Vogue E-bike Infinity (Heren) grijs - Reviews

Modeljaar
2017
Uitvoering
heren

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Peter 16-08-2017

Service, wat is dat?

Wij gingen 3 jaar geleden naar verschillende fietsenwinkels om ons te oriënteren op een e-bike. Langs een e-bike met een prijskaartje van zo rond de € 1200,00 lopende, liet ik mij tegen de verkoper ontvallen dat dit wel niet veel zou zijn voor die prijs. Dat bestreed hij en om een lang verhaal kort te maken; wij kochten 2 Vogue premium e-bikes. De volgende dag waren we terug; er zat in beide fietsen een 'kraakje'. Na lang zoeken bleek bij beide fietsen de trapas te kort. Deze zijn vervangen en daarna fietsten we ongeveer een jaar zonder problemen. Wat ons zeer positief stemde was de lange levensduur van de accu. Na ongeveer een jaar (en ongeveer 1800 kilometer op de teller) begon de motor van 1 van de twee fietsen kuren te vertonen. Dit viel binnen de garantietermijn en is de motor vervangen. Na bijna 3 jaar en 3100 kilometer op de teller begon de motor van de andere fiets te kraken alsof er zand tussen de tandwielen zat. Ook nu moest de motor vervangen worden. Kosten: € 269,00 Geen officiële garantie, dus een beroep gedaan op de coulance van Vogue. Bellen en mailen leverde slechts oorverdovende stilte op, pas na dreiging met social media werd ik ineens binnen een paar uur teruggebeld. Maar helaas; de garantietermijn is 2 jaar en dat is het. Conclusie: De motor van de Vogue e-bike gaat maximaal 3 jaar of ruim 3000 kilometer mee en Vogue doet helemaal niets aan service-verlening. Juist door de slechte ervaring met deze leverancier: Nooit een Vogue e-bike meer!!!

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Levensduur motor
  • (Gebrek aan) service van Vogue