Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

enny en jos 09-06-2022

Vandaag voor de zoveelste keer een monteur langsgekomen om software te laden , dit lukte niet na een half uur proberen, volgens de monteur ziet de laptop de controller niet waardoor hij niets kan doen.
Hij heeft nog kantoor gebeld maar die hadden ook geen oplossing.

We zitten nu met een fiets waarbij de software niet geüpdatet kan worden , een oplossing van Amslod laat op zich wachten.

Door dit probleem kunnen we niet samen fietsen, de ene fiets rijdt nl veel harder dan de andere.
Het echt belachelijk dat de monteur vertrekt zonder een oplossing, we moeten het maar uitzoeken.

Dit is echt de laatste Amslod die we ooit gekocht hebben.

Minpunten

• service
  • prijs

Amslod 10-06-2022

Beste Enny en Jos,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Helaas kunnen wij u op basis van uw (voor)naam niet vinden in ons klantsysteem. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl.

jos 11-04-2022

Vorig jaar 2 fietsen gekocht , de fiets van mijn vrouw is goed maar met die van mij heb ik nogal wat problemen, zoals meerdere mensen heb ik problemen met de ondersteuning, valt erg tegen.
Dit heb ik gemeld en de fiets werd opgehaald om in de fabriek nagekeken te worden.
Binnen een week kwam de fiets terug zonder enige reden wat er aan gedaan was.
Ondersteuning is in mijn beleving nog steeds niet goed, varieert nogal, bij een heuvel dan wel dan niet ondersteuning.
Nu een eerste servicebeurt gehad aan huis , nu heb ik weer problemen met het trappen, hiervoor had ik een Stella die was vele malen beter.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• ondersteuning
  • accu

Amslod 12-04-2022

Beste Jos,

Amslod 12-04-2022

Beste Jos,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega’s van de service desk heb ik vernomen dat er een passende oplossing is gevonden. Onze monteur komt bij u langs om de e-bike te repareren. Zodat u snel weer met plezier kunt fietsen.

Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen.
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (keuze 3).

nee 18-02-2022

We hebben deze fiets gekocht omdat we een sterkere motor wilden en een goede accu.
Dat is met deze fiets gelukt. we zijn er erg tevreden over.
Zeker als je een bult op moet rijden dan vlieg je zo naar boven.
Kortom een echte aanrader.

Rob 01-08-2021

We hebben in maart 2 fietsen van Amslod gekocht. Onze ervaring met deze fietsen is tweeledig.
Natuurlijk gekocht omdat ze prima reden tijdens de proefrit. Na enige tijd kreeg fiets 1 constant de melding E25 en de ondersteuning viel uit. Gemeld en met een update werd dit verholpen. Inmiddels bij fiets 2 foutcode E21 en geen ondersteuning meer. Hier moest de complete controller vervangen worden. Werd ook weer correct afgewerkt, Inmiddels begon bij fiets 1 de ondersteuning een eigen leven te leiden en ging uit zichzelf versnellen. Melding van gemaakt en ook hier moet de controller vervangen worden.
Het is goed dat alles op een correcte manier verholpen wordt, alleen vind ik het geen reclame voor Amslod dat beide (toch geen goedkope) fietsen deze mankementen vertonen binnen een half jaar.
We gaan er maar vanuit als de controllers vervangen zijn dat de foutcodes achterwege blijven en dat we nog veel plezier aan deze fietsen zullen beleven.

Review 11-04-2021:
Een zeer complete, netjes afgewerkte fiets met een prima ondersteuning in de vorm van een middenmotor. Krachtige remmen zorgen dat je direct stil staat (met remlicht). Fijne zit voor relaxt fietsen. Enige minpuntje is het resetten van de dagteller. Dit gaat via een omslachtige manier. Maar volgens Amslod wordt hier aan gewerkt middels een update.

Pluspunten

• fiets prima
  • goede ondersteuning
  • problemen worden opgelost

Minpunten

• binnen half jaar problemen
  • dagteller resetten omslachtig

R**n@g**l.com 09-07-2021

Met de zwaarste accu kun je ongeveer 60 km rijden (radius). De fiets kan niet tegen een heuvel op. Iedereen rijdt bij me weg. De voorwielmotor werkt wel goed. Display telkens handmatig op 0 zetten. Irritant. Mooie fiets om te zien.

Pluspunten

• Radius laag.

Minpunten

• Heuvel op gaat moeizaam.

hans koers 30-04-2021

fantastische service(dikke tien)fietsen doen het heel goed , heel stabiel, heerlijk fietsen:accu doet het het heel goed,
waren binnen een week geleverd!
goede uitleg !

Wim 22-04-2021

Amslod Hamilton MX-600 2021

Na een bezoek aan de winkel in Assen en uitvoerige uitleg en testen hebben wij twee fietsen aangeschaft met inruil van onze oude fietsen. De aflevering was op afspraak binnen 2 weken. Mijn vrouw gebruikt de fiets dagelijks in en om de stad en ik ga er dagelijks mee naar mijn werk ca. 20 km per dag. Wij hebben de fietsen nu een maand in bezit en zijn zeer tevreden. Ook fijn dat de fiets als de accu leeg is nog goed te rijden is. De afwerking is zeer goed en ik beveel op basis van onze ervaringen deze fietsen zeker aan.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Afwerking
  • Rij eigenschappen
  • Computer
  • Rijdt ook goed als de accu leeg is

Minpunten

• Grote accu moeilijk een passende tas te vinden

fam. Meijer. 19-04-2021

een mooie nieuwe elektrische fiets

we hebben een mooie fiets van amslod (york )gekocht. We hadden ons goed ingelezen en de verkoper was al even enthousiast. De fiets bevalt ons heel goed. We gingen voor de zwaardere accu maar als de fiets dan ook nog alles heeft wat je graag wilt dan is dat natuurlijk heel mooi. We zijn goed ingelicht door de verkoper en we mochten een proefrit maken. We hebben vast veel plezier van deze fiets met midden motor. het fijnste is dat de fiets er niet zo maar met je vandoor gaat, je stapt op en fietst rustig weg, fijn hoor.

Pluspunten

• krachtige accu
  • soepel wegrijden

Minpunten

• de handrem zit wat ver weg.

Mir 18-04-2021

Amslod fiets

Zeer fijne fiets, de motor is niet te horen. Ik heb hem nu een paar weken geleden en ben er zeer tevreden over. Verder ben ik zeer tevreden over hoe ik ben geholpen. Goeie service en ze zijn echt geïnteresseerd in hoe ik de fiets ervaar

Pluspunten

• Stabiele fiets
  • Stille motor
  • Goede afwerking

Petra en Wil Smulders 16-04-2021

bovenstaande fiets is zonder meer bijzonder chique

Deze Amslod Hamilton MX-600 monaco blue / lage instap / 2021 is gewoon helemaal AF...hij fietst fijn, schakelt lekker....je geniet eigenlijk alleen maar, we kijken uit om er mooie tochten mee te gaan maken, wel zijn wel mooi weer fietsers.

Pluspunten

• middenmotor
  • remlicht
  • telefoon opladen
  • schijfrem
  • standaard aan achtervork

Minpunten

• nvt
  • nvt

Demonic 12-04-2021

Prima e-bike, voldoet aan alle verwachtingen.

Ik heb deze e-bike nu een weekje en tot nu toe voldoet hij aan alle verwachtingen.

De fiets werd netjes afgeleverd en ingesteld door amslod en was direct klaar voor gebruik.

Dankzij de boost mode gaat deze +/- 26km/u en heb ik de 40km ook al aangetikt (windje mee)

De automatische verlichting is ook een leuke "gadget", zodra het donker wordt gaat automatisch je verlichting aan of als je door een tunnel fietst.

Het opladen gaat ook snel en de accu gaat tot nu toe op boost 5 (hoogste stand) 50km mee.

Over het algemeen ben ik dus dik tevreden over de fiets.

Pluspunten

• Goede accu
  • Snelle opstart/boost
  • Informatieve display

Minpunten

• rubber klep accu waar stekker ingaat sluit niet

Dhr. G. Hoekstra 11-04-2021

amslove

Ik mag mijzelf een behoorlijk ervaren gebruiker van elektrische fietsen noemen. Ik heb sinds ongeveer 2010 vijf verschillende ebikes gehad. Ze waren allemaal verschillend van aandrijving, rijcomfort , merk en prijsklasse. Ik kan dus een goede vergelijking maken.
Ze hadden allemaal hun voordelen maar ook hun mindere punten. Wat mij vooral is opgevallen is dat de algemene techniek in die jaren enorm is vooruitgegaan.
Als ik nu naar mijn nieuwe Amslod Aston MRX kijk zie en merk ik dat dit duidelijk de “State of the Art” van 2021 is. Sterke accu, soepele motor en heel goede remmen. Dit is de fijnste fiets tot nu toe !

Pluspunten

• Zie boven

Minpunten

• Nog geen

Dhr. Zeldenrijk 11-04-2021

Amslod elektrische fiets

Geweldige fiets. Binnen een week thuisbezorgd. Afgesteld naar wens. Afstanden rijden nu geen probleem. In weer en wind. Ook in heuvelachtig terrein is fietsen weer fijn. Aanrader.

Pluspunten

• Goede accu
  • Mooie lay-out

Rob Adrichem 11-04-2021

Amslot Fietsplezier

Hallo ik ben sinds kort eigenaar van een Amslot elektrische fiets met middenmotor.
Vrienden van mij hadden er al een paar jaren één en zijn erg enthousiast over hun fiets en de service van Amslot.
Dus ook besteld super snel geleverd goede begeleiding voor de verzekering en serviceprograma.
Na ingebruikname alleen maar enthousiaster geworden gemakkelijke bediening zelfs een remlicht erop remmen super makkelijk verstelbare stuur en zadel.
Kortom fantastische fiets voor een mooie prijs erg blij mee.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Strak afgewerkt
  • Makkelijk verstelbaar
  • Technisch hoog niveau
  • Prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet bekend

O. Bonte 10-04-2021

Mooi kleurenscherm en prima accuduur.

Fietst lekker en fijne vering voorvork en zadelpen, mooi groot kleurenscherm deze is makkelijk in te stellen .

Frits Woltman 08-04-2021

Recent aangeschaft, erg enthousiast, mooie/degelijke fiets

Proefrit was heel kort, ik was meteen "verkocht", prima zit, lekker snel, mooi model qua uitvoering en kleurcombinatie.
Ik was en ben erg enthousiast. Ook gelet op de mogelijkheid via een uitgedacht menu op de display om eigen opties in te stellen.
Maar wat is het heerlijk om met de wind op kop (heb je op de terugweg ook) met minimale inspanning heel ontspannen te kunnen fietsen.
Het is een plaatje!! En niet alleen hoe de fiets er uit ziet, maar met alles erop en eraan.

Pluspunten

• prima zit, rijdt heerlijk
  • Via menu persoonlijke instellingen

hbjm 07-04-2021

Super fijne fiets

Prijs/kwaliteit prima! Sterke accu. Mooie brede banden. En een fijne maatvoering. Ook gelet op veiligheid. Dit vind je terug in de goede verlichting, en ook nog een remlicht. En wat natuurlijk het belangrijkste is, hij fietst heerlijk.

Fennie Roggema 07-04-2021

Beste aankoop in jaren

ik maak heel wat kilometers (fiets/werk) en dan nog in vrije tijd, deze fiets bevalt me dan ook zeer goed ook met accu uit (is me nog niet overkomen ,maar even getest) dan nog fiets hij heel ligt,
de fiets oogt iets aan de prijzige kant maar daar krijg je dan ook weer een zwaardere accu vermogen voor terug ,de fiets is zeer stabiel zadel en stuur zeek makkelijk zelf af te stellen

Pluspunten

• zit comfort
  • overgang snelheid

Minpunten

• nog niet gevonden

Ellen 14-03-2021

Prima fiets slechte service

Prima fiets als je alleen kleine afstanden gaat fietsen lager dan 50km, actieradius is zeer laag, men schermt met Max 150km?
Dit is gemiddeld 50km. Diverse keren gebeld met deze klacht. 2x monteur geweest en2x is de fiets opgehaald en bij afsloeg nagekeken. Nog steeds zonder resultaat.
Amslod geeft niet meer thuis?
Fiets maar verkocht en kijken naar een betere kwaliteitsfiets want amslod is niet het topmerk in elektrische fietsen daar zijn we inmiddels wel achter.

Pluspunten

• Rijd prima
  • Mooie uiterlijk

Minpunten

• Actieradius
  • Service

Hubert 18-06-2020

De fiets reed in eerste instatie lekker en ik was dan ook heel tevreden. Na wat meer dan een maand deed de trapondersteuning het niet meer, dus gemeld aan de servicebalie van Amslod. Na bijna 3 weken kwam dan eindelijk de rijdende fietsenmaker van Fietsned. Amslod besteedt aan deze firma de technische ondersteuning aan uit.
Aanvankelijk dacht men dat de motor stuk was. De monteur constateerde dat de motor niet de oorzaak was maar de controller. De man heeft geen onderdeel teveel aan boord en daarna zag ik hem weer na 3 weken. De fiets werkte weer. Eindelijk. De eerste melding was op 4 november en pas op 8 januari (feestdagen) kon ik weer rijden. Amslod betekent dus GEDULD bij pech.

Pluspunten

• rijdt prima
  • mooi afgewerkt.

Minpunten

• slechte service
  • lang wachten op onderhoud door Fietsned
  • 150 km accuduur lukt niet.