Oral-B TriZone 500 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Oral-B TriZone 500 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wielrenner1985 26-08-2012
Geschreven voor: Oral-B TriZone 500 wit

Sinds enkele weken gebruik ik de Oral-B Trizone 500 elektrische tandenborstel. Hiervoor poetste ik met een gewone tandenborstel. Het verschil is enorm. Voor mijn gevoel wordt mijn gebid echt 10x beter gereinigd.

Oral-B heeft het gebid opgedeeld in 4 delen, boven links en rechts en onder ook. Na 30s poetsen hapert de tandenborstel even (1 seconde; lang genoeg), zodat je weet dat je overkan naar het volgende deel.

Duurdere modellen voegen in mijn ogen niks toe, in ieder geval niet waarvoor ik wil betalen. Dit is overigens ook al niet de goedkoopste elektrische tandenborstel, maar ik geloof wel dat deze nieuwe technologie werkt. Het enige nadeel vond ik de verpakking: niet in een kartonnen doos zoals hier afgebeeld, maar enkel in hard plastic, dat deed een beetje goedkoop aan (niet wat je van een A-merk verwacht).