Amslod Venton LX-600 jet black / lage instap / 2020 - Reviews

Soort fiets
stadsfiets
tile-modeljaar
2020 model

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Venton LX-600 jet black / lage instap / 2020 op Kieskeurig.nl.

4,8

Arnoud Dill 18-06-2020

Prettig rijdende fiets voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Amslod Venton LX-600 jet black / lage instap / 2020

Herenfiets met lage instap heeft als consequentie dat het frame, hoewel dit er erg degelijk uitziet, niet zo stijf is als ik graag zou zien. Het lijkt mij niet dat het problemen gaat opleveren, maar het voelt niet prettig. De fiets heeft 7 versnellingen, maar ik fiets altijd in de 7de versnelling en had eigenlijk zeker fietsend tegen de 25 km/h liever langzamer willen trappen, maar dat was volgens de verkoper niet mogelijk. Ik moest leren fietsen zoals het hoort !

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Zware standaard accu

Minpunten

• Slap aanvoelend frame
  • Verplichte ANWB fietsverzekering

Johan M. 26-08-2020

Rappelkist

Geschreven voor: Amslod Venton LX-600 jet black / lage instap / 2020

Deze fiets rammelt aan alle kanten. Schroeven laten los. Daardoor eerst een losgeslagen standaard. Nu een kapotte rem. En ze hebben een service van likmevestje. Ik wacht nu al meer dan 3 weken op de reparatie afspraak. In de winkel werd mij verteld dat de accu van deze fiets een actieradius heeft van 150 km, maar je mag blij zijn als het 75 km is.

Tom Kats 19-08-2020

slechte accuduur, fiets met 600 wH nog geen 80 km

Geschreven voor: Amslod Venton LX-600 jet black / lage instap / 2020

In reclamespots op Tv geven ze aan 150 km te kunnen fietsen met een accu van 600 wH. Ik kom op nog geen 80 kilometer. Gewisseld met een fiets met 400 wH blijk ik nog vele kilometers over te houden. Bij reclameren wordt er door Amslod medegedeeld dat ze 80 km acceptabel vinden. Zij wel maar ik niet omdat ik nu geen lange ritten met vrienden kan maken.

Gerrit 25-06-2020

Mooie afwerking

Geschreven voor: Amslod Venton LX-600 jet black / lage instap / 2020

Ik heb voor deze fiets gekozen omdat ik fiets in het hogere sigment zocht. Daar ik met de fiets naar het werk rijdt heb, moest het wel een degelijke fiets zijn. Het design is goed afwerkt, het ziet allemaal mooi strak uit en de lasnaden zijn mooi weggewerkt. Het display is goed af te lezen en de ondersteuningsstappen zijn goed voelbaar. De fiets heeft 5 "normale" ondersteuningen met 7 versnellingen en 5 "turbo" ondersteuningen b.v. als je wilt inhalen of in een steilere berg bent. De aansluiting van de koplamp vind ik vrij fragile, daar deze met een ultra dun draadje is verbonden. Echter is er een groot min punt de moter had nog 500 km gelopen en was al stuk daarbij is de service omdat te verhelpen, niet al te best. Ik ben al 6 weken het wachten op een vervangende moter. Kortom: een prachtige fiets, maar als het gaat service koop dan een fiets bij de lokale dealer.

Pluspunten

• Strak design
  • Goede ondersteuning
  • Lange accuduur

Minpunten

• Slechte moter
  • Slechte service

Jajo 04-06-2020

Prima

Geschreven voor: Amslod Venton LX-600 jet black / lage instap / 2020

Goede stevige fiets die prettig rijdt.Ziet er netjes uit .De remmen ziijn goed. Het schakelen gaat ook prettig.

Pluspunten

• Sterke motor

Minpunten

• Bagagedragers iets te klein ivm plaatsen ta