Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a**l@h**l.com 24-07-2022

fiets bevalt goed

Ik heb deze fiets bijna een jaar. Inmiddels 2000km op de teller, dus beschouw ik mezelf als een gemiddelde gebruiker. Ik heb een service beurt laten dien. Dit kan op afspraak online en de monteur komt aan huis.
De hoogste versnelling vind ik af en toe haperen. De kabel dan strakker zetten helpt voor korte tijd.
Het display is dus niet waterdicht. Hierdoor had ik lange tijd last van condens wat de leesbaarheid niet ten goede komt. Het verdwijnt pas na lange tijd in de zon. Op aanraden van de service afdeling de usb-poort afdichting opengezet bij droog en zonnig weer om de condens sneller te laten verdwijnen. De laatste tijd hoor ik de ketting wat klapperen in de kettingkast. Ik denk dat de ketting wat aangespannen moet worden.
Verder ben ik tevreden met deze fiets. De actieradius is gemiddeld 100km, dus prima. Erg fijn is de sportstand waardoor je erg makkelijk een steile helling opfietst.

Pluspunten

• actieradius
  • krachtige ondersteuning
  • comfort

Minpunten

• opstarttijd
  • vocht in display

h**6@g**l.com 13-05-2022

Prima fiets

De fiets doet het prima goede ondersteuning,hij fietst fantasties
Prachtige koop

Pluspunten

• Fietst super ligt
  • En goede service

• Ik kan geen minpunten vinden

h**6@g**l.com 18-02-2022

De beste ebike

Heb nog nooit zo'n fijne fiets gehad,bevalt uitstekend.
Prima fiets.
Goede service

hhofman2017@hotmail.com 22-01-2022

Prijs - Kwaliteit verhouding is uitstekend

Prima fiets, rijdt uitstekend, Niets mis mee met het rijden. Onderhoudsservice is goed. Accu is bij normaal gebruik na 100km wel leeg. Display is niet waterdicht en dat is wel vervelend.

Pluspunten

• Rijdt fantastisch
  • Onderhoudsservice is goed

Minpunten

• Accu na 100km normaal gebruik wel op
  • Display niet waterdicht

W**9@G**L.com 13-01-2022

In de praktijk valt deze fiets tegen

Goed:
Accu goed genoeg voor 80km in de zomer. Banden gaan lang mee.
Goed zadel.
Remlichten zijn handig. Goede verlichting.,

Niet goed:
Display condens onder scherm, ook de nieuwere versie. Dit probleem is nog niet opgelost.
Shimano Versnelling binnen 1,5 jaar toe aan de 3e nieuwe(€157 per keer!), de eerste was al na een half jaar defect. Vorige fiets(batavus) 1x in de 10 jaar, ook Shimano nexes 7). Dit valt niet binnen de garantie volgens Amslod want slijtage.
Frame is niet stijf genoeg, gaat zwabberen bij hard remmen.
Remmen moeten al na een half aar strakker gezet worden.
Service duurt een tijdje voordat ze bij je kunnen zijn. De traditionele rijwielhersteller is sneller.

Pluspunten

• Accu 80 km
  • Verlichting
  • Remlichten

Minpunten

• Display, condens
  • Versnellingen, snel stuk
  • Is er iets stuk:geen garantie
  • Frame niet stabiel/stijf genoeg
  • Service, afspraak duurt lang

Amslod 17-01-2022

Beste W**9@G**L.com,

Vervelend om te lezen dat uw ervaring niet geheel naar wens is. Helaas kunnen wij u op basis van uw (voor)naam niet vinden in ons klantsysteem. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl.

Amslod 17-01-2022

Beste W**9@G**L.com,

Van mijn collega's van de service desk heb ik begrepen dat er morgen een monteur bij u aan huis komt. Zodat u spoedig weer fijne kilometers kunt maken. Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen.

Mochten wij op dit moment nog iets voor u kunnen doen, dan horen wij dit graag. Onze service desk is bereikbaar via 038 20 20 808 (optie 3).

hilcoberghorst6@gmail.com 31-10-2021

Prima fiets

Fiets bevalt uitstekend,ook goede service aan huis.
Ik had niet beter kunnen kopen

Pluspunten

• Fietst super ligt
  • En goed afleesbaar computer

Minpunten

• Ik kan geen minpunten vinden

cees biersteker 27-09-2021

De fiets van amslod is een prima(10) iets echter de service van amslod is bedroevend (0). Op 20 september is het spatbord van de fiets eruit geknald en deels afgescheurd, mijn inziens van een fiets van plm 4 maanden oud lijkt mij dit een fabricage fout. Bijna een week later werd er verzocht om foto's op de sturen van de beschadiging en enkele dagen daarna werd er aan mij medegedeeld dat deze beschadiging niet onder de garantie valt en of ik akkoord ging met de reparatie kosten. Met frisse tegenzin ben ik akkoord gegaan met de reparatiekosten in de hoop dat de fiets zo snel mogelijk gerepareerd kan worden. Tot mijn verbijstering heb ik een bevestiging gehad dat de fiets gerepareerd wordt op 16 november, bijna 2 maanden later.
Als ik dit van te voren had geweten dan was mijn fiets keuze niet op een amslod fiets gevallen.

Pluspunten

Minpunten

• zeer slechte service

Amslod 28-09-2021

Beste Cees Biersteker,

Wat vervelend om te lezen dat u problemen met uw e-bike ervaart en langer moet wachten dan gehoopt. Onze excuses. Van mijn collega's van de service desk heb ik begrepen dat onze vakmonteur bij u aan huis komt om uw e-bike te repareren. Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Mocht er eerder een plek in de agenda vrij komen, dan wordt de afspraak automatisch naar voren gehaald.

De reparatie zal onder uw garantie vallen en zullen er dan ook geen kosten in rekening gebracht worden.

Mocht u nog vragen hebben, onze service desk is bereikbaar via 038 20 20 808 (optie 3).

a**l@h**l.com 23-09-2021

Fijne e-bike, nette prijs

Voor deze fiets gekozen na een testrit omdat deze de grootste accu heeft. Ook de ondersteuning van 80N is fijn om achter de hand te hebben. De middenmoter geeft een betere en veiliger ondersteuning dan een voorwiel ondersteuning. De prijs is redelijk. De afwerking is netjes. Een duidelijk kleuren display wat goed zichtbaar is, ook bij zonlicht.

Pluspunten

• Accu cappaciteit
  • Krachtige motor

Minpunten

• Accu zit nog op bagagedrager i.p.v. het frame

Jacob Kajuiter 08-08-2021

Na vele kilometers erg tevreden.

Goed frame, erg plezierig en krachtig aanvoelende middenmotor. Duidelijke en makkelijke bediening.
Erg tevreden over de accu, is goed voor echt lange trajecten. De naadloze afwerking van de lasnaden ziet er erg fraai uit. Kortom, tevreden na vele kilometers in vele omstandigheden en zou zo weer een nieuwe nemen.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Krachtige middenmotor
  • Fraaie afwerking

Minpunten

• Tijdsaanduiding op display loopt niet synchroon.

e**t@k**l.nl 31-07-2021

Mooie stadsfiets

Stevige en sportieve stadsfiets. Rijd bijzonder comfortabel. Nog geen minpunten ontdekt.

l**b@g**l.com 28-07-2021

Prima fietsen

Wij hebben er nu ongeveer 300 km mee gereden, mijn vriendin heeft een York, ik een Venton. Hele mooie fietsen om te zien. Na ongeveer 70 km fietsen ,op het vlakke land, is mijn accu wel leeg, maar ik weeg ook 120 kg. Bij mijn vriendin heeft de accu dan nog 47% . Zij weegt 70 kg . Wij rijden dan meestal op Eco 4. Heb geen problemen ondervonden en hij is nog niet voor de servicebeurt heen geweest. Mijn indruk is dat het een goeie, degelijke fietsen zijn.

Pluspunten

• Hele mooie fietsen
  • Duidelijke computers
  • Sterke motor

a**l@g**l.com 23-07-2021

Wil niet ruilen met andere fiets uit dezelfde prijsklasse.

Heb u eerder een review geschreven en heb daaraan weinig toe te voegen, van niet doorslaggevend belang maar wat ik toch vermelden wil, aan het zadel kon ik niet wennen (vervangen) De bos met kabels vanaf het stuur is niet mooi. De tijd aanduiding op de display loopt duidelijk achter en moet regelmatig worden gecorrigeerd ( dit ook op de fiets van mijn vrouw ) Het afsluitdoppen laadaansluiting accu is weg ( dit ook op de fiets van mijn vrouw ). En de door Amslod zo geprezen extra accucapaciteit valt in de praktijk best tegen.
Maar al bij al ik ben er nog steeds blij mee!

Review 18-06-2020
Herenfiets met lage instap heeft als consequentie dat het frame, hoewel dit er erg degelijk uitziet, niet zo stijf is als ik graag zou zien. Het lijkt mij niet dat het problemen gaat opleveren, maar het voelt niet prettig. De fiets heeft 7 versnellingen, maar ik fiets altijd in de 7de versnelling en had eigenlijk zeker fietsend tegen de 25 km/h liever langzamer willen trappen, maar dat was volgens de verkoper niet mogelijk. Ik moest leren fietsen zoals het hoort !

m**9@g**l.com 20-07-2021

Kwaliteit

Prima en veilige e-bike (remlichten!) , voldoet aan verwachtingen, grote actieradius. Maar 1 wk levertijd! Goede service, goed bereikbaar voor vragen.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar display
  • Ecomudus
  • Remlichten achtren
  • Mooi, stoer zwat

Minpunten

• Zadel hard

n**6@z**o.nl 18-07-2021

Echt aan te raden deze fiets te kopen.

Prima fiets. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Zowel in de ECO- als sportstand fietst het heerlijk. Ik heb er totaal geen spijt van dat ik deze fiets heb gekocht.

Pluspunten

• Groot frame

Geert. 18-07-2021

Een aanrader!

Mooi uiterlijk,sterke motor,prijs/kwaliteit is super en daarmee scoort Amslod geweldig goed t.o.v. andere merken.

Pluspunten

• Mooi en strak uiterlijk
  • Sterke motor
  • Gunstige prijs

t**d@h**e.nl 17-07-2021

Voldeed geheel aan mijn eisen en had daarbij nog enkele extra veiligheidsaspecten

Pluspunten

• krachtige motor
  • sterke accu
  • extra lage instap
  • prachtig functioneel display ook in zonlicht

Minpunten

• bekabeling

CinSun 17-07-2021

Zeer snelle levering ???? Motor maakt geluid ????

Binnen een week werd de fiets geleverd zodat ik hem toch mee kon nemen naar de Veluwe ipv weer een e-bike te huren. Het was in het begin best wel even wennen om de juiste manier van schakelen en de juiste ondersteuning erbij te vinden. Eerste dag ging de accu ook best snel leeg. Er werd mij verteld dat de Bafang midden motor een stille motor is echter maakt deze best een irritant jankend geluid. De actieradius is nu ik er een tijdje mee gereden heb ca 90 km. De kwaliteit prijs verhouding is oké. Ik weet of ik nog een keer een Amslod zal kopen of 500,- meer door spaar voor een A merk fiets zonder een onderhoudspakket aan huis erbij.

Pluspunten

• Snelle levering
  • 10 standen ondersteuning
  • Click systeem voor fietstassen

Minpunten

• Motor maakt irritant jankend geluid
  • Actieradius accu valt tegen
  • Dag stand km teller instellen is omslachtig

h**6@g**l.com 13-07-2021

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe fietsen
Rijden fantastisch,fijne ondersteuning

y**5@g**l.com 13-07-2021

Topfiets

Een heerlijke fiets zowel op vlakke als heuvelachtige stukken van de route. Schakelt soepel en het remlicht is een goede uitvinding.
Het enige minpuntje aan deze fiets is dat de standaard steeds los gaat. Ook na herhaaldelijk aandraaien. Maar dat is zeker geen onoverkomelijk iets.
Deze fiets us zeker een aanrader! Komt niet voor niets goed uit de testen.

Pluspunten

• Remlicht
  • Goede vering
  • Makkelijk schakelen

Minpunten

• Standaard raakt makkelijk los

r**n@c**a.nl 10-07-2021

Aanrader 1e klas

Na een testritje gekozen voor deze mooie, zwarte damesfiets met middenmotor. Trapondersteuning tot 25 km/h is ruim voldoende. Met gemak fietsen we nu de duinen in, zonder al te veel zweetdruppels. Heuveltje af gaat het natuurlijk nog wel sneller, maar dat doe je dan op eigen kracht. Na het iets bijstellen van het zadel, rijdt het helemaal lekker.

Pluspunten

• Prima ondersteuning
  • Mooi zwart
  • Goede remmen

Minpunten

• Zadel is even wennen