Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 52,54,56 etc / 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 82 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod York MRX-600 true blue / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

s*******@h********** 22-11-2023
Ik ben tevreden met deze fiets.
Ik heb alleen 2 weken op de fiets moeten wachten toen ik via de winkel de fiets heb besteld.
De prijs van de fiets was goed.
De communicatie met de winkel was niet goed.

Pech 04-03-2023

Pech

Alleen jammer dat de trapper en krenk er na ruim een jaar afrolt en pas na gekeken voor een beurt.
Dan moet je ook nog 10 dagen wachten dat hij gemaakt word.

Amslod 06-03-2023

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is dan verwacht.

Graag ontvang ik van u uw naam en adresgegevens via webcare@amslod.nl.
Ik zou graag kijken wat ik hierin voor u kan betekenen.

Uiteraard doen wij ons uiterste best al onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen.

Jeanine

n**************@k*********** 23-11-2022

Goede fiets voor goede prijs

Dit is een fantastische fiets. Na een jaar fietsen ben ik nog steeds erg blij met deze aankoop. Geeft goede ondersteuning en kan aardig wat km (ruim 90 km) met volle accu rijden. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Veel km op volle accu
  • Goede ondersteuning
  • Mooie vormgeving
  • Met remlicht.

Marianne Kann-Merkus 18-11-2022

Electrice fiets

Zeker nog steeds heel blij met onze fietsen het is alleen wel jammer dat de service aan huis lang duurt voor dat er iemand kan komen, het is namelijk niet altijd mogelijk om de fiets naar een service punt te brengen. Was in aug gevallen met de fiets en er was niet meer mee te fietsen en zou dan 3 weken moeten wachten voor de fiets gemaakt zou worden. Gelukkig toch een mogelijkheid kunnen vinden om de fiets op de aanhanger weg te brengen en de fiets binnen een week terug. Dus ja de service aan huis gaat niet altijd op jammer genoeg dat was ook 1 van de reden dat wij toen voor Amslod hadden gekozen maar helaas.

Minpunten

• Fiets trapt zwaar als je een heuvel op moet

Amslod 19-11-2022

Beste Marianne,

Bedankt voor uw reactie en feedback. We zetten uw feedback door naar de desbetreffende afdeling(en) ter evaluatie.

Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Wij wensen u veel fietsplezier.

Mochten we u op dit moment ergens mee kunnen helpen, dan kunt u onze service desk bereiken via 038 202 0808 (keuze 2).

Mirjam van Amslod

w*******@g******** 18-10-2022

Fijne fiets

Deze ebike is eenvoudig te bedienen. Duidelijke beschrijving in bijgeleverd boekje en uitleg i de wi kel en bij levering. Let op zowel in de winkel en aan de telefoon nagevraagd, in tegenstelling tot wat in het boekje staat, wél eerst drie keer de accu zo goed als leeg rijden.
Verder vind ik het verschil tussen de vanafprijs in de brochure en de daadwerkelijke prijs best groot. Maar omdat ik voor mn oude fiets nog een leuk bedrag terugkreeg, uiteindelijk toch gekocht en zeker gee spijt van.

Pluspunten

• Bediening eenvoudig
  • Snel schakelen in ondersteuning
  • Ziet er ook.nog eens mooi uit

Minpunten

• Standaard trilt snel los
  • Afsluitdopje accu was er al snel af

m******************@g******** 30-08-2022

Tevreden na een half jaar gebruik.

De fiets heb ik nu een half jaar in gebruik. Hij bevalt me prima. De ondersteuning is goed in de stellen, waardoor je altijd met gemak kunt fietsen. Het display is duidelijk. Kortom, ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening.
  • Voldoende ondersteuningsmogelijkheden.

m*******************@c******** 27-05-2022

Sportieve fiets

Prachtige fiets met duidelijk display die goed te bedienen is, groot actieradius, genot om kleine en grote tochten mee te maken. Automatische verlichting en zelfs remlichten geven veilig gevoel. Staat stevig door goede standaard. Mooie kleur blauw.
Ben er superblij mee, al heel wat kilometers gemaakt.

Pluspunten

• Groot actieradius
  • Duidelijk display
  • Goede remmen
  • Verlichting die automatisch aangaat
  • Stevige standaard

Minpunten

• Aardig aan de prijs.

e*********@g******** 24-05-2022

De beste e-bike

Een mooie niet te zware fiets. Gemakkelijk op de fietsdrager te tillen.
na goed om ons heen gekeken te hebben viel toch de keus op Amslod York.
Vooral de lage instap is een verademing als je wat ouder word.

Pluspunten

• lage instap
  • licht van gewicht
  • waar voor je geld

Minpunten

• niet

s********@h********** 20-05-2022
  • Product gekregen

Goed geholpen

Fijne soepele fiets. Ik heb er al vele ritjes mee gemaakt.
Nadat mijn vorige fiets gestolen was is deze binnen een week geleverd.

i***********@g******** 13-05-2022

Goede keus na deskundig advies

Onze keus voor deze Amslodfietsen werd zoveel makkelijker gemaakt door de uitgebreide en professionele uitleg van Alex, die met een bus vol testfietsen voor de deur stond. Op elke vraag kwam een deskundig antwoord zodat snel duidelijk werd welke fiets echt het best bij ons en onze fietswensen paste. Zeer geduldige uitleg. De fietsen bevallen ons in de praktijk prima! Elk tochtje roept vakantiegevoel op.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Krachtig voorlicht

Minpunten

• Actieradius van 150 km is overdreven

g*************@h********** 13-05-2022

Zeer tevreden

Sinds 2 maanden in bezit van een Amslod York. In het Experience center zeer goed geinformeerd en een testrit gemaakt. Deze fiets voldoet aan al mijn eisen. Met name in de heuvels van Zuid-Limburg, geen heuvel is te hoog dankzij de krachtige 80 Nm middenmotor.
Voor heel veel fietsplezier een echte aanrader.
Als leuke bijkomstigheid, een korting als je een oudere fiets inlevert voor een goed doel.
Helemaal TOP!
Mw.....

Lieke 13-05-2022

Bevalt goed, zeker een aanrader

Fijne fiets voor woon/werk afstanden te fietsen. Duidelijke display en makkelijke besturing

Pluspunten

• duidelijke display
  • makkelijke besturing

m******************@g******** 12-05-2022

Bevalt me uitermate goed. Ik ben er erg tevreden over.

De fiets rijdt heerlijk. Als je hem aan de hand mee moet voeren is er een ondersteuning die je aan kunt zetten. Omdat de fiets zwaarder is dan een fiets zonder trapondersteuning kan zo'n hulp heel fijn zijn. Sinds ik de fiets heb heb ik hem al veel gebruikt en heb ik al veel meer gefietst dan toen ik nog mijn 'gewone' fiets had. Er zijn voldoende schakelmogelijkheden om bij elke omstandigheid de juiste, comfortabele ondersteuning te hebben. Kortom, ik ben erg blij dat ik deze fiets heb.

Pluspunten

• Goede kwaliteit.
  • Veel schakelmogelijkhede.
  • Mooie fiets om te zien.
  • Display op het stuur is duidelijk.
  • Gebruiksaanwijzing is duidelijk.

Minpunten

• geen minpunten ervaren

e*********@g******** 12-05-2022

kan ik blijven fietsen [ja]

Het zag er mooi een reed erg goed ,de precentatie was vriendelijk en goed en volledig. fietste prima en vertrouwd . alles wat je van een fiets mag verwachten ,zonder en met ondersteuning ,gezien mijn problemen met knie en heup volledig werden weg genomen

Pluspunten

• gelijkmatige ondersteuning

Minpunten

• geen
  • geen

v*********@h****** 12-05-2022

Tevreden met mijn aankoop

Ben erg tevreden over de fiets en de service. Enige minpunt vind ik dat er wordt geadverteerd met beloftes van een actieradius van 150 km. Ik gebruik de maximale ondersteuning en hierdoor haal ik maximaal 70 km. Ik begrijp ook dat ik veel van de accu verlang maar een verschil van 80 km vind ik wel veel. Ps de actieradius wordt alleen behaald bij een minimale ondersteuning, wind in de rug etc.
Desondanks ben ik erg tevreden en laadt mijn accu gewoon een keertje extra op.

Pluspunten

• Goede service
  • Fiets rijdt lekker

Minpunten

• Actieradius valt tegen

h*************@g******** 11-05-2022

Sinds maart 2022 in bezit van 2 Amslod electriche fietsen. Zijn erg tevreden hierover. Mooie uitstraling, fietst fantastisch! Enige minpunt is de acceleratie, aantal kilometers valt erg tegen met maximaal 70km op de teller doet de accu doet niet wat men beloofd.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Fietst ook licht zonder ondersteuning

Minpunten

• Te weinig km met de accu

m******@c*********** 10-05-2022

Geweldige fiets

Deze fiets is helemaal geweldig. Hij zit heerlijk, remmen zijn super door de abs en door de veren lijkt het alsof je op wolken rijd. De fiets is erg stil en de bediening is intuïtief. Erg tevreden over het bereik van de accu. Ook het remlicht is erg fijn. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Comfort
  • Accu Bereik
  • Stil

Minpunten

• Nog niets kunnen ontdekken

p*********@h****** 10-05-2022

deze Amslod is het neusje van de zalm

ik heb deze fiets gekocht omdat hij beschikt over 80 newton meters mijn oude fiets had er maar 40 en hiermee kon ik de heuvels in Limburg niet goed op fietsen omdat ik geen kracht in mijn benen heb. Met deze fiets kan ik gerust het Limburgslandschap bewonderen en ik fiets deze met gemak op.

Pluspunten

• mooie fiets
  • goede service
  • fijn fietsplezier

c***************@g******** 06-05-2022

Waar voor je geld!!

Fantastische fiets voor een goede prijs!
De prestaties zijn boven verwachting!!

Pluspunten

• Actieradius
  • Ondersteuning

h************@h********** 06-05-2022

Super service en kwaliteit van de fiets is ook super goeie accu kortom een zeer goede fiets heb nu ong twee a drie maanden en al bijna 250km mee gefietst kort om echt een aanrader om eens te gaan kijken bij amslod ook de breng service is optimaal houden zich aan de gemaakte afspraken en ook in de winkel heel fijn geholpen gewoon top dus

Pluspunten

• Alles werkt perfect

NicoleBB70 06-05-2022

Aanrader!!!!

Sinds 2 maanden ben ik in het bezit van deze heerlijke fiets. Ik heb deze fiets gekocht bij Amslod, deze werd mij aangeraden door een familielid en wat ben ik blij dat ik daar naar geluisterd heb! Het is super fijn dat Amslod bij je langskomt met een aantal fietsen, zodat je kan proefrijden en uiteindelijk een mooie fiets kan uitzoeken, die goed bij je past. De medewerker van Amslod heeft verstand van zaken en geeft goed advies. De medewerker regelt verder alles voor je en al na 1 week werd de gloednieuwe fiets thuis afgeleverd. Ik was nooit zo'n fietster maar met deze fiets gaat het bijna vanzelf . Ik laat de auto nu ook veel vaker staan en heb al tientallen kilometers gefietst. Ik geef Amslod dan ook een dikke 10!!!

• Helder display
  • Prima accu
  • Fietst heerlijk

Minpunten

• Nog niet gevonden

j*****************@h********** 04-05-2022

Beste fiets.

Heel goede fiets.
Goede service.
Ben zeer tevreden, geeft goeie ondersteuning bij een viaduct op rijden.
Zeker een aanrader om te kopen.

Review 14-1-2022
Heel goede fiets ,Prachtige uitstraling.
Kan heel veel fietsen voor dat hij weer opgeladen moet worden.
We hebben ook bijpassende fietstassen gekocht.
Dat is helemaal geweldig kan ze er makkelijk afhalen.
Fiets en tassen zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goeie ondersteuning

Minpunten

• Hard zadel

r**********@g******** 03-05-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede stevige fiets. Geeft een goede ondersteuning . Ideaal met zoveel verschillende versnellingen. Heb voorwielaandrijving gekozen omdat ik COPD heb. Hij voldoet goed en geeft goede verlichting met fietsen.

t******@c******** 29-03-2022

Dit is beslist een aanrader.

Wij, mijn vrouw en ik, hebben heel lang gezocht naar een elektrische fiets die redelijk betaalbaar is, er goed/mooi uitziet en ook goed uitziet.
Er is een zeer groot aanbod van elektrische fietsen waarbij de prijzen behoorlijk ver uit elkaar liggen wat de keuze niet eenvoudig maakt. We hebben uiteindelijk gekozen voor de Amslod Wellington omdat deze fiets qua uiterlijk ons aansprak en tijdens een proefrit uitstekend beviel.
Nu, drie maanden later blijkt dit een uitstekende keuze geweest te zijn. Heel gemakkelijk in het bedienen en bijzonder comfortabel fietsen zijn voor ons eruit springende zaken.
Dit is een fiets waarvan we nog vele jaren hopen te kunnen genieten en die zeker voor iedereen aan te raden is. Theo en Ria Visser, Krimp[en aan den IJssel.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Zeer veel mogelijkheden van instellen
  • Kwalitatief hoogstaand

Minpunten

• Geen minpunt

Ruby 28-01-2022

Blije eigenaar Amslod fiets

Het begon met een huisbezoek. Meneer nam een aantal fietsen mee, vertelde veel info en was erg duidelijk! Al snel een keuze kunnen maken! Papierwerk afhandelen en binnen 2 weken werd de fiets keurig bij me thuis gebracht. Even een proefritje, even afstellen en nu ben ik de blije eigenaar van een prachtige Amslod fiets!

Hele fijne ervaring en een nóg fijnere fiets!

Pluspunten

• Goede info
  • Alles aan huis
  • Duidelijke prijzen
  • Uitgebreide fietsen
  • Keuze genoeg