Oral-B Genius X 20100S Elektrische Tandenborstel Wit Powered By Braun

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius X 20100S Elektrische Tandenborstel Wit Powered By Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

w**************@g******** 07-02-2023

Geen aanrader, gaat kapot na een jaar gebruik

Ondanks dat de tandenborstel telkens volledig opgeladen is start hij niet meer op. De startknop
functioneert niet naar toebehoren. Na het product aangeschaft te hebben op 2020, bleek de tandenborstel niet meer te functioneren in 2021. Ik heb een vervangende tandenborstel opgestuurd gekregen (dit viel binnen mijn garantie termijn). Het nieuwe opgestuurde product bleek dezelfde klachten te hebben na een jaar gebruik. Omdat er geen nieuwe garantie wordt gegeven bij een vervangen product, zit ik nu met een tandenborstel waarbij ik geen waar voor mijn geld heb gekregen. Al met al, een prima tandenborstel, maar weet dat hij na 1 jaar gebruik kapot zal gaan.

Pluspunten

• prima tandenborstel

Minpunten

• gaat kapot na 1 jaar
  • geen garantie na vervanging

NZPeter 05-06-2020

Goede elektrische borstel met praktisch reisetui

Aangeschaft als vervanging van een oudere Oral-B borstel welke niet meer reageerde. Defect dus. Deze wordt geleverd met een reisetui waarin de borstel ook opgeladen kan worden. Zeer praktisch! Het laadstation van deze zwarte borstel is wit en een wit snoer. De bijbehorende app gebruik ik af en toe om mijn profiel opnieuw te laden. Iedere gebruiker kan een eigen profiel laden en een kleur op de machine laten overeenkomen met de gebruikte borstel. In de praktijk hebben wij geen mobiele telefoons in de badkamer om bij elke poetsbeurt de app te starten e.d.
Wat dat aangaat vond ik het bijhorende schermpje van de oude Oral-B machine praktischer.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Persoonlijk profiel voor peotstijd en kleur
  • Reisetui met lader

Minpunten

• Voor ondersteuning van de app mobiel nodig

NZPeter 16-02-2020

Lichte tandenborstel met een hoge snelheid

Als vervanging van een oude Oral-B pro (met klokje) gekocht. Vanochtend ook gekoppeld aan mijn de Oral-b app op mijn telefoon. Of en hoe ik deze ga ervaren weet ik nog niet, maar goed dat het kan. Je kan een poetstijd instellen van 2 tot x minuten. Na koppeling kleurt de ring van de Genius in de kleur die je hebt aangegeven in de app en welke (als het goed is) overeenstemt met de ring op je borstel.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Toerental
  • Luxe reisetui met lader

Minpunten

• Mobiel nodig bij het poetsen??
  • wit voetje bij verder zwarte houder.

Dbooi 25-10-2019

Omdat ik al een gebruiker ben van een Oral-B elektrische tandenborstel, werd ik gevraagd om hun nieuwe Genius X 20100S uit te proberen.

Na enkele weken te hebben uitgeprobeerd, kan ik heel kort zijn over mijn ervaringen. Het is een uitstekende elektrische tandenborstel. Is het een wereld van verschil tussen mijn vorige tandenbostel?
Dat niet, maar alle extra’s werken veel beter en vloeiender. Het herkennen van wat voor type tandenpoetser je bent is erg handig. Waarschijnlijk helpt dat om de poetsbeurt te optimaliseren. Naast het prima bouwkwaliteit, handige reisetui met lader is het belangrijkste nieuwigheid het makkelijk kunnen synchroniseren met je mobiel.
Met een intuïtieve te gebruiken app kan je tijdens het poetsen precies zien hoe goed je je tanden aan het reinigen bent.
Als je op zoekt bent naar een nieuwe elektrische tandenborstel, dan is de Genius X 20100S een no-brainer. Als je al in het bezit bent van een top tandenbostel en het werkt nog prima, dan hoef je nog niet te veranderen. Voor anderen en op zoek naar een nieuwe top tandenborstel: ga naar je favoriete (online-) winkel.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • accu
  • handige app / synchronisatie

Minpunten

• prijs

Roxanne V 16-10-2019

Super!

Wat een fijne tandenborstel! De batterij gaat lang mee. Ik laat hem 1 keer in de 2 weken op. Doordat er verschillende standen opzitten is het ontzettend fijn om met dit apparaat te poetsen. De kleur van deze tandenborstel vind ik ook erg mooi. Echt een eye catcher in je badkamer. De opzetborstels zijn universeel voor deze tandenborstel. Dus je kunt gewoon de normale oral b opzetborstels kopen. Ik zou geen andere elektrische tandenborstel meer willen. Heerlijk luxe!

Pluspunten

• Lang werkende batterij
  • Mooie kleur

Quinta D 30-09-2019

Innovatief, maar prijzig

Een super luxe tandenborstel met alles en meer. Er zijn verschillende standen op de tandenborstel, waardoor je van alle gemakken voorzien bent. Wel moet je voor veel van deze standen weer andere borstelkoppen hebben, dat is jammer en daar hangt ook weer een prijskaartje aan. Ik vond het niet meteen heel duidelijk en logisch hoe de app werkte, maar als je het eenmaal onder de knie hebt dan biedt dit wel leuke extra's, zoals aanbevelingen voor je poetsgedrag. Er zit een sensor op zodat je niet te hard poetst en je kunt ook je eigen kleurtje instellen, niet per se handig, wel leuk. Terwijl deze tandenborstel echt veel dingen biedt, zit er wel ook echt een prijskaartje aan. Wellicht is het een idee om de tandenborstel te delen binnen je gezin (met ieder een eigen borsteltje). Ik heb hem zelf nu een aantal weken uitgeprobeerd, nadat ik hem kreeg toegestuurd, en het is wel echt een fijne tandenborstel.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Duur

Suzanne 26-09-2019
  • Product gekregen

Voor een schoon en fris gebit

Een luxe tandenborstel die doet wat ie moet doen; je tanden intensief reinigen en je een fris gebit en mond geven! Ik heb de tandenborstel gratis gekregen om te testen en er daarna een review over te schrijven. Deze review is dus objectief en ik kan de borstel vergelijken met een ander bekend tandenborstelmerk (welke ik al had). Toen ik de borstel voor het eerst uit de verpakking haalde werd ik gelijk al een beetje geïmponeerd! De tandenborstel komt in een luxe reisetui, welke ook gelijk als lader gebruikt kan worden. Ook kan je op je telefoon een app installeren welke je poetsgedrag in kaart brengt. Bovenaan de tandenborstel zit een gekleurde ring, deze kun je een kleur naar keuze geven via de app. Wanneer je te hard drukt tijdens het poetsen kleurt deze ring rood, als waarschuwing dat je te hard drukt, wat ongezond is voor je tandvlees. Zelf heb ik me vooral gericht op de basale functies van de borstel zelf. De app heb ik een aantal keer gebruikt, maar heb ik zelf niet zo nodig. Toen ik de borstel voor de eerste keer ging gebruiken, schrok ik van het harde geluid! Een stuk harder dan de elektrische tandenborstel die ik reeds in gebruik had. Ik moet echter zeggen dat dit wel al snel gewend was; een gesprek voeren tijdens het tanden poetsen is toch al niet zo handig.. ;-) De borstel heeft veel verschillende functies, te weten dagelijkse reiniging, pro-clean, whitening, tandvleesmassage en tongreiniging. Voor mij persoonlijk zijn al die extra functies niet zo nodig, maar voor iemand die een borstel zoekt met veel functies: dit is jouw borstel! Ik heb vooral de dagelijkse reinigingsfunctie gebruikt. Mijn gebit voelt na afloop glad en schoon. Het opzetborsteltje heeft een ronde vorm. Ook dit was even wennen, omdat ik langwerpig gewend ben. Het poetsen gaat makkelijk en ik ben daar zeker tevreden over. Ik pak inmiddels liever de Oral B dan mijn andere borstel. De batterij gaat ongeveer twee weken mee. Dit vind ik echter in vergelijking met mijn andere borstel (die ik veel minder vaak hoef te laden) niet zo extreem lang. Ik heb ook merkloze opzetborsteltjes gekocht om te kijken of deze gebruikt konden worden bij de borstel. Dit was wel het geval, maar de originele borsteltjes zijn toch een stuk degelijker en "steviger". Ik zou dus de originele borsteltjes kopen voor het beste resultaat. Al met al zou ik de borstel zeker aanbevelen, hoewel ik de prijs wel hoog vind. Echter een goede tandenborstel en een gezond gebit mogen zeker wat waard zijn. Ik heb de tandenborstel nu enkele weken in gebruik en over de duurzaamheid durf ik dus nog niets te zeggen. Ik moet bij de tandarts altijd tandsteen laten verwijderen; ik ben heel benieuwd of dat door het gebruik van deze borstel minder wordt. De borstel is dus aan de prijs, maar wanneer je hem met meerdere gezinsleden gebruikt (ieder kan een eigen opzetborsteltje nemen, met een verschillend gekleurd ringetje) is dit goed te doen. Ik denk dat vooral kinderen gemotiveerd zullen worden door de app en de verlichte-, gekleurde ring op de borstel. Misschien doet Oral B er goed aan een speciale app te maken voor kinderen welke hen aanspreekt (eenvoudig, kindgericht).

Pluspunten

• modern door toevoeging app
  • mooi design
  • poets goed schoon

Minpunten

• hoge prijs
  • minder lange batterijduur dan ander bekend merk

Daan vd B 26-09-2019

Fantastisch hoogsTANDje

Wat moeten we tegenwoordig nog zonder telefoon?
Dat dachten de makers van deze tandenborstel ook!
Dus bedachten zij een tandenborstel welke via een app op je telefoon wordt uitgelezen. Dat is toch goud hee!
Middels deze app wordt precies weergegeven welke plekjes je tijdens het poetsen hebt gemist. Hierdoor wordt je gemotiveerd om telkens je tanden zo goed mogelijk te poetsen. En dat doet dit apparaat goed!
De vele verschillende poetsstanden zorgen voor optimaal gebruiksgenot.
Daarbij gaat de batterij net zolang mee als die van een Nokia 3310. Voeg hier de reisetui met ingebouwde powerbank aan toe en je kunt overal poetsen.
Ik was bevoorrecht om dit apparaat gratis te mogen ontvangen om het uitgebreid te testen en heb dat met alle liefde en plezier gedaan. Mijn hand tandenborstel ligt inmiddels in de vuilnisbak.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • reisetui
  • poetsapp

Femkeh 25-09-2019

fijne electrische tandelbostel met veel extra's

Je kunt het zo gek niet verzinnen of de Oral-B Genius X Rose Gold kan het wel: het heeft een app op je telefoon om het poetsen te monitoren, een telefoonhouder, een oplader, reis etui, opzetstukhoudertje en meerdere standen waarmee je kunt poetsen die geleverd worden met een houder waarin je ze kunt bewaren.
De tandenborstel zelf is makkelijk in gebruik, ligt prettig in de hand en heeft een mooi design persoonlijk vind ik de rose goude kleur erg mooi. De tandenborstel heeft meerdere poetsstanden met bijbehoorende opzetborsteltjes. Persoonlijk poets ik graag met de anti plak optie hij maakt dan veel rotaties en mijn tanden voelen heerlijk schoon na het poetsen. Mijn mondhyginste had mij deze tanden borstel geadviseerd en zei dat ik het beste kan poetsen met het opzet stukje voor gevoelige tanden deze het minste je tandplak aantast dus de andere stukjes heb ik niet gebruikt, mijn vriend gebruikt het normale opzetstukje hij poets graag wat harder waardoor bij hem het rode lampje vaker brand (deze geeft aan als je te hard drukt)
Ik merk in verhouding tot mijn vorige electrische oral-b tandenborstel dat deze meer rotaties heeft want mijn tanden voelen schoner na het poetsen. De batterij zou 2 weken mee gaan dit redt ik niet met 2 keer poetsen per dag ik red het bijna 1 week, in verhouding tot mijn vorige oral-b tandenborstel een behoorlijke vooruitgang, deze moest ik om de dag wel opladen. Absoluut een aanrader dus, en hoewel ik hem gratis mocht testen, zou ik deze elektrische tandenborstel aanraden aan iedereen die hem van plan is er een aan te schaffen. Daarnaast trilt hij iedere 30seconden zodat je weet dat je kan wisselen van kant met poetsen en geeft hij aan als je 2 minuten gepoetst hebt. Wat ik erg prettig vind is dat je ook kan je zien hoeveel batterij hij nog heeft. Hij is makkelijk schoon te maken onder de kraan. Kortom een hele fijne en goede elektrische tandenborstel.

Pluspunten

• veel extra's
  • goede poetsresultaten
  • mooi design
  • lange gebruiksduur batterij

DessyB 22-09-2019

Geweldige tandenborstel!

De Oral-B Genius 20100S is een geweldige tandenborstel. Poetsen met deze tandenborstel is zo fantastisch, voelt echt goed dat je tanden heerlijk schoon zijn. Wat super handig is is de app die je via Bluetooth verbinding in contact brengt met je tandenborstel. Je kan dankzij de app precies zien waar je nog moet poetsen en waar je goed gepoetst hebt. De poets tijd en het poetsen van alle tanden wordt dankzij de app volledig geregistreerd. Ik mocht deze tandenborstel gratis uit proberen en heb hem nu enkele weken in bezit, het is echt een top tandenborstel! De accu van de borstel gaat super lang mee! Ook fijn is de reisopbergdoos waar je je tandenborstel in kan vervoeren en opladen.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Mobiele app

Minpunten

• Prijs

Escudo74 22-09-2019

Oral B Genius 20100S is helemaal top

De Oral-B Genius 20100S is een fantastische tandenborstel. Het poetsen met deze tandenborstel levert prima resultaten op. Je gebit voelt gewoon heerlijk schoon. Maar wat deze tandenborstel echt bijzonder maakt is de app die je op je telefoon kunt downloaden. Via Bluetooth maakt je tandenborstel contact met deze deze app en wordt het poetsen op een wel heel speciale manier. De poets tijd en het poetsen van alle tanden en kiezen wordt feilloos bijgehouden. Ik mag deze tandenborstel gratis proberen en ben na enkele weken poetsen diep onder de indruk. Ik wil geen andere tandenborstel mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Bluetooth technolofie

Marilla H. 19-09-2019

Fijne tandenborstel

Sinds enkele dagen gebruik ik de Oral-B Genius X 20100S Elektrische Tandenborstel. Wat een verandering ten opzichte van de Oral-B Genius 9000N Elektrische Tandenborstel die ik hiervoor gebruikte! Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om uit te testen. Door de speciale bewegingssensoren in het handvat ziet deze tandenborstel waar je poetst. Je wordt uitstekend begeleid door de app. Met de app kun je goed zien waar je te weinig, te veel of te hard poetst. Te hard poetsen is eigenlijk niet mogelijk door de poetsdruksensor. Als je te hard poetst gaat de tandenborstel automatisch minder hard poetsen. Ik ben zeer tevreden over deze tandenborstel.

Pluspunten

• Reisetui
  • Verschillende poetsfuncties
  • Oral-B App

Minpunten

• Prijzig

Anouk de vries 18-09-2019

Nog nooit zulke gladde tanden

Vandaag kreeg ik mijn nieuwe tandenborstel binnen. Normaal poets ik met een gewone tandenborstel en had nog nooit een ellectrische gebruikt.

De tandenborstel komt aan met een klein doosje met daarin het apparaat met opzetstuk. En wat ik nog nooit eerder had gezien of gehoord is dat de opberghoes van de tandenborstel een opbergbox met oplader in een is. Daarnaast zat d'r ook nog een gewone oplader bij. Zoals de meeste bekend met zo'n puntje.

Na het lezen van de handleiding heb ik de poets assistentie app gedownload en gekoppeld aan de tandenborstel.

De tandenborstel herkent welke tanden je poetst en of deze voldoende gepoets zijn. In de app zie je eerst dat de tanden doorzichtig zijn en als je goed gepoets hebt dan worden de tanden wit.

Je kan gebruik maken van verschillende standen en er zit ook een stand op voor je tong.

Mijn tanden voelde echt mega glad aan en dit had ik al heel lang niet meer gevoeld. En ben dus super tevreden met het product.

De prijs is misschien hoog maar ik denk dat je dit wel terug verdiend door dat je minder na de tandarts hoeft

Pluspunten

• App
  • Veel programma's

Minpunten

• Prijs

Menno K. 18-09-2019

Volledige luxe tandenborstel

Ik heb heel lang gebruik gemaakt van een elektrische tandenborstel van Philips. Deze was erg fijn. Kort geleden kreeg ik de kans om deze Oral-B tandenborstel gratis uit te proberen. Het is erg tof dat deze ook met een app verbonden kan worden. Ook zijn er genoeg standen waarmee gepoetst kan worden. De app gebruik ik zelf niet zo heel vaak, want dat kost toch extra tijd. Al met al ben ik tevreden.

Pluspunten

• design
  • uitgebreid

Minpunten

• app

Quintenvh 15-09-2019

Prima tandenborstel!

Een aantal weken geleden ontving ik de Oral B genius X 20100S. Ik ontving het product gratis om uit te testen. De tandenborstel doet goed zijn werk. De verschillende snufjes die de tandenborstel heeft maakt het leuk om je tanden te poetsen. Ook de bijgeleverde houder en app op de telefoon is leuk. Wel vraag ik mij af hoe vaak ik nu echt de app ga gebruiken en vind ik de tandenborstel iets aan de prijzige kant. Ook al krijg je voor de prijs wel goede kwaliteit, het is en blijft maar een tandenborstel. De tandenborstel is trouwens in mooie, chique kleuren beschikbaar. Ondanks de ietwat hoge prijs ben ik zeer tevreden met dit product!

Pluspunten

• In veel en mooie kleuren beschikbaar
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Een beetje prijzig

Daan 11-09-2019

Na een lange tijd een gewone elektrische tandenborstel van Oral-B te gebruiken kreeg ik de kans om de Oral-B Genius X 20100S uit te proberen. Ik gebruik hem nu al ongeveer een drietal weken en ik ben zeer blij met de resultaten.
Bij het openmaken van de verpakking wordt je eigenlijk al overweldigd. Je krijgt een speciale reiskoffer waar je je tandenborstel netjes kan in opbergen wanneer je op reis gaat en je tandenborstel gaat met de ingebouwde batterij van de opbergdoos 2 weken mee zonder dat je deze moet opladen!
Bij het poetsen zelf heb je verschillende hulpmiddelen ter beschikking dankzij de Oral-B app die naadloos samenwerkt met de tandenborstel die zelf ook vele handigheden zonder de app biedt. Je hoeft dus zeker helemaal geen smartphone te gebruiken om veel van de slimme features te gebruiken!
De tandenbostel heeft 6 verschillende poetsstanden: Dagelijks schoon, Wittere tanden, Pro Clean, Gevoelig, Massage en Tongreiniging die je via de app of met de tandenborstel zelf kan instellen. Ikzelf ben een fan van de Pro Clean stand, hier gaat de borstel hard draaien zodat je gebit op de efficiëntste manier snel schoon wordt. Op het einde van de poetsbeurt verwissel ik de stand altijd naar tongreiniging zodat ik zowel ’s morgens als ‘s avonds een frisse adem heb.
Natuurlijk heeft deze tandenborstel ook veel andere snufjes zoals een druksensor die je aangeeft wanneer je te veel druk op je tandenborstel zet en Gum Guard-technologie die je toont op welke plek je poetst en je waarschuwt als je te lang of kort op een bepaalde plek poetst, en nog veel meer…
Ik ben zeer blij dat ik deze tandenborstel gratis heb gekregen, zodat ik kennis mocht maken met deze unieke poetservaring. De tandenborstel zit boordevol snufjes en hulpmiddelen om keer op keer een poetsbeurt van maximale kwaliteit te hebben! Ik zou deze tandenborstel dus zeker aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Veel functionaliteit
  • Goede app
  • Rijskoffer

Minpunten

• Luid

J Koper 10-09-2019

geweldige tandenborstel, geld niet helemaal waard

De tandenborstel is een geweldig stukje techniek, door de zes verschillende poets-standen zit er altijd een stand bij die geschikt is voor jou. De travel case is van hoge kwaliteit en voelt stevig en "luxe" aan. Ik heb dit product gekregen, maar naar mijn mening is deze tandenborstel de prijs niet helemaal waard. De app die erbij zit is een leuke extra, maar in werkelijkheid gebruik je deze niet. Het is een heel fijn apparaat, maar er zijn voor dagelijks gebruik goedkopere alternatieven, die hetzelfde bewerkstelligen

Pluspunten

• luxe travel case
  • vele opties
  • leuke app

Minpunten

• veel overbodige features
  • te duur

PaulienO 09-09-2019

Super schoon resultaat

Ik heb de tandenborstel nu een maand in gebruik, ik heb het gevoel dat mijn tanden schoner zijn. Dankzij de bijbehorende app kan je precies zien hoe je poetst, super handig vooral ook voor de kinderen. Zij poetsen nu 3 of 4 keer per dag hun tanden omdat ze het zo leuk vinden. Er zitten meerdere standen op zodat ook je ook bijvoorbeeld je tong kan worden gepoetst. Daarnaast zit er ook een reisetui bij waar ook meteen een lader in zit verwerkt. Ik beveel de borstel zeker aan, hoewel ik hem vrijblijvend mocht uitproberen, ik de borstel wel aan de prijzige kant vind.

Pluspunten

• Schoon resultaat
  • Handige app
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Prijzig

J K 08-09-2019

Luxe tandenborstel!

Tijdens de vakantie heb ik eindelijk tijd gehad om de Oral-B Genius X 20000N Luxury Black goed te kunnen testen
Ik was reuze benieuwd naar de tandenborstel omdat, hij over heel veel functies beschikt en er ook nog eens super fancy uitziet!
De elektronische tandenborstel beschikt over verschillende poetsstanden zoals, een stand voor gevoelige tanden, wittere tanden en reinigingsstanden die je kan toepassen op je tandvlees en tong. Voor elk wat wils dus, en zo kun je ook meteen de mondverzorging meepakken!
Er zit een timer bij die bijhoud hoe lang je op een bepaald gedeelte aan het poetsen bent en een sensor die aangeeft als je te hardhandig aan het poetsen bent, de snelheid wordt dan automatisch vertraagt. Daarnaast, zit er ook een handige etui bij zodat, je het toestel makkelijk mee kan nemen op reis.
Naast de vele functies zit er een app bij die je kan downloaden op je mobiele telefoon en verbinding met de tandenborstel kan maken doormiddel, van een Bluetooth verbinding. De app analyseert je poetsgedrag en maakt op basis daarvan een advies op persoonlijke basis zodat, eventuele valkuilen bij de volgende poetssesies voorkomen kunnen worden.
De tandenborstel geeft goede resultaten en een voldaan gevoel na elke poetsbeurt! Door de vele functies was het in het begin wel even zoeken hoe de tandenborstel in zijn werk ging maar, als je dit door hebt dan is de tandenborstel makkelijk in gebruik. Ik zou in eerste instantie niet zo heel snel zoveel geld aan een tandenborstel uitgeven maar, nu ik deze in gebruik heb gehad wil ik niet meer anders! (Alhoewel, de tandenborstel 2 jaar mee zou moeten gaan maar, als deze aan vervanging toe zou zijn dan zou ik zeker weer voor een smart tandenborstel gaan!) In ruil voor een review heb ik de tandenborstel gratis mogen testen maar, ik raad hem ondanks de hoge prijs zeker aan!

Pluspunten

• Compact
  • Veel functies
  • Strak design

Minpunten

• De prijs

NadaA 08-09-2019

Zeker een aanrader

De tandenborstel komt met een mooie hardcover opbergbox. Handig voor als je reist. Normaal gaat mijn elektrische tandenborstel aan in mijn tas, doordat er iets tegen aankomt. Dat is de reden dat ik hem nooit meeneem. Maar nu kan ik hem wel meenemen op reis

Je krijgt er een fijn opzetstuk bij en de tandenborstel voelt minder zwaar aan dan mijn oude elektrische tandenborstel dus dat is wel fijn.

Ook kan je hem koppelen aan de Oral-B app en kun je precies zien welk deel van je tanden je goed gepoetst hebt en welk deel minder goed. Je kan een kleur kiezen en dan geeft je tandenborstel tijdens het poetsen de gekozen kleur. Erg leuk!

Als je te hard poetst wordt de kleur feller, dus dan weet je dat je niet te hard moet poetsen. De batterij gaat verder lang mee.

Het handigst zijn de verschillende standen. Dus je hebt een stand voor dagelijks schoon, wittere tanden etc. en je kan alles mee volgen op je smartphone. Dus hoe lang je je tong gereinigd hebt etc.

De app geeft ook tips. Ik wist bijvoorbeeld niet dat ik mijn tong van achter naar voren moest poetsen.

Ik heb deze elektrische tandenborstel gratis mogen testen en het is de beste elektrische tandenborstel die ik tot nu toe gehad heb (ik heb er 4 gehad). Mede dankzij de verschillende standen. Ik ben er dus erg blij mee!

Pluspunten

• Verschillende standen
  • App
  • Kleur kiezen

Tess S 06-09-2019

Design tandenborstel met uitstekende accu

Een onwijs fijne tandenborstel. Het eerst wat opvalt is het design van de tandenborstel. De rosegold kleur is echt prachtig en het straalt veel luxe uit. Daarnaast ligt de tandenborstel erg fijn in de hand, wat belangrijk is in mijn ogen. De tandenborstel is een enorme upgrade ten opzichte van mijn vorige Oral-B elektrische tandenborstel. Dit heeft vooral te maken met de enorme accu. Ik hoef slechts eens in de vier dagen op te laden. De verschillende poetsfuncties zijn top, en de app is een leuk extraatje. Ik moet zeggen dat ik deze niet vaak gebruik, omdat ik weet dat ik goed poets. Voor mensen die hier nog wat onzeker over zijn, is het zeker handig om tips en tricks te krijgen voor hun poetsgedrag. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te reviewen maar zou hem zelf zo ook kopen. Het reisdoosje is ook erg prettig en ziet er, opnieuw, erg luxe uit. Als design een belangrijk aspect is voor jou, dan zit je met deze tandenborstel goed!

Pluspunten

• Accu
  • Functies

Sanne H 05-09-2019

Fijne elektrische tandenborstel

Een erg fijne elektrische tandenborstel! Na het poetsen voelen mijn tanden goed schoon. Ook de app is erg handig, het wordt een soort spelletje om alle delen van je mond goed te poetsen. Er zitten veel verschillende functies op. Ik ben blij dat ik deze tandenborstel gratis hebben mogen testen, want ik ben er erg tevreden over! Het enige minpuntje vind ik dat de tandenborstel redelijk luid is (in mijn geval met een babykamer naast de badkamer niet zo handig).

Pluspunten

• handige app
  • veel functies
  • tanden voelen schoon na gebruik

Minpunten

• maakt relatief veel geluid

LisaB 04-09-2019

Tandenborstel met uitgebreide functionaliteiten

Ik gebruik de OralB Genius X 20100S White nu twee weken en ben erg enthousiast over dit product. De Genius X 20100S White bevat verschillende poetsstanden voor de verschillende zones in de mond, met name de gevoelige poetsstand is erg fijn als je last hebt van gevoelig tandvlees bijvoorbeeld. Daarnaast kun je de tandenborstel met Bluetooth aan je telefoon koppelen en op deze manier jouw poetsgewoontes in kaart brengen en bijhouden of je de verschillende zones voldoende poetst. Ik zou dit product, wat ik gratis heb ontvangen, zeker aanraden om zijn verbeterde en uitgebreide functionaliteiten.

Pluspunten

• Modern design
  • Uitgebreide functionaliteiten
  • Te koppelen aan telefoon met bluetooth

Yvette WG 02-09-2019

Naar verwachting

De uitstraling is zeer chique. Verder kreeg ik deze als verjaardags cadeau door de mooie etui die handig is als ik moet reizen. Er zit een behoorlijke kracht in de tandenborstel. Verder verloopt het opladen soepel en gemakelijk.

Pluspunten

• Chique design
  • Krachtige tandenborstel

Minpunten

• Ik kan niet peilen hoeveel batterij ik nog heb.

Iris 02-09-2019

Perfect!

De Oral-B Genius X 20100S Rosegold is allereerst een prachtige tandenborstel van goede kwaliteit! Je kan hem via Bluetooth met een app op je telefoon verbinden en een prachtig kleurtje geven. Je kan ook je poetsgedrag vastleggen met de app.

Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen en hij bevalt mij prima!

Hij is makkelijk in de omgang en je kan hem op verschillende snelheden gebruiken. De app op je telefoon is leuk om bij te houden hoe goed je je tanden poetst, maar ik moet zeggen dat ik de app zelden gebruik omdat het mij te veel tijd kost en ik eigenlijk altijd mijn Bluetooth op mijn telefoon uit heb staan. Wel gebruik ik de app als ik de tandenborstel weer eens een ander kleurtje wil geven of een instelling wil veranderen.

Ik ben zeer tevreden over deze tandenborstel en zou hem zeker aanraden!