Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / dames / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / dames / 2021 op Kieskeurig.nl.

7,4

M.G.J. 11-04-2020

Grote actieradius,uitgebreid groot kleuren display.

Geschreven voor: Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / dames / 2021

Prima fietsen met een grote actieradius en een perfect groot kleurenscherm,
Fietsen heel erg lekker en je komt er ver mee.
Vorig jaar twee damesfietsen gekocht wat mij met op en afstappen ook prima bevalt.
Zijn echte aanraders!!!!
Service is ook prima geregeld zowel per email als telefonisch.

Twee tevreden klanten. 16-11-2020

Prima fiets met zeer goede accu

Geschreven voor: Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / dames / 2021

Wij hebben de fiets nu iets meer dan een jaar en zijn nog steeds zeer tevreden over de fiets en de accu gaat behoorlijk lang mee,
Ook de service is prima we hadden gebeld voor een servicebeurt en 2 dagen later stonden 2 monteurs voor de deur om de eerste garantie beurt te geven tevens hebben ze ons nog enkele tips gegeven.
We zijn er zo tevreden over dat we er een tweede fiets bijgekocht hebben zodat we alle twee nu een Amslod Carlton hebben.

Pluspunten

• Heerlijke fiets voor lange fietstochten .
  • Accu is top
  • Zeer goede afwerking.
  • Goede service

Reedland 08-10-2020

Mooie fietsen

Geschreven voor: Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / dames / 2021

Mijn vrouw en ik hebben beide een Amslod Carlton SX 600 blue sapphire dames gekocht.
De eerste service beurt goed uitgevoerd, de tweede na een jaar moet binnenkort plaats vinden.
Fietsen, fietsen uitstekend, we hebben ze nu al bijna anderhalf jaar en nog nooit een probleempje gehad. Is wel een keer een schroefje ergens afgevallen, gebeld en de volgende dag in de bus. Al met al zijn we zeer tevreden over onze fietsen en maken er graag en veel gebruik van. Niet alleen voor lange tochten ( langste 60 km) maar ook voor boodschappen geen probleem. Accu over het algemeen geen probleem alleen de aangegeven gebruiksduur is korter maar heeft duidelijk te maken met de wijze van fietsen.

Joost Rietveldt 25-02-2021

Super fiets

Geschreven voor: Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / dames / 2021

Een mooie ,prettig en werkende fiets met een mooie actie radius ( mits je de accu goed behandeld). Service van Amslod is prima. De eerste servicebureau viel wat tegen, de monteur overigens niet van Amslod moest snel naar huis denk ik. De 2e servicebeurt was prima.Eind 2019 probleem met een van de 2 fietsen, deze blokkeerde,snelle service, probleem opgelost.

Sarina 16-08-2020

Slechte accuduur

Geschreven voor: Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / dames / 2021

30 km rijden en accu leeg, al bijna een jaar bezig met dit probleem.
Slechte service dus.6 augustus probleem weer aan gegeven en op 16 augustus nog steeds niets van ze gehoord.

Minpunten

• Accuduur