Batavus Stream N7 (Dames/2017) blauw - Reviews

Max. actieradius
135 km
Plaatsing motor
trapas

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jan 13-02-2017 Product paar maanden in bezit

Een kwaliteits fiets

Mijn vrouw en ik fietsen nu al een paar manden op deze fiets, en het is in 1 woord een geweldige fiets doet wat het moet doen bijna geruisloos makkelijk te bedienen, prima ondersteuning, display is goed en duidelijk leesbaar, en tot mijn verbazing ziet er zelfs een usb aansluiten in, op de bediening, met andere woorden wij genieten nog elke dag van deze prachtige fiets.

Johan 08-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer goede accu en krachtige motor

Fiets anderhalf jaar terug voor mijn vrouw gekocht. Na het maken van diverse proefritten voor deze fiets gekozen. De fiets heeft standaard een 500w accu en wat direct opviel dat hiermee inderdaad een actieradius van 135km mogelijk is. Verder heeft de fiets een zeer sterke Yamaha middenmotor van 80nm wat je bijna nergens tegenkomt en geschikt is voor heuvelachtig terrein.
De motor is niet geheel fluisterstil en j e hoort hem heel flauw maar zeker niet storend.
Kortom een geweldige fiets die ook tot beste fiets door consumentenbond is gekozen in 2016.
Klein minpuntje zijn wel de plastic spatbordjes maar dat zal wel met gewichtsbesparing te maken hebben.Mijn vrouw heeft er inmiddels ruim 5000km mee gereden zonder problemen.

Pluspunten

• 500W accu
  • 80nm middenmotor
  • Hydraulische remmen
  • goede verlichting

Minpunten

• eenvoudige plastic spatborden

Karel 21-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Batavus Stream

Prima fiets heb hem vanaf februari en al verscheidene fietstochten mee gemaakt. Dank zij de accu van 500w hele goede acceradius. Zou deze fiets ook zeker aanraden voor anderen. Achterlicht is ook heel mooi geintergreerd in de accu. De Yamaha motor is zeer krachtig en maakt iets geluid wat beslist niet hinderlijk is.

Pluspunten

• Krachtige Yamaha middenmotor
  • Achterlicht in accu verwerkt

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken