Stella Vicenza Superior FDST pearl smoke / dames / 48 / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Stella Vicenza Superior FDST pearl smoke / dames / 48 / 2021 op Kieskeurig.nl.

7,9

Helen 08-08-2020

Stella Vicenza superior

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST zwart / dames / 48, 53, 57 / 2021

Twee mnd. geleden een stella vicenza gekocht hij bevalt prima. Inmiddels al een paar langere tochten gemaakt en met mijn artrose(knieën) was dat heel goed te doen. Accu makkelijk eraf te halen en op te laden. Tot nu toe geen nadelen ondervonden. En voor 1499 euro een prima fiets. Aanrader!

Pluspunten

• De prijs

Minpunten

• Nog niks

Thijs 20-08-2020

Goede e bike ,service Stella 0.0000000°0

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST zwart / dames / 48, 53, 57 / 2021

Heb deze Stella Vincenzo al paar jaar en voldoet helemaal aan wat ik verwacht van een E bike. De prijs kwaliteit verhouding is goed, rijd fijn niks mis mee, er is pas iets mis als je Stella nodig hebt voor een probleem met je fiets, de service waar zij hoog van opgeven is echt slecht. Zou dat wel overwegen als je bij Stella fiets wilt kopen. Krijg je pech wat je altijd kan overkomen dan duurt het dagen weken eer zij er zijn.

Pluspunten

• Rijd fijn
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Service
  • Service
  • Service

Coby 16-07-2020

Geweldig rijplezier !

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST zwart / dames / 48, 53, 57 / 2021

Op vlakke wegen en kleine heuveltjes is dit een perfecte fiets. Echter door voorwielmotor is de wat steilere heuveltjes moeilijker te nemen. Dan is m.i. middenmotor beter qua trekkracht. Maar ik geniet iedere fietstour van deze geweldige fiets.

Pluspunten

• Prettige rijgedrag

Minpunten

• Minder in heuvelachtig gebied

Helen 18-06-2020

Eerste e bike

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST zwart / dames / 48, 53, 57 / 2021

Vanwege artrose een E bike gekocht. Mijn man vond het voor hemzelf niet nodig. Na een proefrit was hij om en had de fiets bijna nog eerder besteld dan ik. Snelle levering goede uitleg en service. De fiets trapt prima ( ook licht zonder ondersteuning) makkelijk in gebruik. Accu makkelijk eruit en in te schuiven. Fijne ritjes al gemaakt.

Pluspunten

• Op display veel info te zien
  • Mandje past ook aan t stuur.

a**n@m**n.com 22-09-2021

Nvt

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST red / dames / 48 / 2021

Ik beleef veel rijplezier met deze fiets. Kwaliteit is tot nog toe prima. Zie de toekomst al fietsend zonnig in.

h**w@g**l.com 28-07-2021

Stella Vicenza superior red

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST red / dames / 48 / 2021

Mijn man en ik hebben beide de Stella superior Vicenza gekocht op 21 april 2021. We zijn beide zeer tevreden qua fiets.
Fietst fijn en het gebruik is zeer eenvoudig.

De vriendelijkheid van de monteurs kan 100% beter.

c**t@q**t.nl 31-05-2021

Stella Vicenza

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST black / dames / 48 / 2021

Waar zal ik eens beginnen.

Deze fiets aangeschaft met het idee dat je een Nederlands product koopt en deze goed is. Maar het blijkt één en al teleurstelling te zijn.
Fiets wordt geleverd, blijkt de verkeerde framemaat te zijn. Nou mevrouw, wordt er dan gezegd, dit lossen we op, en voor ik er erg in had werd een stuk van frame afgeslepen. Hoppa en deze is op maat.
Daarna gaat de voormotor kapot--- nieuw wiel met voormotor
Dan gaat de display stuk -- nieuwe display
Zit speling in het stuur -- nieuwe onderdelen in het stuur
De lak bladdert eraf -- fiets opnieuw gespoten (wel een tijdelijke leenfiets gekregen)
Accu geeft niet voldoende actieradius -- nieuwe accu
En nu.....nu liggen de lagers van het achterwiel er uit en zit Stella zonder onderdelen en kan de fiets niet gemaakt worden.

Conclusie, het is om te huilen om zo'n fiets in bezit te hebben. Hard voor gewerkt. Ik vind een aanschaf van € 2199 toch niet niks (prijs is zonder deal van € 750 inruilactie)

En nu al ruim 4 weken in afwachting tot Stella de onderdelen heeft. Waarvan de ene telefonische zegt, die onderdelen maken we zelf en de ander zegt, deze onderdelen liggen op de boot in het welbekende kanaal. Je weet toch ook niet meer wat te geloven.

Pluspunten

• Service aan huis

Minpunten

• Slechte kwaliteit fiets

Nienke 18-06-2020

Heerlijke fiets

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST blauw, Lichtblauw / dames / 48, 53, 57 / 2021

Ben zo blij met mijn Stella! In de winkel uitgezocht en een week later voor de deur afgeleverd. Goede accuduur, fijn zadel en rijdt heerlijk!

Pluspunten

• Rijdt heerlijk
  • Lange accuduur