Sparta MOJO-E black matte / heren / 57 - Reviews

Type/soort
Elektrische fietsen
Uitvoering
heren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sparta MOJO-E black matte / heren / 57 op Kieskeurig.nl.

7,3

rob 23-04-2017

tegenvallende techniek

Geschreven voor: Sparta MOJO-E black matte / heren / 50 / 2017

Ik heb de fiets nu 1 1/2 jaar en hij is al enkele keren terug geweest voor reparatie .
De motor in het voorwiel maakt een vervellend geluid net of er iets aanloopt.
De trapas schiet regelmatig met veel geluid door hiervoor is hij al 3x terug geweest maar het is nog niet opgelost.
Ook meerdere malen contact opgenomen met sparta zelf maar die geven niet thuis.
Al met al is deze fiets mijn tegengevallen.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• geluid uit de motor
  • trapas schiet door

Yvonne 09-02-2017

degelijke fiets

Geschreven voor: Sparta MOJO-E black matte / dames / 48

Deze fiets sinds december 2017 in mijn bezit.
Loopt heel soepel ook zonder de aandrijving.
Batterij gaat lang mee naar mijn idee en is ook zeer geschikt voor korte stukjes te fietsen.
Voorwiel aandrijving hoorde je in het begin nauwelijks maar naar een paar maal de fiets te hebben gebruikt hoorde je wel degelijk dat de aandrijving harder ging zoemen.
Niet heel hard of hinderlijk maar is zeker niet stil.
Zadel is erg prettig doordat het een breder zadel is wat lekkerder zit .
Ik vind het een hele fijne, degelijk ogende fiets, die maar een min puntje heeft en dat is makkelijk te vervangen.....de fietsen standaard.
Deze is namelijk wel fijn omdat het een dubbele poot heeft alleen is de poot veel te licht en zou zeker de dubbele dikte moeten hebben voor een nog betere stabiliteit .
Verder een hele top fiets voor een super top prijsje!

Pie 30-03-2017

Af en toe zaLuik ook een heuvel opfietsen, zelf kan ik aardig meeliften is dit met deze fiets goed te doen voldoende ondersteuning??

de Stok 10-08-2016

Veel voor Weinig

Geschreven voor: Sparta MOJO-E black matte / heren / 50 / 2017

De prijs van een E-bike hebben mij altijd afgehouden van een aanschaf. Tot dat ik de Sparta Mojo advertentie zag. De Sparta MOJO nu een week in het bezit en gebruikt voor woon/werk. Gezien de afstand (visa/versa)15km, besloten een 300wh accu er in te zetten. Mijn ervaring is zeer positief. De voorwiel motor genereerd een enorme trekkracht die het fietsen tegen de wind in gewoon weg prettig maakt. De mooie retro uitstraling verhuldt het technisch goede constructie en werking van de Motor, remmen en versnelling die allemaal erg soepel werken. Het ontbreken van voorvork en zadelpen vering was wel even wennen zeker omdat de snelheid met deze fiets beduidend hoger ligt dan met mijn vorige Gazelle grenoble zonder E. Kortom mooie complete fiets met leuke uitstraling voor een hele mooie prijs die ik niet meer zou willen missen. Ideaal voor de stads en woonwerk ritjes onder de 20 km. Goede zet van Sparta.

Pluspunten

• Sterke Voorwiel motor
  • Complete uitrusting
  • Retro uitstraling

Minpunten

• Geen voorvorkvering