Philips Sonicare AirFloss HX8233 - Reviews

Timer
Laadstation
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare AirFloss HX8233 op Kieskeurig.nl.

6,3

vintage55 19-03-2017

slechte accu, laad niet op

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Ik kocht het product omdat ik wel geloof in dat airflossen. Vind het ook een fijn ding, maar hij laadt niet op. Als het lukt, bof ik. Maakt niet uit welk stopcontact ik gebruik. Rijp voor de vuilnisbak. Ik heb 'm in juli vorig jaar gekocht. :(

Joepje13 19-07-2019

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Heb dit apparat gekocht om minder te hoeven flossen. Het overtreft tot nu toe mijn verwachtingen. Erg gebruiksvriendelijk. Je merkt het verschil goed. Ook mijn tandvlees is nu minder gevoelig.

Jacq 15-12-2018

Goede aanvulling op poetsen

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Mijn man en ik gebruiken de airfloss al enkele jaren op aanraden van de mondhygiëniste. Ongelooflijk wat er na het poetsen met de airfloss nog wordt verwijderd.
Steeds opnieuw vullen vind ik geen probleem, is hygiënischer. Wel moeten de tanden niet te dicht tegen elkaar staan en ,s -avonds nog eens de rager erdoorheen halen als aanvulling!

Antoinette 16-10-2017

Slechte accu

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Ben heel erg tevreden over de werking maar heb er al 2 in de vuilnisbak laten belanden accu werkt niet langer dan 4 maanden.........superslecht!!!!Dacht dat ik de enige was niet dus....

Marian 30-08-2017

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Het apparaat maakt redelijk schoon, maar is van zeer slechte kwaliteit. Het eerste exemplaar ging binnen 1,5 jaar stuk en ik kreeg vlot een nieuw exemplaar toegestuurd. Deze ging binnen 10 maanden stuk, maar dit keer geen nieuwe, want de oude is meer dan 2 jaar geleden aangeschaft. Kon wel een nieuwe kopen met korting, maar dan alleen via Philips webshop (dus korting van de adviesprijs). Dit doen we maar niet, want een apparaat van rond de € 90,00 die maar 1 jaar werkt.....

Pluspunten

• Maakt redelijk schoon

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Alleen

Vintage55 08-07-2017

Nieuwe airfloss ontvangen

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

M'n 1e airfloss liet het snel afweten. Met Philips contact opgenomen, waar ze heel adequaat reageerden. Kreeg eerst nieuwe oplader, maar ook daarmee laadde de airfloss niet op. Vervolgens ontving ik een nieuwe airfloss die in combinatie met de eerder toegezonden oplader wel werkt. Ben er erg blij mee. De airfloss verwijdert nog veel achtergebleven ongerechtigheden. Een heel merkbaar resultaat en minder werk voor de mondhygiëniste en voor mij dus veel prettiger! De airfloss doet z'n werk dus goed.

Rebecca 09-05-2017

Behoorlijke miskoop: handmatig flossen blijft nodig

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Vol verwachting eindelijk de Airfloss gekocht, maar ben zeer teleurgesteld.
Door het bij elk gebruik moeten navullen, schoonspoelen en het tegenvallende resultaat is de airfloss bij mij al na 3 dagen in de kast verdwenen. Te arbeidsintensief voor een slecht resultaat. Een behoorlijk prijzige miskoop!

Het reservoir voor (mond)water is te klein, je moet het voor elke flosbeurt bijvullen.
Het apparaat blaast geen mondwater tussen tanden die tegen elkaar staan, alleen bij de achterste kiezen waar iets meer ruimte tussen is blaast het apparaat het mondwater tussen de kiezer door. Mijn voor- en snijtanden staan recht en er is daardoor te weinig ruimte tussen voor het apparaat om goed tussen te blazen. Gevolg: geklieder, overal spetters en alsnog handmatig moeten flossen. Misschien dat iemand met grotere ruimtes tussen de tanden wel goed resultaat heeft.
Je moet tevens elke keer na gebruik de kop schoonspoelen, echter is deze van plastic en het voelt alsof je moet forceren met op- en afzetten.

Ik raad dit product niet aan. Handmatig flossen is sneller, goedkoper en boekt meer resultaat.

Peter 09-05-2017

Werkte goed, maar laadt nu al niet meer op

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

De airfloss is een fijne aanvulling op het flossen en raggen (niet in plaats van !) , maar nu wil ook mijn derde exemplaar al na 2,5 jaar niet meer opladen. Dit valt net buiten de garantietermijn . Een 4e zit er niet meer in.

Minpunten

• Opladen gaat niet meer na 2 jaar

GePe 27-04-2017

Prima nuttig ding

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Ongeveer 6 maanden in gebruik. Prima aanvulling op poetsen, flossen etc. voor moeilijk bereikbare plaatsen. Ben zeer tevreden.

Floey31 23-03-2017

Het werkt niet helaas

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Wij hebben de airfloss nu wen aantal maanden in huis en we starten heel enthousiast maar helaas werkt het niet. Je moet alsnog flossen en stoken omdat hij tandplak echt niet weg krijgt. Mijn tanden staan ook zo dicht op elkaar dat ik steeds een hogedruk tegen mijn wang voel waardoor het echt zeer doet. Geschikt voor mensen met ruimte tussen de tanden die etensresten weg willen werken maar geen tandplak.

Ricus 28-12-2015

Stukken eenvoudiger dan met draadjes flossen.

Geschreven voor: Philips Sonicare AirFloss HX8233

Het kost even tijd om de techniek van het gebruik onder de knie te krijgen. Regelmatig wordt al een blaasactie uitgevoerd terwijl de blaasmond nog niet in positie is. Hoewel het beste resultaat wordt bereikt met water is alleen met lucht werken comfortabeler, want er hoeft dan niet boven de wasbak gekliederd te worden. Tandenstokers of pijpraggers zijn niet meer nodig.

Catootje57 23-06-2015

Ben heel tevreden over de AirFloss, werkt makkelijk en snel. Formaat is handig, makkelijk om mee te nemen met vakantie. Goede aankoop.

Janb12 21-06-2015

Je merkt al snel het verschil wanneer je de airfloss gebruikt.Het geeft een schoon gevoel tussen de tanden.

schoenhersteller 13-06-2015

Het apparaat geeft een goed schoon gevoel in de mond.
Een nadeel is dat wij in een paar jaar tijd 2 apparaten hebben aangekocht, die vrij snel kapot gingen,

Henkes1963 12-06-2015

Mondstukje sluit helaas niet lekker/stevig. tijdens gebruik lekt het vloeistof welke dan precies in je nek gespoten wordt. Jammer dat men niet de moeite heeft genomen om hier een deugdelijke bajonetsluiting of iets dergelijks op te maken. Verder voelt het apparaat degelijk aan en lijkt het zijn werk uitstekend te doen

Johannes68 28-12-2014

Het vullen gaat wat lastig. Het klepje lijkt niet zo sterk. Er staat dat je steeds het hele mondstuk er af moet halen om schoon te maken, maar ik denk dat de plastic bevestiging dan snel lam wordt door het afslijten.Had beter een bajonetsluiting geweest!Hij maakt wel goed schoon en de pulsonderbrekingen zijn prettig om van tand naar tand (kies) te gaan.

Ean86 06-12-2014

Omdat ik het product nog maar een paar dagen heb, kan ik nog niet zoveel melden over de degelijkheid. Ook moet ik de resultaten nog even afwachten. Het product is zeer makkelijk in gebruik.

Gerjannnnn2 15-11-2014

Neet een paar dagen in bezit en hij bevalt zeer goed!
Hij is makkelijk in gebruik aangezien er maar 1 knop op zit!