Batavus Finez E-go® Power Exclusive blauw / heren / 57 / 2021 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Batavus Finez E-go® Power Exclusive blauw / heren / 57 / 2021 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

t**r@x**l.nl 01-06-2022

Ik heb met de fiets zo'n 3700km gereden en ik heb nu wel een redelijk beeld van de fiets; deze valt me echt enorm tegen. Een fiets van een gerenommeerd Nederlands merk voor een fors bedrag, daar mag je toch wel iets meer kwaliteit van verwachten.

Inmiddels is de standaard vervangen, de remschijven voor en achter inclusief blokken, deze waren compleet versleten, de voorvork is vervangen, deze was op de onbehandelde delen fors verroest, de versnelling doet niet wat deze moet doen, bij opschakelen gaat het goed maar bij terugschakelen komen de tanden van de versnelling niet meer tegenover elkaar met als gevolg dat deze fors kraken. Het enige wat dan nog help is verder terugschakelen en daarna weer 1 versnelling opschakelen. Daarnaast is er op verschillende andere plaatsen al een behoorlijke hoeveelheid roest ontstaan en dat ondanks dat de fiets thuis in de schuur staat en op het werk overdekt.

Al met al valt deze fiets me erg tegen...

Pluspunten

• Rijd nog steeds licht

Minpunten

• Slijtage van verschillende onderdelen
  • Roestvorming
  • kwaliteit algemeen

j**i@g**l.com 07-05-2022

Aanrader

Stabiel en stevig frame
Zeer stil
Krachtige ondersteuning
Comfortabel en goede remmen
Zeer tevreden
Duur maar prima kwaliteit

Pluspunten

• Stabiel
  • Comfortabel, goede vering

Sammy 01-08-2021

Ik heb deze fiets nu 1 week in bezit en rijdt erg soepel. Schakelen gaat met een duidelijke klik, dat zou iets minder kunnen. Wat jammer is is dat zodra je de kracht van de trappers haalt om te schakelen ook direct de ondersteuning even wegvalt. Het plastic klepje waar de accu onder zit baart wel wat zorgen voor de toekomst. Hier zitten aan de onderkant 2 plastic plaatjes op die erg teer zijn. Daarnaast zit aan de bovenkant een schuifje om de klep vast te zetten maar het geheel past eigenlijk niet helemaal lekker.

Pluspunten

• Rijdt erg soepel
  • Actieradius

Minpunten

• Afdekkapje voor accu is echt slecht
  • Ondersteuning valt even weg tijdens schakelen
  • Afwijking van de snelheidsmeter/kilometerteller

H Zoomer 29-10-2020

Wij hebben 2 van deze fietsen en nu 1 week in bezit . de dames fiets met beld en heren fiets met ketting . Bij beide fietsen zijn de afdek kapjes van de accu afgesprongen , de eerst na 30 km en de 2de bij 100km . Nu lees ik dat het vaker voor komt , voor zo n zulke dure fietsen toch wel een min punt . Dat vind ik een slecht zaak voor Batavus . Ik hoop dat dat snel word verbeterd , de oudere modellen worden vervangen (gratis) door batavus. Verder wel tevreden . H Zoomer

Minpunten

• Afdek kapje accu