Stella Vicenza Superior FDST pearl smoke / 53 / 2021 - Reviews

Type/soort
Elektrische fietsen
Modeljaar
2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Stella Vicenza Superior FDST pearl smoke / 53 / 2021 op Kieskeurig.nl.

Thijs 20-08-2020

Goede e bike ,service Stella 0.0000000°0

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST zwart / dames / 48, 53, 57 / 2021

Heb deze Stella Vincenzo al paar jaar en voldoet helemaal aan wat ik verwacht van een E bike. De prijs kwaliteit verhouding is goed, rijd fijn niks mis mee, er is pas iets mis als je Stella nodig hebt voor een probleem met je fiets, de service waar zij hoog van opgeven is echt slecht. Zou dat wel overwegen als je bij Stella fiets wilt kopen. Krijg je pech wat je altijd kan overkomen dan duurt het dagen weken eer zij er zijn.

Pluspunten

• Rijd fijn
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Service
  • Service
  • Service

Helen 08-08-2020

Stella Vicenza superior

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST zwart / dames / 48, 53, 57 / 2021

Twee mnd. geleden een stella vicenza gekocht hij bevalt prima. Inmiddels al een paar langere tochten gemaakt en met mijn artrose(knieën) was dat heel goed te doen. Accu makkelijk eraf te halen en op te laden. Tot nu toe geen nadelen ondervonden. En voor 1499 euro een prima fiets. Aanrader!

Pluspunten

• De prijs

Minpunten

• Nog niks

Coby 16-07-2020

Geweldig rijplezier !

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST zwart / dames / 48, 53, 57 / 2021

Op vlakke wegen en kleine heuveltjes is dit een perfecte fiets. Echter door voorwielmotor is de wat steilere heuveltjes moeilijker te nemen. Dan is m.i. middenmotor beter qua trekkracht. Maar ik geniet iedere fietstour van deze geweldige fiets.

Pluspunten

• Prettige rijgedrag

Minpunten

• Minder in heuvelachtig gebied

Nienke 18-06-2020

Heerlijke fiets

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST blauw, Lichtblauw / dames / 48, 53, 57 / 2021

Ben zo blij met mijn Stella! In de winkel uitgezocht en een week later voor de deur afgeleverd. Goede accuduur, fijn zadel en rijdt heerlijk!

Pluspunten

• Rijdt heerlijk
  • Lange accuduur

Helen 18-06-2020

Eerste e bike

Geschreven voor: Stella Vicenza Superior FDST zwart / dames / 48, 53, 57 / 2021

Vanwege artrose een E bike gekocht. Mijn man vond het voor hemzelf niet nodig. Na een proefrit was hij om en had de fiets bijna nog eerder besteld dan ik. Snelle levering goede uitleg en service. De fiets trapt prima ( ook licht zonder ondersteuning) makkelijk in gebruik. Accu makkelijk eruit en in te schuiven. Fijne ritjes al gemaakt.

Pluspunten

• Op display veel info te zien
  • Mandje past ook aan t stuur.