Pegasus Siena E7F Plus (Disc) gunmetal matt / heren / 55 / 2022 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pegasus Siena E7F Plus (Disc) gunmetal matt / heren / 55 / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Theoo 16-05-2022

Betrouwbaar

Geruisloos en betrouwbaar fietsen voor gebruik in de vrije tijd en genietend in de natuur. Bijzondere zit tijdens de vele lange ritten en de Bosch. motor en navigatie geeft alle bruikbare info. Deze in Duitsland meest verkochte merk verdiend alle lof!!!👍

Pluspunten

• Eenvoudig en voorzien van alle gemakken

Minpunten

• Fietsstandaard

f**k@x**l.nl 07-05-2022

Prima fiets

Prima fiets. Rijdt lekker. Geen fratsen en overbodige zaken. Gewoon degelijk.
Actieradius voldoende boor normaal gebruik.

Pluspunten

• Degelijk
  • Geen fratsen

Elliee 29-04-2022

Top fiets

Deze mooie blauwe fiets met veel plezier de afgelopen 5 weken getest, ruim 800 kilometer gefietst, woon/werk en enkele tochten. De fiets is stil, eenvoudige bediening, bij lange rit te hard zadel voor mij. Het extra fietsslot in zadeltasje super handig. De accu heeft groot bereik, de compacte oplader neemt weinig ruimte in. Top fiets

Pluspunten

• Goede zithouding
  • Compacte oplader
  • Extra fietsslot in zadel tasje
  • Eenvoudige bediening
  • Goede accu

Minpunten

• Hard zadel

H**t@g**l.com 24-03-2022

Met veel plezier de Pegasus Siena E7F getest

Ik heb met veel plezier op de Pegasus Siena E7f gefietst, ik kende het merk niet. Ik vind de fiets prachtig, in eenvoud en met de mooie blauwe kleur. Onder verschillende weersomstandigheden (storm, gladheid na nachtvorst, lente zon) heb ik gefiets, de grip van de banden op het wegdek vond ik verrassend goed, ik voelde me veilig en gesteund door de kracht van de fiets. Wat erg prettig is tijdens een tocht in de natuur is de stilte van de motor.
De fiets is erg prettig in gebruik, het wisselen van ondersteuning en het schakelen gaat meestal erg soepel. Ik had een enkele maal dat het de verandering van de versnelling, rond versnelling 5, niet soepel ging, ik noem het "doortrappen", maar het herstelde zichzelf voordat echt vervelend werd.
De zithouding op de fiets vind ik prettig, redelijk rechtop. Ik had even tijd nodig om te wennen aan het zadel, in eerste instantie vond ik het hard en groot, maar naar meer fietskilometers ging ik het als comfortabel ervaren.
Ik vind het bereik van de accu is in deze uitvoering wat beperkt als je een dagtocht wil maken. Het opladen onderweg kost veel tijd. Gelukkig is de informatie over het bereik realistisch en betrouwbaar bij deze fiets.

Pluspunten

• de grip wegligging van de fiets
  • mooie kleur prachtige uitstraling
  • pretti gewicht

Minpunten

• bereik met een accu klading