Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021 op Kieskeurig.nl.

Hubert 18-06-2020

service kan beter

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

De fiets reed in eerste instatie lekker en ik was dan ook heel tevreden. Na wat meer dan een maand deed de trapondersteuning het niet meer, dus gemeld aan de servicebalie van Amslod. Na bijna 3 weken kwam dan eindelijk de rijdende fietsenmaker van Fietsned. Amslod besteedt aan deze firma de technische ondersteuning aan uit.
Aanvankelijk dacht men dat de motor stuk was. De monteur constateerde dat de motor niet de oorzaak was maar de controller. De man heeft geen onderdeel teveel aan boord en daarna zag ik hem weer na 3 weken. De fiets werkte weer. Eindelijk. De eerste melding was op 4 november en pas op 8 januari (feestdagen) kon ik weer rijden. Amslod betekent dus GEDULD bij pech.

Pluspunten

• rijdt prima
  • mooi afgewerkt.

Minpunten

• slechte service
  • lang wachten op onderhoud door Fietsned
  • 150 km accuduur lukt niet.

Dhr. G. Hoekstra 11-04-2021

amslove

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Ik mag mijzelf een behoorlijk ervaren gebruiker van elektrische fietsen noemen. Ik heb sinds ongeveer 2010 vijf verschillende ebikes gehad. Ze waren allemaal verschillend van aandrijving, rijcomfort , merk en prijsklasse. Ik kan dus een goede vergelijking maken.
Ze hadden allemaal hun voordelen maar ook hun mindere punten. Wat mij vooral is opgevallen is dat de algemene techniek in die jaren enorm is vooruitgegaan.
Als ik nu naar mijn nieuwe Amslod Aston MRX kijk zie en merk ik dat dit duidelijk de “State of the Art” van 2021 is. Sterke accu, soepele motor en heel goede remmen. Dit is de fijnste fiets tot nu toe !

Pluspunten

• Zie boven

Minpunten

• Nog geen

Laura 18-06-2020

Amslod Hamilton MX

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Prima fiets. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Op een elektrische fiets doet de wind je niets.
Ik ga nu veel vaker met de fiets naar het werk.

fam. Meijer. 19-04-2021

een mooie nieuwe elektrische fiets

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

we hebben een mooie fiets van amslod (york )gekocht. We hadden ons goed ingelezen en de verkoper was al even enthousiast. De fiets bevalt ons heel goed. We gingen voor de zwaardere accu maar als de fiets dan ook nog alles heeft wat je graag wilt dan is dat natuurlijk heel mooi. We zijn goed ingelicht door de verkoper en we mochten een proefrit maken. We hebben vast veel plezier van deze fiets met midden motor. het fijnste is dat de fiets er niet zo maar met je vandoor gaat, je stapt op en fietst rustig weg, fijn hoor.

Pluspunten

• krachtige accu
  • soepel wegrijden

Minpunten

• de handrem zit wat ver weg.

hr A Vink 19-04-2021

goede service na een ongelukje met de fiets

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

2X E bike Amslod Ascot MTX- 600 Beige/7Speed gekocht levering ging goed en snel . de service is goed na een ongelukje met de fiets. Amslod gebeld deze reageerde snel en werden we verwezen naar een service center in de buurt van ons vakantie adres : Apeldoorn het personeel was al ingelicht we werden gelijk geholpen na +/_ een driekwartier konden we met de fiets weer naar ons vacantie adres en hebben heerlijk gefietst. Bedankt voor de snelle en goede service

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • goede service

Minpunten

• accu 'wordt niet 100% opgeladen

Mir 18-04-2021

Amslod fiets

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Zeer fijne fiets, de motor is niet te horen. Ik heb hem nu een paar weken geleden en ben er zeer tevreden over. Verder ben ik zeer tevreden over hoe ik ben geholpen. Goeie service en ze zijn echt geïnteresseerd in hoe ik de fiets ervaar

Pluspunten

• Stabiele fiets
  • Stille motor
  • Goede afwerking

Petra en Wil Smulders 16-04-2021

bovenstaande fiets is zonder meer bijzonder chique

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Deze Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021 is gewoon helemaal AF...hij fietst fijn, schakelt lekker....je geniet eigenlijk alleen maar, we kijken uit om er mooie tochten mee te gaan maken, wel zijn wel mooi weer fietsers.

Pluspunten

• middenmotor
  • remlicht
  • telefoon opladen
  • schijfrem
  • standaard aan achtervork

Minpunten

• nvt
  • nvt

Demonic 12-04-2021

Prima e-bike, voldoet aan alle verwachtingen.

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Ik heb deze e-bike nu een weekje en tot nu toe voldoet hij aan alle verwachtingen.

De fiets werd netjes afgeleverd en ingesteld door amslod en was direct klaar voor gebruik.

Dankzij de boost mode gaat deze +/- 26km/u en heb ik de 40km ook al aangetikt (windje mee)

De automatische verlichting is ook een leuke "gadget", zodra het donker wordt gaat automatisch je verlichting aan of als je door een tunnel fietst.

Het opladen gaat ook snel en de accu gaat tot nu toe op boost 5 (hoogste stand) 50km mee.

Over het algemeen ben ik dus dik tevreden over de fiets.

Pluspunten

• Goede accu
  • Snelle opstart/boost
  • Informatieve display

Minpunten

• rubber klep accu waar stekker ingaat sluit niet

Dhr. Zeldenrijk 11-04-2021

Amslod elektrische fiets

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Geweldige fiets. Binnen een week thuisbezorgd. Afgesteld naar wens. Afstanden rijden nu geen probleem. In weer en wind. Ook in heuvelachtig terrein is fietsen weer fijn. Aanrader.

Pluspunten

• Goede accu
  • Mooie lay-out

Rob 11-04-2021

zeer tevreden

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Een zeer complete, netjes afgewerkte fiets met een prima ondersteuning in de vorm van een middenmotor. Krachtige remmen zorgen dat je direct stil staat (met remlicht). Fijne zit voor relaxt fietsen. Enige minpuntje is het resetten van de dagteller. Dit gaat via een omslachtige manier. Maar volgens Amslod wordt hier aan gewerkt middels een update.

Pluspunten

• sterke ondersteuning
  • prima zit
  • krachtige remmen
  • mooie uitstraling
  • nette afwerking

Minpunten

• resetten dagteller

Rob Adrichem 11-04-2021

Amslot Fietsplezier

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Hallo ik ben sinds kort eigenaar van een Amslot elektrische fiets met middenmotor.
Vrienden van mij hadden er al een paar jaren één en zijn erg enthousiast over hun fiets en de service van Amslot.
Dus ook besteld super snel geleverd goede begeleiding voor de verzekering en serviceprograma.
Na ingebruikname alleen maar enthousiaster geworden gemakkelijke bediening zelfs een remlicht erop remmen super makkelijk verstelbare stuur en zadel.
Kortom fantastische fiets voor een mooie prijs erg blij mee.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Strak afgewerkt
  • Makkelijk verstelbaar
  • Technisch hoog niveau
  • Prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet bekend

O. Bonte 10-04-2021

Mooi kleurenscherm en prima accuduur.

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Fietst lekker en fijne vering voorvork en zadelpen, mooi groot kleurenscherm deze is makkelijk in te stellen .

Frits Woltman 08-04-2021

Recent aangeschaft, erg enthousiast, mooie/degelijke fiets

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Proefrit was heel kort, ik was meteen "verkocht", prima zit, lekker snel, mooi model qua uitvoering en kleurcombinatie.
Ik was en ben erg enthousiast. Ook gelet op de mogelijkheid via een uitgedacht menu op de display om eigen opties in te stellen.
Maar wat is het heerlijk om met de wind op kop (heb je op de terugweg ook) met minimale inspanning heel ontspannen te kunnen fietsen.
Het is een plaatje!! En niet alleen hoe de fiets er uit ziet, maar met alles erop en eraan.

Pluspunten

• prima zit, rijdt heerlijk
  • Via menu persoonlijke instellingen

hbjm 07-04-2021

Super fijne fiets

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Prijs/kwaliteit prima! Sterke accu. Mooie brede banden. En een fijne maatvoering. Ook gelet op veiligheid. Dit vind je terug in de goede verlichting, en ook nog een remlicht. En wat natuurlijk het belangrijkste is, hij fietst heerlijk.

Fennie Roggema 07-04-2021

Beste aankoop in jaren

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

ik maak heel wat kilometers (fiets/werk) en dan nog in vrije tijd, deze fiets bevalt me dan ook zeer goed ook met accu uit (is me nog niet overkomen ,maar even getest) dan nog fiets hij heel ligt,
de fiets oogt iets aan de prijzige kant maar daar krijg je dan ook weer een zwaardere accu vermogen voor terug ,de fiets is zeer stabiel zadel en stuur zeek makkelijk zelf af te stellen

Pluspunten

• zit comfort
  • overgang snelheid

Minpunten

• nog niet gevonden

Ellen 14-03-2021

Prima fiets slechte service

Geschreven voor: Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021

Prima fiets als je alleen kleine afstanden gaat fietsen lager dan 50km, actieradius is zeer laag, men schermt met Max 150km?
Dit is gemiddeld 50km. Diverse keren gebeld met deze klacht. 2x monteur geweest en2x is de fiets opgehaald en bij afsloeg nagekeken. Nog steeds zonder resultaat.
Amslod geeft niet meer thuis?
Fiets maar verkocht en kijken naar een betere kwaliteitsfiets want amslod is niet het topmerk in elektrische fietsen daar zijn we inmiddels wel achter.

Pluspunten

• Rijd prima
  • Mooie uiterlijk

Minpunten

• Actieradius
  • Service