Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 53 / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 53 / 2021 op Kieskeurig.nl.

9,1

Anneke 25-06-2020

Hele fijne fiets

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB mallard blue mat / dames / 46 / 2021

Een fijne fiets met een mooie stroomgeleide frame, die ook erg stil is, Met de grote accu kun je grote afstanden fietsen🚲 Het is de koning onder de fietsen😀 het is zowel een stadsdiensten als voor grote afstanden. Het is echt zijn geld waard

Pluspunten

• Erg stil
  • Grote afstanden
  • Zowel Stad fiets als afstanden fietsen
  • Mooi om te zien

Willem 12-09-2020

Blij mee

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 53 / 2021

Prima fiets met zeer sterke middenmotor. Accu in frame voor nog meer balans. Duidelijke display. Een lust om heerlijke fietstochten op te maken.

Pluspunten

• Stille middenmotor
  • Goede afwerking

Edwin 14-05-2021

Fijne en mooie fiets

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 57 / 2021

Super fijne fiets die er ook nog mooi uitziet. Mooi afwerking en erg degelijk

Pluspunten

• Mooie
  • Degelijk
  • Compleet
  • 8 versnellingen
  • Goede Bosch midden motor

Minpunten

• soms wat geluid die wij niet kunnen plaatsen

j**t@g**l.com 08-05-2021

Fijne fiets

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 53 / 2021

Sinds enkele weken in het bezit van deze fiets en die bevalt mij prima. Ik had eerst een e-Nike met achterwielaandrijving en de accu in de bagagedrager en dat was zwaar, deze fiets is een stuk lichter doordat het gewicht beter verdeeld is. In het begin maakten de remmen een vervelend geluid maar dat is opgelost doordat er een ding is toegevoegd aan het remmechanisme. Het is een super fijne fiets die ik graag voor een ieder aanraad.

Pluspunten

• Soepel rijdende fiets

Wim Oostendorp 29-04-2021

Soepel rijdend, goed afgewerkt, kwaliteit.

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 53 / 2021

Voorheen altijd Gigant gereden, beviel goed tot dat ik op de fiets van mijn vrouw moest fietsen. Dat is een Gazelle Orange met middenmoter, wat een verschil. Door wat problemen met mijn toen huidige fiets heb ik een test rit gemaakt op een Gazelle Grenoble C8 HMB met een 500wh accu de fiets is degelijk en modern afgewerkt, ik bedoel daarmee dat alles zoveel mogelijk is weg gewerkt, mijn fiets is mat zwart eenvoudig te onderhouden. De display geeft alle informatie die nodig is, ik heb niets gemist in de informatie display . Trapondersteuning prettig vloeiend, voldoende krachtig. Gemiddeld duur capaciteit met mijn zwaar gewicht ruim 80 km met wisselend ondersteuning en wisselend tegen wind. Verlichting is top. kortom een fantastisch moderne fiets van Nederlandse bodem.

Pluspunten

• Krachtige ondersteuning motor
  • Degelijk en modern afgewerkt
  • Comfortabele zit en goede verhouding
  • Kabels en loshangende dingen goed weggewerkt

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden.

Bauke 27-03-2021

Beoordeling Gazelle Grenoble wat een topper !!!

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 53 / 2021

Deze fiets gaat als een zonnetje, hij zit fantastisch, handjes aan het stuur en trappen maar. Echt de accu/motor is echt stil en de ketting loopt geolied over de tandwielen. Geweldige accu ondersteuning i.c.m. versnellingen maakt het nemen van "hindernissen" hellingen, windje tegen, als iets eenvoudig en zonder enige moeite. Ik zelf heb gekozen voor de 500 accu midden motor vanwege het feit dat wij graag een stukje fietsen en zo meer bereik hebben. Fietsliefhebbers deze fiets is een echte aanrader.

Pluspunten

• Comfort van de gehele fiets
  • Geruisloze accu midden motor

Minpunten

• geen te bedenken

W.Kapelle 15-03-2021

Mooie degelijke fiets

Geschreven voor: Gazelle Grenoble C8 HMB black mat / dames / 61 / 2021

Na testen van diverse elektrische fietsen bij een gazelle test centrum is mijn keuze op deze fiets gevallen. Ik ben zelf man maar heb een dames model gekocht i.v.m. mijn leeftijd (70) en daardoor de makkelijke opstap zonder stang. Doordat de accu in het frame is ingebouwd heeft deze fiets een lager zwaartepunt. ook de bagage drager is daardoor normaal laag.de fiets is zeer mooi afgewerkt en fietst prima in de stad, met veel remmen en optrekken, ook voor lange tochten voldoet hij prima. Is zijn prijs waard. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• degelijke fiets
  • Mooi afgewerkt
  • Accu mooi weggewerkt in frame
  • Goede actie radius met een duurdere accu

Minpunten

• Is wel een zware fiets i.v.m. fietsendragers
  • dure accu bij vervanging
  • Remmen piepen, vooral toen ik hem net had gekocht