Philips Sonische, elektrische tandenborstel met poetsdruksensor - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Sonische, elektrische tandenborstel met poetsdruksensor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert2004 13-05-2019

Geweldige schonere tanden en poetsen met plezier

Geweldige tandenborstel.
Jaren het andere merk gehad met de ronde kop. Het is de eerste paar dagen even wennen en daarna wil je niet anders meer. Je tanden voelen veel gladder aan en de achterkant van je tanden kan je veel beter bij en voelt ook veel gladder aan.
Daarbij is de handige timmer die je mond in vieren verdeeld en een seintje geeft door een andere trilling om over te gaan naar een ander gedeelte in de mond. Ook geeft hij een andere trilling bij te hard drukken. De White stand gaat wat langer door met een andere trilling t.o.v. de clean stand.
Daarbij heb ik hem al twee weken niet op hoeven te laden en volgens mij houdt hij het nog wel een 3e week uit.
Top is de borstel en je hebt gewoon meer plezier in je tandenborstel te gebruiken.

Pluspunten

• Zeer schoon gevoel
  • Timmer functies
  • Functie aangeven nieuwe borstel
  • Zeer lange accuduur
  • Handige opbergcase

Minpunten

• Opbergcase sluiting sluit niet stevig