Philips HX8233 - Reviews

Catootje57 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ben heel tevreden over de AirFloss, werkt makkelijk en snel. Formaat is handig, makkelijk om mee te nemen met vakantie. Goede aankoop.

Janb12 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Je merkt al snel het verschil wanneer je de airfloss gebruikt.Het geeft een schoon gevoel tussen de tanden.

schoenhersteller 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat geeft een goed schoon gevoel in de mond.
Een nadeel is dat wij in een paar jaar tijd 2 apparaten hebben aangekocht, die vrij snel kapot gingen,

Henkes1963 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mondstukje sluit helaas niet lekker/stevig. tijdens gebruik lekt het vloeistof welke dan precies in je nek gespoten wordt. Jammer dat men niet de moeite heeft genomen om hier een deugdelijke bajonetsluiting of iets dergelijks op te maken. Verder voelt het apparaat degelijk aan en lijkt het zijn werk uitstekend te doen

Johannes68 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Het vullen gaat wat lastig. Het klepje lijkt niet zo sterk. Er staat dat je steeds het hele mondstuk er af moet halen om schoon te maken, maar ik denk dat de plastic bevestiging dan snel lam wordt door het afslijten.Had beter een bajonetsluiting geweest!Hij maakt wel goed schoon en de pulsonderbrekingen zijn prettig om van tand naar tand (kies) te gaan.

Ean86 06-12-2014 Product paar dagen in bezit

Omdat ik het product nog maar een paar dagen heb, kan ik nog niet zoveel melden over de degelijkheid. Ook moet ik de resultaten nog even afwachten. Het product is zeer makkelijk in gebruik.

Gerjannnnn2 15-11-2014 Product paar dagen in bezit

Neet een paar dagen in bezit en hij bevalt zeer goed!
Hij is makkelijk in gebruik aangezien er maar 1 knop op zit!