Stella Livorno Superior MDS confetti gold / dames / 48, 53, 57 / 2020 - Reviews

Accuvermogen
Soort fiets
elektrische fiets
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Stella Livorno Superior MDS confetti gold / dames / 48, 53, 57 / 2020 op Kieskeurig.nl.

Jaap 26-06-2020

Slechte fiets

Geschreven voor: Stella Livorno Superior MDS storm grey / dames / 48, 53, 57 / 2020

Ik heb de fiets in december 2019 ontvangen. Alle belangrijke onderdelen zijn Shimano. Tijdens de koop werd gesteld dat deze versnelling net zo goed schakelde als mijn vorige traploze versnelling(Nuvinci) De versnelling schakelde slecht vanaf het begin en maakt geregeld vreemde geluiden. Bij klachten werd gezegd dat dit door de koude en aan het nieuw zijn lag. Ook na ruim 1000 km is dat nog steeds zo, op schriftelijke klachten wordt niet gereageerd. Het opstarten van de de fiets geeft geregeld storing W013, de trapondersteuning doet geregeld heel vreemd kortom een moeilijke fiets om mee om te gaan

Pluspunten

• remmen
  • verlichting

Minpunten

• Shimano versnelling
  • Shimano middenmotor
  • Shimano ondersteunings bediening
  • gemonteerde bel en snelbinders
  • ondersteunings niveaux(3)

Maria en Chris 25-09-2020

Comfortabel en veilig

Fiets met een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Prima rem- en schakelmechanisme. Shimano zorgt voor een prettig en veilig fietsgevoel.

Jaap Ree 18-06-2020

Fijne fiets, gevoelige sensor prima service

Mooie en stabiele fiets. Ondersteuning is goed maar soms wat hakkelig. We hebben vanaf het begin problemen met een foutmelding (w013). Met deze foutmelding is er geen trapondersteuning. Na onze melding is er direct een servicemedewerker langsgekomen. Helaas is het probleem niet opgelost. Uiteindelijk is de fiets meegenomen naar Nunspeet en daar is een nieuwe motor en nieuwe sensor aangebracht. Hoewel de foutmelding weer 1 keer is teruggekeerd hebben wij de indruk dat de klacht is verholpen. We zijn verder zeer tevreden over de fiets en natuurlijk de service.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Rij eigenschappen

Minpunten

• Sensorgevoeligheid