Amslod Wellington MRX-600 quantum silver / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 - Reviews

• Test panel 9 feb 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Amslod Wellington MRX-600 quantum silver / lage instap / 52,54,56 etc / 2022 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w**j@h**l.com 07-08-2022

Ik heb nu al 6 jaar een amslod fiets heb veel problemen ondervonden met de service /reperatie afhandeling van amslod,ik woon in friesland.
Amslod heeft hier geen experience center .ik ben afhankelijk van de fiets de laatste keer heeft een onafhankelijke partner die zijn contract met amslod vebroken,omdat je ervoor moet betalen.deze man heeft a mijn nieuwe accu weg gemaakt en het euvel de bedrading slerpte Tegen het wiel waardoor de kabel door sleet met toy gevolgen complete uitval van de fiets.nu blijkt dat hetzelfde euvel me nog een keer is overkomen.en het 7 Augustus en de fiets kan pas 7 September worden bekeken of eventueel gerepareerd.dat in tegenstelling met de afspraak voor de aanvraag van een proefrit en eventuele asnschaf van een amslod fiets dan staat er razendsnel twee gladde colporteurs bij u op de stoep.mijn ervaring is dat de reperatie vaak niet door monteurs aan huis gedaan word simpelweg omdat ze in de bussen geen middelen of onderdelen hebben ,de mooie grote bus in de advertentie is de vrachtwagen van de fabrieks leverancier die de niet afgemonteerde fiets bij u afleverd.ik raad een ieder aan die overweegt om een fiets te kopen deze te kopen bij een gerenomeerde fietsenzaak dan heeft u de mogelijkheid om direkt een reperatie te laten doen I.p.v een online afspraak te moeten maken en dan een maand te moeten wachten ,in eventueel uw fiets twee weken kwijt te zijn ,zonder vervangen vervoer.mijn eind conclusie is dat ik dinsdag a.s mijn 3 jaar oude fiets weg doe ik heb schoon genoeg van amslod en hun slechte service afhandeling.
Nooit doen zeker niet als in friesland woont u bent het bokje,
Amslod 08-08-2022

Geachte heer of mevrouw,

Vervelend om te lezen dat uw ervaring anders is geweest dan gehoopt, onze excuses daarvoor. Helaas kunnen wij u op basis van deze gegevens niet vinden in ons klantsysteem. Graag ontvangen wij uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl om u verder te kunnen helpen.

Angenita van Amslod

e**s@g**l.com 27-07-2022

Allround fiets voor alle rij omstandigheden

Na gebruik van andere electrische fietsen in de afgelopen jaren, ben ik nu zeer tevreden met mijn Amslod Wellington (model 2020). De Bafang middenmotor blijkt een zeer sterke en stille motor te zijn. Op mijn vakanties heb ik hier heel veel plezier van. In de bergen rijden is geen probleem. Hup, in de sport stand en zonder probleem naar boven. De fiets is ook goed hanteerbaar en met de afneembare accu is het gewicht geen probleem op de fietsendrager. Ook is de actieradius groot en hoeft hierdoor ook de accu niet zo veel keer opgeladen te worden.

Pluspunten

• Sterke en stille motor
  • Grote actieradius
  • geschikt voor man en vrouw
  • Prima display

Minpunten

• Niet goedkoop

j**n@h**e.nl 30-05-2022

Amslod e-bike: Een betere vind je niet!

Na ruim 1 jaar nog steeds tevreden over deze fiets. Rijd en schakelt soepel met voldoende-middenmotir- ondersteuning. Ook de service van Amslod mag er wezen. Er kraakte iets bij het aanzetten van de trappers. Afspraak gemaakt en het probleem werd zonder problemen verholpen. Monteur in Roermond zeer vriendelijk en behulpzaam. Dus Amslod e-bike : een betere vind je niet!!!

hhofman2017@hotmail.com 22-01-2022

Prijs - Kwaliteit verhouding is uitstekend

Uitstekende fiets met alles erop en eraan. Rijdt prima. Batterij is bij normaal gebruik na 100km op. 1 minpuntje: Display is niet waterdicht

Pluspunten

• Rijdt fantastisch
  • Onderhoudsprogramma is goed

Minpunten

• Accu na 100km normaal gebruik wel op
  • Display niet waterdicht

b**d@h**e.nl 16-10-2021

Deze fiets gekocht omdat het een mooie fiets is met een krachtige middenmoter, de snelbinders zijn prut kun je er gelijk afhalen, maar verder een hele fijne fiets. De bediening is makkelijk en de verlichting top. Wat jammer is dat de service van Amslod lang op zich laat wachten, na een foutmelding moesten wij drie week wachten op reparatie, na wat heen en weer mails konden wij zelf naar een werkplaats rijden binnen een week,wanneer je afhankelijk bent van de fiets is dat wel lang,

Anton 12-10-2021

Fijne mooie fietsen met grote range.

We hebben (stel van ca. 70 jr.) nu een half jaar deze fietsen en ze bevallen prima.
Alles zit erop en eraan, sterke motor en grote accucapaciteit waarmee we gemiddeld zo'n 150 km kunnen rijden (ondersteuning stand 1 want wij willen wel blijven fietsen:).
Eerste gratis beurt aan huis gehad, eenvoudig en snel af kunnen spreken en heel goede beurt gehad (heb er constant bij gestaan om te zien wat hij deed) Tot op heden zeer tevreden!

Pluspunten

• Grote aktieradius
  • Sterke motor

Minpunten

• Snelbinders zijn flut, maar gratis vervangen!

Wim K. 07-09-2021

In mei 2021, 2 fietsen aangeschaft. Levertijd was 2 weken, dus lekker snel.
Helaas bleek op de fietsen hetzelfde slot te zitten, beetje vreemd bij een veiligheidsslot. Binnen 1 week werd het slot vervangen.
Nu zijn we 4 maanden verder en blijkt de kwaliteit flink tegen te vallen.
Fietsen rammelen vreselijk, komt van de voorspatborden en motor.
Alle 4 de banden minstens 1 x per week oppompen, ze blijven leeglopen.
Op beide fietsen waren de zijstandaard slecht gemonteerd en de inbusbouten liepen constant los.
Is nu met locktide vastgelijmd.
Nu weer storing (code 8) op 1 van de fietsen, gebeld en na erg lang wachten op de service afdeling bleek dit niet ter plekke te repareren. Men zou een monteur binnen 2 dagen laten bellen en hopen dat de sensor op voorraad is. Niet fijn als je 25 km van je auto bent en 100 km van huis.
Kwaliteit valt al met al flink tegen voor een fiets van ruim 3000 euro.

Pluspunten

• Levertijd
  • Accu
  • Vriendelijke monteur

Minpunten

• Afwerking
  • Kwaliteit

Amslod 08-09-2021

Beste Wim,

Wat vervelend om te lezen. Graag ontvangen wij uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl om u verder te kunnen helpen.

Mocht u nog vragen hebben onze service desk is bereikbaar via 038 20 20 808 (optie 3).

Mirjam van Amslod

Amslod 08-09-2021

Beste Wim,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Van mijn collega’s van de service desk heb ik vernomen dat er een passende oplossing is gevonden. Onze monteur komt bij u langs om de e-bike te repareren. Zodat u snel weer met plezier kunt fietsen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze service desk via 038 202 0808 (keuze 3).

Mirjam van Amslod

Wisja 10-09-2021

Update:

Zou binnen 48 uur gebeld worden, inmiddels 4 dagen verder en nog geen contact gehad anders dan een mailtje dat ik gebeld Zou worden en ter plekke de rekening kan voldoen ?

p**k@g**l.com 30-08-2021

Goede service bij reparatie

1ste jaar wat problemen gehad aan versnelling.
Had hem net 1 jaar toen sensor t.b.v. trapondersteuning het begaf maar na reparatie bleek dit niet het geval maar bleek motor de oorzaak.
Dit is binnen 2 weken verholpen met nieuwe motor.
Rijdt nu weer als een zonnetje.

Pluspunten

• Reparatie snel verholpen

r**n@z**o.nl 23-07-2021

Deze fiets heb ik niet meer .Ik heb hem na 19 maanden ingeruild voor een ander merk.
De reden was de zeer slechte service van Amslod.
Verschillende mankementen traden op.
In het display kwam vocht was soms niet af te lezen.
Afdeklipje voor het opladen brak af.
Verder vond ik de fiets erg onstabiel.
Nee voor mij geen Amslot meer

l**4@g**l.com 22-07-2021

Bevalt goed, maar wel wat probleempjes.

We zijn ruim een jaar verder. Inmiddels zit de derde motor in een van de beide fietsen. Bij de andere fiets is de motor tamelijk luidruchtig. Geen ernstige defecten, maar toch heel wat gedoe om het ding in werkplaats te krijgen. Ik had de keus om de monteur thuis te laten komen, maar dat duurde een week of drie. Daarom voor eigen transport naar Meppel gekozen. Daar waren de problemen snel opgelost. Hij fietst nog steeds prettig. Terugkerend probleem is dat de display beslaat in de zon, waardoor de afleesbaarheid sterk vermindert. Amslod zegt dat dit een bekend probleem is aan de oplossing waarvan wordt gewerkt. In het algemeen zijn we (erg) tevreden over de AMSLOD Wellington, maar hij met zijn ruim 27 kilo, inclusief motor, wel zwaar.

Pluspunten

• Stabiele fiets
  • Goede fietseigenschappen

Minpunten

• Autoventiel, geen fietsventiel
  • Zwaar

c**2@g**l.com 16-07-2021

Op zich stevige fiets met sterke middenmoter. Afmontage slordig. Handvat scheef gemonteerd, standaard zat na enkele kilometers fietsen los, snelbinders te los, motercomputer na 800 kilometers fietsen defect.

Pluspunten

• Moter

Minpunten

• Afmontage

b**w@k**l.nl 30-06-2021

Zoek je een kwaliteits e-bike, probeer dan deze!

Wij hebben na een prima eerste ontmoeting thuis waar wij uitgebreid konden testen, zowel een heren als damesfiets gekocht van dit merk en type. De uitleg was zowel bij presentatie als bij aflevering uitgebreid en daar was alle tijd voor.

Heerlijk soepele en sterke motor en fijn bedieningsgemak en al vele fijne kilometers mee gereden. Het scherm toont heldere en voldoende informatie en is eenvoudig bedienbaar. Ook de sterke accu maakt dat een lange rit met vertrouwen kan worden aangevangen waarbij het meenemen van de oplader niet nodig is. Zelfs bij geaccidenteerd terrein waar een extra belasting van de accu wordt gevraagd zie je de capaciteit van de accu nauwelijks afnemen en dat wekt vertrouwen dat je niet onderweg geen energie meer in je accu hebt.

Enige aandachtspunt voor de fabrikant is het zadel. Het duurt lang alvorens deze het comfort bieden wat je van een zadel verwacht. Evenwel mag dit de pret niet echt drukken want de kwaliteit van de fietsen is verder uitstekend.

Pluspunten

• accu
  • motor
  • bedieningsgemak
  • bedieningsscherm
  • stabiliteit

Minpunten

• comfort zadel

m.v.iwaarden 29-06-2021

zeer tevreden goede service

Zeer tevreden en goede service echt een aanrader. Heb de fiets met 7 versnellingen en 10 ondersteuningsniveaus uitgekozen wat zeker een aanrader is. Niveau 5 ECO gebruik ik het meeste en als er even een helling aankomt houd je de + ingedrukt en schiet hij zo naar Niveau 5 SPORT en rijd je zonder probleem omhoog. Ik rijd ongeveer 90km op een batterij maar dat heeft te maken met door mij gebruikte ondersteuningsniveau want gemiddeld zal de fiets 150km moeten kunnen halen. Ook heel fijn dat er op deze fiets een inruil korting zat van de oude damesfiets van 600 euro waardoor dit zeker een goede keus van aanschaf was. Al met al zeer tevreden en heel blij met de fiets.

Pluspunten

• genoeg ondersteuningsniveaus
  • goede batterij
  • comfortabele fiest

t**n@g**l.com 26-06-2021

Succesvolle e-Nike koop

Prima solide fiets met prima ondersteuning en eenvoudig te bedienen. Goed afgewerkt frame en goed functionerende middenmoter. Puntje van kritiek is de rubber afdekking op de accu voor aansluiting oplader. Breekt snel af.

Pluspunten

• Goede ondersteuning
  • Solide afwerking

Minpunten

• Fietsbel
  • Rubberafdekdop op de accu

Pé Kuin. 26-06-2021

Fujne, mooie, fiets.

Ben zeer tevreden over de fiets.
Was even wennen aan de ondersteunings standen maar gaat goed nu.
Heb er al ruim 1300km.mee gefietst in bijna 9 weken.
Ook ritten van boven de 70km. zonder opladen, wat bij oude fiets wel nodig was.
Heb wel opmerkingen, het afsluitdopje van de accu, is bijna niet te doen om te sluiten.
En het bereiken/ bellen is erg moeilijk en duurde al 2 keer meer dan een kwartier, jammer.
Maar ik zou deze fiets zeker aanraden bij andere mensen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • De vele ondersteunings standen.
  • Remlicht achter, helemaal top.
  • De remmen, voor en achter.

Minpunten

• Afsluitdopje accu.
  • Kabeltros voor het stuur..

Fiets voor veel fietsplezier 24-06-2021

Een fiets, waar je veel plezier van hebt

Deze fiets is zeer prettig in gebruik.
Hij is minder zwaar dan de vorige elektrische fiets die ik had.
De trapondersteuning kan in stapjes opgebouwd worden, dit geeft gelijkmatig fietsplezier.
De middenmotor zorgt voor stabiliteit.
Het ABS systeem en remlicht zijn waardevolle extra's, evenals het licht dat automatisch aan gaat.
Prijs/kwaliteitsverhouding is goed, ook de inruilkorting.
Ik ben zeer tevreden met deze fiets!

Pluspunten

• Sterke accu
  • Leuke vormgeving

r**m@g**l.com 19-06-2021

Amslod wellington

Prima fiets. Groot bereik van de accu, goede service en zeer klantvriendelijk. Niks te klagen!!

Pluspunten

• Accu
  • Versnelling

Ron broxks 18-06-2021

Betrouwbaar en zeer degelijk product

Zeer degelijke fiets en met heup probleem makkelijk op en afstappen.vergeleken met andere aanbieders kwam dit type en merk voor mij het beste naar voren. Dik tevreden

Pluspunten

• Makkelijke. Open afstap
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Display niet afneembaar

SSCFB 18-06-2021

Zeer fijne fiets

Fijn geholpen in Eindhoven, prima binnen afgesproken tijd afgeleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding voor een fiets met middenmotor en aanzienlijke accucapaciteit. Fietst zeer prettig met helder display en genoeg hulpstanden. Tevens is het afstellen van stuur en zadel goed zelf te doen waardoor deze per individu is aan te passen. Wij zijn erg blij met de aankoop!

Pluspunten

• Goede middenmotor
  • Prima service
  • Aanzienlijke actieradius
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Zadel iets te hard (persoonlijk)

As 16-06-2021

Bevalt erg goed

Heel blij en tevreden met de fiets, ga nu met plezier een grote fietstocht maken.

Pluspunten

• fietst soepel
  • makkelijk in gebruik
  • goede service van vriendelijke medewerkers