Gazelle Ultimate C8 HMB Belt blauw / heren / 65 / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Gazelle Ultimate C8 HMB Belt blauw / heren / 65 / 2021 op Kieskeurig.nl.

MvL 27-09-2020

Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt 2021

Geschreven voor: Gazelle Ultimate C8 HMB Belt blauw / dames / 49 / 2021

24-09-2020 Heb de fiets een proefrit kunnen rijden. Hij rijd geweldig.
Het is een heel fijne fiets voor die prijs.
Een nadeel. word pas in januari 2021 geleverd. ( Corona )

Pluspunten

• Rijd geweldig
  • Door de riem aandrijving
  • Je oord de motor niet

Minpunten

• Heb ik niet kunnen vinden

KJE 25-02-2021

Geweldige e-bike!

Geschreven voor: Gazelle Ultimate C8 HMB Belt blauw / heren / 57 / 2021

Loopt licht, grote actieradius, goed dashboard, geïntegreerde accu in frame + middenmotor, daardoor laag zwaartepunt en goede wegligging, op te laden terwijl de accu in de fiets blijft.

Pluspunten

• actieradius
  • loopt licht

Minpunten

• prijs
  • onhandig afdekklepje elektrische aansluiting

janlida 27-03-2021

Prima fiets die als 2 druppels water lijkt op de Koga E Nova PT in de zelfde prijsklasse. Mijn vrouw en ik hebben die en achteraf spijt van omdat ik ca. 3 maanden niet heb kunnen fietsen vanwege klachten over mijn fiets. Na die tijd fiets terug gekregen via de leverancier maar ben toch wel teleurgesteld omdat ik had verwacht een nieuwe, via Koga, geleverd zou krijgen die wel goed is. Ik zit nu nog steeds met een stuk wantrouwen t.o.v. Koga . NIET de leverancier die er alles gedaan heeft om het op te lossen. De aftersale vind ik van KOGA heel slecht en absoluut niet klantvriendelijk. Wellicht toch beter een Gazelle Ultimate C8 moeten kiezen. Ik ben het eens met de opmerking over dat klepje wat er wat zwak uitziet. Momenteel rijdt mijn fiets goed maar oh oh oh wat brengt de toekomst??

MvL02 09-04-2021

Geweldige Fiets

Geschreven voor: Gazelle Ultimate C8 HMB Belt blauw / dames / 57 / 2021

Heb een ½ jaar op gewacht 27/9-20-27/04-21 ( Corona ) Maar was het zeker waart. heb hem nu 5 dagen in bezit. Ziet er heel stoer uit. licht heel lekker op de weg door de brede banden. Heb zeker geen spijt van. heb er nu 210 km mee gefietst. Ben wel benieuwd naar de prestaties van de accu. Is de moet waart on aan te schaven. Maar kan wel een lange levertijd worden. Maar welke E-Bike heet dat niet in deze corona tijd.

Pluspunten

• Mooi fiets
  • Rijd heel fijn
  • Heel stevig
  • Mooi display

Minpunten

• Klepje accu lader
  • Prijs Wel Duur € 3499,00