Oral-B Genius 10900N zwart, wit, Roségoud / duo pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 10900N zwart, wit, Roségoud / duo pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Farah B 08-01-2020

Top product

De Oral-B Genius 10900N mag zich zeker een genie noemen. Veel technologie in zo’n klein apparaatje hoe is het mogelijk. Allerlei verschillende poetsstanden zoals voor gevoelige tanden, maar ook voor wittere tanden. Handig is om de ‘Oral B’ app te installeren. Zo zie je dan hoe je presteert en kan je zien hoelang je je tanden al poetst ook gaat de smartring rood kleuren als je teveel druk uitoefent op je tanden. Het design van de tandenborstels vind ik ook erg strak en modern en voelt goed aan in de hand wat ben ik blij dat ik dit product gratis heb mogen proberen.

Pluspunten

• Luxe desgin
  • Maakt goed schoon
  • Waarschuwt bij te veel druk

Patrick 07-01-2020

Ideale tandenborstel

Vooraf was ik al erg positief over de elektrische tandenborstels van Oral-B, maar met de Oral-B Genius 10900N wordt dat alleen maar bevestigd. Eerst poetste ik regelmatig handmatig met een normale tandenborstel. Sinds ik overgestapt ben, heb ik een schoner gevoel in de mond. Daarnaast geeft het ook meer zelfvertrouwen, waardoor je zekerder door het leven gaat. Een van de meest ideale aspecten is dat de borstel aangeeft wanneer je te hard poetst. Met een volle accu kan je ongeveer 2 weken poetsen zonder bang te zijn dat de accu 's ochtends een keer leeg is.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Druksensor
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Prijzig

Martijn Slagter 03-01-2020

Stevige tandenborstel met veel extra's!

De Oral B Genius 10900N is een stevige tandenborstel met heel veel (technologische) extra's. De accuduur van het apparaat is prima! (1x per week opladen). De oplaadtijd is vrij snel. De borstel poetst prima, niet te zacht, niet te hard. Het handige aan deze tandenborstel is dat hij aangeeft wanneer ik te veel druk zet met poetsen (wat blijkbaar heel vaak was!)

Naast de basics, heeft deze borstel veel poetsstanden (6), wat ik opzich heel positief vind, maar het is net iets "to much". 2 standen had prima geweest voor deze tandenborstel. De "wittere tanden" of "schone adem" standen zijn nou niet echt nodig in mijn optiek.

Heel fijn dat de borstel aangeeft wanneer je te veel druk zet! Dat had ik echt nodig.

De hele setup met de app, telefoonhouder, camera en poetsdetectie was ook iets over de top, maar wel leuk om te zien. Geen functie die je elke poetsbeurt gebruikt, maar wel handig om inzicht te krijgen in je poetsgedrag.
Ik heb dit product gratis mogen testen, maar had ik zelf een tandenborstel aangeschaft ga ik toch voor een technologisch minder vooruitstrevend product. Dat neemt niet weg dat deze tandenborstel heel effectief is, en alles ook echt werkt.

Pluspunten

• Accuduur
  • Borstelhardheid
  • Drukdetectie

Minpunten

• App en poetscamera is over de top

OKieft 27-12-2019
  • Product gekregen

Super fijne tandenborstel

Inmiddels heb ik de Oral B 10900N al ruim drie weken. Het bevalt heel goed! Ook mijn vriendin poets met de Oral B 10900N. Zij heeft niet de spiegel houder of de Oral B app, maar poetst “gewoon”. Ik heb zelf wel de houder en de app maar deze gebruik ik niet vaak. In het begin is het heel interessant om de app te gebruiken, maar later poetste ik ook gewoon. Hiervoor had ik al een elektrische tandenborstel, maar de Oral B 10900N zorgt er voor dat mijn tanden schoner zijn dan ooit, en dat terwijl ik deze tandenborstel gratis heb gekregen! Ik ben erg tevreden over deze tandenborstel. De houder is niet overdreven sterk, hij viel nogal eens van de spiegel. Dat is wel een min puntje. Postief zijn wel dat er maar liefst 6 verschillende poetsstanden zijn.

Pluspunten

• Verschillende poetsstanden
  • Praktische houder
  • Fijne borstelkop

Minpunten

• Houder valt van de spiegel
  • App voegt na de eerste keren niets meer toe

Kelly Kooyman 24-12-2019
  • Product gekregen

Fijne tandenborstel in gebruik!

Ik vind deze tandenborstel erg fijn in gebruik en je kan tijdens het opstarten van de tandenborstel je eigen kleur kiezen voor de SmartRing wat het een persoonlijke tint geeft. Je tanden voelen direct schoon aan na het gebruik van deze tandenborstel en heeft meerdere poetsstanden, waaronder tongreiniging voor een volledige mondverzorging wat ik persoonlijk erg fijn vindt. De tandenborstel wordt ook met meerdere accessoires geleverd voor de volledigheid zoals een opbergetui (hardcase), een houder voor opzetborstels en een smartphone-houder. Om inzicht te krijgen in je poetsgedrag, kan je de app van Oral b downloaden welke ik zelf erg overzichtelijk vind. In de app zijn ook meerdere progamma's te vinden zoals 'wittere tanden, ontstoken tandvlees' welke dan vervolgens een progamma aanbiedt van x weken om dat resultaat te behalen, deze heb ik zelf nog niet gebruikt maar kan zeker nuttig zijn. Het kost wel enige tijd om de houder op de spiegel te plaatsen en de positieherkenning tijdens het poetsen werkt niet altijd even vlekkeloos, maar het is wel heel fijn om je bewust te zijn van je poetsgedrag en om te weten waar je beter kan poetsen!

Pluspunten

• Accessoires die meegeleverd zijn
  • Verschillende poetsstanden
  • Schoon gevoel

Minpunten

• Kost wat meer tijd
  • Niet altijd even goede positieherkenning

Jan Willem 24-12-2019

Het nieuwe poetsen

Tandenpoetsen is niet altijd leuk, maar met deze tandenborstel wel.

Je krijgt inzicht op je poets gedrag en of je goed poetst vanwege de handige app die bluetooth connected is met de tandenborstel.

Nooit was ik mij bewust dat ik te hard drukte op m’n tanden, deze tandenborstel geeft dat netjes aan door een rode ring te weergeven op de borstel en ook in de app.

Met de app te bevestigen op poetshoogte kijkt die zelfs mee of je alles goed poetst en dan krijg je zelf de drang op 100% te scoren. Ook geeft de app netjes aan om de andere standen te gebruiken zoals tongschoonmaken, tanden wittermaken of voor gevoelig tandvlees.

Om mijn vriendin niet gelijk jaloers te maken met mijn nieuwe tandenborstel heb ik deze variant gekozen met 2 tandenborstels met een donkere en lichte uitstraling.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • App connectiviteit
  • Verschillende standen
  • Batterijduur

Minpunten

• Groter dan andere elektrische borstels

Daan B. 23-12-2019

Fijne tandenborstel

De Oral-B Genius 10900N is een erg fijne tandenborstel. Het is handig dat de tandenborstel aangeeft wanneer je te hard poetst en wanneer je 2 minuten je tanden hebt gepoetst en kan stoppen. Ook is het ideaal dat er vijf verschillende standen op de tandenborstel zitten, zodat je kan kiezen. Verder is het erg praktisch dat je via de Oral B app kan zien hoe je poetst en de plekken die je nog beter moet poetsen. Ik ben blij dat ik deze tandenborstel gratis mocht testen. Het enige ‘nadeel’ is dat de batterij niet zo lang meegaat als wordt beweerd. Er wordt gezegd dat de tandenborstel 2 weken mee zou kunnen zonder op te laden, dit betwijfel ik want de batterij is na een week al wel bijna leeg.

AdGraaf 23-12-2019

Geweldige tandenborstel

Mijn vorige elektrische tandenborstel die enkele tientjes heeft gekost was misschien al 8 jaar oud en eigenlijk toe aan vervanging. Ik was laatst uitgekozen om gratis deze tandenborstel uit te proberen. Normaal gesproken zou ik nooit zo'n dure tandenborstel kopen, want voor veel minder geld zijn ze er immers ook. Ik heb al één keer eerder een duur electrisch apparaat gratis getest en toen was ik blij dat ik er geen geld aan had uitgegeven. Na ca. drie weken testen, moet ik zeggen dat deze tandenborstel zijn geld echt waard is. Wat een verschil met mijn vorige. De eerste keer was ik bang dat mijn vullingen eruit zouden vliegen, want deze tandenborstel heeft zoveel meer power. Het poetst ook veel fijner en in gedachte zie ik de plak van de tanden en kiezen vliegen. Het volledig opladen duurde de eerste keer wel wat lang, maar dat vind ik nauwelijk een minpunt (gewoon een nachtje in de oplader laten staan). Wat wel een groot pluspunt is dat de batterij erg lang mee gaat. Ik hoefde de batterij pas weer op te laden na iets meer dan twee weken bij iedere dag twee keer poetsen. Mocht je een of twee weken op vakantie gaan dan hoeft de oplader dus niet mee en in de verpakking zit ook een handige etui, waarin de tandenborstel precies past.
Met Bluetooth is de tandenborstel te verbinden met de Oral B app die aangeeft hoe je poetst. Wanneer je je smartphone in de bijgeleverde houder, die is bevestigd aan de spiegel doet, dan ziet de app precies waar je poetst en welke gedeelte van je gebit nog wat aandacht nodig hebben. De roségouden tandenborstel wordt nu gebruikt door mijn partner en dochter.
Ben je op zoek naar een nieuwe tandenborstel dan is deze zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• poets krachtig en goed
  • mooi design
  • lange batterijduur
  • verbinding met Oral B app

Minpunten

• laange oplaadtijd

KimN86 21-12-2019

Poetst goed

Een fijne tandenborstel met verschillende poets mogelijkheden die zorgen voor een fijn mondgevoel. Blij dat ik deze mocht testen. Mijn tanden zijn een stuk witter geworden. Mijn ervaring met de app en de poetsdetectie is minder fijn. Het is erg lastig om precies voor de camera te poetsen met druppelende tandpasta. En als ik links poets (rechtshandig) dan reageert de app niet dat ik die kant poets waardoor het altijd blauw blijft in de app. Wel heel fijn aan de app is te zien hoelang je poetst, wanneer de laatste keer is en de reminders voor nieuwe tandenborstels. Zonder de app poetst de tandenborstel ook heel fijn!

Pluspunten

• Reminders voor poetsen/vervangen/etc op telefoon
  • Verschillende poets standen
  • Inzicht in poetsgedrag

Minpunten

• App werkt niet altijd even goed

Marloes B 21-12-2019

Aanrader

Ik ben fan! Dit is serieus tanden poetsen. Ik poets al jaren met een simpele Oral B elektrische tandenborstel, maar die is kinderspel vergeleken met deze Oral B Genius. Ik kan intussen echt niet meer zonder. Het poetsen met de app - handige houder voor je smartphone meegeleverd - helpt echt om goed te poetsen. De indicator voor als je te hard poetst is mega handig. Ik heb dus jaren veel te hard gepoetst, kom ik nu achter. De verschillende programma's op de tandenborstel vind ik persoonlijk heel fijn. Na het poetsen nog even polijsten. Het is een flinke investering, deze tandenborstel, maar je zult merken dat je tandartskosten zullen dalen omdat het poetsen nu zo veel efficiënter en effectiever gaat met deze tandenborstel. Ik wil en kan nooit meer zonder!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Slim
  • Snel
  • Handig in gebruik
  • Met app

NicoletteF 18-12-2019

Luxe tandenborstel

Op aanraden van de tandarts begon ik mijn zoektocht naar een elektrische tandenborstel. Toen de kans om de Genius 10900N gratis te testen voorbij kwam greep ik die met beide handen aan. Een tandenborstel met heel veel opties. Als je van hand naar elektrisch poetsen gaat is dit wel direct een hele uitgebreidde. Ondanks de verschillende standen gebruik ik vooral de dagelijks reiniging en tandvleesmassage en af en toe de tongreiniging stand. Wat voelen mijn tanden lekker schoon na het poetsen echt wel een groot verschil met handpoetsen. Het wisselen van de standen doe je als vanzelf een aan/uit knop en een knop om van stand te wisselen. Makklijker kan niet. De tandenborstel geeft aan wanneer je van kant moet wisselen en er gaat een lichtje branden als je te hard drukt. Je kunt met de oral B app (verbinding via bluetooth) ook nog zien waar je te hard poetst en en hoe goed of juist slecht je poetst, maar je kunt ook de kleur van het lampje veranderen. Leuke extra, maar niet iets dat ik dagelijks gebruik. Bijgeleverde smartphone houder is handig net als de reisetui, waar je 1 handvat en 2 opzetborstels in mee kunt nemen. Al met al een hele fijne tandenborstel die lekker in de hand ligt, met veel extra's en een goeie batterij duur. De batterij gaat al bijna 2 weken (2x per dag poetsen) mee en ik heb hem nog niet hoeven opladen. Ik ben tevreden en hopelijk mijn tandarts bij de volgende controle ook. Nu moet ik alleen nog opzoek naar een partner zodat ook de 2e tandenborstel gebruikt kan worden.

Pluspunten

• Reisetui
  • App geeft inzicht in poetsgedrag
  • Timer
  • Veel standen

Minpunten

• Slechts 2 borstelkoppen bijgeleverd
  • Best wel prijzig

Marcel Van Drie 18-12-2019

Zeer positief!

Ik gebruik nu de Oral-B Genius 10900N nu 2 weken en wat heb ik me positief verbaasd over het apparaat. De hoeveelheid verschillende standen die je kan gebruiken met het tandenpoetsen blijft me nog steeds verbazen zoals gevoelige tanden, tong en onder andere verzorging voor het tandvlees. daarbij kan je de App downloaden en via Bluetooth met je tandenborstel connectie maken met je tandenborstel. De app laat zien hoe je poets en wat je er beter aan kan doen, er zit zelfs een apparaat bij waar je je telefoon in kan klikken. Als je de tandenborstel helemaal opgeladen heb duurt het pas 1,5 week voordat die weer helemaal leeg is. Ik snap nu pas waarom tandartsen altijd Oral B aanraden, omdat je merkt zeker na een tijdje dat je tanden witter, schoner en mooier worden. Ik heb dit product gratis mogen testen en de prijs voor wat je krijgt vind ik niet te duur als je vergelijkt met andere elektronische tandenborstels.

Pluspunten

• Batterijduur
  • App
  • 6 verschillende standen
  • Uitstraling