Oral-B iO 8 zwart / duo pack

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B iO 8 zwart / duo pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

FerryL 03-08-2020

Geweldige borstel!

Je wordt 's ochtends wakker en je wilt eigenlijk gelijk je tanden gaan poetsen. Waarom? Omdat deze innovatieve high-tech tandenborstel het tandenpoetsen veel leuker maakt!
Want als je hem al ziet, of vasthoudt, dan kijk je naar een uniek apparaat met een mooi design. Het borsteltje zet je eenvoudig op de handvat en je kiest eenvoudig 1 van de poetsstanden. Met of zonder app, die overigens heel fijn en prettig werkt, tijdens het poetsen weet je precies waar je aan toe bent. Door het gebruik van de app merk je ook gelijk dat deze unieke borstel is uitgerust met een sensor die
precies meet hoe, wat en waar je poetst. Hiermee kan hij je adviseren om nog beter te gaan poetsen. Zonder app trilt de borstel zodat je precies weet aan welke van de 4
zones je kunt beginnen, aan het einde van de 2 minuten een duidelijke lange trilsignaal. Maar de app is absoluut een geweldige extra tijdens het poetsen, en wordt dan ook zeker aangeraden! Leuke bijkomstigheid is het kiezen van je eigen kleur led-ring op de borstel. En dan niet te vergeten dat je deze gerust mee kunt nemen door middel van de bijgeleverde reisetui. Hiermee kun je gemakkelijk je tandenborstel overal mee naar toe nemen. En thuis heb je nog eens een leuk houdertje voor je borsteltje. Hoe leuk is dat?En de gebruiksduur is uitstekend! Je kunt hier enkele dagen lang mee poetsen en in percentages kun je zelfs eenvoudig aflezen van het duidelijke display hoe lang deze nog mee kan. En als je dan toch moet opladen, dan is er een klein minpuntje. De borstel staat op de oplader, waardoor deze best instabiel staat. Heb hier voorlopig nog geen hinder van ondervonden. Maar bij het testen ben ik er achter gekomen dat deze borstel het poetsen van je tanden absoluut leuker maakt. Ik ben daarom ook zeer tevreden hiermee en zou deze meer dan aanraden! Absoluut een borstel die verder helpt naar perfect schone tanden!

Lndd 03-08-2020

Super fijne tandenborstel

Hallo nieuwe favoriete tandenborstel. Tijdens de eerste dag van testen merkte ik gelijk al verschil. Niet alleen is dit een mooie tandenborstel (wie had ooit gedacht dat een tandenborstel mooi kon zijn) en laadt hij snel op, hij poetst erg fijn! Ik gebruik zelf veel de sensitive stand voor mijn gevoelige tandvlees, maar er zitten veel verschillende standen op. Samen met de app die vertelt of je wel alle kanten hebt gehad heb ik het gevoel dat mijn gebit echt veel schoner is.

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Meerdere standen
  • Poetst schoon

Lelystad 03-08-2020

Mijn tanden zijn echt schoner!

Ik poetste altijd mijn tanden goed, dacht ik, maar bij de tandarts viel dat toch vaal tegen. Vandaar dat ik erg enthousiast was over de functie om op m'n telefoon mee te kunnen kijken en zo echt overal lang genoeg te poetsen. En dit werkt ook echt veel beter dan ik had kunnen bedenken. Ik gebruik de tandenborstel nu bijna een maand en mn tanden zijn voelbaar schoner. De tandenborstel is gebruiksvriendelijk en de batterij gaat erg lang mee, ik ben er heel blij mee!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Poetst heel goed schoon
  • Overzicht in de app

Teuni 01-08-2020

Prima poetser

Modern design deze luxe tandenborstel,ligt goed in de hand.
Met verschillende poetsfuncties,zelf in te stellen op het display. Het koppelen
Met de app lukte niet.
Ik mocht dit produkt testen,fijn met zachte borstel voor gevoelig tandvlees.
Bij het poetsen voelt je een trilling,dan verplaats je de borstel weer in je mond. 2 min timer. Op de display zie je hoeveel energie je gebruikt.
De oplader is strak met magneet,
Inclusief etui ,een aanrader.

Pluspunten

• Sterke batterij
  • Makkelijk reinigen

Minpunten

• Prijzig
  • Koppeling met app lastig

Naomi 26-07-2020

Topproduct! Luxe en gemakkelijk in gebruik.

Een enorm fijne tandenborstel! Met het luxe digitale scherm zie ik makkelijk welke stand ik wil met poetsen, hoe ver ik ben met poetsen en of het goed is verlopen. Via de Oral B App geeft dit nog meer verduidelijking. Hier zie ik ook wanneer ik klaar ben en of ik goed poets. Tijdens het testen van de tandenborstel ervaarde ik enorm veel positieve punten. Zo is het makkelijk in gebruik en is er de mogelijkheid om ook een stand te kiezen voor gevoelig tandvlees, waar ik erg blij mee ben. Hiernaast vind ik het opladen ook een pluspunt. De oplader werkt magnetisch en is makkelijk in gebruik. Binnen een korte tijd is mijn tandenborstel weer volledig opgeladen en kan ik hem overal mee naartoe nemen. Hij ging ook lang mee met 1 keer opladen. Kortom: ik wil niet meer terug!

Pluspunten

• Mooi en makkelijk digitaal scherm
  • Combineren met de app
  • Oogt luxe
  • Geen hard geluid
  • Snel opgeladen

Minpunten

• De knopjes waren even wennen aan het begin

Ben N 23-07-2020

Een goed apparaat! Een aanrader.

Een mooi uitziende en lekker in de hand liggende tandenborstel, inclusief opzetborsteltje, een handig reis-etui en ook nog een mooie houder voor je opzetborstels.
Je hebt de keuze uit 6 poets-standen, die je naar eigen wens kunt instellen.
Het meerkleurige en interactieve digitale display maakt het apparaatje af.

Via een app kun je je toestel verbinden met Bluetooth, waarmee je tijdens en na het poetsen advies kunt krijgen voor de perfecte poetsbeurt. Je kunt zien waar je verbeterpuntjes nog liggen, en dat is alleen maar mooi meegenomen. Je leert snel hoe hard je zelf nog moet drukken, en dat is wel zo fijn voor je tandvlees.
De toestellen beschikken over een timer, zodat je weet hoe lang je poetst.
Na een poetsbeurt voelt je gebit alsof je net bij je tandhygiënist bent geweest. Heerlijk!
Ik ben er erg blij mee dus!
De accu is top! Ik heb nog niet weer hoeven opladen, dus klopt ‘t dat je zeker 14 dagen kunt gebruiken, voordat je weer moet opladen.

Pluspunten

• Compleet
  • 6 poetsstanden
  • Lange accuduur en snel op te laden

Minpunten

• Prijzig, maar het absoluut waard
  • Het duurt even om de eigen voorkeur te bepalen

Anoniem 22-07-2020

Mooie tandenborstel

Ik gebruik altijd al een elektrische tandenborstel van Oral B, maar moet zeggen dat het design van deze tandenborstel er heel luxe uitziet. Simpel en mooi. Je kan kiezen uit 6 poetsstanden. Ik heb nog niet alle 6 standen gebruikt, dus heb nog geen favoriet, maar ik ga ze nog wel allemaal uitproberen. Er is ook een app beschikbaar bij deze tandenborstel, je kan de tandenborstel via bluetooth verbinden met de app. Dan kan je precies zien op de app hoe goed je je tanden hebt gepoetst en ook hoelang. De tandenborstel poets goed, het geeft meer trillingen, daar moet ik wel aan wennen, omdat ik altijd gewend ben aan roterende tandenborstels. Tanden voelen wel schoon aan na het poetsen. Opladen gaat via de magnetische oplader, ook dit is anders dan de tandenborstels die ik altijd heb gebruikt, maar opladen hiermee gaat wel een stuk sneller. Hoe lang de batterij meegaat, moet ik zelf nog even ervaren. Ik heb de tandenborstel namelijk nog niet zo heel lang in bezit.

Clint 21-07-2020

Moderne Tandenborstel

Vorm/uiterlijk
De tandenborstel voelt iets lichter dan de Oral-B 10100S die ik hiervoor gebruikte en maakt een meer solide indruk. Er zijn erg weinig naden en hoeken te zien, wat het geheel er chique uit laat zien. Zowel de zwarte als de witte variant die worden geleverd zien er indrukwekkend uit, zeker met het OLED scherm dat in de tandenborstel is verwerkt en totaal niet opvalt.

Oplaadstation en accessoires
In de doos vind je naast de zwarte Oral-B iO tandenborstel een bewaarcase, oplaadkabel, een opzetborstel en een houdertje om andere opzetstukjes in te bewaren. Tijdens het testen heb ik het idee gekregen dat de batterij enorm lang mee gaat.

Het oplaadsysteem is helemaal veranderd, er zit geen groot gat meer in de tandenborstel waar de lader in past. Daarvoor in de plaats is een magnetisch plaatje gekomen waar je je tandenborstel op moet zetten. Het ziet er mooi uit, maar heb wel het idee dat dit de stabiliteit niet ten goede komt, ik ben bij het gebruiken van de badkamer al een aantal keer bang geweest dat ik hem op de grond zou stoten van de houder, want ik heb het idee dat dat een stuk makkelijker gaat.

Tandenpoetsen
Om je tanden te poetsen beschikt de Oral-B over een hoop verschillende poetsstanden die de borstel op verschillende manieren laat bewegen. Het poetssysteem zit totaal anders in elkaar en maakt veel minder herrie dan de vorige versies van de Oral-B tandenborstels, dat maakt de hele poetservaring een stuk prettiger heb ik gemerkt. De druksensor en het herkennen van de poetsmethode gaat in de meeste gevallen wel goed, soms heb ik nog het idee dat niet elke beweging en zone die wordt gepoetst ook echt goed wordt herkend, maar omdat het software betreft denk ik dat dit met een update nog preciezer wordt.

Verder ligt de tandenborstel lekker in de hand tijdens het poetsen en is de feedback die je via het OLED scherm en de ring op de tandenborstel krijgt erg prettig. Ik merk dat ik toch wel oplet wanneer de tandenborstel aangeeft dat ik op bepaalde plekken te hard of te zacht druk. Het heeft er in de eerste dagen dat ik de tandenborstel gebruikte direct voor gezorgd dat ik beter oplet wat ik doe, wat een stuk beter lijkt te zijn voor mijn gebit.

Poetsen en de app
Ten opzichte van de vorige Oral-B tandenborstels die ik gebruikte waarbij je de camera moest gebruiken om daadwerkelijk je poetsbewegingen te kunnen volgen, is dat bij dit model niet meer het geval. Dat is een enorme verbetering, omdat dit betekent dat je niet continu je telefoon in de buurt hoeft te hebben als je aan het poetsen bent omdat de resultaten in de tandenborstel zelf worden opgeslagen en de feedback al op het display te zien is. Als je de app wel tijdens het poetsen gebruikt kun je je telefoon op elke gewenste plek neerleggen en hoeft hij niet meer met een zuignap tegen je spiegel.

Verder is de aanmeldprocedure erg eenvoudig en is de tandenborstel in mum van tijd gekoppeld. De feedback in de app is een stuk uitgebreider dan op de tandenborstel zelf, wat er ook echt voor zorgt dat je je poetsmethode kunt evalueren. Het is leuk om naderhand nog even naar je prestaties en resultaten te kijken, het voelt bijna als een spelletje om de 100% score voor dekking en druk te halen.

Conclusie
Al met al heeft Oral-B met deze tandenborstels een compleet nieuwe poetservaring weten neer te zetten die daadwerkelijk bijdraagt aan een betere poetsmethode en een schoner gebit. Het OLED scherm op de tandenborstel ziet er niet alleen mooi uit maar is ook tijdens het poetsen erg functioneel, net zoals de andere feedback mechanismen op de tandenborstel en in de app. Ik ben dan ook zeer tevreden met deze tandenborstel en zou hem zeker aanraden op het moment dat je gecoacht wilt worden je tanden (nog) beter te poetsen.

Pluspunten

• Accuduur

SandraM01 21-07-2020

Top tandenborstel, het echte schone, na de tandarts gevoel

Het echte schone na de tandarts gevoel

Eindelijk een tandenborstel die mij het gevoel geeft alsof ik bij de tandarts een mondreiniging heb gehad. Heerlijk schoon glad mondgevoel ook tussen de tanden. Mijn tandvlees moest even wennen maar gaat nu super.
De Oral-B iO serie 8N ziet er luxe en up to date modern uit. Hij poets anders als mijn oude elektrische borstel en maakt echt heel veel verschil. Veel schoner en gladder voelen mijn tanden aan tijdens het testen van de borstel. De borstel maakt minder geluid (als mijn oude) en maakt gebruik van (micro) trillingen waardoor je tandvlees en tanden vele malen schoner worden. (ook tussen de tanden) Ik heb het idee dat mijn tandsteen minder is geworden maar moet ik de afspraak met de tandarts voor afwachten.
De borstel maakt gebruik van verlichte kleuren waardoor je kan zien of je tijdens het poetsen te hard of te zacht poest, groen is goed, rood te hard en wit te zacht. Er zitten veel verschillende standen op de borstel om goed te poetsen, o.a. daily clean, whitening, sensitieve, super sensitieve, massage van je tandvlees en voor je tong te cleanen.
De borstel is super snel opgeladen met de magnetische oplader en gaat lekker lang mee. Op het display kan je zien hoeveel power je borstel nog heeft. Na het poesten geeft je borstel aan of je goed gepoetst heb en hoe lang. Ook kan je in een App precies bijhouden wat je gedaan hebt en waar je nog met verbetering zou kunnen poetsen, super handig!
Er zit een mooie luxe reisetui bij waarin je alles netjes kan opbergen en hygiënisch kan meenemen op vakantie.

Pluspunten

• super schoon gebit
  • komt echt tussen je tanden
  • snel opgeladen en gaat lang mee
  • verschillende poets programma's
  • App

SannedeH 19-07-2020

Fijne tandenborstel!

Ik ben erg verrast door deze tandenborstel. De bediening is erg makkelijk: er zijn twee knoppen waarmee je bijvoorbeeld het soort poetsprogramma kunt aangeven. Na 30 seconden geeft een trilling aan dat je een andere kant van het gebit kunt gaan reinigen. Mijn tanden voelden een stuk schoner na het uitproberen van deze tandenborstel, vergeleken mijn met oude tandenborstel. Het design is netjes en strak. De oplaadtijd is kort (3 uur om de tandenborstel volledig op te laden). De app is ook erg handig om inzicht te krijgen in hoe je poetst en hoe dat te verbeteren is.

BarbaraM 17-07-2020

Fantastisch !

In een woord fantastisch! Mijn oude tandenborstel had het begeven en ik koos voor deze tandenborstel voor het mooie design. Thuis bleken er veel opties op te zitten en een handige app bij te zitten. De tandenborstel ligt goed in de hand en voelt solide aan. Het kleuren schermpje geeft vrolijke berichtjes welke erg motiverend werken. Ik wissel de verschillende standen af waarbij de whitening stand mijn voorkeur heeft. Mijn tanden voelen echt veel schoner aan. Door het gebruik van de app houd ik me veel beter aan de 2 minuten poetsen. Ook de signaalfunctie als je te hard poetst helpt goed, nooit beseft dat je ook te hard kunt poetsen. Bij de tandenborstel zit een kleine magnetische oplader, borstel laadt snel op en gaat zeker 14 dagen mee. Aanrader die doet wat hij belooft!

• Goede kwaliteit
  • Goede prijs verhouding

Chris 17-07-2020

Geweldig apparaat, ligt fijn in de hand en poetst heerlijk.

Ik heb deze tandenborstel nu al eventjes in gebruik en wat een verschil met onze vorige elektrische tandenborstel zeg! Zo fijn heb ik nog nooit mijn tanden gepoetst.

Opladen gaat makkelijk en snel. Op het display kun je zien wat de status is en zodra het apparaat vol is gaat het lampje uit. Opladen duurt ongeveer 3 uur. De batterijduur is, zeker vergeleken met onze oude tandenborstel, zeer goed. De tandenborstel is nu een kleine week twee keer per dag gebruikt en heropladen is nog niet nodig geweest.

Gebruik is net als bij ieder andere elektrische tandenborstel simpel, maar dit apparaat heeft veel extra's. Zo merkte ik tijdens het testen van het apparaat na een halve minuut een soort van hapering, zodat je weet dat je over moet naar een ander stuk van je gebit. Als je twee minuten gepoetst hebt hapert het apparaat een stuk langer, zodat je weet dat je lang genoeg gepoetst hebt. Heel handig vind ik, het maakt je bewust van je poetstijd.

Overige extra's die ik belangrijk vind zijn: de waarschuwing als je te hard poetst en indicatie van wat een goede poetsdruk is, de verschillende poetstanden waarover het apparaat beschikt (de Whitening functie is mijn favoriet) en het interactieve display dat het apparaat heeft: niet alleen vind ik het fijn om informatie te krijgen op deze manier over hóe ik poets, maar het doet op de één of andere manier toch goed om een lachend poppetje te zien te krijgen.

Ook ben ik te spreken over het design van de tandenborstel: het ligt makkelijk in de hand, en behuizing is geheel glad, wat hygiënischer is en wat het makkelijker schoon te maken maakt. Het bijgeleverde reisetui is met het oog op onze komende vakantie ook handig en fijn.

Leuk gadget aspect: de tandenborstel werkt samen met een speciale app. Het geeft net dat beetje extra aan het apparaat, naar mijn mening. App is simpel in gebruik.

Al met al ben ik erg positief verrast door het apparaat, het is by far de prettigste en beste tandenborstel die ik tot nu toe in mijn bezit heb gehad, absoluut een aanrader.

Pluspunten

• Laadt snel op
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel poetsstanden
  • Fraai design
  • Interactieve aspect

Qvhun 17-07-2020

Geweldige tandenborstel!

Sinds een week gebruik ik de Oral-B iO Series 8N Black. Ik ben ontzettend blij met de tandenborstel! De tandenborstel is heel vernieuwend en modern. Tijdens het testen van de tandenborstel was ik onder de indruk van de snufjes erop. Het heeft een LED scherm waarop je de kleur van de tandenborstel kan veranderen. Ook kan je de tandenborstel in verschillende poetsstanden zetten en heeft het een timer tijdens het poetsen. De magnetische oplader is heel fijn en ook de app werkt prima bij de tandenborstel. Steeds de app gebruiken bij de tandenborstel lijkt wel wat overbodig en kost veel tijd. Ik wil niet steeds de moeite nemen om de app te gebruiken als ik haast heb in de ochtend of wil gaan slapen in de avond. De batterij gaat lang mee en het opladen is ook weer snel gedaan. Het design vind ik modern, het is simpel maar toch ook stoer en chic. Ik zou de tandenborstel aanraden!

Pluspunten

• Het design
  • De snufjes
  • De oplader
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• De app kost veel moeite

Sanne 16-07-2020

Geweldige tandenborstel

Het is al een feest om deze nieuwe tandenborstel te zien nadat hij uit de fraaie doos is gehaald.
Een elektrische tandenborstel, maar dan wel een bijzondere. Bijgeleverd is een reisetui en een plastic doosje voor borstelkoppen.
De strakke en gladde vormgeving van de tandenborstel is iets wat opvalt. Er zijn minder gleufjes en karteltjes in de behuizing aangebracht zodat er geen vuil tussen kan komen.
De bediening met slechts twee knoppen is gemakkelijk.
De display met kleurenbeeld geeft alles weer en dat is bijzonder aan deze tandenborstel. Ik heb zoiets nog niet eerder gezien.

Het opladen van de tandenborstel duurt slechts drie uur. Hij is dan helemaal geladen om bijna twee weken te kunnen worden gebruikt. De lader is ook strak van vormgeving. Door de magneet in de lader staat de tandenborstel goed op zijn plaats.

Na het aanzetten van de tandenborstel wordt je begroet, afhankelijk van het tijdstip op de dag. Je hebt daarna keuze uit zes poetsstanden.
De gekleurde ring die gaat branden op de tandenborstel geeft aan of je te weinig, genoeg of teveel druk uitoefent tijdens het poetsen.

Wat mij duidelijk opvalt is dat de tandenborstel veel minder lawaai maakt dan mijn vorige Oral B tandenborstel. Ook als je hem je hand hebt zijn de trillingen veel minder.

De tandenborstel is te koppelen aan een app. Als je die gebruikt kun je je poetsprestaties nog meer verbeteren. Ik ervaar dat het mij stimuleert om ook echt om beter mijn tanden te poetsen.

Qua uiterlijk en functies vind ik het een mooie tandenborstel en tijdens het testen heb ik echt schonere en gladdere tanden heb gekregen. Niet eerder heb ik gemerkt dat nu het schone gevoel in mijn mond de hele dag aanwezig blijft.

Ik vind het een geweldige tandenborstel die heel veel mogelijkheden heeft. Hij is zeker niet de goedkoopste, maar je hebt wel waar voor je geld. Voor mij is van belang dat mijn gebit gezond blijft en daar heb ik graag het beste voor over.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Zeer goede gebitsreiniging
  • Vormgeving

Mbeugelsdijk 16-07-2020

Wauw! Nog niet eerder heb ik zo’n geweldige elektrische tandenborstel gehad! Ik ben echt ontzettend tevreden met de Oral-B iO black; de meest revolutionaire techniek op dit moment.
Het design van de beiden apparaten echt geweldig mooi. Het is strak, mooi verlicht en de moderne techniek straalt er vanaf. De houder voelt prettig aan en ligt goed in de hand. Opvallend is het mooie display dat groen kleurt wanneer je de juiste druk uitoefent op de tanden en rood wanneer je te hard drukt. Je kunt elke poetsbeurt kiezen uit een ander poetsprogramma bijvoorbeeld de whitebehandeling of een uitvoerige poetsbeurt. Ik merk bij de laatste echt dat mijn tanden grondig zijn gereinigd en dat mijn tanden glad aanvoelen. Het apparaat laadt in drie uur op en verbruikt ongeveer 10% per poetsbeurt.
De mooie stevige hoes waarin 1 houder past en 2 borstels is erg prettig. Zo kun je de tandenborstel op vakantie meenemen of mee je tas in.
Het gebruik van de Oral-b app is prettig. Door Bluetooth verbindt je de borstel met je telefoon en je kunt na aanmelden direct poetsen. Zodra je voldoende gepoetst hebt laat de app dat zien. Je kunt dan stoppen en je krijgt je score te zien. De app laat zien hoe je dagelijks vooruitgang boekt en nog beter kunt poetsen. Super want zonder gebruik van de app merk ik dat ik al eerder stop. Ik kan iedereen dit product aanraden!

Pluspunten

• Strak desingn
  • Geeft de juiste poetsdruk aan
  • Meerdere poetsprogrammas
  • Laadt snel op

Roos 16-07-2020

Oral-B iO - 8n - Elektrische tandenborstel Black & White

Ik heb deze elektrische tandenborstel nu 2 dagen in huis en heb hem meteen uitgepakt om de elektrische tandenborstel eens goed te testen. Het begon met een oplaadtijd van ongeveer drie uur. De magnetische lader maakte plaatsen van de Oraal-b iO gemakkelijk. Ik meldde me aan op de Oral-B website, via Bluetooth werd mijn tandenborstel met de app verbonden. Je kunt kiezen uit verschillende poetsprogramma's als Clean of Intense. Volgens de app heb ik nu twee keer prima gepoetst en twee medailles verdiend. Erg leuk, een mooi design en goede performance !

Pluspunten

• Prettig poetsen
  • App

Minpunten

• 3 minuten voor 100 %

Alexanderbakker76 16-07-2020

Goeie en sterke tandenborstel

Mooi design tandenborstel die met verschillende standen, heerlijk poetst. Ik heb hele gladde tanden na gebruik en zeker met de app erbij, weet ik precies hoe ik gepoetst hebt en of ik nog delen van je gebit hebt gemist. Het handvat houdt goed vast en hij laadt lekker snel, in 3 uur, helemaal op. Het kost hem wel 10% per poetsbeurt ongeveer, dat vind ik wel opvallend. Als tester zal ik daar op langere termijn nog goed op letten. Er zit een mooi magnetisch oplaad station bij waar hij op ‘gezogen’ wordt. Ze hebben zelfs een reisetui erbij gedaan zodat je je borstel beschermd mee kan nemen en er is plek voor 2 borsteltjes bij het handstuk. Goeie tandenborstel met een glad en schoon resultaat!

• Laadt snel op

Minpunten

• Aanuitknop niet goed voelbaar
  • Lage resolutie display

Emilia 16-07-2020

Fijne tandenborstel!

Ik heb de tandenborstel als beschreven in de productbeschrijving getest. Mijn ervaring met deze tandenborstel is erg goed! Allereerst heeft het gebruik van de app mijn verwachtingen overtroffen; de app werkt echt als een coach en zorgt ervoor dat je lang genoeg poetst en ook alles goed gaat poetsen. Normaal vergeet ik soms wel eens plekjes, maar dat gebeurt met het gebruik van deze app niet. Ook ben ik erg tevreden met het design! Ik vind de tandenborstel er erg mooi uit zien en hij staat ook goed in de badkamer, ook met het mooie digitale scherm. Tot slot ben ik ook erg te spreken over de performance van de tandenborstel! Hij doet het goed, maakt fijne bewegingen en fijn dat er verschillende programma's zijn!

Pluspunten

• Goede grip
  • Fijne verschillende programma's

Ssuuzzyy 16-07-2020

Luxe tandenborstel met heel veel opties

Wat mij tijdens het testen van de tandenborstel gelijk op viel was het luxueuze uiterlijk van deze tandenborstel! Wat is het een pareltje qua uitstraling. Bij het aanzetten van de tandenborstel wordt ik begroet door het interactieve display.

Wat de tandenborstel nog luxer maakt zijn de verschillende poetsprogramma’s die deze tandenborstel bezit. Er kan gekozen worden tussen dagelijkse reiniging, gevoelige tanden, tandvleesverzorging, intense reiniging, whitening en extra-gevoelig, voor elk gebit wat wils dus.
Ook is deze tandenborstel te personaliseren door de lichtring welke zich op de bovenkant bevindt, van een mooie kleur te voorzien. Zelf ben ik voor een mooie roze rand bij het zwarte model gegaan.

Ik vind de tandenborstel erg prettig in gebruik. De programma’s dagelijkse reiniging en tandvleesverzorging vind ik voor mijn gebit het prettigste werken.
Wat ik ook erg prettig in gebruik vind is de drukgevoeligheid van de tandenborstel. Op deze manier kan ik aan de tandenborstel zien wanneer ik te veel, te weinig of precies genoeg druk zet op mijn tanden. De ring van de tandenborstel wordt dan rood, grijs of groen.
De tandenborstel houdt de tijd bij dat ik gepoetst heb en bij een goede poetsprestatie wordt ik beloond door een glimlach op het interactieve scherm.

Bij de tandenborstel wordt er een magnetisch oplaad station geleverd. Dit station zorgt ervoor dat mijn tandenborstel binnen 3 uur weer geheel opgeladen is. De batterij van de tandenborstel gaat tot 5 a 6 dagen mee, wat erg netjes is.

Ook kan de tandenborstel verbonden worden met de Oral B app, in een paar simpele stappen. Deze app houdt onder andere de houdbaarheidsduur van je opzetborstel en je poetsprestaties bij.
Vooral het inzicht krijgen in mijn poetsprestaties heeft mij positief verrast. Door het gebruik van de app ben ik erachter gekomen bij welke gebieden van mijn gebit ik te veel druk zet tijdens het poetsen. Ook bied de app verschillende mondverzorging routines, zoals frisse adem en tandplaqueverwijdering. Bij deze routines wordt je begeleidt door de app om deze zo optimaal mogelijk uit te voeren.
Verder kan ik andere mondverzorging handelingen bijhouden, zoals het flossen, tong reinigen en het gebruiken van mondwater. Op deze manier heb ik een handig overzicht van mijn mondverzorging overzichtelijk in de app. Daarnaast houdt de app mijn prestaties bij door middel van een score, wat mij zeker uitdaagt om een hogere score te krijgen.

Daarnaast zitten er ook nog een paar accessoires bij de tandenborstel. Zo is deze voorzien van een twee opzetborstels, een handige houder voor de opzet borstels en een reisetui. Zo kun je deze tandenborstel makkelijk overal mee naar toe nemen.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Veel mogelijkheden
  • Lange gebruiksduur
  • Snelle oplaadtijd

Minpunten

• De tandenborstel is aan de prijzige kant

Melvin N 16-07-2020

Geweldige tandenborstel!

Wat een revolutionaire en mooie tandenborstel! Deze tandenborstel heb ik mogen testen en ik ben erg positief hierover! Het design is erg licht en mooi gemaakt, ook geeft de tandenbostel veel minder geluid dan andere elektrische tandenborstels op de markt. Iets wat je direct opvalt! Oral-b heeft door deze tandenborstel de concurentie naar mijn idee ver achter gelaten. De opzet stukjes zijn compleet anders waardoor je poetservaring heel anders is, mijn tanden voelen na het poetsen veel zachter en schoner aan. Het enige nadeel is dat in de duo pack maar 1 oplader en 1 reis doos bijgeleverd is. Ook is de tandenborstel alleen in het engels instelbaar. Al met al ben ik erg positief en is dit de tandenbostel van de toekomst!

• Stil

Minpunten

• Alleen in het engels
  • 1 oplader

David 16-07-2020

Mooi ding!

Erg fijne tandenborstel! Vormgeving is heel erg mooi met het display waarop je kan zien wat het accupercentage is, welke stand die staat en of ie na het poetsen blij is (smile) als je lang genoeg gepoetst hebt. Na het poetsen plaats je hem op een plateutje waar die oplaadt. Allemaal heel chique en modern. Ik denk dat je ongeveer 2 weken kan poetsen, maar ik laad hem meestal sowieso op na een paar dagen. Mooie etui wordt erbij geleverd waarbij er twee opzetstukjes mee kunnen. De app erbij is heel erg leuk. Daarop zie je precies waar je aan het poetsen bent en ook hoe lang (hoe langer je poetst hoe witter je tanden op het plaatje worden) . Motiveert je wel echt om te blijven poetsen tot ze stralen! Geen goedkope tandenborstel maar wel echt een heel mooi ding.

Pluspunten

• Vormgeving
  • App

john-s 15-07-2020

Mooi design

Je bent met deze tandenborstel weer helemaal klaar voor de toekomst de borstel heeft een modern design . Daarnaast beschikt de borstel over een Oled-scherm waarop de standen weergegeven worden of de tijd dat je aan het poetsen bent. Tijdens het testen viel me op dat de borstel net onder de opzetborstel een ring heeft die die van kleur kan veranderen. Poets je te hard, dan wordt de ring rood, poets je met de juiste druk op je tanden, kleurt de ring groen. En anders geeft hij een kleur die je persoonlijk kunt instellen. Dan moet je dus iets meer druk geven om de ring groen te laten kleuren. De nieuwe Oral-B app werkt met behulp van 3D graphics en zorgt samen met AI poetsdetectietechnologie met kunstmatige intelligentie ervoor dat alle onderdelen van het gebit goed gepoetst worden, voor de meest optimale poetsbeurt. De compacte magnetische oplader zorgt voor een snelle volledige lading in drie uur. Het display van de borstel geeft ook aan hoe vol de batterij is.

• Oplaadtijd

AbigailH 15-07-2020

Vernieuwend

Toen ik las dat Oral-B met een nieuwe tandenborstel zou komen was ik gelijk enthousiast, maar ook enigszins sceptisch. De upgrade van een instapmodel naar een model uit de genius serie vond ik al een hele grote vooruitgang. Ik had dan ook mijn twijfels over hoeveel beter het zou kunnen worden.
Dat het zoveel beter zou zijn had ik dus echt niet verwacht.
Mijn tanden hebben nog nooit zo schoon en glad gevoeld, mijn partner geeft zelfs aan dat dit vergelijkbaar is met hoe het voelt na een bezoek aan de mondhygiënist.
Daarnaast voelt het product ook heel erg luxe aan. De tandenborstel is matzwart, een stuk lichter dan de andere elektrische tandenborstels die ik heb gehad. Wie weet dat dit te maken heeft met het nieuwe elektrische oplaadsysteem wat deze tandenborstel heeft. Het opladen gaat erg snel en op het display kun je ook zien hoeveel procent hij nog opgeladen is. Wel vind ik het enigszins onstabiel aanvoelen als de tandenborstel op de lader staat.
Een nieuwe feature is dat de tandenborstel niet alleen maar een rood lampje geeft als je teveel druk uitoefent, maar ook een groen lampje wanneer de druk precies goed is.
Tijdens het testen van deze tandenborstel kwam ik er zo achter dat ik de neiging heb te weinig druk te zetten.
De app is voor dit model ook vernieuwd. De tandenborstel heeft een geheugen, dus ik hoef niet elke poetsbeurt mijn telefoon erbij te pakken. Als ik dit eens in de paar dagen doe, laat hij alle poetsbeurten zien. Een fijne manier die motiveert om de app langer te gebruiken.

Pluspunten

• App
  • Stil
  • Snel laden
  • Reisetui

Minpunten

• Prijs

Luuk Van merwijk 15-07-2020

Prachtig poetsresultaat

Wat is het leuk om te poetsen met deze tandenborstel, die je via Bluetooth verbind met een app. Via deze app krijg je tips om je gebit grondig te reinigen, maar ontvang je bijvoorbeeld ook een melding wanneer je je opzetborstel kan vervangen. Het design is prachtig en ik heb deze tandenborstel nu voor een langere tijd mogen testen. De batterijduur gaat lang mee en ik ben dus ook zeer positief over het poetsresultaat

IL 15-07-2020
  • Product gekregen

Compleet pakket en goed te koppelen met de app

Jarenlang gebruik ik tot volle tevredenheid Oral-B; elke morgen een fris en schoon gevoel. Met deze nieuwe tandenborstel set heb ik een nog frisser en schoner gevoel. In de verpakking zitten twee tandenborstels (met een witte en zwarte kleur), twee opladers en twee opzetborstels. De app kun je op een makkelijker manier koppelen met de Oral-B en dit heeft echt een meerwaarde; tijdens het poetsen krijg je feedback over de poetsduur en welke delen van je gebit je bent vergeten. Opladen gaat snel en makkelijk door de magnetische opladers. De borstels hebben een kleurendisplay waarmee je kunt kiezen welk poetsprogramma je wilt activeren. Tenslotte hebben de tandenborstels een heel mooi en straks design.

Pluspunten

• Laden snel op
  • Verschillende poetsprogrammas

Minpunten

• Er zit maar 1 reisetui in de verpakking.