Cube touring hybrid pro 500 black/white / heren / 50 / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Cube touring hybrid pro 500 black/white / heren / 50 / 2021 op Kieskeurig.nl.

Rick 25-09-2020

Cube touring hybrid pro 500 2021

Geschreven voor: Cube touring hybrid pro 500 black/white / heren / 54 / 2021

Geweldige elektrische fiets. Je stapt op en het voelt meteen vertrouwd.
Door de brede banden voelt het ook comfortabel als je een keer een grind pad meepakt. De 500 wh accu is ruim voldoende voor een lange tocht. De bosch performance line motor hoor je nauwelijks en is krachtig genoeg. De snelste 'turbo' stand gebruik ik niet eens want de sport stand is krachtig genoeg. De fiets ziet er ook nog eens zeer sportief uit. Het stuur is instelbaar dus als je sportief wilt zitten of rechtop het is allemaal mogelijk. De ruime veerweg aan de voorkant en de verende zadelpen zorgen ervoor dat alle hobbels voor het gevoel glad gestreken worden. de verlichting is in te schakelen middels een knop op de boordcomputer. Tevens is de boordcomputer af te nemen om diefstal te voorkomen, wil je dit niet altijd doen zit er een standaard mogelijkheid op om de boordcomputer vast te zetten! Prijs kwaliteit is dit de beste fiets in mijn ogen! Na mijn ervaring ook deze cube in de dames uitvoering besteld voor mijn vrouw en een lage instap voor mijn moeder.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Grote accu (500)
  • Brede banden
  • Licht bediening met een knop op de boordcomputer
  • Stuur instelbaar

Minpunten

• Slot apart aanschaffen

EAM 03-05-2021

Sportieve en degelijke fiets

Geschreven voor: Cube touring hybrid pro 500 black/white / heren / 62 / 2021

De eerste 500 km achter de rug. Zeer tevreden over stabiliteit en stevigheid van deze Cube. Sportieve uitstraling en actieradius is met gemiddeld 100 bijzonder goed. Hellingen stellen door de krachtige en stille Bosch middenmotor niets meer voor. Meerdere testen /reviews doorgenomen, hier scoort Cube bijzonder hoog. Veilige en sterke schijfremmen en scherpe verlichting. Conclusie zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Stabiliteit
  • Sportief uiterlijk
  • Sterke ondersteuning
  • Makkelijke bedieningspaneel

Minpunten

• Afwerking kan hier en daar beter

w**s@g**l.com 28-07-2021

Top e-bike

Geschreven voor: Cube touring hybrid pro 500 black/white / dames / 2021

Prijs/kwaliteit is dit de beste e-bike die je kunt kopen.

Uitgerust met top onderdelen en een actieradius van 180 km in ecostand.

Voor eenzelfde fiets betaal je mintens 500€ meer bij een ander merk

Enig nadeel : lange wachttijd bij een bestelling

• Kwaliteit
  • Super onderdelen

Minpunten

• Geen eigenlijk
  • Lange wachttijd bij bestelling