Amslod Ascot MRX-600 celene beige / lage instap / 52,54,56 etc / 2022

Amslod Ascot MRX-600 celene beige / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 Best Reviewed nov 2021

Amslod Aston MRX-600 stratus white / lage instap / 52,54,56 etc / 2022

Amslod Aston MRX-600 stratus white / lage instap / 52,54,56 etc / 2022

Amslod Wellington MRX-600 quantum silver / lage instap / 52,54,56 etc / 2022

Amslod Wellington MRX-600 quantum silver / lage instap / 52,54,56 etc / 2022

Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 52,54,56 etc / 2022

Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 52,54,56 etc / 2022
Bekijk alle Elektrische fietsen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Ascot MRX-600 celene beige / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

m**k@o**k.com 16-11-2022

Ik heb vorig jaar deze fiets gekocht en ben er op zich heel blij mee. Maar.. ik ben helemaal niet blij met de service en bereikbaarheid van Amslod. Mijn man heeft dezelfde fiets (andere kleur), maar met deze fiets hebben we de ene ellende na de andere. En er wordt niet adequaat gereageerd. Ik ben dus helemaal niet blij met service en reacties. Of liever gezegd, geen reactie. Ik zou deze fietsen dan ook niet adviseren eerlijk gezegd. Jammer, want de fietsen zijn wel fijn.

Pluspunten

• Fits zelf

Minpunten

• Service laat te wensen over
  • Moeilijk bereikbaar
  • Trage reparatie of reactiesnelheid

Amslod 17-11-2022

Beste,

Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is geweest dan gehoopt. Helaas kunnen wij u op basis van uw (voor)naam niet vinden in ons klantsysteem. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl.

Mirjam van Amslod

e**i@h**l.com 04-09-2022

Nog steeds tevreden

Ik heb de fiets nu een jaar, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er nog steeds heel blij mee ben.
De fiets doet het nog steeds heel erg goed, ook de versnelling en de motor.
Had al binnen 5 mnd 500 km gefietst, dus afspraak gemaakt voor een service onderhoud. Zeer makkelijk wordt bij je thuis gedaan.
Dit was echt een top aankoop

z**a@g**l.com 17-03-2022

Service aan huis

Fiets alweer half jaar in bezit. Fiets nog steeds heerlijk en een vriendelijke monteur kwam aan huis voor onderhoud. Prima geregeld!

13-11-2021
Wat een geweldige en mooie fiets!
Duidelijk display en gemakkelijk te bedienen.
Met een accu waar je behoorlijk lang mee kunt fietsen.
Fiets licht en soepel .
Je rijdt vaak langere stukken dan je van plan was😅
Ook een goede onderhoud/pech service en ik werd 3 maanden later gebeld of alles naar wens was.
Ik ben er superblij mee!

Pluspunten

• Service aan huis
  • Grote accu, gaat lang mee
  • Veel versnellingen
  • Goede ondersteuning
  • Stuur en zadel makkelijk verstelbaar

l**4@g**l.com 01-03-2022

Blij met mijn Amslod e-bike!

Nog steeds super blij met mijn mooie e-bike! Zeker nu de brandstofprijzen gaan stijgen ben ik extra blij met m'n fietsie!
Nog nooit iets aan geweest, batterij is nog steeds prima in orde. Echt een aanrader.

• Fietst heerlijk

r**n@z**o.nl 27-11-2021

De fiets bevalt mij zeer prima dus een aanrader

Fijne fiets, grote accu, gemakkelijke bediening, weinig geluid, goede verlichting en remlicht.
Goede voorlichting in de winkel en snelle aflevering. Bij aflevering nog alles uitgelegd ook proefritje gemaakt of alles goed is. Als extra service ook nog de accu in huis aangesloten voor opladen.
Ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Fietst licht
  • Ziet er mooi en sportief uit

Minpunten

• Stander zat niet goed vaste
  • Beetje harde zadel

Een blije klant. 16-11-2021

Amslod E bike.

De fiets voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Hij geeft letterlijk dat extra zetje in de rug. Hij past zich aan aan het weertype, wat heel fijn is. Display is makkelijk te bedienen, er zitten genoeg functies op, zo kun je zien hoeveel km je fietst, calorieteller zit er op enz enz. De service was prima, goede uitleg gehad bij levering, de fiets werd goed afgesteld na een
proefritje dus dat was helemaal top!
Ik zou deze fiets aanraden aan anderen, ik ben geheel tevreden!

Pluspunten

• Fijne en makkelijk te hanteren E bike.
  • Prima service.

Minpunten

• zadel is een beetje hard.
  • dopje dat op de accu zit breekt makkelijk af.

Lea 11-11-2021

Review

Echt een fantastische fijne en super mooie fiets!!! Ik ben er zo blij mee en wil nooit meer een andere. Heb er al heerlijke fietstochten mee gemaakt. Ik kan amslod bij iedereen aanbevelen. Levering en alles was ook perfect geregeld.

Pluspunten

• Fietst heerlijk
  • Gemakkelijk om het stuur te verstellen

Sylvia 10-11-2021

Top fiets

Na een flinke zoektocht bij meerdere dealers ben ik overstag gegaan voor de Amslod Ascot! Mede door de eerlijke niet pushende verkoper waar ik een mooie deal mee kon afsluiten.
Ik ben zeer tevreden over deze fiets, die ik nu 3 maanden in bezit heb! Heerlijk ontspannen fietsgemak!
In de allerlaagste ondersteunings-stand heb je het gevoel dat je op een normale fiets fiets en dat vind ik heel belangrijk! Een aanrader.

Pluspunten

• sterke motor
  • geluidloos
  • gewoon fietsgevoel

d**g@g**l.com 10-11-2021

Prima fiets

Omdat we graag een e-bike met een middenmotor wilden bezochten wij de Amslod showroom in Rotterdam.
In een erg prettig gesprek werden we erg goed voorgelicht en hebben een meteen een proefrit gemaakt.
Na de proefrit was onze keus gemaakt, een keus waar we na twee maanden fietsen geen spijt van hebben.
De fietsen werden keurig op tijd bij ons thuis afgeleverd en op onze wensen afgesteld.
We hebben 2 heel fijne fietsen voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Middenmotor
  • Simpele bediening
  • Meeloopfunctie
  • Automatische verlichting

Minpunten

• Wat slappe snelbinders

José 08-11-2021

Aanrader

Deze elektrische fiets heb ik gekocht, omdat ik meer afstanden met de fiets wil afleggen i.p.v. met de auto. De fiets is iets zwaarder dan mijn gewone fiets. Als je hieraan gewend bent, is het een hele comfortabele fiets voor alle afstanden. Er zijn ook allerlei handigheidjes die je kunt instellen op het display. Zo weet je na elk tochtje hoeveel km je gefietst hebt. Verder heb ik een houder voor de mobiele telefoon op het stuur. Dit is heel handig voor de navigatie. Het display heeft een aansluiting om de telefoon op te laden. Dat is erg prettig. Kortom: ik ben heel blij met deze aanschaf en verwacht hier heel wat jaren mee te fietsen.

k**i@k**l.nl 04-11-2021

Fijne fiets om op te fietsen

Een fijne fiets die makkelijk te bedienen is voor de ondersteuning. Zadel en stuur zijn makkelijk in te stellen. Bruggen zijn heel makkelijk te nemen, en de wind is geen probleem meer voor ons

Pluspunten

• Makkelijke bediening ondersteuning
  • Goede verlichting die automatisch aan gaan
  • Goede remmen
  • Zadel en stuur makkelijk te verstellen

Minpunten

• Geen min punten kunnen ontdekken

Johan van der Heijden 14-10-2021

voldoet aan verwachting perfect

Snelle reactie op de aanvraag folder en test aan huis alles snel en netjes geregeld

d**n@g**l.com 10-09-2021

Bevalt mij uitstekend

Het is een mooie en degelijke fiets en mooi afgewerkt. Met een extra krachtige middenmotor en schijfremmen.Het heeft een 600 wattuur en de nieuwste technologie. De prijs is aan de hoge kant maar de 700 inruil premie vergoed veel.

Pluspunten

• eco
  • afwerking
  • ondersteuning niveau

Wambs 23-07-2021

Super

Nog steeds een super fijne fiets. Mooi licht gekleurd frame, super ondersteuning. En met grote fietstassen een goede boodschappen fiets. Maar ook een goede fiets voor een toeristische route.

Pluspunten

• Grote accu
  • Zadel en stuur zijn aan te passen
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Nog geen min-puntje kunnen ontdekken

Wambs 02-07-2020

Super fiets

Geweldige fiets. Lange accuduur. Zitcomfort super. Stuur verstelbaar, dus ook een sportieve zit is mogelijk. Heuvel op gaan heel makkelijk. Ondersteuning op 8 niveaus en daarbij 7 versnellingen. Zeker niet echt een hele zware fiets

Wilma 18-06-2020

Geweldige fiets. Grote accu. rijdt heel soepel, ook de steile helling van onze parkeergarage. Loopondersteunig ook een pluspunt, zeker als je uit een fietsstalling een heuvel op moet. geluid van midden motor is te verwaarlozen. Super verlichting en remlicht.