Philips Sonicare For Kids HX6311 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 189 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare For Kids HX6311 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ouders 03-01-2017

Beter dan O-ral B

Een gezond gebit vinden wij erg belangrijk. Daarom kreeg onze kleuter voor haar vierde verjaardag haar eerste elektrische tandenborstel. Wij borstelen zelf elektrisch met Oral-B. Voor onze kleuter kozen we deze vrolijke K3 Philips Sonicare. Ze is erg blij mee. Tandenpoetsen is nog leuker geworden. Deze Sonicare tandenborstel is goed te hanteren door een klein kind en werkt subtiel en maakt nauwelijks geluid. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Reinigt prima
  • Hanteerbaar
  • maakt nauwelijks geluid

JeroenH 29-12-2016

Werkt naar verwachting

We hebben deze kindertandenborstel nu een paar dagen in bezit. Onze oudste dochter wilt hem graag gebruiken, maar je ziet dat ze nog een beetje moet wennen. Een trillende tandenborstel is haar mond is ze uiteraard ook niet gewend.
We hebben er meteen een kleine tandenborstel set (HX6032/33) bij gekocht, want standaard is er maar 1 borstel voor oudere kinderen meegeleverd.
Onze dochter van 4 kon dus met de aankoop meteen aan de slag.

Pluspunten

• Leuk ontwerp voor kinderen

Minpunten

• Alleen een grote tandenborstel kop meegeleverd

Mel 22-12-2016

Zeer tevreden

Makkelijk voor kinderen , poetst goed
Bouwt het twee minuten poetsen rustig op dus ook zeer geschikt voor kinderen van een jonge leeftijd

jfrenken 16-12-2016

K3 tandenborstel HX6311

tandenborstel heeft goed design en ligt goed in de handen van mijn dochter.

leuk dat er unieke en vele stickers bij zitten om tanden bostel leuk te laten uit zien.

mijn dochter vind het nu nog leuker om haar tanden te poetsen met Hanne Marthe en Klaasje

Natascha 21-11-2016

Mijn kinderen willen weer graag tandenpoetsen!!!

Wat een geweldige tandenborstel voor dit geld. Je krijgt er verschillende stickers bij zodat je hem helemaal kan maken zoals je kind zelf wilt. Het poetsen wordt zo weer een feest!! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Kleurrijk
  • Poetsplezier

Corine 10-11-2016

even wennen

Het was wel even wennen voor zoonlief. Hij had in het begin het gevoel dat zn tanden er werden uitgezogen. Na een week ging dit gevoel langzaam weg.
Poetsen gaat nu zonder problemen. Wat opvalt is dat zn tanden nu zo mooi wit zijn.

Mehobe 09-11-2016

Sonicare: de sleutel voor schone tanden met plezier!

Wat een ontzettend effectief tandenpoetssysteem voor kinderen. Wij zijn superblij met deze Sonicare kindertandenborstel. De kinderen van 5 en 6 poetsen er perfect mee en houden zich precies aan de tijdsduur per poetsvlak! Zelfs ons zoontje van 3 jaar wilt al meedoen door deze tandenborstel. Ik zeg: fantastisch!! Zo houden we de tandenpoetsen leuk én de tandjes schoon!

Na een aantal weken te hebben gepoetst is het enthousiasme nog steeds net zo groot. Wonderbaarlijk eigenlijk, want normaal raken kinderen dit enthousiasme vrij snel kwijt. Onze conclusie: blijven poetsen met Sonicare!

Voordat het poesten van start ging hebben we de handleiding er bijgepakt. Deze was duidelijk, maar bevatte geen onthullende nieuwe informatie. De tandenborstel oogt erg lang en met de losse opzetborstel nog meer, naar ondanks deze eerste indruk kunnen de kinderen de tandenborstel prima zelf hanteren. Hij ligt goed in de hand en door de anti-slip greep erg stevig. Na het poetsen voelen de tanden van de kinderen glad aan en ze zien er zichtbaar 'gepoetst' uit. Verder is het geluid tijdens het poetsen wel aanwezig, maar zeker niet storend te noemen. Na elke poetsfase volgt er een toon en op het laatst een leuk melodietje. De kinderen moeten er nog steeds iedere keer om lachen. Een tandenborstel met humor blijkbaar.

Wij zijn erg tevreden over deze Sonicare tandenborstel. Mede omdat de formule goed aanslaat bij de jonge gebruikers, zij zijn uiteindelijk degene die deze tandenborstel tot een succes moeten maken.

Een prima tandenborstel!

Pluspunten

• Goede grip
  • Aangenaam geluid
  • Slim programma
  • Kindvriendelijk

Minpunten

• Opzetborstels prijzig

monica 09-11-2016

Super tandenborstel

Bij deze tandenborstel zit een duidelijke beschrijving. Met een volle batterij kunt u een paar dagen u tandenborstel gebruiken. Heel handig vinden dat ik persoonlijk dat er een piepje afgaat waarneer u tijd voorbij is(ideaal voor oa kleine kinderen.
1 nadeel ik vind de borstel te groot. Mijn zoontje kokhalzen zodra ik zijn kiezen poets

Pluspunten

• Beloningssysteem zit in de doos
  • Langdurige batterij

Minpunten

• Geen jongens uitvoering

Patricia 04-11-2016

hele fijne tandenborstel

Mooie tandenborstel.
Ligt heel fijn in de hand.
Keuzen uit veel verschillende stickers voor leuke variatie.
Mijn dochter heeft voor de roze met klaasje gekozen.
Fijne zachte borstel, wel wat groot.
Dit is de eerste elektrische tanden borstel die mijn dochter gebruikt daarom beginnen we op stand 1.
Ik vond hem in het begin iets te snel stoppen, maar dat is nu al opgelopen.
Hij geeft aan met een soort muziekje wanneer je kan wisselen van kant zo poets je nooit te lang 1 kant.
Tot nu toe zijn we erg tevreden.

Pluspunten

• designe
  • muziekjes

Minpunten

• Wat groot borsteltje

Kellydeg84 01-11-2016

Goede tandenborstel voor kids met leuke coverstickers

Mijn zoontje test de kids K3 tandenborstel. Ik vind het handig dat er 2 standen op zitten die krachtig genoeg is en een batterij die lang meegaat. De borstel is stil in het gebruik en mijn zoontje vind de verschillende coverstickers erg gaaf!

Pluspunten

• Verschillende coverstickers
  • Stil in gebruik
  • 2 poets standen

Danielle 31-10-2016

Super handig voor kinderen!

Wij zijn super blij met de SonicareKids K3 tandenborstel! De kinderen (een meisje van 9 en een jongen van 5) poetsen voor het eerst heel goed! Zo handig dat de tandenborstel aangeeft wanneer je van zijde moet wisselen en een liedje afspeelt als ze klaar zijn. De kinderen staan voordat ze naar bed gaan te springen om er mee te poetsen. Wij willen nooit meer een andere tandenborstel!

Pluspunten

• Geeft geluid als je van kant moet wisselen
  • Geeft een muziekje als je klaar bent
  • Leuke stickers om je tandenborstel te pimpen

Suzanne 17-10-2016

Ideaal voor kinderen

Ideaal voor kinderen met de opbouwende poetstijd met leuke stickers erbij om het poetsen nog aantrekkelijker te maken.

meligi 25-01-2015

hebben hiervoor ook een philips sonicare tandenborstel gehad beviel goed helaas wel na 2 jaar defect vandaar deze nieuwe aankoop.

Ser723 21-01-2015

Degelijke en goede tandenborstels! Ondanks dat bij de meeste tandsartsen Oral B gepropageerd wordt, is dit toch echt heel veel beter. Het resultaat op korte en lange termijn is zoveel beter. Zelf gebruik ik de flexcare platinum ook met zeer groot plezier. Dank!

Saffiertje 19-01-2015

prima tandenborstel, onze dochter vindt vooral de melodietjes leuk. Ze weet nu wanneer ze goed poetst. Ligt goed in haar hand.
de stickers vindt ze prachtig een motivatie.

Friswit 15-01-2015

Over de degelijkheid kan ik na zo korte tijd uiteraard nog niets zeggen. het gebruik is even anders wanneer je jarenlang elektrisch hebt gepoetst met een kleine ronde borstel, maar bevalt uiteindelijk prima.

80 rode rozen 14-01-2015

stevige poetsbeurt dankzij de handige tandenborstel
om de halve minuut een geluid is wat mij betreft
minder

hans19777 09-01-2015

leuke kleurtjes. en de plakkers zijn in verschillende designs voor elk kind wat wils, je merkt duidelijke verbetering van de tandplak met de sonicare.

larubero 08-01-2015

Deze tandenborstel aangeschaft nadat mijn vorige Sonicare er na 4½ jaar mee ophield. Ik ben blij verrast met hoe schoon en glad mijn tanden aanvoelen na een peotsbeurt.

Beer Sweere 08-01-2015

Het is een fijne elektrische tandenborstel. Mijn "ouwetje" deed nog steeds dienst, maar toen ik de nieuwe ging gebruiken heb ik de oude gelijk weggegooid: het is een fijn apparaat. Het ene minpuntje is de overschakeling van het ene "programma" naar het andere. Je moet opletten dat de borstel niet te nat is. Ik houd de borstel nu in de mond en dan geeft het geen probleem.

boortje05 07-01-2015

Super tandenborstel voor kinderen. Vooral de oplopende poetstijd. Geleidelijk aan naar de 2 minuten.

sammy80 04-01-2015

onze zoon is er heel blij mee, poetst erg goed! Gaat lang mee als de tandenborstel opgeladen is, hiervoor had hij een hele slechte, die moest iedere dag op de oplader. De tandenborstel poetst erg krachtig en goed schoon.

Mariska Baag 04-01-2015

Beste electrische tandenborstel!Batterij gaat heel lang mee en je tanden worden heel erg schoon, voelen glad aan.

nathalie1979 03-01-2015

IK vind dat deze tandenborstel weinig geluid maakt maar wel iets meer spetterd met poetsen dan de Braun die ik hiervoor had

Irma 03-01-2015

De stickers gaven de doorslag deze tandenborstel aan te schaffen. Nu 2 wkn in gebruik, bevalt goed. Fijn dat de tandenborstel 2 standen heeft voor kleinere en oudere kinderen. Er wordt goed per kwadrant gepoetst door de signaaltjes.