in deze modus. De tandenborstel wordt geleverd met een magnetische oplader en een reisdoosje, dat je ook kan opladen. Dit is super handig aangezien je dan de tandenborstel onderweg ook kan opladen. Er werd jammer genoeg wel maar 1 opzetborstel meegeleverd bij de tandenborstel. De Oral B app is ook zeer handig in combinatie met de tandenborstel. In deze app kan je zien welke delen van je gebit je al gepoetst hebt. De app geeft je ook advies hoe je je tanden beter kan poetsen in de toekomst. De tandenborstel is snel opgeladen en de batterij houdt lang vol. Deze tandenborstel is voor mij zeker een vooruitgang tegenover andere tandenborstels en ik ben er zeer tevreden van! Ik zou dit product zeker aanraden!

Pluspunten

• Super handige en nuttige app
  • Lange batterijduur
  • Snel opgeladen
  • Zeer goed voor gevoelige tanden

Minpunten

• Maar 1 opzetborstel meegeleverd