KOGA PACE B10 / Grey Matt / Dames / /

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KOGA PACE B10 / Grey Matt / Dames / / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Burg47@hotmail.com 20-01-2023

Waarde loze fietspomp

Het is echt een supper fijne fiets en zijn prijs meer dan waard.

Maar het is een fiets en als je lek heb gereden en het bij geleverde pompje niet instaat is om om 2230 de band vol te krijgen en je 12 km van huis ben heb je een groot probleem.
De pomp schiet van het ventiel af een pomp met een slang is veel beter voor het ventiel en schiet ook niet los

Minpunten

• Naar huis moeten lopen om dat de pomp niet werkt

D*****************@g******** 16-05-2022

Superfiets

Zeer stabiel. Fijne krachtige middenmotor. Sportief model. Fiets voor alle omstandigheden.

d************@z******* 13-05-2021

Sportieve,mooie ebike.
Geschikt voor woon-werkverkeer, maar nog meer voor langere tourtocht.
Vanwege dikke banden ook heel geschikt als mountainbike.

Marian 10-05-2021

Mooie, sportieve fiets

Uiterlijk: Mooie sportieve ebike,met verhoogde instap.

Fietsgebruik: Door de traploze ondersteuning, heel plezierig bij zwaarder of heuvelachtig terrein.
Het display heeft veel mogelijkheden.Tip; neem bij aankoop de tijd om dit direct goed te bekijken, dan heb je er heel veel plezier van.
Deze fiets heeft een mixed frame, dat heeft als gevolg dat een dame niet zo snel met een rok op de fiets gaat/ kan.
De fiets heeft geen snelbinders,er kunnen wel fietstassen op.

Actieradius: Met gemak 100 km in de eco stand. De accu gaat er wat lastig af. Oplaadsnelheid is snel.

Fietscomfort: Sportieve zit, iets naar voren. Zadel is mooi, maar hard.
De fiets heeft een belt, daarmee wordt de trapkracht direct omgezet in snelheid.
De banden zijn breed, wat voor goede vering zorgt. Bij gebruik van een fietsendrager rekening houden met de breedte van de banden.

Conclusie: Hele fijne mooie sportieve fiets

Pluspunten

• Belt
  • Traploze versnelling
  • Mooie uitvoering /design

Minpunten

• Hard zadel
  • Geen snelbinders

Frits Tor 09-03-2021

Sportieve krachtige eBike met mooie en luxe afwerking.

Het is een heerlijke fiets om sportief (off-road ) mee te recreëren. De fiets is voor woon/werk verkeer zeer geschikt. Er zit veel kracht in de motor voor in het bos en om soepel mee door de stad te fietsen. Geen problemen, alleen plezier van gehad.
Robuuste fiets, mooi strak ontworpen met een zeer luxe uitstraling. Een fiets in het hogere segment.
Het was een genoegen om deze Topfiets een paar weken te mogen testen en het afscheid doet een beetje pijn.

Gebruiksgemak van de fiets.

Eén druk op de knop en je fietst meteen weg. De verlichting heeft een aparte knop, blijkt erg prettig, geen moeilijke menu’s om je verlichting aan te zetten. De standaard zit bij het achterwiel om stabiel te parkeren. Schijfremmen die goed aangrijpen, ook bij regen en sneeuw en onder de modderspetters.
De traploze versnelling kende ik nog niet, maar is een luxe gebleken. Je schakelt hiermee erg makkelijk door de versnellingen.
De krachtige motor heeft een eenvoudige bediening en is voorzien van een uitgebreid, maar duidelijk display. Via Bluetooth is de fiets simpel en automatisch te koppelen aan een smartphone met geopende eBike Connect app van Bosch. Na afloop van je rit synchroniseert de fietscomputer met de app en zie je uitgebreid alle data en de gps-route. Erg leuk om na de rit alles te bekijken.
Alles is eenvoudig te bedienen tijdens het fietsen.
Op de bagagedrager geen snelbinders, maar mijn fietstassen klikten keurig op de drager vast.

Fietscomfort.

Alle bediening, bel, remmen en display zitten op de goede plek op het rechte stuur. De bel lijkt wat ver weg van de duim, de bediening zit ertussen, maar het werkt wel en geeft flink geluid.
Je zit sportief wat voorover op het prettige zadel, welke met de hand in hoogte verstelbaar is met de zadelpenklem.
Er zit geen verende voorvork of zadelpen op de fiets, maar de fiets heeft brede ballonbanden die voor het comfort zorgen. Ik had er m’n bedenkingen bij, maar het pakte goed uit, de ballonbanden geven voldoende comfort. Je kan er ook off-road met fietsen, het lijkt een elektrische mountainbike.

Actieradius.

Er is een normale actieradius die je kan verwachten van de accu. Na een paar flinke ritten en meerdere keren de accu volladen, wordt de berekening, die de fietscomputer tijdens de rit maakt van de actieradius, steeds betrouwbaarder.

Trapondersteuning.

De Eco stand en bij heuvellandschap de Tour stand, bieden goede ondersteuning bij het fietsen. De standen Sport en Turbo weinig gebruikt, die geven echt heel veel kracht, maar gebruiken uiteraard meer acculading.
Op de fiets heb ik geen “walk assist” loopondersteuning kunnen ontdekken, maar er kan gewoon gewandeld worden met de fiets.

Accu.

De accu bleek voldoende capaciteit te hebben om een flinke rit mee te maken op de Eco en Tour stand met af en toe de Sport en de Turbo stand in een redelijk vlak Hollands landschap.
De accu laadt ook snel op met de bijgeleverde lader.
Bij 6 graden onder nul was merkbaar dat de accu iets minder presteert.
De fiets kan uitgebreid worden met een extra accu voor een vergroting van de actieradius.

Pluspunten

• Moderne luxe afwerking
  • Comfortabele ballonbanden
  • Krachtige motor
  • Koppeling met smartphone

Minpunten

• Positie accu bij loskoppelen
  • Geen snelbinders