Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 - Reviews

• Best Reviewed aug 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Carlton SX-600 blue sapphire / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h**s@z**o.nl 23-09-2021

Zeker een aanrader.

Ik heb hem nu een maand of 3 en hij bevalt prima. Geeft goede ondersteuning accu gaat lekker lang mee. Na verschillende merken online bekeken te hebben heb ik voor deze fiets gekozen om de prijs/kwaliteit. Ik vind dat ik een een goede keuze gemaakt heb.

Pluspunten

• Goede ondersteuning
  • Lange afstanden kunnen fietsen met een volle accu
  • veel versnellingen en 5 ondersteuningsniveau's

f**s@n**t.nl 18-09-2021

Tevreden fietsers

Mijn vrouw en ik hebben allebij een snelle Carlton sx .
Mijn vrouw heeft de fiets nu 1,5 jaar en ik 8 maanden en ze bevallen ons uitstekend ook de service van amslod is niks mis mee aardige monteurs die de beurten goed doen en ook nog tips geven over het opladen het fietsen zelf.
Wij zeggen Amslod fietsen goede fietsen.

Pluspunten

• Goede accu
  • Rijd prettig
  • Prima actieradius

Minpunten

• Nog niet ontdekt

d**m@g**l.com 27-08-2021

Leverancier bevalt prima.

In winkel goede uitleg en wat de mogelijkheden waren.
Snelle levering,1 week na betaling.
Fiets ingesteld bij afleveren.Fiets in gebruik makkelijk,het fietsen gaat uiteraard een stuk makkelijker bij tegenwind.
Redelijk sterkere accu als bij andere leveranciers 600 watt standaard,waar je bij andere leveranciers voor bij moet betalen.
Conclusie: Tot nu toe Tevreden over het leveringsproces en fiets.

xxxxx

j**l@k**l.nl 27-08-2021

Een tevreden mens ??

Eerst georiënteerd welke fiets in de prijsklasse die we in ons hoofd hadden geschikt leek. We kwamen bij Amslod uit en gevraagd of we een proefrit konden maken. De fietsen werden aan huis gebracht en er werd goede voorlichting gen advies gegeven. Na de proefrit waren we om. Oude fietsen ingeleverd daardoor korting ontvangen.
Nu bijna 2 maanden de fiets en ook in Frankrijk tochten gemaakt en we zijn zeer tevreden!

h**n@g**l.com 25-08-2021

Fantastische fietsen een aanrader!

Was binnen 14 dagen geregeld terwijl bij diverse e bike leveranciers wachttijden van 2 mnd waren gepland! Fietsen 2 stuks bevielen ons na proefrit uitstekend zodat de bestelling snel afgehandeld was!Wij reden meer dan 7 jaar op een ander merk fiets die wel eens mankementen achter liet zoals een slaapstand waardoor ik 11 km tegen wind zonder ondersteuning naar de camping kon! Was geen pretje!

Pluspunten

• Rijd fantastisch
  • Goede zit

Nel ter Horst 21-08-2021

Topfiets

Topfiets
Het is een zeer goede fiets met diverse versnellingen en fijne trap ondersteuning.
In juni 2021 gekocht en al wat lekkere kilometers gemaakt .
Ik ben er zeer blij mee.

Pluspunten

• Fietst prettig

Joke de Bert 13-08-2021

Amslod oer Hollandse kwaliteit electrische fietsen

Na in allerlei fietsenwinkels rondgekeken te hebben constateerde ik dat de meeste electrische fietsen te hoog voor mij zijn . Volgens de verkopers zijn er alleen maar standaard maten fiets frames . Bij Amslod aangekomen en een proefrit gemaakt te hebben op een amslod fiets met een gewoon zadel in plaats van een verend zadel werd mij verteld dat ze het frame iets kunnen inkorten zodat ik er ook op een verend zadel op kan zitten .De koop was snel besloten . Na betaling werd de fiets al binnen een week geleverd. Kon er gelijk op weg rijden . Net terug van vakantie . Fiets rijdt heerlijk op allerlei soorten paadjes in de bossen . De accu gaat ook
heel lang mee 140 km ruim voor ik hem moest opladen .
Voor mij zijn de 5 eco standaard ondersteuningen eigenlijk genoeg . Het lijkt soms wel alsof je vliegt .fietst heel soepel en je haalt in stand 5 met gemak 25 km per uur.
Met de 5 sportstanden ga je nog harder maar dan verbruik je ook meer energie.
Heb er amslod fietstassen bijgekocht Deze zitten met het MIK kliksysteem achterop. Heel handig af te halen
met de speciale sleutel . Kan ook heel veel boodschappen in .
Kortom een heel goede kwalitatieve fiets . Is niet de goedkoopste maar een oer degelijk Hollands product en je krijgt waar voor je geld . Is een product waarvan je echt jaren plezier van kan hebben. Tevens kreeg ik 700 euro terug voor mijn oude electrische fiets dat was ook mooi meegenomen . Mijn man heeft er ook 1 tweedehands gekocht moest wel het 1 en ander aan gedaan worden .Heb afspraak gemaakt via de mail .Na 3 weken werd deze fiets al door amslod service aan huis prima gerepareerd.
Ik raad mijn vrienden en kennissen allemaal deze fiets aan om te kopen als zij een electrische fiets willen hebben

Pluspunten

• Rijdt super
  • Accu makkelijk eruit
  • Top service

Lies 12-08-2021

Dat ik mijn fiets kreeg was deze eerst beschadigd, ze hebben de fiets meegenomen en 1 week later een nieuwe afgeleverd. Deze was perfect en precies zoals ik verwacht had. Hij fietst echt top!

Pluspunten

• Goede ondersteuning

Minpunten

• Fiets gaat in mijn geval snel leeg

Irene 12-08-2021

Hele fijne fiets

Hele fijne, luxe fiets! Een een accu die lang meegaat. Duidelijk display, met veel mogelijkheden en makkelijk bedienbaar.
In de showroom werd ik goed geholpen, alles duidelijk uitgelegd en natuurlijk een proefrit gemaakt. Toen was ik meteen verkocht. Heerlijke fiets.
De fiets werd snel thuisbezorgd en afgesteld. Dus ik ben heel tevreden over de fiets én de service.

w**a@h**t.nl 03-08-2021

deze fiets moet je zeker proberen

Deze fiets kun je helemaal aan jezelf aanpassen en hij rijdt heel licht (ondanks het gewicht)

Pluspunten

• fietst heel ontspannen

Joost Rietveldt 25-02-2021

Een mooie ,prettig en werkende fiets met een mooie actie radius ( mits je de accu goed behandeld). Service van Amslod is prima. De eerste servicebureau viel wat tegen, de monteur overigens niet van Amslod moest snel naar huis denk ik. De 2e servicebeurt was prima.Eind 2019 probleem met een van de 2 fietsen, deze blokkeerde,snelle service, probleem opgelost.

Twee tevreden klanten. 16-11-2020

Prima fiets met zeer goede accu

Wij hebben de fiets nu iets meer dan een jaar en zijn nog steeds zeer tevreden over de fiets en de accu gaat behoorlijk lang mee,
Ook de service is prima we hadden gebeld voor een servicebeurt en 2 dagen later stonden 2 monteurs voor de deur om de eerste garantie beurt te geven tevens hebben ze ons nog enkele tips gegeven.
We zijn er zo tevreden over dat we er een tweede fiets bijgekocht hebben zodat we alle twee nu een Amslod Carlton hebben.

Pluspunten

• Heerlijke fiets voor lange fietstochten .
  • Accu is top
  • Zeer goede afwerking.
  • Goede service

Reedland 08-10-2020

Mooie fietsen

Mijn vrouw en ik hebben beide een Amslod Carlton SX 600 blue sapphire dames gekocht.
De eerste service beurt goed uitgevoerd, de tweede na een jaar moet binnenkort plaats vinden.
Fietsen, fietsen uitstekend, we hebben ze nu al bijna anderhalf jaar en nog nooit een probleempje gehad. Is wel een keer een schroefje ergens afgevallen, gebeld en de volgende dag in de bus. Al met al zijn we zeer tevreden over onze fietsen en maken er graag en veel gebruik van. Niet alleen voor lange tochten ( langste 60 km) maar ook voor boodschappen geen probleem. Accu over het algemeen geen probleem alleen de aangegeven gebruiksduur is korter maar heeft duidelijk te maken met de wijze van fietsen.

Sarina 16-08-2020

30 km rijden en accu leeg, al bijna een jaar bezig met dit probleem.
Slechte service dus.6 augustus probleem weer aan gegeven en op 16 augustus nog steeds niets van ze gehoord.

Minpunten

• Accuduur

M.G.J. 11-04-2020

Grote actieradius,uitgebreid groot kleuren display.

Prima fietsen met een grote actieradius en een perfect groot kleurenscherm,
Fietsen heel erg lekker en je komt er ver mee.
Vorig jaar twee damesfietsen gekocht wat mij met op en afstappen ook prima bevalt.
Zijn echte aanraders!!!!
Service is ook prima geregeld zowel per email als telefonisch.