Cortina E-Crush 36v (Heren/2017) zwart - Reviews

Plaatsing motor
voorwiel
Modeljaar
2017

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Albert Logtenberg 30-07-2017

Solide, goede ondersteuning.

Sinds heel kort de Cortina E-crush heren 56 cm. in bezit. Nog maar ruim 40 km. mee gereden, maar het voelt goed. De ondersteuning is prima en vrijwel traploos in te stellen, waardoor het als een soort 'cruise controle' werkt. Geen rammeltjes en een vrijwel geluidloze motor. De fiets voelt zeer solide aan en geeft geen krimp, ook niet op zeer slecht wegdek. Het display geeft alle info die je nodig hebt en gisterenavond kwam ik erachter dat deze verlicht is! Het comfort ligt op een hoog niveau, mede door de 'ballonbanden' en de rechte zit. Al met al een verademing na de Giant Twist Single waarop ik 3,5 jaar gereden heb voor voornamelijk woon/werk verkeer en recreatieve tochten. Deze was absoluut niet slecht (slechts een defecte lamp gehad), maar zithouding en vering alsook het geluid kunnen niet tippen aan de Cortina. De Giant was dan ook een 'low budget' fiets destijds en de Cortina zit een klasse hoger, dus geheel objectief is de vergelijking niet. Terug naar de E-crush: tot dusver een aanrader, ik houd u op de hoogte!

Pluspunten

• Solide
  • Comfortabel
  • Ondersteuning
  • Verlicht display
  • Uitstraling

Minpunten

• Relatief zwaar