Batavus Finez E-go® Power Smokingzwart mat / heren / 53 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Batavus Finez E-go® Power Smokingzwart mat / heren / 53 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Emile61 12-08-2021

Uitstekende e-bike

Na slechte garantie ervaringen met Gazelle (niet e-bike) gekozen voor deze Batavus e-bike. Mooie fiets, erg prettige, krachtige en natuurlijke ondersteuning van de Bosch motor, accu mooi weggewerkt, zeer stabiele fiets (met andere leen e-bikes vergeleken). Had na een jaar dat er op veel plekjes lak verdween; dealer heeft iom Batavus onder garantie een nieuw frame gemonteerd waarmee het probleem was opgelost. Al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• Zeer stabiel frame
  • Uitstekende motor
  • Goede verlichting
  • Mooie fiets

Minpunten

• Lakproblemen maar onder garantie verholpen

Lucy 29-10-2020

Mooie fiets, klein probleempje?

Wij hebben een week geleden twee Batavus Finez E-go Power fietsen gekocht met geïntegreerde accu’s. Bij beide fietsen is binnen een week de afdekplaat van de accu onder het rijden van de fiets afgeschoten. Deze schoten onder het achterwiel door; een gevaarlijke situatie. We hadden die kleppen nog niet eens zelf los gemaakt en dus ook niet de accu’s eruit gehaald.
Die afdekklep zit met een klein plastic lipje vast en schiet dus blijkbaar heel snel los. De dealer had deze klacht niet eerder gehad. Herkent iemand dit? Misschien heeft iemand een oplossing?

Pluspunten

• Model
  • Rijcomfort
  • Schijfremmen

Minpunten

• Afdekplaatje accu schiet los

Annelies 15-08-2020

Fantastische fiets!

Lang gezocht en uiteindelijk deze mooie fiets gekocht vanwege de vormgeving en ligging op de weg. Door de accu in het frame ga je heel prettig over hobbels.

Carla 07-08-2020

Heerlijke fiets ben er heel erg blij mee.

Ziet er goed uit mooie vormgeving. Fietst erg fijn.
Al heel wat kilometers gefietst en alleen maar lof.