Giant Prime E+1 (Dames/2014) grijs

heren
Sparta M8i LTD (heren/2016) blauw, zilver

9,6

terwir 24-01-2015 Product paar dagen in bezit

Na grondig onderzoek heb ik gekozen voor de Giant Prime E1. Het is het model 2014 en momenteel flink afgeprijsd. Was 2499,- nu voor 1999,- nog altijd veel geld. Hiervoor krijg je wel een kwaliteitsfiets met een Yamaha motor die de krachtigste ondersteuning biedt op dit moment 70-80NM. Het enige merk dat ook een Yamaha midden motor biedt is de Batavus stream. Ook een prima fiets, echter in mijn ogen erg oubollig uitgevoerd! Veel andere zijn voorzien van een Bosch midden motor of zoals veel B merken. met een motor uit China, echt minder van kwaliteit!! De accu is ook van Japanse kwaliteit en dus erg hoogwaardig. Het enige minpunt die ik heb kunnen ontdekken was de bel die bleef hangen en niet erg veel geluid produceert. Het was prettig zaken doen bij Profile Brunssum waar men niet alleen goed advies geeft maar ook prima service biedt. Ik heb de fiets 3 dagen mogen uitproberen.Complimenten aan filiaalleider Bjorn Slangen die mij erg fijn heeft geholpen en geadviseerd! Niets was teveel en alles bespreekbaar. Mijn advies: als je het geld ervoor (over) hebt, koop een fiets met midden motor van Yamaha bij Profile in Brunssum. Ik kijk erg uit naar de fiets die de volgende week wordt geleverd. NB.Gezien de reputatie van Giant met de kwaliteits onderdelen van Yamaha en Shimano durf ik ook voor duurzaamheid een 9 te geven.

Margot96 05-11-2014 Product kwartaal in bezit

Fijne fiets, licht, flinke ondersteuning. Helaas niet de actieradius die wordt aangegeven in de folder van 120 km., maar 60 km. in de stand normaal.

Tae Kim 17-08-2014 Product paar dagen in bezit

Fiets rijd prima, Je zit rechtop op de fiets, als je dit niet gewend bent is het even wennen. Motor is hoorbaar maar dat stoort niet, voelt feller dan de Bosch motor. Zeer prettige trapondersteuning een duidelijk display. Waar ik wel jammer vindt, dat is de accu moet uit het drager voor opladen, niet direct op de fiets kan.

ReinderH 12-07-2014 Product kwartaal in bezit

Meer dan uitstekende fiets. Super trapondersteuning speciaal heuvelop en tegenwind. Iets extra druk op trappers geeft direct extra ondersteuning. Gebruik de fiets voor woon- werkverkeer 12 km v.v. Heb speciaal gewacht op de Yamaha motor en deze voldoet aan mijn verwachtingen. Ook capaciteit van de accu is prima, waarbij opladen gevoelsmatig wat lang duurt. Daarnaast een prachtig sportief model. Een E bike waar je graag mee wordt gezien. Absoluut een aanrader!

weustenellen 09-07-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een mooie fiets!!! Maar niet alleen een top styling, ook een top rijcomfort. Met een superkrachtige (50 nm) Yamaha trapondersteuning op de trapas, wat mij betreft de beste plaats hiervoor. Ook zonder trapondersteuning is het licht trappen t.o.v. andere e-bikes! Mooie strakke dichte kettingkast, geheel onderhoudsvrij, geen lelijke toeters en bellen. Echt een prachtige strakke topdesign fiets met een rijcomfort die je niet voor mogelijk houdt!!! Niet de goedkoopste, wel de beste/mooiste!