Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021 op Kieskeurig.nl.

h**s@k**l.nl 07-06-2021

De service kan beter!

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Er is mij gevraagd een review te schrijven of wij tevreden zijn met de aanschaf van 2 e-bikes van amslod. Voor wat betreft de fietsen zijn wij tevreden maar we hebben ze nog niet veel (160 KM) gebruikt. Op een van onze laatste tochtjes is er bij een van onze fietsen een boutje met een revet uit de fiets (bevestiging standaard) gevallen.

Daarover heb ik telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers. Ik heb laten weten dat er een boutje plus revet uit mijn fiets was gevallen. Daardoor hing de standaard (zit vast met 2 boutjes) helemaal los en heb ik nog op tijd het boutje wat er nog wel in zat vast kunnen zetten. Inmiddels heb ik begrepen dat het een veel voorkomend probleem is!

Afgesproken was dat er nog dezelfde dag 2 boutjes met revetten naar ons adres zou worden gestuurd. Inmiddels heb ik 4 keer via de mail laten weten dat ik nog steeds niets heb ontvangen. Ook onze adresgegevens blijken niet juist te zijn genoteerd. Na ongeveer 2 weken heb ik dan een boutje ontvangen (geen revet) die niet gelijk is aan het boutje wat er in hoort. Je gaat je toch afvragen wat daar voor mensen werken. Dus over de service zijn wij best teleurgesteld!

Pluspunten

• Nog te weinig gefietst.

Minpunten

• De service is niet goed!

r**t@p**t.nl 02-06-2021
Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Vanaf 10 april ben ik de trotse eigenaar van een Amslod Ascot MTX-600.
Met de krachtige middenmotor kan ik alle afstanden aan.
Op mijn route fiets ik 2 bruggen over, dit gaat nu zo relax, je zet je fiets in de sportmodus en het is fantastisch hoe licht je deze bruggen over fietst.
Een fiets van Amslod kan ik zeker aanraden, goede service en binnen een korte tijd beschik je al over een nieuwe fiets.
Dus als je voor een E-bike kiest ga dan voor Amslod ,zeker een aanrader.

Groetjes,
Rita

j**i@z**o.nl 02-06-2021

Erg tevreden met deze fiets

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Prima fiets! Ik rijd bijna elke dag ± 45 km en het gaat lekker vlotjes en soepeltjes. Verschil tussen "wind mee" of "tegen" is wel voelbaar en scheelt zo'n 2 a 3 kilometer aan snelheid.

Pluspunten

• Rustig, stabiel fietsen
  • Goede verlichting

Minpunten

• Stuur niet goed vast te zetten.

b**r@s**l.nl 01-06-2021

Tot nu toe, aan te raden!

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Ik heb ongeveer 400 km met de fiets gefietst. Hij bevalt prima, goede ondersteuning.
Aflevering ging ook netjes, op tijd, en goed geïnformeerd.
Al met al, tot nu toe, aan te raden.

Pluspunten

• goede ondersteuning

Minpunten

• bij volle ondersteuning, accu wat snel leeg

Adri van Loon 31-05-2021

All-in-one

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

We zochten een fiets met vering in zadel en voorvork, sterke motor en mooi design. De allereerste fiets die we bekeken en waar we een proefritje op maakten was mteen 100% wat we zochten. We hebben niet verder gekeken en de koop gesloten. @ 1/2 later waren we de trotse bezitter van een mooie degelijke fiets.

Pluspunten

• mooi design
  • degelijk
  • zeer veel versnellingen

Minpunten

• Ontgrendelen van stuur gaat heel moeizaam
  • Duurde een week voordat reparatie plaats vond

a**s@r**v.com 31-05-2021

Superfiets

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

We hebben deze fiets gekocht na lang wikken en wegen. Prijstechnisch was dit de beste keuze en de service was erg prettig. De afwerking van de fiets is perfect en het rijdt als een zonnetje. We gaan hier heel veel fijne tochten mee maken!

Pluspunten

• afwerking
  • prijs
  • rijeigenschappen

l**e@h**l.nl 29-05-2021

Perfecte fiets

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Wij hebben onlangs 2 fietsen gekocht van Amslod.
Hebben al verschillende elektrische fietsen gehad maar deze zijn echt geweldig!
De service is echt goed, en snelle bezorging.
Goede uitleg en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Bij verschillende leveranciers gekeken maar Amslod kwam telkens als beste en goedkoopste eruit.

Pluspunten

• Krachtige motor

r**r@k**l.nl 29-05-2021

HELEMAAL BLIJ

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Ik ben héél blij met mijn amslod elektrische fiets.
Ik moest wel ff nadenken omdat ze best wel duur zijn.
Maar achteraf zeker niet duurder dan andere merken.
Ik heb de duurste versie met zwaarste accu en middenmotor (iets wat ik wel aanraad omdat het veel fijner fietst dan voorwielmotor).Ik heb de grootste accu genomen omdat ik er ook in Frankrijk mee wil fietsen en makkelijk de bergen in wil.Zijtassen en mandje voorop.Wel een los goed slot gekocht waarmee ik hem om een paal kan vastmaken. HELEMAAL BLIJ.

Karin 29-05-2021

aanrader

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

hele fijne fiets. al gelijk de eerste 10 minuten tijdens de test rit..al voor deze fiets gevallen.. fiets kopen is altijd erg persoonlijk..al een paar lange ritten gemaakt..ben er erg blij mee..

Minpunten

• zadel

R**n@h**l.com 29-05-2021

Mooie en goede ebike

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Mooie ebike, rijd heerlijk met standaard een krachtige motor en goede accu. Met 7 versnelingen en 10 trapondersteuningen super fiets voor dagelijks gebruik. Zeker een aanrader!

Peter Relou. 28-05-2021

goede keuze

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Ben iemand met technische achtergrond, dus ik heb op internet allerlei e-bikes bekeken, en vergeleken.
We hebben er twee gekocht.
De reden dat ik voor Amslot heb gekozen is, omdat deze fietsen een dichte kettingkast hebben, zodat de ketting wordt beschermt tegen zand en vuil.
De tweede reden is dat er een zeer sterke accu op zit, die met 43volt voordelen bied tegenover andere merken die met 36 volt werken.
Ook fietsen de bikes zonder ondersteuning nog tamelijk ligt.
Met de eerste lading hebben we 199 km gefietst, en toen zat er nog 15% in de accu.
Het remlicht vind ik ook een voordeel.
Ik heb op beide fietsen de originele tassen gekocht, die met een klik systeem makkelijk er op en af te nemen zijn.
Ik heb ook een minpuntje ervaren, en dat is , dat door het gebruiken van de standaard, deze makkelijk los komt zitten, doordat de schroeven los lopen.
Ik heb dit in een tel gesprek doorgegeven, en ik hoop dat men in de fabriek een oplossing voor zoekt.
Ik zelf denk het opgelost te hebben door de schroeven met een borgmiddel te bevestigen, maar andere oplossingen zijn ook denkbaar.
We zijn heel blij met onze fietsen, die al na ruim een week bij ons werden geleverd, terwijl ik van menen die voor een ander merk hadden gekozen, deze maanden op de levering moeten wachten.

Pluspunten

• Dichte kettingkast
  • remlicht
  • abs op voorwiel
  • fietst ook makkelijk zonder ondersteuning
  • standaard grote accu met 43volt

Minpunten

• schroeven van standaard willen makkelijk los lopen

p**j@t**t.nl 07-05-2021

Het is de moeite waard om deze fiets aan te schaffen

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Het is een prachtige fiets heel compleet voldoet aan onze verwachtingen een genot om er mee te fietsen heel blij mee. Het is een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• Service perfekt
  • Snelle levering

capalija45@gmail.com 05-05-2021

Perfecte fiets

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

Goed kwaliteit en fijne fiets. Met sterke accu en grote actieradius. Fiets fijn en makelijk besturing knoppen te bedinnen.

Pluspunten

• Sterke accu
  • Bediening is handig

Minpunten

• Kabels voor stuur loopen door elkaar

Bertus 19-08-2020

, accu snel leeg , accu stopt bij 8 a 9 procent .

Geschreven voor: Amslod Highland LX-600 jet black / heren / 2021

fiets valt tegen , weinig verschil tussen eco en sport. heuvel op trapt zwaar. schakelen precies bij
1-5 / 2-10 / 3-15 enz.