Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud op Kieskeurig.nl.

9,1

Anouk de vries 18-09-2019

Nog nooit zulke gladde tanden

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Vandaag kreeg ik mijn nieuwe tandenborstel binnen. Normaal poets ik met een gewone tandenborstel en had nog nooit een ellectrische gebruikt.

De tandenborstel komt aan met een klein doosje met daarin het apparaat met opzetstuk. En wat ik nog nooit eerder had gezien of gehoord is dat de opberghoes van de tandenborstel een opbergbox met oplader in een is. Daarnaast zat d'r ook nog een gewone oplader bij. Zoals de meeste bekend met zo'n puntje.

Na het lezen van de handleiding heb ik de poets assistentie app gedownload en gekoppeld aan de tandenborstel.

De tandenborstel herkent welke tanden je poetst en of deze voldoende gepoets zijn. In de app zie je eerst dat de tanden doorzichtig zijn en als je goed gepoets hebt dan worden de tanden wit.

Je kan gebruik maken van verschillende standen en er zit ook een stand op voor je tong.

Mijn tanden voelde echt mega glad aan en dit had ik al heel lang niet meer gevoeld. En ben dus super tevreden met het product.

De prijs is misschien hoog maar ik denk dat je dit wel terug verdiend door dat je minder na de tandarts hoeft

Pluspunten

• App
  • Veel programma's

Roxanne V 16-10-2019

Super!

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Wat een fijne tandenborstel! De batterij gaat lang mee. Ik laat hem 1 keer in de 2 weken op. Doordat er verschillende standen opzitten is het ontzettend fijn om met dit apparaat te poetsen. De kleur van deze tandenborstel vind ik ook erg mooi. Echt een eye catcher in je badkamer. De opzetborstels zijn universeel voor deze tandenborstel. Dus je kunt gewoon de normale oral b opzetborstels kopen. Ik zou geen andere elektrische tandenborstel meer willen. Heerlijk luxe!

Pluspunten

• Lang werkende batterij
  • Mooie kleur

Femkeh 25-09-2019

fijne electrische tandelbostel met veel extra's

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Je kunt het zo gek niet verzinnen of de Oral-B Genius X Rose Gold kan het wel: het heeft een app op je telefoon om het poetsen te monitoren, een telefoonhouder, een oplader, reis etui, opzetstukhoudertje en meerdere standen waarmee je kunt poetsen die geleverd worden met een houder waarin je ze kunt bewaren.
De tandenborstel zelf is makkelijk in gebruik, ligt prettig in de hand en heeft een mooi design persoonlijk vind ik de rose goude kleur erg mooi. De tandenborstel heeft meerdere poetsstanden met bijbehoorende opzetborsteltjes. Persoonlijk poets ik graag met de anti plak optie hij maakt dan veel rotaties en mijn tanden voelen heerlijk schoon na het poetsen. Mijn mondhyginste had mij deze tanden borstel geadviseerd en zei dat ik het beste kan poetsen met het opzet stukje voor gevoelige tanden deze het minste je tandplak aantast dus de andere stukjes heb ik niet gebruikt, mijn vriend gebruikt het normale opzetstukje hij poets graag wat harder waardoor bij hem het rode lampje vaker brand (deze geeft aan als je te hard drukt)
Ik merk in verhouding tot mijn vorige electrische oral-b tandenborstel dat deze meer rotaties heeft want mijn tanden voelen schoner na het poetsen. De batterij zou 2 weken mee gaan dit redt ik niet met 2 keer poetsen per dag ik red het bijna 1 week, in verhouding tot mijn vorige oral-b tandenborstel een behoorlijke vooruitgang, deze moest ik om de dag wel opladen. Absoluut een aanrader dus, en hoewel ik hem gratis mocht testen, zou ik deze elektrische tandenborstel aanraden aan iedereen die hem van plan is er een aan te schaffen. Daarnaast trilt hij iedere 30seconden zodat je weet dat je kan wisselen van kant met poetsen en geeft hij aan als je 2 minuten gepoetst hebt. Wat ik erg prettig vind is dat je ook kan je zien hoeveel batterij hij nog heeft. Hij is makkelijk schoon te maken onder de kraan. Kortom een hele fijne en goede elektrische tandenborstel.

Pluspunten

• veel extra's
  • goede poetsresultaten
  • mooi design
  • lange gebruiksduur batterij

NadaA 08-09-2019

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

De tandenborstel komt met een mooie hardcover opbergbox. Handig voor als je reist. Normaal gaat mijn elektrische tandenborstel aan in mijn tas, doordat er iets tegen aankomt. Dat is de reden dat ik hem nooit meeneem. Maar nu kan ik hem wel meenemen op reis

Je krijgt er een fijn opzetstuk bij en de tandenborstel voelt minder zwaar aan dan mijn oude elektrische tandenborstel dus dat is wel fijn.

Ook kan je hem koppelen aan de Oral-B app en kun je precies zien welk deel van je tanden je goed gepoetst hebt en welk deel minder goed. Je kan een kleur kiezen en dan geeft je tandenborstel tijdens het poetsen de gekozen kleur. Erg leuk!

Als je te hard poetst wordt de kleur feller, dus dan weet je dat je niet te hard moet poetsen. De batterij gaat verder lang mee.

Het handigst zijn de verschillende standen. Dus je hebt een stand voor dagelijks schoon, wittere tanden etc. en je kan alles mee volgen op je smartphone. Dus hoe lang je je tong gereinigd hebt etc.

De app geeft ook tips. Ik wist bijvoorbeeld niet dat ik mijn tong van achter naar voren moest poetsen.

Ik heb deze elektrische tandenborstel gratis mogen testen en het is de beste elektrische tandenborstel die ik tot nu toe gehad heb (ik heb er 4 gehad). Mede dankzij de verschillende standen. Ik ben er dus erg blij mee!

Pluspunten

• Verschillende standen
  • App
  • Kleur kiezen

Tess S 06-09-2019

Design tandenborstel met uitstekende accu

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Een onwijs fijne tandenborstel. Het eerst wat opvalt is het design van de tandenborstel. De rosegold kleur is echt prachtig en het straalt veel luxe uit. Daarnaast ligt de tandenborstel erg fijn in de hand, wat belangrijk is in mijn ogen. De tandenborstel is een enorme upgrade ten opzichte van mijn vorige Oral-B elektrische tandenborstel. Dit heeft vooral te maken met de enorme accu. Ik hoef slechts eens in de vier dagen op te laden. De verschillende poetsfuncties zijn top, en de app is een leuk extraatje. Ik moet zeggen dat ik deze niet vaak gebruik, omdat ik weet dat ik goed poets. Voor mensen die hier nog wat onzeker over zijn, is het zeker handig om tips en tricks te krijgen voor hun poetsgedrag. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te reviewen maar zou hem zelf zo ook kopen. Het reisdoosje is ook erg prettig en ziet er, opnieuw, erg luxe uit. Als design een belangrijk aspect is voor jou, dan zit je met deze tandenborstel goed!

Pluspunten

• Accu
  • Functies

Yvette WG 02-09-2019

Naar verwachting

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

De uitstraling is zeer chique. Verder kreeg ik deze als verjaardags cadeau door de mooie etui die handig is als ik moet reizen. Er zit een behoorlijke kracht in de tandenborstel. Verder verloopt het opladen soepel en gemakelijk.

Pluspunten

• Chique design
  • Krachtige tandenborstel

Minpunten

• Ik kan niet peilen hoeveel batterij ik nog heb.

Iris 02-09-2019

Perfect!

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

De Oral-B Genius X 20100S Rosegold is allereerst een prachtige tandenborstel van goede kwaliteit! Je kan hem via Bluetooth met een app op je telefoon verbinden en een prachtig kleurtje geven. Je kan ook je poetsgedrag vastleggen met de app.

Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen en hij bevalt mij prima!

Hij is makkelijk in de omgang en je kan hem op verschillende snelheden gebruiken. De app op je telefoon is leuk om bij te houden hoe goed je je tanden poetst, maar ik moet zeggen dat ik de app zelden gebruik omdat het mij te veel tijd kost en ik eigenlijk altijd mijn Bluetooth op mijn telefoon uit heb staan. Wel gebruik ik de app als ik de tandenborstel weer eens een ander kleurtje wil geven of een instelling wil veranderen.

Ik ben zeer tevreden over deze tandenborstel en zou hem zeker aanraden!

Marcella 30-08-2019

Oral-B Genius X Rosegoud

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

De Oral-B Genius X is echt een nextgeneration tandenborstel. Poetsen met behulp van je smartphone. Ik gebruikte hiervoor al eenelectrische tandenborstel en verwachtte weinig meerwaarde. Maar dat heeft deze tandenboerstel wel degelijk. Want als je de Oral-B app download verbind de tandenborstel zich via bluetoothverbinding met je smartphone. Als ik poets zoals ik gewend was poetste ik veel te hard te kort en vergat de helft. Dat is met deze tandenborstel verleden tijd. De tandenborstel registreert alles. Je ziet precies welke tanden je nog beter moet poetsen en wanneer je te hard poetst. Ook al die standen zijn handig. Ik dacht vooraf dat ik daar nooit allemaal gebruik van zou maken. Maar nu je zo makkelijk van stand kan wisselen pak je snel ook even het tandvlees mee of polijst je tanden even met de 3d white fuctie. Het reis etui is naast mooi ook super handig. Dat merkte ik pas in een hotelkamer met slechts een oplaadpunt. Je kan nu je telefoon en je tandenborstel tegelijk opladen. Ideaal. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen. Maar ik kan deze iedereen aanbevelen. Want ondanks dat de tandenborstel vrij prijzig is kan je veel tandarts kosten besparen. Want als je alle fucties gebruikt heb je veel schonere en wittere tanden en gezonder tandvlees

Pluspunten

• nauwkeurig poetsen
  • veel verschillende standen
  • handig reisetui

Minpunten

• vrij prijzig

Lara 21-08-2019

Luxe tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Ik ben ontzettend blij met deze tandenborstel. Al jaren poets ik elektrisch, maar niet met zo’n luxe tandenborstel. Deze tandenborstel heeft verschillende standen, wat heel fijn is. Daarnaast wordt de tandenborstel ondersteund met een app (via bluetooth). Je zet de app aan en begint met je tanden te poetsen. De app analyseert je poetsgedrag en geeft aan welke gebieden nog aandacht verdienen en wat je al goed hebt gepoetst. Een leuk extraatje is dat je via de app ook de kleur van de lichtring op je tandenborstel kunt aanpassen. Als je te hard poetst kleurt de ring automatisch rood. Het bijgeleverde reisetui, waarin je de tandenborstel ook kunt opladen, is heel handig als je veel reist. Dit zorgt ervoor dat je tandenborstel veilig wordt vervoerd en je tegelijkertijd automatisch een oplader mee hebt. Deze tandenborstel heb ik gratis mogen ontvangen om te testen, maar ik raad het zeker aan. Het is echt een luxe om met een elektrische tandenborstel met zoveel standen je tanden te poetsen en daarnaast is het reisetui heel fijn. Enige nadeel vind ik dat er maar één tandenborsteltje wordt bijgeleverd voor deze prijs.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Reisetui

Minpunten

• Eén bijgeleverd borsteltje

Jiska 21-08-2019

Allerfijnste tandenborstel ooit!

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Ik heb een aantal jaren verschillende "gewone" electrische tandenborstels gebruikt, die allen heel snel in power afnamen door slechte accu's en best hard waren voor mijn tandvlees/gebit. Toen mij werd gevraagd deze super-de-luxe Genius X te testen twijfelde ik dan ook geen moment, ik was wel toe aan een nieuwe poetservaring!

En die kreeg ik, wow wat een functies! Naast alle verschillende standen die je op de tandenborstel zelf kunt selecteren heb je zelfs de mogelijkheid je echt te laten "coachen" middels de app. Deze registreert hoe jij poetst en laat je zien welke stukken je misschien gemist hebt. Alles voor een superschoon gebit! Je voelt je enorm zeker na het poetsen met deze (ook nog eens hele mooie!) elektrische tandenborstel.

Ik vind de prijs wat aan de hoge kant, maar als je je bedenkt dat je nog je hele leven vooruit moet met je gebit dan valt dit misschien mee!

Pluspunten

• Live support via de app
  • Super schone tanden
  • Luxe uitstraling
  • Handige etui
  • Goede accu/veel power

Minpunten

• Hoge prijs

Petra Romeijn 20-08-2019

Genius X 20100S Rosegold

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Wat een prachtige en sjieke tandenborstel! Hip, luxe en praktisch qua uiterlijk, geleverd in een mooie reisetui. Ik ben echt super enthousiast. Gelijk toen ik de doos opende moest er gepoetst gaan worden. We mochten de Genius X 20100S Rosegold gratis testen en ik moet toegeven dat het een enorm prettige tandenborstel is. Wanneer je de tandenborstel aan zet kun je m.b.v. de aan-en uitknop de poetsstand kiezen. En daar valt nog wel iets te kiezen zeg! O.a tandvleesverzorging, gevoelige tanden, whitening en tongreiniging. Als je te hard drukt, laat de tandenborstel dit weten, zodat je minder druk kan zetten. De timer is enorm fijn, hij laat snel op en niet geheel onbelangrijk: de batterij gaat erg lang mee! Heel fijn handigheidje is de verbinding die je kan maken met je smartphone. Zo wordt poetsen nog leuker, maar ook handig door de directe feedback: poets je te lang op 1 plek? Poets je te hard? Naar een ander deel van je gebit? Dit slimme apparaat geeft het allemaal aan. Ik ben er blij mee!

• Langdurige batterij

Shaarje 19-08-2019

Topper met veel functies

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit, roze goud

Mooie en fijne tandenborstel! Heeft verschillende poetsfuncties, van tandenpoetsen tot tandvlees en tong reinigen. Het is aan te raden deze borstel in combinatie met de app te gebruiken, om te zien hoe je poetst en waar je kunt verbeteren. Mocht je hierin niet geïnteresseerd zijn, zou ik gaan voor een simpeler (en goedkoper) exemplaar.

Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen en ben er zeer tevreden over. Vind de huidige verkoopprijs wel te hoog, zeker omdat je maar met 1 persoon gekoppeld kan zijn aan de app.

Verder zeker een aanrader!

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Meeneem etui met externe batterij inbegrepen
  • Veel functies/poetsstanden
  • Te koppelen aan de oral b app

Minpunten

• Erg duur
  • Maar 1 gebruiker per tandenborstel bij de app

NZPeter 05-06-2020

Goede elektrische borstel met praktisch reisetui

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S zwart

Aangeschaft als vervanging van een oudere Oral-B borstel welke niet meer reageerde. Defect dus. Deze wordt geleverd met een reisetui waarin de borstel ook opgeladen kan worden. Zeer praktisch! Het laadstation van deze zwarte borstel is wit en een wit snoer. De bijbehorende app gebruik ik af en toe om mijn profiel opnieuw te laden. Iedere gebruiker kan een eigen profiel laden en een kleur op de machine laten overeenkomen met de gebruikte borstel. In de praktijk hebben wij geen mobiele telefoons in de badkamer om bij elke poetsbeurt de app te starten e.d.
Wat dat aangaat vond ik het bijhorende schermpje van de oude Oral-B machine praktischer.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Persoonlijk profiel voor peotstijd en kleur
  • Reisetui met lader

Minpunten

• Voor ondersteuning van de app mobiel nodig

NZPeter 16-02-2020

Lichte tandenborstel met een hoge snelheid

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S zwart

Als vervanging van een oude Oral-B pro (met klokje) gekocht. Vanochtend ook gekoppeld aan mijn de Oral-b app op mijn telefoon. Of en hoe ik deze ga ervaren weet ik nog niet, maar goed dat het kan. Je kan een poetstijd instellen van 2 tot x minuten. Na koppeling kleurt de ring van de Genius in de kleur die je hebt aangegeven in de app en welke (als het goed is) overeenstemt met de ring op je borstel.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Toerental
  • Luxe reisetui met lader

Minpunten

• Mobiel nodig bij het poetsen??
  • wit voetje bij verder zwarte houder.

Dbooi 25-10-2019

Evolutie geen revolutie

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S zwart

Omdat ik al een gebruiker ben van een Oral-B elektrische tandenborstel, werd ik gevraagd om hun nieuwe Genius X 20100S uit te proberen.

Na enkele weken te hebben uitgeprobeerd, kan ik heel kort zijn over mijn ervaringen. Het is een uitstekende elektrische tandenborstel. Is het een wereld van verschil tussen mijn vorige tandenbostel?
Dat niet, maar alle extra’s werken veel beter en vloeiender. Het herkennen van wat voor type tandenpoetser je bent is erg handig. Waarschijnlijk helpt dat om de poetsbeurt te optimaliseren. Naast het prima bouwkwaliteit, handige reisetui met lader is het belangrijkste nieuwigheid het makkelijk kunnen synchroniseren met je mobiel.
Met een intuïtieve te gebruiken app kan je tijdens het poetsen precies zien hoe goed je je tanden aan het reinigen bent.
Als je op zoekt bent naar een nieuwe elektrische tandenborstel, dan is de Genius X 20100S een no-brainer. Als je al in het bezit bent van een top tandenbostel en het werkt nog prima, dan hoef je nog niet te veranderen. Voor anderen en op zoek naar een nieuwe top tandenborstel: ga naar je favoriete (online-) winkel.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • accu
  • handige app / synchronisatie

Minpunten

• prijs

Quinta D 30-09-2019

Innovatief, maar prijzig

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Een super luxe tandenborstel met alles en meer. Er zijn verschillende standen op de tandenborstel, waardoor je van alle gemakken voorzien bent. Wel moet je voor veel van deze standen weer andere borstelkoppen hebben, dat is jammer en daar hangt ook weer een prijskaartje aan. Ik vond het niet meteen heel duidelijk en logisch hoe de app werkte, maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan biedt dit wel leuke extra's, zoals aanbevelingen voor je poetsgedrag. Er zit een sensor op zodat je niet te hard poetst en je kunt ook je eigen kleurtje instellen, niet per se handig, wel leuk. Terwijl deze tandenborstel echt veel dingen biedt, zit er wel ook echt een prijskaartje aan. Wellicht is het een idee om de tandenborstel te delen binnen je gezin (met ieder een eigen borsteltje). Ik heb hem zelf nu een aantal weken uitgeprobeerd, nadat ik hem kreeg toegestuurd, en het is wel echt een fijne tandenborstel.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Duur

Suzanne 26-09-2019
  • Product gekregen

Voor een schoon en fris gebit

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Een luxe tandenborstel die doet wat ie moet doen; je tanden intensief reinigen en je een fris gebit en mond geven! Ik heb de tandenborstel gratis gekregen om te testen en er daarna een review over te schrijven. Deze review is dus objectief en ik kan de borstel vergelijken met een ander bekend tandenborstelmerk (welke ik al had). Toen ik de borstel voor het eerst uit de verpakking haalde werd ik gelijk al een beetje geïmponeerd! De tandenborstel komt in een luxe reisetui, welke ook gelijk als lader gebruikt kan worden. Ook kan je op je telefoon een app installeren welke je poetsgedrag in kaart brengt. Bovenaan de tandenborstel zit een gekleurde ring, deze kun je een kleur naar keuze geven via de app. Wanneer je te hard drukt tijdens het poetsen kleurt deze ring rood, als waarschuwing dat je te hard drukt, wat ongezond is voor je tandvlees. Zelf heb ik me vooral gericht op de basale functies van de borstel zelf. De app heb ik een aantal keer gebruikt, maar heb ik zelf niet zo nodig. Toen ik de borstel voor de eerste keer ging gebruiken, schrok ik van het harde geluid! Een stuk harder dan de elektrische tandenborstel die ik reeds in gebruik had. Ik moet echter zeggen dat dit wel al snel gewend was; een gesprek voeren tijdens het tanden poetsen is toch al niet zo handig.. ;-) De borstel heeft veel verschillende functies, te weten dagelijkse reiniging, pro-clean, whitening, tandvleesmassage en tongreiniging. Voor mij persoonlijk zijn al die extra functies niet zo nodig, maar voor iemand die een borstel zoekt met veel functies: dit is jouw borstel! Ik heb vooral de dagelijkse reinigingsfunctie gebruikt. Mijn gebit voelt na afloop glad en schoon. Het opzetborsteltje heeft een ronde vorm. Ook dit was even wennen, omdat ik langwerpig gewend ben. Het poetsen gaat makkelijk en ik ben daar zeker tevreden over. Ik pak inmiddels liever de Oral B dan mijn andere borstel. De batterij gaat ongeveer twee weken mee. Dit vind ik echter in vergelijking met mijn andere borstel (die ik veel minder vaak hoef te laden) niet zo extreem lang. Ik heb ook merkloze opzetborsteltjes gekocht om te kijken of deze gebruikt konden worden bij de borstel. Dit was wel het geval, maar de originele borsteltjes zijn toch een stuk degelijker en "steviger". Ik zou dus de originele borsteltjes kopen voor het beste resultaat. Al met al zou ik de borstel zeker aanbevelen, hoewel ik de prijs wel hoog vind. Echter een goede tandenborstel en een gezond gebit mogen zeker wat waard zijn. Ik heb de tandenborstel nu enkele weken in gebruik en over de duurzaamheid durf ik dus nog niets te zeggen. Ik moet bij de tandarts altijd tandsteen laten verwijderen; ik ben heel benieuwd of dat door het gebruik van deze borstel minder wordt. De borstel is dus aan de prijs, maar wanneer je hem met meerdere gezinsleden gebruikt (ieder kan een eigen opzetborsteltje nemen, met een verschillend gekleurd ringetje) is dit goed te doen. Ik denk dat vooral kinderen gemotiveerd zullen worden door de app en de verlichte-, gekleurde ring op de borstel. Misschien doet Oral B er goed aan een speciale app te maken voor kinderen welke hen aanspreekt (eenvoudig, kindgericht).

Pluspunten

• modern door toevoeging app
  • mooi design
  • poets goed schoon

Minpunten

• hoge prijs
  • minder lange batterijduur dan ander bekend merk

Daan vd B 26-09-2019

Fantastisch hoogsTANDje

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

Wat moeten we tegenwoordig nog zonder telefoon?
Dat dachten de makers van deze tandenborstel ook!
Dus bedachten zij een tandenborstel welke via een app op je telefoon wordt uitgelezen. Dat is toch goud hee!
Middels deze app wordt precies weergegeven welke plekjes je tijdens het poetsen hebt gemist. Hierdoor wordt je gemotiveerd om telkens je tanden zo goed mogelijk te poetsen. En dat doet dit apparaat goed!
De vele verschillende poetsstanden zorgen voor optimaal gebruiksgenot.
Daarbij gaat de batterij net zolang mee als die van een Nokia 3310. Voeg hier de reisetui met ingebouwde powerbank aan toe en je kunt overal poetsen.
Ik was bevoorrecht om dit apparaat gratis te mogen ontvangen om het uitgebreid te testen en heb dat met alle liefde en plezier gedaan. Mijn hand tandenborstel ligt inmiddels in de vuilnisbak.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • reisetui
  • poetsapp

DessyB 22-09-2019

Geweldige tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S wit

De Oral-B Genius 20100S is een geweldige tandenborstel. Poetsen met deze tandenborstel is zo fantastisch, voelt echt goed dat je tanden heerlijk schoon zijn. Wat super handig is is de app die je via Bluetooth verbinding in contact brengt met je tandenborstel. Je kan dankzij de app precies zien waar je nog moet poetsen en waar je goed gepoetst hebt. De poets tijd en het poetsen van alle tanden wordt dankzij de app volledig geregistreerd. Ik mocht deze tandenborstel gratis uit proberen en heb hem nu enkele weken in bezit, het is echt een top tandenborstel! De accu van de borstel gaat super lang mee! Ook fijn is de reisopbergdoos waar je je tandenborstel in kan vervoeren en opladen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Mobiele app

Escudo74 22-09-2019

Oral B Genius 20100S is helemaal top

Geschreven voor: Oral-B Genius X 20100S zwart

De Oral-B Genius 20100S is een fantastische tandenborstel. Het poetsen met deze tandenborstel levert prima resultaten op. Je gebit voelt gewoon heerlijk schoon. Maar wat deze tandenborstel echt bijzonder maakt is de app die je op je telefoon kunt downloaden. Via Bluetooth maakt je tandenborstel contact met deze deze app en wordt het poetsen op een wel heel speciale manier. De poets tijd en het poetsen van alle tanden en kiezen wordt feilloos bijgehouden. Ik mag deze tandenborstel gratis proberen en ben na enkele weken poetsen diep onder de indruk. Ik wil geen andere tandenborstel mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Bluetooth technolofie