Gazelle Ultimate C8+ HMB desert titanium grey mat / dames / 46 / 2020

9,4

Gazelle Grenoble C8 HMB Connect mallard blue mat / dames / 46 / 2021

Gazelle Grenoble C8 HMB Connect mallard blue mat / dames / 46 / 2021
Bekijk alle Elektrische fietsen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Gazelle Ultimate C8+ HMB desert titanium grey mat / dames / 46 / 2020 op Kieskeurig.nl.

Suzette 12-10-2020

Flitsende fiets

Geschreven voor: Gazelle Ultimate C8+ HMB champion red glans / dames / 46 / 2020

Hij rijdt fantastisch, stabiele wegligging, groot bereik, en niet onbelangrijk: ik krijg continue complimenten over mijn stoere fiets. Het is geen suffig model omdat de middenmotor en accu in het frame zijn weggewerkt. Het zadel is keihard maar wonderlijk genoeg heb ik nooit zadelpijn.

KJE 18-06-2020

De ultime e-bike!

Geschreven voor: Gazelle Ultimate C8+ HMB desert titanium grey mat / dames / 57 / 2020

Middenmotor, accu in het frame, groot dashboard, prima trapondersteuning. Zeer stabiele fiets, zowel de dames- als de herenfiets. Enorme actieradius (eco 200 km, tour 100 km). Fietst geweldig. Stevige prijs, maar elke cent waard!

Pluspunten

• actieradius
  • trapondersteuning

Minpunten

• prijs

hesmar 24-03-2020

Geweldige e-bike

Geschreven voor: Gazelle Ultimate C8+ HMB desert titanium grey mat / heren / 61 / 2020

Stoer en prachtig uitziende fiets, die ook nog eens rijdt als een speer. Met de eco ondersteuning heb je een gigantisch bereik en ook in de turbostand kom je een heel eind. Gebruik hem voor dagelijks woon- werkverkeer, een genot om de 15 km heen en terug af te leggen.

Pluspunten

• Stoer uiterlijk
  • Groot bereik
  • Prima motorondersteuning