Sparta Mojo Electric (heren/2016) zwart - Reviews

Max. actieradius
145 km
Plaatsing motor
voorwiel

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

de Stok 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Veel voor Weinig

De prijs van een E-bike hebben mij altijd afgehouden van een aanschaf. Tot dat ik de Sparta Mojo advertentie zag. De Sparta MOJO nu een week in het bezit en gebruikt voor woon/werk. Gezien de afstand (visa/versa)15km, besloten een 300wh accu er in te zetten. Mijn ervaring is zeer positief. De voorwiel motor genereerd een enorme trekkracht die het fietsen tegen de wind in gewoon weg prettig maakt. De mooie retro uitstraling verhuldt het technisch goede constructie en werking van de Motor, remmen en versnelling die allemaal erg soepel werken. Het ontbreken van voorvork en zadelpen vering was wel even wennen zeker omdat de snelheid met deze fiets beduidend hoger ligt dan met mijn vorige Gazelle grenoble zonder E. Kortom mooie complete fiets met leuke uitstraling voor een hele mooie prijs die ik niet meer zou willen missen. Ideaal voor de stads en woonwerk ritjes onder de 20 km. Goede zet van Sparta.

Pluspunten

• Sterke Voorwiel motor
  • Complete uitrusting
  • Retro uitstraling

Minpunten

• Geen voorvorkvering