Oral-B Genius Special Edition Elektrische Tandenborstel Paars - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius Special Edition Elektrische Tandenborstel Paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LeenVP 21-11-2019

Makkelijk in gebruik

Deze tandenborstel heeft mij aangenaam verrast. Het was voor mij de eerste keer dat ik met een elektrische tandenborstel poetste en dit was beter dan verwacht. Je voelt echt het verschil met een gewone tandenborstel dat deze toch wel grondiger poetst. De tandenborstel heeft verschillende standen zodat je kan poetsen ‘op maat’.
De coaching die je in de app kan verkrijgen is een leuke extra. Er is ook een houder voor je telefoon bij de tandenborstel geleverd. Het is een extra motivatie om goed te poetsen en het geeft ook een beeld van hoe je poetst en wat je kan verbeteren.
Voor iemand die graag reist zoals ik, is de reisetui een fantastische extra bij de tandenborstel. Deze is heel handig, je hoeft geen lader meer extra mee te nemen. Ook het feit dat de tandenborstel na een oplaadbeurt lang meegaat is handig voor op reis.
Ik ben heel blij dat ik deze tandenborstel gratis mocht uittesten en zou hem zeker aanraden. Uiteraard ga ik elektrisch blijven poetsen na deze positieve ervaring.

Pluspunten

• Efficiënt
  • Reisetui

Minpunten

• Prijs

MariaBors 20-11-2019

Fantastische tandenborstel

Deze elektrische tandenborstel is een van de betere producten dat ik ken. Het is heel gemakkelijk in gebruik en ook zeer handig. De app van Oral B downloaden raad ik aan aangezien je dan goed je poetsgedrag kan opvolgen. De extra gadgets dat erbij geleverd worden komen goed van pas, onder andere de gsm-houder om de app van Oral B te gebruiken. Ook was de verzending hiervan heel vlot gebeurd. Ik heb deze tandenborstel gekregen om uit te testen.

Zowee1 18-11-2019

Elektrische tandenborstel

Toen ik het bericht zag dat er mensen werden gezocht om deze tandenborstel te testen, dacht ik: 'waarom niet?'.
Ik heb behalve van toen ik klein was, geen ervaring met elektrisch poetsen, dus ik was zeker benieuwd.
Nadat ik de tandenborstel gratis toegestuurd kreeg, besefte ik pas hoe geavanceerd deze eigenlijk is. De app is in dit geval een echte meerwaarde. Deze houdt rapporten bij over je sessies en gebruikt de resultaten om de manier van poetsen aan te passen aan jouw tanden en tandvlees. Bij het eerste gebruik had ik, net zoals met een manuele tandenborstel, last van bloedend tandvlees. Dit had ik zo geregistreerd na mijn sessie en vanaf de tweede keer had ik hier geen last meer van. Ik ben geregeld een weekend weg waardoor de reisetui zeker goed van pas komt. Het is een stevige verpakking en je kan deze gebruiken om op te laden, waardoor je de lader thuis kan laten.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar positieve ervaringen en kan deze tandenborstel alleen maar aanraden.

joke1998 17-11-2019

Zeer aangename tandenborstel!

Deze tandenborstel is erg fijn in gebruik. Het was even wennen voor mij, aangezien de tandenborstel standaard redelijk hard en intens poetst. De "sensitive"-stand is aangenamer voor mij. Ik vind de oral b app zeer handig. Hiermee krijg ik een overzicht van welke tanden ik niet genoeg gepoetst heb! Ook geeft de tandenborstel aan wanneer ik teveel druk uitoefen! Ik kreeg deze tandenborstel gratis om deze uit te testen en heb hem nu al een tijdje getest en hij bevalt me zeer goed. De tandenborstel wordt geleverd samen met een handige opbergdoos, een lader en een handige gsmhouder die je aan de spiegel kan bevestigen! Wat ik wel jammer vind, is dat er maar 1 opzetborstel mee geleverd werd in de doos. Maar deze kan je natuurlijk zelf nog bij kopen. Algemeen vind ik de tandenborstel een echte aanrader!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Handige app

Minpunten

• Maar 1 opzetborstel meegeleverd

Yennex 15-11-2019

Topper!

Heel tevreden over deze elektrische tandenborstel. Ik poetste meestal met een gewone tandenborstel maar nu ik deze heb gebruikt voel ik effectief verschil. Moest hij wat zachter zijn van geluid zou ik dit zeker niet erg vinden. Maar dat is het minst van mijn zorgen, hij poetst héel grondig en dat is het belangrijkste!

Je kan deze verbinden met de Oral B app waardoor je een klein hulpmiddeltje hebt voor het nakijken of je goed bezig bent. Poets je te hard? Dan zal deze het aangeven! Ook kan je heel duidelijk volgen of je zeker alle tanden gepoetst hebt. Hele makkelijke app in gebruik!

Bijgeleverd krijg je ook een houder die je tegen je spiegel kan plaatsen voor je smartphone in te steken. Zo is de app het gemakkelijkste te gebruiken + ook handig voor een selfie :D
Ook zit er een leuke reisetui bij die ervoor zorgt dat je de tandenborstel veilig kan opbergen + deze heeft ook een oplaadsysteem! Super handig dus.

Ik raad deze elektrische tandenborstel zeker aan voor zij die een mooi gebit willen! Ik heb deze gratis gekregen om te mogen testen maar zou hem ook zo kopen! Is prijs kwalitatief het helemaal waard!

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Applicatie

EvelieennG 13-11-2019

Super tandeborstel

Tegenover mijn oud model is dit een hele vooruitgang. Ja kan deze tandenborste in verschillende standen zetten wat ideaal is bij gevoelig tandvlees. De tandborstel kan worden verbonden met je gsm dat alle gegevens van je poestbeurt bijhoudt namelijk hoe je poetst, hoelang, hoeveel. Hierbij is een gam. houder bijgeleverd dat je op de spiegel kan plakken en dus gemakkelikk is als je de app wilt gebruiken. De app is niet noodzakkelijk om de tandenborste optimaal te kunnen gebruiken. Het is een leuk extraatje.

Deze tandenborstel is ook ideaal als je deze wilt meenemen. Je kan hem mooit opbergen in het doosje en hij laad zelfs op als het doosje opgeladen is. Een powerbank voor de tandenborstel handig toch?

De tandenborstel heeft een mooi design, handig in gebruik en de accu gaat lang mee. Ik heb het geluk gehad deze tandenborstel te mogen testen en zou hem iedereen aanbevelen!