Oral-B Professional Care 1000

Oral-B Genius 8000N Silver Elektrische Tandenborstel Powered By Braun

Oral-B Genius 8000N Silver Elektrische Tandenborstel Powered By Braun Best Reviewed okt 2018
9,1 (21)
Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Oral-B Professional Care 1000 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 07-10-2013

De Oral B 1000 heb ik gekocht in een opwelling omdat hij was afgeprijsd. Mijn verwachting was hooggespannen omdat ik al jaren de Philips Sonicare gebruik die goed poetst maar die ik soms een beetje soft vindt. De Oral B valt direct op in geluid en rammelt er flink op los. Het doet wel wat in de mond maar hij voelt als geheel een beetje aan als een trilboor waar je kennelijk erg aan moet wennen als Philips gewend bent. Het ziet degelijk uit maar als je hem aan zet denk je aan speelgoed. Het poetsen lijkt aardig te lukken en daar is hij ten slotte ook voor gemaakt. Maar het geweld en de herrie spreken mij niet aan en heb hem terug gebracht. Ik ga toch weer over Philips.