QWIC Premium I i-MN7 matte black / dames / 46 / 2021 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de QWIC Premium I i-MN7 matte black / dames / 46 / 2021 op Kieskeurig.nl.

Cor Spijkenisse 19-06-2020

goede remmen

Geschreven voor: QWIC Premium I i-MN7 maple sand / dames / 49 / 2021

Had eerst een stella 4,5 jaar ( nieuw gekocht )maar vanaf begin problemen,toch maar door gespaard en naar vele test op de QWIC MN7 uitgekomen.
fiets goed , en heeft fantastische remmen , al paar keer nodig gehad net twee maanden al 1200 km mee gereden ( woon werk ) grote capaciteit accu gekocht ,dit valt tegen gemiddelde actieradius is 65 km ( had meer verwacht van een grotere accu ) hopelijk wordt dat meer als alles goed is ingereden.

Cor Spijkenisse

Pluspunten

• remmen
  • stuur eigenschap
  • ondersteuning

Minpunten

• actieradius met de grootste accu

Hans 18-06-2020

Soepel en Krachtig

Geschreven voor: QWIC Premium I i-MN7 matte black / dames / 49 / 2021

Een hele fijne fiets met eenvoudige bediening. De krachtige motor is soepel en veilig in de stad, maar in de hogere standen ook sterk en snel op de buitenweg. Ik hang er regelmatig een fietskarretje achter met een 30 Kg zware hond; dat doet deze fiets met gemak. Met de 470 Wh accu kom ik 60 km ver, ook als er wind staat. Het kan met minder ondersteuning ook nog een stuk verder zijn. Verder is de fiets degelijk afgewerkt en heeft uitstekende remmen. Ik gebruik de fiets nu bijna twee jaar voor korte en langere afstanden zonder enige storing. Kortom een comfortabele fiets die zijn hoge prijs dubbel en dwars waard is.

Pluspunten

• Mooie comfortabele fiets
  • Soepele en krachtige middenmotor
  • Goede afwerking
  • Uitstekende remmen
  • Goede actieradius

Minpunten

• Accubehuizing heeft plastic delen

Hans 23-07-2021

Minpunt ontdekt

Geschreven voor: QWIC Premium I i-MN7 matte black / dames / 49 / 2021

Een heerlijk fiets in het gebruik maar in drie jaar tijd wel een lelijk minpunt ontdekt. De behuizing van de accu is deels van plastic. Hier zijn al twee keer scheuren in ontstaan. De eerste keer omdat ik de accu zelf te hard op de grond gezet had, en de tweede keer doordat ik de fiets aan het accuhandvat zou hebben opgetild. Dit gaf storingen in het electrisch circuit en moest gerepareerd worden. Kosten nu al ongeveer 400 euro.
Verder zeer tevreden over de kwaliteit en de eigenschappen. Ik heb elke keer weer zin om erop te stappen.

Pluspunten

• Soepele en krachtige motor
  • Goede remmen
  • Stabiel frame
  • Degelijke afwerking
  • Fijne zithouding

Minpunten

• Accubehuizing kwetsbaar

j**s@h**l.com 20-06-2021
Geschreven voor: QWIC Premium I i-MN7 maple sand / dames / 49 / 2021

Fantastisch fijne stabiele fietsen.
We kunnen heel veel punten opnoemen waarom we voor de Qwic Premium zijn gegaan maar dat gevoel moet je zelf ervaren.
Na een proefrit waren wij meteen “om”.
We kunnen weer genieten van fietsen!
Het leven is mooi!