Gazelle Orange C8 HMI (Dames/2017) grijs - Reviews

Modeljaar
2017
Uitvoering
dames

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

Lodewijk48 31-10-2017

Degelijke fiets!

Zo even een update van onze bevindingen voor deze fiets. Inmiddels 3.000 zorgloze kilometers achter de rug. Totaal geen problemen gehad. Sterke Impulsemotor en dat merk je goed. Wat mij wel opvalt is dat veel gebruikers in een verkeerde versnelling rijden waardoor er vaak sprake is van overbelasting van de motor. Optrekken bij een stoplicht in de 7e versnelling bijvoorbeeld.....en maar klagen bij de dealers....
Zou meer voorlichting hierover moeten komen. Wij rijden nog met heel veel plezier verder.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Zeer stabiele fiets
  • Goede remmen
  • Gewicht

Minpunten

• Geen zitje achterop
  • Versnelling maakt soms herrie.

marcel 15-09-2017

valt tegen

Heb de fiets bijna een jaar ,in het begin weken last gehad met de Hydraulische achter rem bleek dat de fabriek te weinig olie in de leiding te hebben gedaan na 6 maanden begaven de lagers van de trappers kreeg een nieuwe motor hij was in het begin stil nu lijkt het wel een koffie molen hoe hoger de stand hoe meer herrie die maakt en daar kan niets aan gedaan worden.De fabrikant geeft een actieradius op van ongeveer 180km ik kom maar tot 75km in de eco stand dan is die bijna laag na de nieuwe motor is dat nog maar 65km en dat met een platina accu.

Pluspunten

• hij is wel snel
  • rem goed (als er maar genoeg olie in zit)

Minpunten

• duur
  • de accu is snel leeg
  • maakt een hoop lawaai

Lodewijk48 13-07-2017

Bevalt goed!

Zo even een vervolg op de recensie van februari 2017. De fietsen bevallen zeer goed. Er zijn totaal geen problemen meer voor zover wij die hebben gehad. We zijn net terug van een vakantie in Drenthe en we hebben inmiddels 2000 km achter de rug. En wat hebben wij genoten van deze provincie en ook van onze fietsen! Dagtochten van 60 km zonder problemen, alleen een lekke band en dat was het. Nog geen moment van deze aankoop gehad! Over deze betrouwbare fiets moet je beslist niet twijfelen.

Pluspunten

• Goede ondersteuning
  • Sterke Impulse motor
  • Zeer stabiele fiets
  • Uitstekende remmen

Minpunten

• Nexus 8 niet altijd correct

Lodewijk 27-02-2017

Goede fiets

De fiets ziet er gewoon mooi uit en straalt kwaliteit uit. We hebben er allebei een aangeschaft, helaas laat 1 fiets ons in de steek. Accu en display en daarnaast een spatbord welke foutief is geplaatst bij de assemblage in de fabriek. Puur pech dus want we zijn voor de rest tevreden met de fietsen. De fietsen moeten nog gaan bewijzen of prijs/kwaliteit in overeenstemming zal komen.

Pluspunten

• Degelijke fiets
  • Goede impuls motor
  • Goede trekkracht in heuvelachtig terrein.

Minpunten

• Display niet afneembaar.
  • Accu moet worden verwijderd bij opladen.p