Giant PRIME E+ royal blue / dames / L / 2018 - Reviews

Accuvermogen
500,00 watt
Soort fiets
stadsfiets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Giant PRIME E+ royal blue / dames / L / 2018 op Kieskeurig.nl.

6,7

wdr 20-07-2018

klote fietsen

Geschreven voor: Giant PRIME E+ royal blue / dames / S / 2018

Drie jaar geleden twee easy e-bikes Giant gekocht 1x L maat en 1x S maat voor 2650 euro per stuk. De verkoper was trots op de zelfspanner van de ketting. In het eerste jaar moest bij de L-maat drie nieuwe motoren geplaatst worden. Dat jaar was de fiets meer bij de fietswinkel/Giant dan dat daar op gereden kon worden Tot op heden kan de verkoper en Giant niet het klapperen van de ketting verhelpen en dit bij een fiets van een GROOT merk als Giant. Bij de S-maat in het eerste jaar een nieuwe moter en een nieuwe display gemonteerd. Ook hier (in minderen mate) kan het klepperen van de ketting niet worden verholpen. De ene keer wordt bij de servicebeurt meegedeeld dat de ketting aangespannen is, een andere keer wordt aangegeven dat daaraan niets gedaan kan worden.
Tijdens het fietsen viel spontaan mijn zadel uiteen. Gelukkig kwam ik hierdoor niet te vallen en vond ik alle onderdelen terug. Ook de kunststof beschermer in de zadelpen was onlangs verleten. Kon worden hersteld voor de somma van 27 euro. Hoezo versleten bij een fiets van 3 jaar oud waarbij de fietsen alleen als toerfiets gebruikt wordt. Voor ons dus nooit meer Giant.
Jaren lang een (gewone) Batavus als fiets gehad. Ik weet dat kan je niet vergelijken met een e-bike, maar hiermee nooit iets gehad.
Dus bezint eer ge begint met de aanschaf van een Giant e-bike e+

Pluspunten

• twee accu's voor grote afstanden
  • bij een goed functioneren prettig in gebruik

Minpunten

• motoren regelematig vervangen
  • ketting klappert
  • onderdelen snel aan vervanging toe
  • hele stugge vering

Ivo v St feyth 05-06-2017

fantastische fiets

Geschreven voor: Giant Prime E+ zwart / heren / M / 2018

fiets 2 maanden gelede aangeschaft.met wat onderzoek kwam ik bij deze fiets uit.het is mijn eerste e-fiets wist niet echt wat ik moest verwachten moest.maar moet zeggen ben aangenaam verast wat fiets dit heerlijk.rij meestal in de hoogste ondersteuning met een actieradius van zoon 50 km dit kan in de laagste ondersteuning oplopen tot 150 km.al met al ben erg blij met deze fiets echt een aanrader!!!.....

Giant prime E + 1 19-04-2018

Giant prim E +1 Prima fiets Alles in orde maar toch....

Geschreven voor: Giant Prime E+ zwart / heren / M / 2018

Wij hebben er twee gekocht en zijn toch niet helemaal tevreden, de verende voorvork is een ramp die van mijn vrouw is nu 3 maal vernieuwd inclusief die vanaf de fabriek en die van mij 2 maal.
Al het overige is dik in orde jammer van die vering, die worden steeds zonder probleem vervangen.

Pluspunten

• verlichting
  • wegligging

Minpunten

• voorvering