Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021 op Kieskeurig.nl.

8,1

Tom Kats 19-08-2020

slechte accuduur, fiets met 600 wH nog geen 80 km

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

In reclamespots op Tv geven ze aan 150 km te kunnen fietsen met een accu van 600 wH. Ik kom op nog geen 80 kilometer. Gewisseld met een fiets met 400 wH blijk ik nog vele kilometers over te houden. Bij reclameren wordt er door Amslod medegedeeld dat ze 80 km acceptabel vinden. Zij wel maar ik niet omdat ik nu geen lange ritten met vrienden kan maken.

Arnoud Dill 18-06-2020

Prettig rijdende fiets voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Herenfiets met lage instap heeft als consequentie dat het frame, hoewel dit er erg degelijk uitziet, niet zo stijf is als ik graag zou zien. Het lijkt mij niet dat het problemen gaat opleveren, maar het voelt niet prettig. De fiets heeft 7 versnellingen, maar ik fiets altijd in de 7de versnelling en had eigenlijk zeker fietsend tegen de 25 km/h liever langzamer willen trappen, maar dat was volgens de verkoper niet mogelijk. Ik moest leren fietsen zoals het hoort !

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Zware standaard accu

Minpunten

• Slap aanvoelend frame
  • Verplichte ANWB fietsverzekering

Johan M. 26-08-2020

Rappelkist

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Deze fiets rammelt aan alle kanten. Schroeven laten los. Daardoor eerst een losgeslagen standaard. Nu een kapotte rem. En ze hebben een service van likmevestje. Ik wacht nu al meer dan 3 weken op de reparatie afspraak. In de winkel werd mij verteld dat de accu van deze fiets een actieradius heeft van 150 km, maar je mag blij zijn als het 75 km is.

Gerrit 25-06-2020

Mooie afwerking

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Ik heb voor deze fiets gekozen omdat ik fiets in het hogere sigment zocht. Daar ik met de fiets naar het werk rijdt heb, moest het wel een degelijke fiets zijn. Het design is goed afwerkt, het ziet allemaal mooi strak uit en de lasnaden zijn mooi weggewerkt. Het display is goed af te lezen en de ondersteuningsstappen zijn goed voelbaar. De fiets heeft 5 "normale" ondersteuningen met 7 versnellingen en 5 "turbo" ondersteuningen b.v. als je wilt inhalen of in een steilere berg bent. De aansluiting van de koplamp vind ik vrij fragile, daar deze met een ultra dun draadje is verbonden. Echter is er een groot min punt de moter had nog 500 km gelopen en was al stuk daarbij is de service omdat te verhelpen, niet al te best. Ik ben al 6 weken het wachten op een vervangende moter. Kortom: een prachtige fiets, maar als het gaat service koop dan een fiets bij de lokale dealer.

Pluspunten

• Strak design
  • Goede ondersteuning
  • Lange accuduur

Minpunten

• Slechte moter
  • Slechte service

l**b@g**l.com 28-07-2021

Prima fietsen

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Wij hebben er nu ongeveer 300 km mee gereden, mijn vriendin heeft een York, ik een Venton. Hele mooie fietsen om te zien. Na ongeveer 70 km fietsen ,op het vlakke land, is mijn accu wel leeg, maar ik weeg ook 120 kg. Bij mijn vriendin heeft de accu dan nog 47% . Zij weegt 70 kg . Wij rijden dan meestal op Eco 4. Heb geen problemen ondervonden en hij is nog niet voor de servicebeurt heen geweest. Mijn indruk is dat het een goeie, degelijke fietsen zijn.

Pluspunten

• Hele mooie fietsen
  • Duidelijke computers
  • Sterke motor

G**s@g**l.com 28-07-2021

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Goede informatie, snelle reactie en correcte aflevering, uitstekende kwaliteit. Aanrader!!

Pluspunten

• Aflevering
  • Informatie
  • Probleemloze fiets
  • Uitstekende service

j**n@g**l.com 23-07-2021

Tweede review

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Op mijn eerdere review kom ik terug voor wat de service betreft. Ik heb begrepen dat er bij de service afdeling een nieuwe leidinggevende is aangesteld. Na een defecte achteras is dat wel snel verholpen.

Pluspunten

• Betere service dan vorig jaar.

Minpunten

• Actieradius 75 km ipv 150 km
  • Moeilijk afleesbare display

a**l@g**l.com 23-07-2021

Wil niet ruilen met andere fiets uit dezelfde prijsklasse.

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Heb u eerder een review geschreven en heb daaraan weinig toe te voegen, van niet doorslaggevend belang maar wat ik toch vermelden wil, aan het zadel kon ik niet wennen (vervangen) De bos met kabels vanaf het stuur is niet mooi. De tijd aanduiding op de display loopt duidelijk achter en moet regelmatig worden gecorrigeerd ( dit ook op de fiets van mijn vrouw ) Het afsluitdoppen laadaansluiting accu is weg ( dit ook op de fiets van mijn vrouw ). En de door Amslod zo geprezen extra accucapaciteit valt in de praktijk best tegen.
Maar al bij al ik ben er nog steeds blij mee!

Review 18-06-2020

m**9@g**l.com 20-07-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Prima en veilige e-bike (remlichten!) , voldoet aan verwachtingen, grote actieradius. Maar 1 wk levertijd! Goede service, goed bereikbaar voor vragen.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar display
  • Ecomudus
  • Remlichten achtren
  • Mooi, stoer zwat

Minpunten

• Zadel hard

n**6@z**o.nl 18-07-2021

Echt aan te raden deze fiets te kopen.

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Prima fiets. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Zowel in de ECO- als sportstand fietst het heerlijk. Ik heb er totaal geen spijt van dat ik deze fiets heb gekocht.

Pluspunten

• Groot frame

Geert. 18-07-2021

Een aanrader!

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Mooi uiterlijk,sterke motor,prijs/kwaliteit is super en daarmee scoort Amslod geweldig goed t.o.v. andere merken.

Pluspunten

• Mooi en strak uiterlijk
  • Sterke motor
  • Gunstige prijs

t**d@h**e.nl 17-07-2021
Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Voldeed geheel aan mijn eisen en had daarbij nog enkele extra veiligheidsaspecten

Pluspunten

• krachtige motor
  • sterke accu
  • extra lage instap
  • prachtig functioneel display ook in zonlicht

Minpunten

• bekabeling

CinSun 17-07-2021

Zeer snelle levering ???? Motor maakt geluid ????

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Binnen een week werd de fiets geleverd zodat ik hem toch mee kon nemen naar de Veluwe ipv weer een e-bike te huren. Het was in het begin best wel even wennen om de juiste manier van schakelen en de juiste ondersteuning erbij te vinden. Eerste dag ging de accu ook best snel leeg. Er werd mij verteld dat de Bafang midden motor een stille motor is echter maakt deze best een irritant jankend geluid. De actieradius is nu ik er een tijdje mee gereden heb ca 90 km. De kwaliteit prijs verhouding is oké. Ik weet of ik nog een keer een Amslod zal kopen of 500,- meer door spaar voor een A merk fiets zonder een onderhoudspakket aan huis erbij.

Pluspunten

• Snelle levering
  • 10 standen ondersteuning
  • Click systeem voor fietstassen

Minpunten

• Motor maakt irritant jankend geluid
  • Actieradius accu valt tegen
  • Dag stand km teller instellen is omslachtig

h**6@g**l.com 13-07-2021
Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe fietsen
Rijden fantastisch,fijne ondersteuning

y**5@g**l.com 13-07-2021

Topfiets

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Een heerlijke fiets zowel op vlakke als heuvelachtige stukken van de route. Schakelt soepel en het remlicht is een goede uitvinding.
Het enige minpuntje aan deze fiets is dat de standaard steeds los gaat. Ook na herhaaldelijk aandraaien. Maar dat is zeker geen onoverkomelijk iets.
Deze fiets us zeker een aanrader! Komt niet voor niets goed uit de testen.

Pluspunten

• Remlicht
  • Goede vering
  • Makkelijk schakelen

Minpunten

• Standaard raakt makkelijk los

r**n@c**a.nl 10-07-2021

Aanrader 1e klas

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Na een testritje gekozen voor deze mooie, zwarte damesfiets met middenmotor. Trapondersteuning tot 25 km/h is ruim voldoende. Met gemak fietsen we nu de duinen in, zonder al te veel zweetdruppels. Heuveltje af gaat het natuurlijk nog wel sneller, maar dat doe je dan op eigen kracht. Na het iets bijstellen van het zadel, rijdt het helemaal lekker.

Pluspunten

• Prima ondersteuning
  • Mooi zwart
  • Goede remmen

Minpunten

• Zadel is even wennen

P.Groters 06-07-2021

Echt een fantastische E Bike

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Dit is onze 2e elektrische fiets. Hebben twee jaar geleden een ander merk gekocht. Dacht dat ze allemaal het zelfde waren, maar niks is minder waar. Deze Amslod heeft veel meer vermogen dan die andere, met een veel betere accu.. wou dat ik 2 jaar geleden ook een Amslod had gekocht.

Pluspunten

• Krachtige 80nm middenmoter
  • Perfecte accu

Minpunten

• Dopje op de accu

h**n@h**l.com 06-07-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

We hebben deze fiets gekocht , omdat je uiteindelijk ouder word. Fietsen met ondersteuning is prettiger , je kan meer genieten van het fietsen .
Wij zijn tevreden over de fiets en service.
Goede ondersteuning.

Pluspunten

• Veilig
  • Accu voldoende

Minpunten

• Nog niet fiets

c**n@g**l.com 06-07-2021

Fijne fiets

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Vanwege de reuma een Amslod Venton fiets gekocht.
Heel tevreden, want óók zónder de ondersteuning fietst hij fijn..
En als er pijnlijke dagen zijn kan ik toch bewegen (met ondersteuning) zonder echt over mijn (reuma) grens te gaan.
Ik duw nu anderen de heuvel omhoog, en dat trekt dan natúúrlijk wel, de accu sneller leeg..

Pluspunten

• Fietst ook fijn zonder ondersteuning

a**r@o**k.com 05-07-2021

Een aanrader bevalt perfect

Geschreven voor: Amslod Venton LRX-600 jet black / lage instap / 2021

Was netjes op tijd geleverd, maar zadel zat los en kreeg je niet vast.
Netjes door Amslod opgehaald en gebruik leenfiets, voor de tijd.

Verder perfecte fiets , fietst lekker en bij legen accu fietst als een gewone fiets, duidelijke handleiding, service prima en accuraat.

Mooi afgewerkt en duidelijke display. met eenvoudige bediening fietst verder als een ZONNETJE, ook met tegenwind , helpdesk goed bereikbaar en oplossing gericht!

Ik kan Amslod iedereen aanbevelen zeker ,ook accu range perfect, daar hoef je geen hele dure fietsen en/of merken voor te kopen.

TIP!! ga eerst naar Experience Center van Amslod om het fiets gevoel te ervaren een aanrader, zien en voelen en testen is de beste ervaring namelijk.

Mooi is ook dat de inruil fietsen naar mensen gaan die geen fiets kunnen betalen een goed doel dus.

TOP(:-

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • goed service
  • degelijk

Minpunten

• zou het niet weten