Gazelle Orange C7+ Hybrid F (dames/2015) grijs - Reviews

Plaatsing motor
voorwiel

John 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie fiets

Het is een mooie fiets degelijk en stoer, heb er heel veel plezier mee.
Alleen vindt ik dat de moter in het voorwiel te lawaai maakt. Ik ben een paar keer terug gegaan naar de fietsenmaker, maar zegt dat het wel mee valt. Is het echt een storende factor nee. Ik heb heel tevreden.

Ella 27-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie fiets

Hele fijn fiets die netjes afgewerkt is. Vergeleken met andere fietsen is deze netjes. Geen slordige lasnaden en alls op zijn plaats. De "meehelpstand" kun je in verschillende standen instellen waardoor je soepel over de weg zoeft. In combinatie met een van de vele versnellingen heb je toch het gevoel dat je steeds met de wind in de rug fietst.
Ik rij met de gouden accu zodat ik over een behoorlijke fietsbereik beschik.
Ik heb hem gewoon bij een goede fietsenmaker (Bike totaal) in de buurt gekocht waar ik een prima service krijg. Hij werd netjes afgesteld afgeleverd en kon er direct mee wegrijden. Ik er vaar de service van de lokale fietsmaker als bijzonder prettig omdat je altijd bij hem terecht kunt voor een vraag of hulp. Het lijkt wat duurder maar achteraf ben je veel beter uit.

Pluspunten

• Accu capaciteit
  • Rijcomfort