Oral-B Genius Special Edition Elektrische Tandenborstel Roségoud wit, Roségoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius Special Edition Elektrische Tandenborstel Roségoud wit, Roségoud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tientje6 27-11-2019

Mijn ideale tandenpoetspartner!

Mijn tandarts heeft me altijd aangeraden dat het beter is om elektrisch te poetsen maar ik bleef de overstap telkens weer uitstellen. Toen ik de kans kreeg om de Oral B Genius Dragonfly te testen, heb ik die kans dan ook met beide gegrepen. Bleek dat ik meteen een toptoestel gekregen had. De tandenborstel alleen al is een streling voor het oog. De verschillende standen om je tanden zachter, witter of zelfs je tong te poetsen zijn heel handig. Je kunt zelfs een lichtje naar keuze kiezen. De doos om de tandenborstel mee te nemen en via de doos op te laden heb ik nog niet gebruikt maar ziet er ook erg praktisch uit. De batterij gaat erg lang mee, wat voor een oplaadvergeetkous als ik erg interessant is. De app maakt het bovendien erg moeilijk om nog fout te poetsen: hij geeft aan waar je al hebt gepoetst en waar er nog werk aan de winkel is, hoelang je hebt gepoetst, of je te veel druk uitoefent, enzovoort. Kortom, ik zou deze Dragonfly voor geen geld meer voor mijn old school tandenborstel willen ruilen.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Streling voor het oog
  • Poetst heel grondig
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Ik vergeet mijn smartphone soms als ik ga poetsen
  • Duurt even voor je alle functies hebt ontdekt

LVG0306 24-11-2019

Topper!

Genius 10 dragonfly rosegold
Tanden poetsen was voor mij altijd een opgave.. De last om ‘s avonds terug uit je bed te komen om je tanden te poetsen is bij velen wel herkenbaar. Tot ik onlangs de nieuwe genius 10 dragonfly van Oral-B gratis mocht uittesten.. Wat een verademing! De tandenborstel kan gelinkt worden aan een app op je smartphone via Bluetooth. Deze app houdt bij hoe vaak en hoe lang je je tanden hebt gepoetst. De app zegt je ook dat je goed bezig bent of geeft aan dat je wat beter je best moet doen in het poetsen van je tanden (heeft ook een melding als je te hard duwt op de borstel etc). Dit is voor mij een enorme motivatie! Een extra pluspunt is het design.. hoe enorm mooi is de roségouden kleur! Een echte aanrader.

P.s. Last but not least: er zit een opbergdoosje bij waar je de tandenborstel in kan opladen en veilig vervoeren, eveneens kan je hiermee je gsm opladen!

• Druksensor

Minpunten

• 1 opzetborsteltje

KatrienVleurinck 20-11-2019

Prachtig vanbuiten en vanbinnen!

Deze prachtige tandenborstel in zijn nog mooier etui maakte mij in de eerste plaats enorm blij maar nog meer nieuwsgierig om gratis uit te testen.
Ik poetste reeds elektrisch dus ik had niet zo een hoge verwachtingen, een tandenborstel is een tandenborstel dacht ik dus waar zit het prijsverschil? Maar al na de eerste poetsbeurt was ik verbaasd over de resultaten! Door de 6 verschillende standen voelden mijn tanden én tong echt gladder, proper en fris aan.
Via de app kan je mondverzorgingsroutines volgen voor bvb. wittere tanden of tandvleesproblemen te verhelpen en het werkt echt. Na twee weken zijn mijn tanden al een tint witter en ik heb nooit meer bloedend tandvlees.
Met één oplaadbeurt kan je ook zeker twee weken twee keer per dag poetsen.
Een klein minpuntje vond ik dat er maar 1 opzetborsteltje bijgeleverd was, terwijl er 3 verschillende bestaan. Voor die prijs zouden ze er toch alle 3 mogen bijzitten.
Toch kan ik besluiten dat dit een fantastisch product is en zeker zijn geld waard! Ik kan het aan iedereen aanraden!

• Batterij met lange levensduur
  • Alles wat je van een tandenborstel verwacht

Emmanuela M. 17-11-2019

Oral-B Genius

Wat een leuke en vooral mooie tandenborstel! Hij ziet er eerst en vooral heel leuk uit en ook de bijgeleverde travelcase is superhandig om mee te nemen. Zo heb je toch je elektrische borstel mee op reis zonder dat je de lader en de basis moet meesleuren. De tandenborstel heeft verschillende standen, maar voor mij zijn de standaard- en de tongpoetsstand het meest gebruikt. Ook de, via bluetooth, verbinding met de Oral-B app op je smartphone is heel leuk. Zo zie je perfect of je goed poetst en/of waar je teveel druk uitoefent. Ik heb het gevoel dat mijn tanden mooier aanvoelen na het gebruik van deze nieuwe tandenborstel. De tandenborstel is ook minder zwaar in de hand dan mijn oude elektrische tandenborstel, hij ligt goed in de hand! Er wordt 1 borsteltje meegeleverd, maar dit is nogal basic. Misschien hierna toch eens kijken voor de andere borsteltjes. Heel fijn om zo een toestel gratis te mogen testen! Voor mij is dit een blijver!

• Lange accuduur
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Maakt iets teveel lawaai
  • 1 borsteltje meegeleverd