De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 10000N Elektrische Tandenborstel Midnight Black Powered By Braun zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

patriciak 28-09-2019

Luxe tandenborstel

Ik heb altijd een simpeler model van Oral-B gehad en was er altijd wel tevreden over maar deze is echt geweldig! Hij heeft verschillende programma's van zacht naar whitening hard en er gaat altijd eentje tussen zitten die goed bij je gebit past! En heb het idee dat hij mijn tanden nog beter en grondiger schoonmaakt.
Verder ben ik ook heel aangenaam verrast dat de bijgeleverde opbergdoosje zo luxe aanvoelt en zelfs een USB oplaad mogelijkheid heeft, zo heb je tijdens het reizen altijd een oplaad mogelijkheid, en dat zelfs de opzetborstels zwart zijn! Staat super in de badkamer!
Wat ik ook leuk vind is dat je met de app de kleur van het lampje in de borstel kan aanpassen en zelfs kan zien waar je precies moet poetsen door de bluetooth verbinding met je telefoon.
Echt een hele fijne borstel en ik ben blij dat ik hem heb mogen ontvangen om te testen want hij overtreft mijn verwachtingen. De prijs is wat aan de hoge kant maar voor al die opties en leuke snufjes heb ik het er wel voor over, en gok dat je dan ook wat minder tandartskosten zult hebben door de poetskracht dus op lagertermijn juist voordelig!

Pluspunten

• luxe uitsraling
  • kan zacht en hard poetsen
  • usb oplaadbaar
  • personalizatie
  • zwarte opzetborstels

Minpunten

• prijzig in aanschaf

Suzanne 22-09-2019

Voor een schoon en fris gebit

Een luxe tandenborstel die doet wat ie moet doen; je tanden intensief reinigen en je een fris gebit en mond geven! Ik heb de tandenborstel gratis gekregen om te testen en er daarna een review over te schrijven. Deze review is dus objectief en ik kan de borstel vergelijken met een ander bekend tandenborstelmerk (welke ik al had). Toen ik de borstel voor het eerst uit de verpakking haalde werd ik gelijk al een beetje geïmponeerd! De tandenborstel komt in een luxe reisetui, welke ook gelijk als lader gebruikt kan worden. Ook kan je op je telefoon een app installeren welke je poetsgedrag in kaart brengt. Bovenaan de tandenborstel zit een gekleurde ring, deze kun je een kleur naar keuze geven via de app. Wanneer je te hard drukt tijdens het poetsen kleurt deze ring rood, als waarschuwing dat je te hard drukt, wat ongezond is voor je tandvlees. Zelf heb ik me vooral gericht op de basale functies van de borstel zelf. De app heb ik een aantal keer gebruikt, maar heb ik zelf niet zo nodig. Toen ik de borstel voor de eerste keer ging gebruiken, schrok ik van het harde geluid! Een stuk harder dan de elektrische tandenborstel die ik reeds in gebruik had. Ik moet echter zeggen dat dit wel al snel gewend was; een gesprek voeren tijdens het tanden poetsen is toch al niet zo handig.. ;-) De borstel heeft veel verschillende functies, te weten dagelijkse reiniging, pro-clean, whitening, tandvleesmassage en tongreiniging. Voor mij persoonlijk zijn al die extra functies niet zo nodig, maar voor iemand die een borstel zoekt met veel functies: dit is jouw borstel! Ik heb vooral de dagelijkse reinigingsfunctie gebruikt. Mijn gebit voelt na afloop glad en schoon. Het opzetborsteltje heeft een ronde vorm. Ook dit was even wennen, omdat ik langwerpig gewend ben. Het poetsen gaat makkelijk en ik ben daar zeker tevreden over. Ik pak inmiddels liever de Oral B dan mijn andere borstel. De batterij gaat ongeveer twee weken mee. Dit vind ik echter in vergelijking met mijn andere borstel (die ik veel minder vaak hoef te laden) niet zo extreem lang. Ik heb ook merkloze opzetborsteltjes gekocht om te kijken of deze gebruikt konden worden bij de borstel. Dit was wel het geval, maar de originele borsteltjes zijn toch een stuk degelijker en "steviger". Ik zou dus de originele borsteltjes kopen voor het beste resultaat. Al met al zou ik de borstel zeker aanbevelen, hoewel ik de prijs wel hoog vind. Echter een goede tandenborstel en een gezond gebit mogen zeker wat waard zijn. Ik heb de tandenborstel nu enkele weken in gebruik en over de duurzaamheid durf ik dus nog niets te zeggen. Ik moet bij de tandarts altijd tandsteen laten verwijderen; ik ben heel benieuwd of dat door het gebruik van deze borstel minder wordt. De borstel is dus aan de prijs, maar wanneer je hem met meerdere gezinsleden gebruikt (ieder kan een eigen opzetborsteltje nemen, met een verschillend gekleurd ringetje) is dit goed te doen. Ik denk dat vooral kinderen gemotiveerd zullen worden door de app en de verlichte-, gekleurde ring op de borstel. Misschien doet Oral B er goed aan een speciale app te maken voor kinderen welke hen aanspreekt (eenvoudig, kindgericht).

Pluspunten

• mooi design
  • handige accesoires
  • modern door toevoeging app

Minpunten

• hoge prijs
  • maakt vrij veel geluid
  • minder lange batterijduur dan ander bekend merk

Jorick D. 14-09-2019

Supersonische tandenborstel

De Oral-B Genius is een heel bijzondere elektrische tandenborstel, anders dan heel veel andere producten.

Hij zit vol innovatieve en uitgebreide specificaties zonder dat het product te ingewikkeld wordt in gebruik of minder qua uiterlijk. Vooral de druksensor en de verschillende modussen maken deze elektrische tandenborstel een fantastisch product. Tot slot geeft de reisetui nóg wat extra gemak en luxe.

Behalve de elektrische tandenborstel zelf wordt de ervaring nog veel beter door de bijbehorende Oral-B app, waarmee je je prestaties direct kunt inzien en daarnaast langere termijn advies geeft.

Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen.

Shar0321 09-09-2019

Fantastische tandenborstel

Ik heb de Oral-B Genius 10000N Black nu ongeveer een maand en ben super tevreden.

Ik heb al een aantal keer de vraag gekregen of ik mijn tanden heb laten bleken. Wellicht komt dit ook omdat ik voorheen nooit elektrisch gepoetst heb.

De Oral-B Genius 10000N Black word geleverd met oplader, telefoonhouder en handige reisetui waarin tevens een oplaadsysteem is ingebouwd. Je hoeft dus alleen nog maar de reisetui met tandenborstel erin mee te nemen als je op reis gaat en je kan de oplader thuislaten.

De tandenborstel heeft de kleur midnight Black dit geeft de tandenborstel een luxe uitstraling, de tandenborstel is ook leverbaar in kleur.

De Oral-B Genius10000N Black heeft 6 verschillende funties. Dagelijkse reiniging, Pro clean, sensitive, 3d white, tandvlees verzorging en een tongreinigers stand.
De verschillende standen zijn vooral aangenaam als je gevoelige tanden of tandvlees hebt, hiervoor kun je dan bijvoorbeeld de sensitive stand gebruiken.

De tandenborstel heeft een bluetooth functie en kan via een app gekoppeld worden aan je smart phone. Zo kun je precies zien welke tanden je goed gepoetst hebt en welke tanden of kiezen er nog beter gepoetst moeten worden.

Ik heb de Oral-B Genius 10000N gratis gekregen en het elektrisch tanden poetsen mogen ervaren. Ik heb gemerkt dat mijn tanden veel witter en schoner zijn en ben er van overtuigd dat elektrisch poetsen veel beter is. Ik blijf deze tandenborstel zeker gebruiken en kan hem iedereen aanbevelen.

Ik vind het bijzonder dat dit kan en ook super handig, een nadeel hiervan is wel dat je echt even de tijd moet hebben om rustig je tanden te poetsen.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Reisetui met oplader
  • Poetst mijn tanden gladder en witter
  • Luxe uitstraling
  • Makkelijk vast te houden

Minpunten

• Prijs

PatriciaB1975 03-09-2019

Ik heb deze tandenborstel nu ongeveer 2 weken in huis. Ik ben heel erg tevreden. Mijn tanden zijn merkbaar en zichtbaar schoner, echt een groot verschil. Mijn mond voelt na het poetsen heerlijk fris, vooral als ik mijn tong okk heb gepoetst. Wat een beest is deze tandenborstel zeg! Ik begrijp helemaal dat dit de beste tandenborstel van Oral-B wordt genoemd.
De zwarte uitvoering (midnight black) vind ik erg mooi, het geeft de borstel een luxe uitstraling.
De borstel is 'smart', dat wil zeggen dat deze beschikt over Bluetooth. Via een app kun je contact maken met de borstel en kun je bijhouden hoe lang je poetst en of je te veel druk zet. Overigens gaat, de ring net onder de borstel, bij te veel druk, rood oplichten en gaat de borstel minder snel roteren. Dit is om tandvleesschade te voorkomen.
Met de app kun je ook kijken welk gedeelte in je mond beter gepoetst moet worden. Dmv de selfiecamera 'kijkt' de app dan met je mee.
Met de app kun je de ring ook een andere kleur geven dan standaard wit licht. Ik heb gekozen voor groen, maar rood, paars of blauw kan ook. Wel een leuk detail.
Zelf had ik het, na een week of anderhalf wel al gehad met de app. Wel handig om af en toe even te checken hoe het met je poetsgedrag gaat. Met de bijgeleverde smartphonehouder kun je je telefoon makelijk aan een wand, deur of spiegel bevestigen. Zo kun je optimaal van de app gebruikmaken.
Het meegeleverde laadstation is handig. Er zit een bakje met deksel aan, waarin je 4 borsteltjes kwijt kunt.
Er zit ook een erg mooie reisetui bij. Hierin zit ook meteen een oplader en je kunt er twee borsteltjes in kwijt. De batterij gaat ruim twee weken mee, dus opladen hoeft niet zo vaak. Je kunt de unit wel gewoon op de basisollader laten staan. Dat kan geen kwaad, hij zal niet overladen.
De borstel zelf heeft 6 verschillende functies:
* dagelijkse reiniging
* pro-clean
* gevoelige tanden
* whitening
* tandvleesmassage
* tongreiniging.
De pro-clean en de tongreiniging gebruik ik dagelijks. De andere standen maximaal 2 keer per week.
Ik heb de tandenborstel gekregen om te testen. Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• App en bluetooth
  • Luxe reisetui
  • Opbergruimte bij lader voor borsteltjes

Minpunten

• Weinig mogelijkheden in de app

Kevin K 02-09-2019

Oral-B Genius 10000N Black

Met de Oral-B Genius 10000N Black heb je een moderne tandenborstel in handen met vele functies. Het design is zoals gewend van Oral-B maar uiteraard uitgebreid met een extra knop voor de vele functies. Hij ligt lekker in de hand en voelt degelijk aan. De zwarte kleur maakt hem stijlvol, maar mocht je liever een andere kleur zien, is dit geen probleem. Hij is namelijk in meerdere kleuren te krijgen.
Bij deze tandenborstel krijg je meerdere luxe accessoires zoals een oplaadstation, twee opzetborstels, een smartphone houder en een oplaadbare reisetui met USB. Met een volledig opgeladen tandenborstel kun je zeker anderhalve week twee keer per dag je tanden poetsen.
Het gebruik van de tandenborstel is eenvoudig, met een druk op de knop gaat hij aan en kun je poetsen. Met een rood lampje kun je zien of je te hard poetst en met een trilsignaal weet je of je ‘voldoende’ gepoetst heb. Wil je gebruik maken van alle luxe functies dan kun je hem eenvoudig koppelen aan de Oral-B app op je telefoon via bluetooth en de bijgeleverde houder. Het is interessant om zo je tandenpoets prestaties te volgen en hier en daar wat bijsturing te krijgen. Ik vind het op zich best fijn om zo te weten of ik ergens te lang of juist te kort poets en ook of ik voldoende druk zet.
Wel denk ik dat ik meestal op de ‘ouderwetse manier’ zal poetsen zonder de app. Ik vind het toch iets te veel gedoe, met name wanneer ik weinig tijd heb. Ik mocht deze tandenborstel gratis testen en heb zo mogen ervaren dat het een prima tandenborstel is met handige mogelijkheden, maar ik zou zelf voor een iets goedkopere variant gaan aangezien ik de functies niet veel zal gebruiken.

Pluspunten

• Handige functies
  • Goeie kwaliteit

Minpunten

• Duur

Annely 02-09-2019

Goed poetsresultaat

Deze tandenborstel heb ik nu enkele weken in mijn bezit. Hij ziet er mooi uit en heeft veel verschillende accessoires. Na de tandenborstel enkele weken gebruikt te hebben, ben ik zeer tevreden. Mijn tanden voelen na het poetsen glad aan en mijn tandvlees ziet er gezond uit. Tot nu toe heb ik niet het idee dat mijn tanden er witter uit zien. Ik heb deze tandenborstel gratis ontvangen om deze uit te testen. De accessoire voor de mobiele telefoon is voor mij overbodig en hoeft niet bij geleverd te worden. Ik heb dit niet gebruikt.

Pluspunten

• Schone gladde tanden
  • Veel verschillende standen
  • Handig reisetui

Minpunten

• Moet snel weer opgeladen worden
  • Opladen duurt erg lang

SandraM 02-09-2019

Power tandenborstel!

De Oral-B Genius 10000N black is een echt een aanwinst voor mijn tanden. De elektrische borstel maakt snelle poetsbewegingen en maakt mijn tanden en kiezen super schoon en glad. Wat een verschil met mijn andere elektrische borstel. De Oral-B Genius 10000N word geleverd met een mooie stevige reisetui die je makkelijk kan aansluiten op de stroom, eigenlijk niet nodig want de borstel gaat echt 2 weken lang mee en verliest geen kracht om te poetsen. De borstel is zwart en er zitten 2 zwarte cross-action borsteltjes bij. Er zitten 6 verschillende standen op de borstel om je gebit in topconditie te brengen. De gewone poetsstand, pro clean, gevoelige tanden, polijststand/whitening, tandvleesmassage en tong reiniging. Als je te hard poets geeft de borstel dat aan d.m.v. rood licht. Tijdens poetsen schijnt het witte licht van de borstel hals in je mond, handig. Je kan je gehele poets beurt volgen op de smartphone d.m.v. een app die verbind met je borstel, zo weet je precies waar je beter moet poesten. Er zit een ophangsysteem bij om je smartphone in te zetten en ook als je de reisetui meeneemt is daar aan gedacht door middel van een randje waar je telefoon in past. De borstel is wel duur in aanschaf maar wat een verschil met een goedkopere standaard borstel. Als ik deze niet had mogen testen had ik het verschil nooit ervaren. Ik ben blij dat ik mijn oude borstel heb vervangen voor de Oral-B Genius 10000N Black. N.B. ik zag in de winkel dat er nu ook zwarte opzetborsteltjes te koop zijn!

Pluspunten

• lange batterijduur
  • verschillende standen
  • luxe reisetui
  • krachtige borstel
  • poets super schoon

TessaL29 31-08-2019

Geniale tandenborstel!

Ik heb deze tandenborstel nu een paar weken in gebruik en ben er erg tevreden over. Sowieso ben ik fan van een zwarte versie, wat hem toch wat sjieker maakt dan normaal.
In de doos zit naast de tandenborstel zelf nog de gebruiksaanwijzing, de opzetborstels, het oplaadstation met opbergvakjes en een reisetui. Het luxe van deze tandenborstel is dat je hem kan verbinden met je telefoon. In de app kan je zie waar je nog moet poetsen en hoeveel druk je zet. Zo kan je goed in de gaten houden dat je je tanden goed reinigt maar je tandvlees niet beschadigd. Er zit ook een druksensor op de tandenborstel zelf. De tandenborstel heeft verschillende poets-standen, zodat je op ieder moment de juiste stand kan gebruiken.
Ik ben erg tevreden met het resultaat van deze tandenborstel. Mijn gebit voelt weer helemaal schoon en fris! Ik heb dit product gratis mogen testen, maar zou hem zeker aanraden. Hij is wat duurder dan een regulieren elektrische tandenborstel, maar daar krijg je ook zeker wat voor terug!

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Heel uitgebreid!

Minpunten

• Prijzig

Anoniem 29-08-2019

Geweldige tandenborstel!

Ik ben mega enthousiast! Je kunt de tandenborstel met bluetooth verbinden en op een app kijken of je goed poetst, je hebt 6 verschillende poetsstanden. 6!!! Bijv: Voor je tandvlees, voor witte tanden, een extra reinigen, voor je tong enz. Ook kun je de kleur van het licht zelf instellen via de app! Mega leuk, daardoor geef je er toch een beetje een eigen draai aan. Het heeft alles wat je bij een tandenborstel zou willen!

Verder zit er ook een reisetui bij, waardoor je hem kunt meenemen op reis en kunt opladen in de hoes, ook zit er in die hoes een speciaal gevormde plek om je telefoon in te kunnen zetten tijdens het poetsen. Ideaal! De batterij gaat lang mee en hij laat snel op. Me tanden voelen na het poetsen erg schoon en fris en het is erg fijn om met deze tandenborstel te poetsen. Zeker een aanrader!

Ik heb deze tandenborstel gratis opgestuurd gekregen om te testen en daar ben ik echt mega dankbaar voor. Zou hem namelijk door de prijs zelf niet hebben aangeschaft omdat ik dat erg duur vind. Maar ik moet wel toegeven dat hij zeker de prijs waard is! Echt een cadeautje om met zo'n fijne tandenborstel te mogen poetsen!! :)

Pluspunten

• Poetst fijn
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Hard poetsgeluid

Eli 29-08-2019

Ik gebruik de Oral B Genius 10000N nu een paar dagen en ben er zeer tevreden mee. De accesoires die je erbij krijgt zijn erg handig. Om te beginnen natuurlijk de standaard en oplader ineen. Hierop kun je de tandenborstel zetten zodat hij altijd opgeladen is en de opzetborstels opbergen. Daarnaast krijg je er een smartphonehouder bij, die je op je spiegel plaats. Deze is vooral handig als je de Oral B app gebruikt bij het tanden poetsen. Verder krijg je er een stevige reisetui bij, waarin je de tandenborstel en opzetborstels schoon en veilig mee kunt nemen op reis. Het voordeel van deze etui is dat je de oplaadkabel direct in de etui kunt steken, waardoor je de tandenborstel op kunt laden terwijl je hem in de etui kumt laten zitten.

De tandenborstel zelf heeft diverse reinigingsfuncties, zodat er voor iedereen wel een geschikte functie bij zit. Zelfs voor tongreinigen! Het tandenpoetsen is gemakkelijk en voor mijn gevoel ook schoner dan met een gewone tandenborstel.
In combinatie met de app maakt het tanden poetsen zelfs leuk. De app houdt bij of je lang genoeg poetst, of je teveel druk uitoefent, je krijgt reminders zodat je nooit kunt vergeten je tanden te poetsen en je kunt zelfs allerlei trofeeën verdienen.

Kortom een zeer goede en uitgebreide electrische tandenborstel. Ik heb de tandenborstel gekregen om te testen, maar aangezien ik er heel tevreden mee ben, zou ik hem ook zeker zelf kopen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede kwaliteit
  • Veel functies

Minpunten

• Hoge prijs
  • App werkt niet altijd even nauwkeurig