Dutch ID Infinity 50 A8 Belt grijs / heren / 58 / 2021

Dutch ID Infinity 50 A8 grijs / heren / 58 / 2021

Dutch ID Phantom 65 TR Belt black / heren / 58 / 2021

Dutch ID Phantom 65 TR Belt black / heren / 58 / 2021
Bekijk alle Elektrische fietsen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dutch ID Infinity 50 A8 Belt grijs / heren / 58 / 2021 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h**h@g**l.com 08-04-2022

prachtige e bike dutch ID

Nog steeds heel tevreden met mijn Dutch ID e bike infinity damesmodel. Het is een feest op deze fiets te rijden!! Enige verbeterpunt: achterlicht zit niet zo stevig bevestigd. Bij het optillen van de bagagedrager even goed opletten!!

Pluspunten

• sportief model
  • stevige fiets
  • supermotor

Minpunten

• achterlicht minder goed bevestigd

Marleen 28-07-2021

Super fiets

Ik koos een nieuwe Ebike van Dutch ID vanwege de goede ervaringen die ik heb met dit merk. Mijn vorige Dutch ID fiets heb ik jarenlange trouwe dienst verruild voor de modernere Infinity. Zoals ook mijn vorige fiets voelt de Infinity stevig en degelijk aan. De ondersteuning is fantastisch en voelt heel natuurlijk aan. Na ruim 2500 kilometer, ook in berglandschap, ben ik nog elke keer blij met mijn aankoop. Enig minpuntje: bij de damesfiets is de accu wat lastig te plaatsen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Ziet er goed uit
  • Ook fijn op onverharde weg

Minpunten

• Accu inzetten lastig