Stella Livorno Superior FDST confetti gold / dames / 48, 53, 57 / 2020 - Reviews

Best Reviewed aug 2020 Stella Livorno Superior FDST confetti gold / dames / 48, 53, 57 / 2020
Best Reviewed - augustus 2020
tile-motor-placement
voorwiel motor
Accuvermogen
Soort fiets
recreatief, stadsfiets, elektrische fiets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Stella Livorno Superior FDST confetti gold / dames / 48, 53, 57 / 2020 op Kieskeurig.nl.

E. Hidding 12-09-2020

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Stella Livorno Superior FDST brilliant silver / 48 / 2020

We hebben twee fietsen gekocht ( unisex L en unisex M). Fietsen zijn keurig afgewerkt en rijden voortreffelijk. Ze scoren technisch gesproken eigenlijk een 10 maar de slechte leverbetrouwbaarheid en communicatie hierover zetten mijn eindoordeel op 9.

Ik raad kopers aan een harde leverdatum te garanderen, met boete clausule op elke dag te laat leveren. Dan zal Stella moeten toegeven wat de werkelijke levertijd is (niet 5 weken maar plm 10 weken). In mijn geval zijn de fietsen besteld op 13 Juni, met levering op 20 Juli. De levering is 3 keer uitgesteld naar 3 Augustus, 17 Augustus en uiteindelijk 1 September. Hierdoor is onze geplande Augustus-fietsvakantie in "het water" gevallen.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Comfortabel fietsen
  • Moderne look (kleurstelling)

Minpunten

• Leverbetrouwbaarheid
  • Lange wachttijden stella customer support

T. Bakker 09-09-2020

Perfecte e-bike

Geschreven voor: Stella Livorno Superior FDST confetti gold / dames / 48, 53, 57 / 2020

Perfecte fiets met zeer degelijke afwerking voor zijn prijsklasse. Actieradius is naar verwachting. We hebben inmiddels ruim 2000km gefietst deze zomer, zonder enig probleem. Ik kan Stella en deze e-bike zeker aanraden.

Pluspunten

• Afwerking
  • Specificaties
  • Automatische verlichting
  • Prijs-kwaliteit

Helmi Möller 15-09-2020

wat een fijne fietd

fijne fiets in de eerste plaats de in/opstap is fijn als je wat slechter ter been bent.
Stuurt fijn en de remmen zijn prima.

Pluspunten

• lagere instap

Minpunten

• duur in aanschaf

Cindy 15-09-2020

Goede aankoop

Geschreven voor: Stella Livorno Superior FDST storm grey / dames / 48, 53, 57 / 2020

Meerdere fietsen uitgeprobeerd.
Deze fiets fietste het lekkerste.
Meeste waarde voor je geld. Stevige fiets geruisloze motor. Veel standen om te schakelen.
Heb je nog nooit een e bike gereden ga dan voor een midden moter. Geeft meer stabiliteit.
Ik zelf rijd al 3 jaar een e bike met voorwiel motor en dan scheelt het wel 500 euro. En ben het al gewend. Dan dus zonde van je geld

Pluspunten

• Stevig
  • Goede garantie
  • Veel stapjes ondersteuning

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Tineke den Ouden 10-09-2020

Fijne fiets

Wij hebben de eerste 2 nu 3 jaar en 5000km gefietst, vorig jaar er 2 bijgekocht voor op de camping , alleen terug geweest voor service beurten

Pluspunten

• Goede service
  • Goede accu,s

Minpunten

• Vierkant frame kan geen honden tuig aan

Karolien 29-08-2020

Simpel bedienbare mooie fiets

Dit is mijn 2e stella fiets... ik had nog een oude albatros en deze was nog goed maar wilde een zwaardere batterij en uiteindelijk toch weer voor een nieuwe verbeterde versie ben gezwicht! En geen spijt. Langere stuurpen erin laten plaatsen zodat ik nog rechter op zit ivm mijn handicap.
Mooie kado aan mezelf gegeven en ben heel blij.

Pluspunten

• Mooi strak model en met leer afgewerkt
  • Super sterke batterij

Minpunten

• Nog niet gevonden

Henk 27-08-2020

Prima fiets voor redelijke prijs

Geschreven voor: Stella Livorno Superior FDST storm grey / heren / 48, 53, 57 / 2020

Samen 2 Stella Livorno's met voorwielmotor gekocht in Nunspeet bij Stella. Beiden nu rond de 10000 km op gefietst en geen problemen. Zonder batterij wegen ze 21 kilo dus samen kunnen ze prima op de drager. Met 640 wat batterijen waren we 3200 euro kwijt met 2 gratis fietstassen.
Gratis servicebeurt na 1 jaar.
Prima service van Stella!

Pluspunten

• Ligt van gewicht
  • 10000 km zonder problemen
  • Goede service

H van den Heuvel 27-08-2020

Stella Livorno FDST model 2021

Geweldige fiets met alle mogelijke opties betreft de ondersteuning en bedieningsgemak.
Verder zit er daytime running licht op de fiets waardoor je ook overdag beter zichtbaar bent.
Fiets is keurig afgewerkt met hoogwaardige produkten.
Heb 2 knieprotheses en met deze fiets kan ik lekker op pad om te genieten van de mooie natuur in ons landje.
De prijs kwaliteit verhouding van de fiets is prima.
Service van Stella is tot nu toe prima verlopen.
Heb gekozen voor damesmodel, ben 60 + dus ga voor handig in gebruik.
Fiets voldoet aan alle verwachtingen en ik beveel deze fiets dan ook aan.
Natuurlijk zullen er ook andere fietsen zijn die kwalitatief nog beter zijn, maar in deze prijsklasse beslist een aanrader.
Ik weet wel ik heb er een nieuwe vriendin bij, en haar naam is STELLA.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Voelt degelijk aan
  • Dagrijverlichting
  • Duidelijk display

Minpunten

• Tot nu toe nog geen

George van Cranenbroek 18-06-2020

Fietst erg goed en een sterke accu

Erg fraaie fiets en goed afgewerkt. Goede hydraulische schijfremmen van Shimano en Shimano Nexus 8 versnellingsnaaf. Dat in combinatie met een voorwielmotor en een optionele 630W/U accu maakt dat ik ongeveer een actieradius van 120 km haal in ondersteuningsstand 4 van de in totaal 9 ondersteuningsstanden. Dus al 15 maanden en al bijna 4000 km zeer tevreden over deze fiets en zijn goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Goede sterke accu
  • Goede hydraulisch bediende schijfremmen
  • Mooie afwerking
  • Prima ondersteuning

RINUS 18-06-2020

Betrouwbare fiets

Deze fietsen voor mijn vrouw en mij , zijn prima voor onze doeleinden geschikt.
De accuduur is ookvoldoende voor onze uitstapjes.
wij hebben deze fietsen nu zo,n 3 jaar in gebruik en de enige gebeurtenis is naar de dealer gereden voor de service beurt.
Dus al die jaren prima voldaan aan onze wensen en inmiddels hebben wij er ongeveer 9000 km mee gefietst, had meer kunnen zijn maar wij hebben nog allebei een fiets voor dagelijks gebruik
kortom het is een goede keus van ons geweest