Amslod Aston MRX-600 stratus white / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 - Reviews

• Best Reviewed 2 keer feb 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Aston MRX-600 stratus white / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**e@s**z.nl 20-09-2022

Nooit meer, service ver beneden pijl

De fiets in januari gekocht, service op dat moment prima, volgens afspraak geleverd.
Maar nu begint de ellende. Fiets na 8 maanden stuk. Computer gaat niet meer aan.
Bij het maken van de afspraak wordt er doodleuk gezegd dat het wel twee weken kan duren voordat de fiets kan worden gerepareerd. In de tussentijd geen leenfiets. Het kan mogelijk sneller als we de fiets zelf naar een servicepunt kunnen brengen, 50 km verderop. Ondertussen wel €169,-- berekenen voor 3 jaar onderhoud. Helaas dus totaal GEEN service bij Amslod.
Eerste keer en laatste keer.

Pluspunten

• Slimmer verkoop
  • Volgens afspraak geleverd

Minpunten

• Slechte service
  • Belabberde kwaliteit
  • Geen eigen servicepunten in de buurt

Amslod 23-09-2022

Beste r**e@s**z.nl,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl. Mijn collega's van de servicedesk helpen u graag.

Sanne van Amslod

j**s@u**l.nl 11-08-2022

Hoeft niet alijd het nieuwste te zijn.

Mijn vrouw had een voorwiel aangedreven elektrische fiets. Deze was al een aantal jaren oud en zeer beperkt in het aantal fietskilometers. Een bijkomend nadeel was dat je met deze fiets niet langzaam met ondersteuning kon fietsen. In het begin niet zo erg, kon ze nog makkelijk bijhouden, maar op gegeven moment gaan de jaren toch tellen. Dus zij m’n vrouw “ga ook maar eens naar een elektrische fiets kijken”. Nu heb ik het geluk er in Eindhoven een AMSLOD vestiging zit, net als die andere merken, en ik dus zo binnen kon wandelen voor een proefrit te maken. Vanaf dat moment was ik groot fan van dit merk. AMSLOD. Ik heb nog maar diverse andere merken gekeken , maar de prijs kwaliteitverhouding van AMSLOD is vrijwel niet te evenaren. Wat er in de folder van AMSLOD staat zijn geen fabels. Mooi strak afgewerkte fietsen. De 80 Nm Bafang middenmoter ondersteunt perfect, 5 ondersteuning niveaus . Dit in combinatie met de 7-naaf versnelling geeft een zeer prettige fiets ervaring. En verder hoeft mij vouw ook niet meer bang te zijn dat de fiets niet genoeg kilometers kan halen. De accu met 600Wh gaat inderdaad makkelijk 100 kilometer mee met een behoorlijk straf windje op de dijken van de rivier de Vecht. Want wij hebben inderdaad twee AMSLOD fietsen gekocht, was een goede actie, en in de 3 weken die wij ze nu in bezit hebben ruim 400 kilometer gefietst. Voor wat betreft het afleveren van de fietsen kan ik zeggen dat de afspraken die gemaakt waren volledig zijn nagekomen. De fietsen waren op voorraad en binnen 10 dagen werden ze geleverd. Netjes afgemonteerd en afgesteld. Kortom een zeer positieve ervaring.
Groeten

Pluspunten

• fijne ondersteuning
  • veel kilometers/laadbeurt

a**k@h**l.com 21-06-2022

Update op 21-06-2022:
Mooie fiets, slap frame fiets is daar door onrustig tijdens het fietsen m'n in bochten erg onrustig, niet prettig!!

Review van 01-03-2022:
Fijne fietsen accu moet nog diverse malen leeg gereden worden om de maximale capaciteit te benutten

Amslod 25-06-2022

Beste a**k@h**l.com,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Helaas kunnen wij u op basis van uw (voor)naam niet vinden in ons klantsysteem. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl.

Mirjam van Amslod

r.kort63@hotmail.com 15-06-2022

Na kleine aanloop moeilijkheden een zeer goede fiets. en de accu voldeed aan de eisen.

Pluspunten

• accu

Minpunten

• boutjes bij aflevering vastzetten

Charl 02-03-2022

Degelijke fiets met groot bereik

Een mooie degelijke fiets waarbij je veel kan instellen.
Goede ondersteuning bij zelfs al bij lichte ondersteuning.
Goede prijs kwaliteit verhouding door degelijkheid van de fiets en grote accu, dus bereik.

Pluspunten

• groot bereik
  • ziet er mooi uit
  • eenvoudige aanschaf door thuis bezoek

r**t@k**o.com 28-02-2022

juiste uitstraling voor een Electrische fiets

ik heb gekozen voor dit product omdat hij een prima uistraling heeft soepel fietst makelijk bediendbaar gewoon een TOP fiets.

I. Hartman 26-02-2022

Amslod elektrische fiets

Op maandag heb ik een proefrit aan huis gemaakt, met een elektrische fiets van Amslod.
De testrit beviel goed en ik heb mijn nieuwe fiets meteen besteld. Op zaterdag werd deze al geleverd! Super snelle en goede service dus.

Ik kocht deze fiets om te kunnen gaan fietsen met mijn dochter van bijna 1. Daarom heb ik online bij Amslod een fietsstoeltje voor haar besteld.
Als ik deze meteen bij de verkoper mee had kunnen bestellen, zodat die met de fiets meegeleverd werd had ik zeker een 10 gegeven.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Goed product
  • Goede kwaliteit/ prijs verhouding

Minpunten

• Accesoires niet te bestellen bij medewerker

h**k@g**l.com 25-02-2022

Blij met de aanschaf

Het gesprek met de verkoper van Amslod in Meppel kenmerkte zich door kennis van zaken, vriendelijk en to the point. Er werd een in mijn ogen reëel verhaal gehouden, zonder opsmuk of overspannen verwachtingen. Zo werd de informatie over de actieradius van de accu gerelativeerd tot aannemelijke proporties. De levering van de prachtige fiets was conform de afspraak. Prima informatie gekregen bij aflevering. Misschien het allerbelangrijkste: de fiets overtreft mijn verwachtingen: prima zithouding, solide materiaal zodat ik er zeker van ben deze zomer intensief gebruik te maken van deze elektrische fiets.
Herman de Haan

Pluspunten

• Sterke middenmotor
  • Sterke accu
  • Prima zithouding

r**3@h**l.com 25-02-2022

Zeer goed

Na vele zoeken en de vele kilometers van de accu heb ik besloten om een amslod te kopen

Pluspunten

• accu
  • handelbaarheid

Minpunten

• boutje los bij aflevering

w**1@g**l.com 25-02-2022

Amslod fiets

Ik heb voor deze fiets gekozen voor zijn krachtige middenmotor en goeie accu.

Pluspunten

• Goede middenmotor
  • Goede accu
  • Verstelbaar stuur

d**6@g**l.com 25-02-2022

Het is een mooie, stevige en krachtige fiets.
Wij hebben vergelijkingen en proefritten gemaakt met vergelijkbare fietsen maar de is voor ons, met grote voorsprong, de winnaar.

e**2@g**l.com 25-02-2022

Amslod, een echte aanrader!

Na een bezoek aan een amslod winkel twee fietsen aangeschaft. We werden uiterst vriendelijk en professioneel geholpen.
Ook de inruilvoorwaarden bevielen ons prima.
We kozen voor deze fietsen vanwege de prijs kwaliteit verhouding en wij zochten fietsen met een gemakkelijk te verstellen stuur voor het plaatsen in onze camper.
Amslod is een van de weinige merken die zo’n stuur aanbieden.
Ook de sterke motor waar je bij andere merken extra voor moet betalen was voor ons een pluspunt.
We hopen nog vele jaren van deze fietsen te kunnen genieten.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Verstelbaar stuur zonder gereedschap
  • Mooie uitstraling
  • Service aan huis
  • Geen levertijd

Jabro 23-02-2022

Prima

Prima fiets al 70 km gefietst met wind tegen gaat als zonnetje en brug op eitje heerlijk had veel eerder moeten besluiten voor electrische fiets en prima voorlichting in de winkel niets was te veel heel aardige man in papendrecht

Pluspunten

• Gemak om te fietsen met ondersteuning
  • Snel geregeld goede service

k**a@g**l.com 02-11-2021

Bestens

Heb drie jaar geleden deze Amslod Aston MRX-600 gekocht en er moeiteloos 10.000 Kilometer mee gereden.
Elk jaar een onderhouds beurt genomen en de een 5 jarig verzekering afgesloten.
1 keer een lekke band gehad en dat werd ook keurig geregeld.

Pluspunten

• Prima Accu
  • Prima Oplader

i**r@g**l.com 22-07-2021

Nadat ik in juni 2020 de Amslod Aston MRX-600 had gekocht en er verschillende mankementen aan de fiets waren die na maanden opgelost werden. Hebben wij n.a.v. het TV programma Kassa onze fietsen terug gegeven aan de firma Amslod. Wij hebben het totale aankoop bedrag en het geld van de verzekering terug gekregen. Het ging om de zeer slechte service van Amslod.

Pluspunten

• remlicht

Minpunten

• zeer slechte service

r**i@g**l.com 11-07-2021

Prima e-bike maar slechte service !

Ik heb in 2017 2 Hamilton SX fietsen gekocht en deze zijn prima, helaas is de service super slecht.
Telefoneren lukt bijna niet omdat je in de wacht wordt gezet en op een standaard uitdraai van Amslod zelf waar je de gegevens en klachten kan invullen wordt nooit op gereageerd !!

Pluspunten

• Fietsen is prima
  • Accu doet het na 4 jaar goed.

Minpunten

• Afwerking kan beter.
  • Slechte service.

Sandra 30-06-2021

Top fiets

Heerlijke fiets!! Er zit alles op wat ik graag wil en wat ik belangrijk vind, zoals sterke motor en een accu met groot capaciteit! Goede prijs! Goed afgewerkt! Duidelijk display. Strakke kleur!

Pluspunten

• veel

Minpunten

• tot nu toe geen!!

Diny 16-06-2021

Hele fijne fiets en ziet er mooi uit!

Een prachtige mooie fiets.Ben er zeer tevreden over. Grote accu, wat zeer fijn is, een goede ondersteuning wat zeer fijn is bij lange afstanden. Kortom een hele fijne fiets!

Pluspunten

• Goede ondersteuning
  • Grote accu
  • Fijn zadel

Minpunten

• Geen minpunten

Fretsj 30-05-2021

Heerlijke fiets

gekocht voor mijn vrouw, die er blij en erg tevreden mee is .
mijn motivatie om deze fiets te kopen was de prijsstelling qua compleetheid, waar ik bij andere merken
veel meer voor moest betalen.

Pluspunten

• compleetheid
  • service

Amslod Aston middenmotor 18-03-2021

Max. snelheid staat wel héél strak afgesteld.

De fiets zelf is echt geweldig. De zit is echt verbeterd t.o.v. mijn eerdere amslod Aston en die was al geweldig. De fiets is ook hoogwaardig afgewerkt.
Het enige waar ik echt van baal is de max snelheid. Ik kom nauwelijks aan de 25km per uur. Alleen in de sport stand en dat is echt een aanwinst lukt het wel. Nadeel daarvan is, is dat de accu snel leeg is.
Na discussie met overigens zeer prettige medewerker helaas niet opgelost. Mijn inziens is dat als de max. snelheid 10% mag afwijken dat dit ook naar boven geldt.

Als je je niet stoort aan het niet halen van de max. snelheid, raad ik de fiets zeker aan. Anders zou ik op zoek gaan naar een bedrijf waar ze wel genegen zijn om hem iets minder strak af te stellen. Omdat dit voor mij echt een issue is beoordeeld met een kleine 7, anders was het een 9 geweest.

Pluspunten

• Hoogwaardig afgewerkt
  • Héle fijne zit houding
  • Sport stand. Zelfs in de storm goed te fietsen.
  • Fijn display vd computer

Minpunten

• Maximum snelheid is niet haalbaar.
  • Accu snel leeg in sport stand

aadf 18-05-2021

Mag ik vragen wat de fiets kost? Zie alleen basisprijs staan. Uiteraard afhankelijk van de opties, maar een idee voor het door u gekozen type zou welkom zijn.