Philips Sonicare AirFloss HX8233 wit, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare AirFloss HX8233 wit, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Antoinette 16-10-2017

Slechte accu

Ben heel erg tevreden over de werking maar heb er al 2 in de vuilnisbak laten belanden accu werkt niet langer dan 4 maanden.........superslecht!!!!Dacht dat ik de enige was niet dus....

Marian 30-08-2017

Slechte kwaliteit

Het apparaat maakt redelijk schoon, maar is van zeer slechte kwaliteit. Het eerste exemplaar ging binnen 1,5 jaar stuk en ik kreeg vlot een nieuw exemplaar toegestuurd. Deze ging binnen 10 maanden stuk, maar dit keer geen nieuwe, want de oude is meer dan 2 jaar geleden aangeschaft. Kon wel een nieuwe kopen met korting, maar dan alleen via Philips webshop (dus korting van de adviesprijs). Dit doen we maar niet, want een apparaat van rond de € 90,00 die maar 1 jaar werkt.....

Pluspunten

• Maakt redelijk schoon

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Alleen

Vintage55 08-07-2017

Nieuwe airfloss ontvangen

M'n 1e airfloss liet het snel afweten. Met Philips contact opgenomen, waar ze heel adequaat reageerden. Kreeg eerst nieuwe oplader, maar ook daarmee laadde de airfloss niet op. Vervolgens ontving ik een nieuwe airfloss die in combinatie met de eerder toegezonden oplader wel werkt. Ben er erg blij mee. De airfloss verwijdert nog veel achtergebleven ongerechtigheden. Een heel merkbaar resultaat en minder werk voor de mondhygiëniste en voor mij dus veel prettiger! De airfloss doet z'n werk dus goed.

Peter 09-05-2017

Werkte goed, maar laadt nu al niet meer op

De airfloss is een fijne aanvulling op het flossen en raggen (niet in plaats van !) , maar nu wil ook mijn derde exemplaar al na 2,5 jaar niet meer opladen. Dit valt net buiten de garantietermijn . Een 4e zit er niet meer in.

Minpunten

• Opladen gaat niet meer na 2 jaar

vintage55 19-03-2017

slechte accu, laad niet op

Ik kocht het product omdat ik wel geloof in dat airflossen. Vind het ook een fijn ding, maar hij laadt niet op. Als het lukt, bof ik. Maakt niet uit welk stopcontact ik gebruik. Rijp voor de vuilnisbak. Ik heb 'm in juli vorig jaar gekocht. :(

Catootje57 23-06-2015

Ben heel tevreden over de AirFloss, werkt makkelijk en snel. Formaat is handig, makkelijk om mee te nemen met vakantie. Goede aankoop.

Janb12 21-06-2015

Je merkt al snel het verschil wanneer je de airfloss gebruikt.Het geeft een schoon gevoel tussen de tanden.

schoenhersteller 13-06-2015

Het apparaat geeft een goed schoon gevoel in de mond.
Een nadeel is dat wij in een paar jaar tijd 2 apparaten hebben aangekocht, die vrij snel kapot gingen,

Henkes1963 12-06-2015

Mondstukje sluit helaas niet lekker/stevig. tijdens gebruik lekt het vloeistof welke dan precies in je nek gespoten wordt. Jammer dat men niet de moeite heeft genomen om hier een deugdelijke bajonetsluiting of iets dergelijks op te maken. Verder voelt het apparaat degelijk aan en lijkt het zijn werk uitstekend te doen

Johannes68 28-12-2014

Het vullen gaat wat lastig. Het klepje lijkt niet zo sterk. Er staat dat je steeds het hele mondstuk er af moet halen om schoon te maken, maar ik denk dat de plastic bevestiging dan snel lam wordt door het afslijten.Had beter een bajonetsluiting geweest!Hij maakt wel goed schoon en de pulsonderbrekingen zijn prettig om van tand naar tand (kies) te gaan.

Ean86 06-12-2014

Omdat ik het product nog maar een paar dagen heb, kan ik nog niet zoveel melden over de degelijkheid. Ook moet ik de resultaten nog even afwachten. Het product is zeer makkelijk in gebruik.

Gerjannnnn2 15-11-2014

Neet een paar dagen in bezit en hij bevalt zeer goed!
Hij is makkelijk in gebruik aangezien er maar 1 knop op zit!