Philips HX8438 zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX8438 zwart op Kieskeurig.nl.

4,5

TvG 28-12-2020

lekkage

Geschreven voor: Philips HX8438 zwart

het waterklepje lekt en is zeer fragiel
plastic en zeer kwetsbaar
De zwakke plek van dit apparaat!!!

frosio 25-05-2021

Prduct werkt goed

Geschreven voor: Philips HX8438 zwart

Gemakkelijk mee te werken. Als iemand mij over dit product bevraagt, geef ik hem de raad dit product te gaan gebruiken

Joke 23-03-2021

Snel kapot

Geschreven voor: Philips HX8438 wit

Dit product bevalt op zich goed, maar al binnen enkele maande brak het vulklepje af, en na iets meer dan een jaar laadt hij niet meer op...

Minpunten

• Snel kapot

Aniiii 17-02-2021

Super handig

Geschreven voor: Philips HX8438 zwart

De ultrafloss is super handig in gebruik. Wel eerst even oefenen met een handdoek over de schouders, langs de voorkant voor/tegen het sputteren. Maar na een aantal x is dit niet meer nodig

Happy&go 27-01-2021

Na 2x opladen werkt apparaat niet meer

Geschreven voor: Philips HX8438 zwart

Titel zegt genoeg. Tijdens de 2 dagen dat de Airflos het wel deed gemerkt dat het apparaat veel herrie maakt tijdens gebruik. Dat viel al erg tegen. Na 2e keer opladen gebeurde er niets meer. Accu leeg laten lopen en na week weer opgeladen, zonder enig resultaat.

Een van de vijf 23-01-2021

Dit product heb ik te lang gemist..

Geschreven voor: Philips HX8438 zwart

* aanrader voor kinderen en adults met beugel
* ideaal voor kinderen en adults met tandenbeugel en/of slotjes
* supersimpel in gebruik
* opgeladen batterij gaat heel lang mee
* ik kan/wil niet meer zonder
* zou in elke badkamer moeten staan

SWFrl 25-12-2020

Prima werking!

Geschreven voor: Philips HX8438 zwart

Het flossen was niet mijn favoriete bezigheid. Dankzij de Sonicare Airfloss Ultra is flossen een plezier geworden. Het gebit voelt schoner en frisser aan!
Een aanrader!

RdeK64 16-12-2020

Top techniek, helaas iets minder ergonomisch

Geschreven voor: Philips HX8438 zwart

Het is een prachtig stuk techniek en werkt perfect.
Echter, de handeling is wat minder, ergonomisch laat het ding wat te wensen over.
Omdat je je hele gebit langs moet lopen, en zowel van binnenuit als van buitenuit, onder en van boven, moet je het apparaat onder de meest vreemde hoeken kunnen draaien.
Tijdens dat draaien is het vaak onmogelijk om het apparaat goed te bedienen en te positioneren tegelijk. Met als resultaat dat je te vaak, of niet vaak genoeg op de knop drukt. Iets wat af en toe resulteert in het besproeien van de omgeving of spiegel.